סקר על בעיות קליטה

Pentax

New member
סקר על בעיות קליטה

אם ידוע לכם על בעיות קליטה של אחת הרשתות באזור מסוים - ספרו לנו! מעיין מאוד לדעת מה אתם חושבים, איזו רשת הכי טובה מבחינת קליטה? תודה לכולם!
 

XP Boy

New member
יש בעיות קליטה ברשת סלקום במקלטים..

וזה מעצבן כי כל יום שני ושישי אני בחוג וזה במקלט ולא יכולים להיתקשר אליי. *אני חושב שהקליטה הכי טוב זה ברשת פאלפון.
 

geostant

New member
חה חה חה....

אני אל חושב שיש בכלל רשת כל שהיא (פלאפון, סלקום או אורנג´) שאתה יכול לקלוט במקלט... מקלט בנוי מהמון בטון וברזלי בניין... הם המפריעים הגדולים שלך שם. במיוחד הברזל. ככה שאל תצפה בכלל לקלוט במקלט, ואם אתה מצליח זה בגלל שהמקלט לא בנוי טוב או שבמקרה יש אנטנה חזקה וקרוב לאיזור. יש אפשרות אחרת של אנטנה מקומית, זו אנטנה קטנה קטנה מתקינים אותם לרוב בתוך קניונים ומשרדים וזה נותן PUSH לקליטה של עד 10 מטר רדיוס ממנה.
 

XP Boy

New member
רק שתדע...../images/Emo123.gif

במקלט שאני נמצא שם כל יום שני ושישי יש שם איתי ילדים שיש להם אורנג´ ופאלפון וישם להם קליטה במיוחד לאורנג´!
 

Pentax

New member
הכוונה למקומות פתוחים...

זה שיש בעיות קליטה במקומות סגורים - דבר ידוע. אני התכוונתי למקומות פתוחים עם בעיות או חוסר קליטה. אני יודע על הפרעות רציניות של סלקום באזור שכונת בגין ברמלה, חוסר קליטה לאורנג´ בחניון התחתון של אתר החרמון, בעיות קליטה לאורנג´ לאורך הכביש 40 ממצפה-רמון לאילת, חוסר קליטה לסלקום ואורנג´ ביציאה מאילת לאורך כביש הגבול עם מצריים (יש שם בסיסי צבא ואתרי תיירות!?). לגבי חברה הכי טובה מבחינת קליטה אני יכול לבחור בין סלקום ואורנג´ (פלאפון אין לי)...ואני אבחר כנרא באורנג´, למרות שקודם חשבתי שסלקום יותר טובים...מה דעתכם?
 

ashomer

New member
פלאפון ואורנג´ ומירס.

לא קולטות בכלל בחנייה התחתונה (ליד הקופות) באתר החרמון ולעומת זאת קולטות טוב באתר עצמו. מירס לעומת זאת קולטת בחנייה התחתונה ולא קולטת כמעט בכלל באתר (בלתי אפשרי לדבר - אפשר לגלוש באינטרנט ושלוח SMS). שלושת החברות לא קולטות ברובו של כביש ערד-ים המלח.
 

ashomer

New member
לא!

אני לא אומר שהם טובים פשוט אף פעם לא היה לי סלקום כי אני מעדיף להתעלם מהקיום שלהם וכך להרגיש טוב יותר!
 

Big N

New member
סלקום ראשונים ואורנג´ קצת פחות

אני מסתובב רק בגוש דן ולגבי האחרים אין לי אז אני לא יודע
 

Noaal

New member
לאורנג´ יש בעיה באזור של בי"ח נהריה

לאורך רובו של כביש הצפון וכביש בירנית אלקוש, כמו כן בכל איזור תפן וכפר הורדים (אבל זה פחות איכפת לי כי אני לא רוצה אנטנה מול הבית), יש גם איזור עם קליטה בעייתי איפה שעוברת הרכבת בין תחנת לב המפרץ ועד לתחנת קריית מוצקין. נתקלתי גם בבעיות באיזור מרכז ת"א (רח´ אדם הכהן, גן העיר, רח´ ארלוזרוב לכיוון מערב) ועוד. מספיק מפורט??? (ד"א על כל המקומות הללו דיווחתי לאורנג´ והם אמרו כי הנושא בטיפול והודו כי אכן יש להם לעיתים קרובות בעיות קליטה ברחובות שצינית במרכז ת"א. (מגיע להם כל הכבוד על הוידוי המעמיק).
 

3310 4ever

New member
לדעתי...

הקליטה הטובה ביותר צריכה להיות לרשת "פלאפון" כי היא כבר "זקנה" ובטח כבר שמו אנטנטת של "פלאפון" בכל חור. ודרך אגב... בתור אחד שגר מול תחנת הרכבת של קרית מוצקין(באמת!)- אין לי שום בעיות קליטה בנסיעות ללב המפרץ, כנראה יש לך בעיה במכשיר... (יש לי 3310- אולי האנטנה הפנימית באמת עוזרת...) <-----> Enjoy
 

Noaal

New member
יש לי 6210 (דנדש שיצא מהקופסא ביום

שני) הבעיות היו בזמן נסיעה ברכבת, יכול להיות שזה היה אפילו קצת לפני לב המפרץ (איפה שהסיבוב לי המזבלה) והמשיכו עד ק. מוצקין. באותו יום גם היו לי בעיות עם המכשיר הקודם (גם 6210) אז אולי הייתי יותר רגישה לעניין...
 

ashomer

New member
שכחתי משהו

בפלאפון הדיגיטלית קורה לפעמים שהקליטה פשוט נעלמת לכמה שניות - ואז חוזרת להיות מלאה. ואגב לגבי מקלטים. הייתי במקלט שבו אורנג´ קלט (אי אפשר היה לדבר אבל לשלוח הודעה כן) והSK לא קלט - דבר ששיתק אותו לגמרי מבחינת יומן וכל זה כי לא היה לו שעון
 

m e i r

New member
מה אתם עושים?../images/Emo118.gif

האם התיאור הזה מועיל למי שיגיע לאותם איזורים? כנראה שלא. כל רשת סלולרית מעצם טבעה לא יכולה לכסות כל הזמן בכל מקום כי קורה שיש עומס או שיש בעיה לשים אנרטנה במקומות כאלה ואחרים כי צריך הרבה מאוד אישורים ממשרד איכות הסביבה ורדויות מקומיות, ונועה (כמשל, לא אישי) רוצה קליטה אבל לא רוצה אנטנה מול הבית, כמו כולם, אז מה לעשות? אני הייתי מצפה מפלאפון שנמצאת 16 שנה בארץ וסלקום 7 שנים להיות פי 15 יותר פרושות מרשת orange שנמצאת כ-3 שנים, אבל לא כך הדבר ודווקא האחרונה, מבחינת מספר אתרים מורשים- המובילה בנושא. לא רוצה לבאס, פשוט לא מוצא תכלית, ומה זה היה על קופות?!
 
למעלה