סקר - ההשתתפות חובה!!!

TheIllustrator

New member
השתגעת לחלוטין??? ../images/Emo10.gif

איך אפשר לומר על הסיטי טאוור המתוק שהוא המכוער בארץ!?
ולמה הבנק אוף אמריקה בפריסקו הוא מכוער לדעתך? זה בניין מאד נאה ומיוחד! ולגבי היפים בעולם... אמריקן אקספרס בילדינג שנמצא בוורלד פיננשיאל סנטר בניו-יורק!? מה כ"כ יפה פה???
הוא חביב, אבל לא מהיפים בעולם... וואו, אתה ממש מקורי!
 

kyle

New member
אני הכי שונא שיש על הסיטי טאוור

פרסומות! זה הורג אותי! זה נראה כאילו הוא בניין "להשכרה" או "למכירה"! יש את זה על הרבה מבנים בעולם, אני פשוט לא
יכול
לסבול את זה!
 

kyle

New member
חוץ מזה,

אחת הסיבות שהסיטי טאוור הוא כ"כ יפה, היא שהוא מזכיר אפילו באחוז אחד את האמפייר סטייט בילדינג.
 

stan_southpark

New member
אם זה ...

היה מחמאה אז תודה, אם לא אז לך לבייייייייייייייייייייייייייב
 

Electrolite

New member
התשובות שלי

הכי יפים בעולם: 1) בניין קרייזלר בניו יורק 2) ג´ון הנקוק בשיקאגו 3) BANK OF CHINA בהונג קונג הערה: מגדלי התאומים- ממש לא מכוערים בעיניי. הכי יפים בארץ: 1) מגדל פלטינום 2) מגדל הטיל בחיפה (אף אחד באמת לא יודע את השם של המגדל???) 3) המגדל המלבני במתחם הבורסה- אין לי מושג איזה מספר הוא. הערות: CITY GATE- אומנם הכי גבוה בארץ אבל ממש לא יפה בעיניי. הוא נראה כמו ארובה. אני בטח היחיד שחושב ככה אבל מגדל שלום מאיר בתל אביב- לא רק שאני לא חושב שהוא מכוער- אני די אוהב אותו. מגדל העיר או משהו כזה בירושלים הוזכר ואני לא זוכר באיזה הקשר אבל בעיניי הוא ממש יפה. מעדיף לא לענות על המכוערים ;) למרות שמגדל לווינשטיין די מכוער (אני מקווה שזה לא בורשטיין. אני לא מדבר על זה שכולו כחול- אותה אני אוהב).
 

Electrolite

New member
דיברתי על מגדל היהלום

והוא בעיניי הכי יפה בארץ!!! הבניין המכוער שדיברתי עליו הוא אכן מגדל לווינשטיין. מדהים בכיעורו ומאוד מאוד מפריע לי!!! דרך אגב- מגדל IBM (לשעבר) עוד בניין יפהפה!!! בעצם- מחליף את פלטינום...
 

TheIllustrator

New member
גם לי מותר? ../images/Emo13.gif

היפים בעולם 1. קרייזלר בילדינג - ניו-יורק(וגם האמפייר סטייט בילדינג, אם יורשה לי להוסיף) 2. בנק אוף צ´יינה בהונג קונג, כמובן. 3. 1 ליברטי פלייס, פילדלפיה הרשו לי לציין עוד 2 בניינים מדהימים שאי אפשר לשכוח... המאסהטורם בפרנקפורט וכמובן גם מגדל שלום בת"א!
היפים בארץ 1. סיטי טאוור. 2. מגדל הממשלה בחיפה(ה"טיל"). 3. מגדלי צמרת. גם מגדל פלטינום ומגדל המילניום מדהימים ביופים!!! המכוער בעולם בהחלט בניין שטוען לתואר המפוקפק הנ"ל הוא ה-1 פרודנשיאל פלאזה בשיקגו... יותר מכוער ממגדל שלום, אפילו! אם תרצו, גם בניין הפרודנשיאל פלאזה בניו-ארק, ניו ג´רסי, הוא לא פחות מכוער! המכוער בארץ הייתי אומר שגורד השחקים המכוער בארץ הוא בהחלט מגדל שלום מאיר או מגדל אשכול בחיפה, אני ממש נוטה להסכים עם קביעות אלה. הייתי גם כן מוסיף את מגדלי ת"א לרשימה... די מכוערים.
 

