סקר על בעיות קליטה

m e i r

New member
לא לא טועה מתוקה

אולי אם סופרים גם את האתרים הלא חוקיים שסלקום מתקינה היא במקום הראשון (אמרתי אולי) אבל מבחינת אתרים מורשים, לחלוטין לא. זה שאת עובדת בסלקום לא הופך אותך למבינה בכל הנושאים ותחום הלימודים שלי והעיסוק שלי נוגע לכל נושאי הרישוי הללו, אז אל תתווכחי אם את לא יודעת את העובדות טוב? זה שאמרת שאני טועה ומטעה לא מוסיף לטיעונים שלך.
 

Noaal

New member
לעולם לא אמרתי שאני רוצה קליטה בבית

מאיר יקירי (לא אישי) אבל לעולם לא אמרתי שאני רוצה קליטה בבית, אני לא רוצה, כי משמעות הקליטה זאת אנטנה מול הפנים (לא! לא! ולא!!!!!) אז אל תקפוץ למסקנות סתם. גם לאורנג´ אמרתי שלא מעניין אותי שאין לי קליטה בבית, נהפוכו, יותר טוב, מי שרוצה להשיג אותי וחשוב לו מתקשר אלי הביתה ומי שלא משאיר לי הודעה בנייד ואם בא לי אני חוזרת אליו. גם למי שמתקשר לנייד שלי (אם הוא נמצא באיזור שכן יש בו קליטה בבית) אני מבקשת שיתקשר אלי הביתה (כולל נציגי אורנג´ השונים). מה שמוזר (או שלא, תגידו לי אתם), שהנקודה בעלת הקליטה הכי טובה בבית היא דווקא בתוך הממ"ד.
 

idan3k

New member
לי לא היה אכפת שתהיה לי אנטנה מול

הפרצוף, וזה לא שיש לי קליטה נוראית כ"כ בבית (3-4 מתוך 6) אבל יכל להיות טוב יותר, לא? ובבי"ס שלי לדוגמא: אני מקבל קו אחד עם נס... אגב, לסלקום אין בעית קליטה בבי"ס שלי... אבל אני חושב שזה קשור איכשהו לזה שלרוב המורים יש סלקום ולרוב התלמידים יש אורנג´... (מזימה שטנית של ארגון המורים או משהו כזה)
 
למעלה