עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ

מצב
הנושא נעול.

coral chan

New member
טוב בגלל שאני מזוכיסט נכנסתי לקרוא בכל זאת
והטוקבקיסטים כמו טוקבקיסטים יורים להאוויר דמגוגיה מתלהמת "יופי! גם לא נותנים לנו חניה וגם מביאים לנו במקום בתחבורה ציבורית גרועה" גאון,איך אתה רוצה שהתחבורה תיהיה טובה אם לא יהיו לה נתצים ? לדעתי צריך להטיל מס על טמטום , כדי שכל הנתן זהבים למיניהם ירסנו את עצמם לפני שהם מזהמים את האוויר שלנו .
 
טוב בגלל שאני מזוכיסט נכנסתי לקרוא בכל זאת
והטוקבקיסטים כמו טוקבקיסטים יורים להאוויר דמגוגיה מתלהמת "יופי! גם לא נותנים לנו חניה וגם מביאים לנו במקום בתחבורה ציבורית גרועה" גאון,איך אתה רוצה שהתחבורה תיהיה טובה אם לא יהיו לה נתצים ? לדעתי צריך להטיל מס על טמטום , כדי שכל הנתן זהבים למיניהם ירסנו את עצמם לפני שהם מזהמים את האוויר שלנו .
לגמרי נכון
 

eran2020

New member
עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ
בגוש דן. קווים 89 ו-172 של דן יפעלו במפרקיות. קווים 42/142 ו-240 של דן לא יהיו מפרקיים.
חברים, עומד להיות אסון תחבורתי
לפי מה שאני קורא עד עכשיו, התחבורה בגוש דן תקרוס בתוך ימים ספורים אחרי ה-1.7. לא רק שביטלו קווים, עכשיו גם מוציאים מפרקיות מקווים מרכזיים. תהיה פה קטסטרופה, איפה משרד התחבורה???
 

mister K

New member
חברים, עומד להיות אסון תחבורתי
לפי מה שאני קורא עד עכשיו, התחבורה בגוש דן תקרוס בתוך ימים ספורים אחרי ה-1.7. לא רק שביטלו קווים, עכשיו גם מוציאים מפרקיות מקווים מרכזיים. תהיה פה קטסטרופה, איפה משרד התחבורה???
משרד התחבורה פה והוא צוחק על כולנו.
למה מי אנחנו בכלל, נוסעי התחבורה הציבורית... מצידם שנידחס. יותר חשוב לרצות את חולדאי ולמגר את הנגע המפרקי מרחובות תל אביב, למען הרכבים הפרטיים שמכניסים לעירייה הרבה כסף מדי שנה ולמען עידוד המעבר מהתחבורה הציבורית שתקרוס לרכבים פרטיים שיכניסו עוד כסף.
 

eran2020

New member
משרד התחבורה פה והוא צוחק על כולנו.
למה מי אנחנו בכלל, נוסעי התחבורה הציבורית... מצידם שנידחס. יותר חשוב לרצות את חולדאי ולמגר את הנגע המפרקי מרחובות תל אביב, למען הרכבים הפרטיים שמכניסים לעירייה הרבה כסף מדי שנה ולמען עידוד המעבר מהתחבורה הציבורית שתקרוס לרכבים פרטיים שיכניסו עוד כסף.
אנשים ימותו באוטובוסים
זה לא צחוק, זה באמת יקרה. למה אנחנו לא יוצאים לרחובות? בואו נצא לרחובות ונפגין נגד הפשע הזה.
 

אני2010

New member
אנשים ימותו באוטובוסים
זה לא צחוק, זה באמת יקרה. למה אנחנו לא יוצאים לרחובות? בואו נצא לרחובות ונפגין נגד הפשע הזה.
אנשים חס ושלום ימותו??תגיד אתה חולה נפש???
אחי אתה חייב בדיקה פסיכיאטרית זאת התגובה השניה שלך שהיא קיצונית בלי טעם.
 

eran2020

New member
אנשים חס ושלום ימותו??תגיד אתה חולה נפש???
אחי אתה חייב בדיקה פסיכיאטרית זאת התגובה השניה שלך שהיא קיצונית בלי טעם.
מה הקשר?
אתה נוסע בתחבורה ציבורית? נסעת פעם בקו 67 אחרי הצהריים? נסעת פעם בקו 61 בשעות הבוקר? אתה מבין מה המשמעות של הוצאת מפרקיות מקו 67? אני מבין! וכן, לא הגזמתי, הוצאת מפרקיות מקו 67 תגרום לאסון, תחכה ותראה בעצמך מה יקרה כשיוציאו את המפרקיות מקו 67.
 