איילת29

New member
אני

מרגישה שאני לא מכירה מספיק בניינים בשביל להשתתף בסקר..(בעיקר בשמותיהם) יחד עם זאת, אם מותר לי להגיב באופן חלקי, אני באופן אישי אוהבת את הקרייזלר בניו-יורק וגם את האמפייר.. מאוד מסכימה שבנין אשכול בחיפה לא מיודעמה (בעדינות..). והיפים בארץ..אני יכולה לדמיין שצרוף כל שלושת העזריאלים יהיה מעניין... פרוייקט שני, המגדל החדש בחיפה..עם הקיר המעוגל לכל אורכו.... ו..איך קוראים למגדל ההוא בבורסה ברמת -גן עם הגג המעוגל (הכחול בלילה..)?! איילת
 

TheIllustrator

New member
אין צורך...

להתנצל!
מה גם שאת מוזמנת להשתתף בכל דיון ודיון, אפילו אם יש "חור" קטן בידע לגבי הנושא - אנחנו פה כדי ללמוד אחד מהשני.
ללא ספק, מגדלי עזריאלי כפרוייט מלא של כשלושה מגדלים, יהיה אחד מהיפים בארץ ואפילו יפה מאד מבחינה עולמית!!! פרוייקט נפלא!!!
המגדל שעליו דיברת באזור הבורסה זה הסיטי גייט - המגדל הגבוה בארץ. אם יש עוד תהיות, אשמח לעזור וכך גם שאר חברי הפורום.
חג שמח.
 

איילת29

New member
תודה TheIIIustrator ../images/Emo13.gif

הסיטי גייט באמת מרשים, אבל התכוונתי למגדל אחר, שנמצא בין כל הבניינים במתחם הבורסה.....הגג שלו מועגל ובלילה מואר באור כחול...
.. (למעשה, מה שתפס את עיני הוא הגג המעניין הזה שלו....) חג- שמח !
....
איילת
 

TheIllustrator

New member
אם כך...

את מתכוונת למגדל שחף אולי??? זה המגדל עם ה"חור" באמצע החלק המעוגל בבניין? ואין בעד מה, אגב.
 

oren*

New member
תאורה כחולה עם גג עגול - פרזידנט

בניין מתכתי שנראה כמו חללית מוזרה?
 

איילת29

New member
לפי התיאור, זה זה ..פרזידנט../images/Emo13.gif

דרך אגב, נזכרתי שבירושלים יש גורד שחקים אחד משגע, אנסה להשיג תמונה שלו ואברר את שמו... יש לי בעיה עם שמות....בינתיים אני מכירה בשמות את: יהלום, מכבי, שמשון, נועם...
) יום טוב, איילת
 

TheIllustrator

New member
נכון מאד ../images/Emo13.gif

זה באמת הפרזידנט... מה גם המגדל שח"ף הוא מאד נחבא אל הכלים, ולכן תהיתי האם באמת זה הבניין החביב עלייך.
המגדל בירושלים שאת אוהבת זה אולי המגדל הכחול? אסף שלח לי בעבר תמונה שלו... זה מגדל מאבן עם גגות זכוכית כחולה, האם אני צודק?
וכן, אני רואה שאת בקיאה בשמות - WELL DONE!
 

danezeq

Member
נראה לי דווקא שהיא התכוונה ל

פרסידנט טאוור מפני שהיא אמרה "עם האור הכחול בלילה" והגג של פרסידנט טאוור מואצר בצבע כחול מדהים איילת - המגדל שאת אוהבת הוא הגבוה הזה או זה שליד האיילון?
 

reshef

New member
אתה יכול להביא תמונות של מגדל

פלטינום ומגדל מילניום? תמיד אין לי מושג על איזה בניינים אתם מדברים.
 
למעלה