אני2010

New member
מה הקשר?
אתה נוסע בתחבורה ציבורית? נסעת פעם בקו 67 אחרי הצהריים? נסעת פעם בקו 61 בשעות הבוקר? אתה מבין מה המשמעות של הוצאת מפרקיות מקו 67? אני מבין! וכן, לא הגזמתי, הוצאת מפרקיות מקו 67 תגרום לאסון, תחכה ותראה בעצמך מה יקרה כשיוציאו את המפרקיות מקו 67.
אתה לא יודע מה קורה בחולון
אני נוסע בתחבורה ציבורית בכל איזור המרכז בשלל קווים לא צריך לעשות את רמת גן יוצאת דופן. אני יודע מה הולך להיות בדיוק כמוך ברה ארגון הזה, וזה חרא אבל לא צריך להתבטא בצורה קיצונית הקווים של חולון בת ים - לתל אביב מפוצצים לא פחות מרמת גן אפילו הרבה יותר. הרבה הרבה יותר. אבל אני לא הולך להתווכח על השטות הזאת לאיזה עיר הקווים יותר מלאים. אתה רושם אבל תגובות מוגזמות אבל ממש... תחשוב קצת לפני שאתה כותב.
 

eran2020

New member
אתה לא יודע מה קורה בחולון
אני נוסע בתחבורה ציבורית בכל איזור המרכז בשלל קווים לא צריך לעשות את רמת גן יוצאת דופן. אני יודע מה הולך להיות בדיוק כמוך ברה ארגון הזה, וזה חרא אבל לא צריך להתבטא בצורה קיצונית הקווים של חולון בת ים - לתל אביב מפוצצים לא פחות מרמת גן אפילו הרבה יותר. הרבה הרבה יותר. אבל אני לא הולך להתווכח על השטות הזאת לאיזה עיר הקווים יותר מלאים. אתה רושם אבל תגובות מוגזמות אבל ממש... תחשוב קצת לפני שאתה כותב.
חיי אדם זה קיצוני?
לא אמרתי שרמת גן יוצאת דופן, אבל ב-1.7 תהיה פה קטסטרופה בכל קנה מידה. אני לא חושב שכתבתי דברים מוגזמים, אתה תראה בעצמך מה יקרה.
 

אני2010

New member
חיי אדם זה קיצוני?
לא אמרתי שרמת גן יוצאת דופן, אבל ב-1.7 תהיה פה קטסטרופה בכל קנה מידה. אני לא חושב שכתבתי דברים מוגזמים, אתה תראה בעצמך מה יקרה.
יהיה קטסטרופה לכמה ימים
בסוף מתרגלים אפשר ללחוץ בעזרת התושבים לשנות מסלולים. אף דבר לא נחתם בחותמת של דם הכל ניתן לשינוי, ואם בכל זאת לא ישנו אז לא ישנו אז נוסעים ב 2 אוטובסים. אנשים רוצים שברחוב שלהם יעברו כל הקווים לכל האיזורים בארץ כמו שרשמתי אני גר בחולון ונוסע לא מעט לצערי באוטובוסים וגם בחולון עשו כאן מהפך , חלק לטובה וחלק ממש לא אבל לא צריך להיות קיצוניים כל כך ,,,ולרשום "אנשים ימותו" וכל זה. אף אחד לא ימות אם הוא יעמוד רבע שעה או אם הוא ילךך לרחוב הסמוך לקחת קו שכבר לא עובר מתחת לבית שלו. אנשים כאן איבדו קצת פרופורציות.
 

harhanegev

New member
יהיה קטסטרופה לכמה ימים
בסוף מתרגלים אפשר ללחוץ בעזרת התושבים לשנות מסלולים. אף דבר לא נחתם בחותמת של דם הכל ניתן לשינוי, ואם בכל זאת לא ישנו אז לא ישנו אז נוסעים ב 2 אוטובסים. אנשים רוצים שברחוב שלהם יעברו כל הקווים לכל האיזורים בארץ כמו שרשמתי אני גר בחולון ונוסע לא מעט לצערי באוטובוסים וגם בחולון עשו כאן מהפך , חלק לטובה וחלק ממש לא אבל לא צריך להיות קיצוניים כל כך ,,,ולרשום "אנשים ימותו" וכל זה. אף אחד לא ימות אם הוא יעמוד רבע שעה או אם הוא ילךך לרחוב הסמוך לקחת קו שכבר לא עובר מתחת לבית שלו. אנשים כאן איבדו קצת פרופורציות.
לא נורא, יבואני הרכב ירוויחו טוב.
מחירי הדלק לא טובים להם למכירות, זאת בעיה, אך כל אדם שעולה על אוטובוס ציבורי ואין לו מקום לשבת הוא צעד נוסף בהעשרת הקופה של יבואני הרכב הפרטי. הם בוודאי מתמוגגים מאושר, אוטובוסים דחוסים הם הפרסומת הטובה ביותר שלהם, פרסומת שלא עולה להם כלום.
 

אני2010

New member
לא נורא, יבואני הרכב ירוויחו טוב.
מחירי הדלק לא טובים להם למכירות, זאת בעיה, אך כל אדם שעולה על אוטובוס ציבורי ואין לו מקום לשבת הוא צעד נוסף בהעשרת הקופה של יבואני הרכב הפרטי. הם בוודאי מתמוגגים מאושר, אוטובוסים דחוסים הם הפרסומת הטובה ביותר שלהם, פרסומת שלא עולה להם כלום.
מי שיכול לקנות רכב שיקנה למה לא- אני בעד
בסופו של דבר אין יותר נוח מזה אבל מי שהוא בעייתי מבחינה כלכלית... יאלץ להמשיך ליסוע ב.. נווו איך קוראים לזההה אה אוטובוס.. ברררר חחח
 

harhanegev

New member
מי שיכול לקנות רכב שיקנה למה לא- אני בעד
בסופו של דבר אין יותר נוח מזה אבל מי שהוא בעייתי מבחינה כלכלית... יאלץ להמשיך ליסוע ב.. נווו איך קוראים לזההה אה אוטובוס.. ברררר חחח
לי נוח יותר באוטובוסים
אני יכול להרשות לעצמי לקנות ולהחזיק מכונית. אך אי הנוחות של התשלום הכספי הכבד על דט"ת בחמ"צ**, במקרה שלי, רבה יותר מאשר אי הנוחות שיש לעיתים רחוקות מהעובדה שאין לי רכב פרטי. [**דט"ת בחמ"צ = דלק טיפולים תיקונים ביטוח חובה מקיף צד-ג]
 

droriko

New member
לא נורא, יבואני הרכב ירוויחו טוב.
מחירי הדלק לא טובים להם למכירות, זאת בעיה, אך כל אדם שעולה על אוטובוס ציבורי ואין לו מקום לשבת הוא צעד נוסף בהעשרת הקופה של יבואני הרכב הפרטי. הם בוודאי מתמוגגים מאושר, אוטובוסים דחוסים הם הפרסומת הטובה ביותר שלהם, פרסומת שלא עולה להם כלום.
אגב מי שעומד מאחורי הרפורמה הם נתיבי איילון
לא שאני רומז על משהו חלילה.......
 

cwen

New member
אגב מי שעומד מאחורי הרפורמה הם נתיבי איילון
לא שאני רומז על משהו חלילה.......
דווקא הם מאוד רוצים בהצלחת הרפורמה
נתיבי איילון מפוצצים, ואין לאיפה להרחיב את הכביש.
 

ארזS

New member
לא נורא, יבואני הרכב ירוויחו טוב.
מחירי הדלק לא טובים להם למכירות, זאת בעיה, אך כל אדם שעולה על אוטובוס ציבורי ואין לו מקום לשבת הוא צעד נוסף בהעשרת הקופה של יבואני הרכב הפרטי. הם בוודאי מתמוגגים מאושר, אוטובוסים דחוסים הם הפרסומת הטובה ביותר שלהם, פרסומת שלא עולה להם כלום.
יאירק'ה...
באילת לא יעשו חרטופורמה. אל תדאג...
 

harhanegev

New member
יאירק'ה...
באילת לא יעשו חרטופורמה. אל תדאג...
ארזק'ה...
מי אמר שאני נגד רפורמה? אני נגד תח"צ שלא מתאימה לביקוש, ועל הפואנטה הספציפית הזאת הגבתי, אני לא נגד רפורמות באופן גורף חלילה. אצלנו באילת עשו לפני 4 שנים (בערך) רפורמה מאוד מוצלחת בתח"צ הפנימי, הלוואי שירבו רפורמות כאלה.
 

droriko

New member
ארזק'ה...
מי אמר שאני נגד רפורמה? אני נגד תח"צ שלא מתאימה לביקוש, ועל הפואנטה הספציפית הזאת הגבתי, אני לא נגד רפורמות באופן גורף חלילה. אצלנו באילת עשו לפני 4 שנים (בערך) רפורמה מאוד מוצלחת בתח"צ הפנימי, הלוואי שירבו רפורמות כאלה.
עברו מחמורים לסוסים?
 

harhanegev

New member
עברו מחמורים לסוסים?
ואחרי הבדיחות, ברצינות:
אני ורבים אחרים, נהנינו מקו פנימי לעלות בו ממרכז העיר (תחנה מרכזית, שדה התעופה, בנקים, עסקים שונים) ומחוף הים רק פעם ב-30 דקות. אחרי הרפורמה, פעם ב-15 דקות. אני ורבים אחרים היינו במצב מגוחך בו אנחנו מחוברים לשכונות אחרות בה גרים 60-70% מתושבי אילת רק בכיוון אחד ולא בכיוון השני. אחרי הרפורמה, בשני הכיוונים. אגב, עמדתי לגבי הרפורמה בגוש דן מעורבת, יש בה יתרונות רבים וחסרונות רבים, ומן הסתם יש רבים המאושרים ממנה ורבים שאינם. מה שבטוח, המדרכה של דרך נמיר תהיה בשימוש רב יותר, עקב תום העידן של אוטובוס מרכבת מרכז לאוניברסיטת ת"א אחת ל 3-5 דקות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה