עדכונים בנושא עיצומי נהגי הקטרים ברכבת

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
אם הבנתי נכון הוא אמור לעבוד 7 שעות

יקח קצת זמן לשכנע נהג לעבוד 8.5 במקום 7 שעות
ממש מסכנים, פשוט התעללות
אם הבנתי נכון הוא אמור לעבוד 7 שעות
כך שלא ברור איך המערכת הממוחשבת החדשה תפגע במצב אם הם באמת עובדים 7 שעות כפי שהם טוענים.

אם כבר, אז המערכת תוכל להוכיח את טענותיהם שהם עובדים יותר מדי, אם יקרה מצב כזה, לא?
 

משה343

New member
אין לי תשובה לצערי .

אם הבנתי נכון הוא אמור לעבוד 7 שעות
כך שלא ברור איך המערכת הממוחשבת החדשה תפגע במצב אם הם באמת עובדים 7 שעות כפי שהם טוענים.

אם כבר, אז המערכת תוכל להוכיח את טענותיהם שהם עובדים יותר מדי, אם יקרה מצב כזה, לא?
אין לי תשובה לצערי .
 
הבעיה תהיה זמנית, כי בכל זאת אנחנו מדינת חוק

הבעיה לא תהיה זמנית, אלא קבועה כפי שהסברתי.
ובכל מקרה שום כמות של אוטובוסים (בינעירוניים כמובן) לא תהווה תחליף מלא לרכבת. הטעות הנפוצה היא ש"הרכבת מסיעה רק 40 מיליון בשנה", אבל אם ניזכר שהרכבת היא כלי תחבורה פרברי ובינעירוני ונשווה את זה לכמות הנסיעות באוטובוסים בינעירוניים, נקבל תמונה שונה מזו שהתקשורת מנסה לצייר כשהיא מנסה לדבר על "חוסר החשיבות" של הרכבת.

אין פתרונות קסם, אין "זבנג וגמרנו". יצרכו לעבוד קשה במשך שנים רבות, לבנות את תהליכי השינוי בהדרגה, בחכמה ובראייה קדימה. הבעיה היא שאלה בדיוק הדברים שהמערכת שלנו לא מסוגלת לבצע.
הבעיה תהיה זמנית, כי בכל זאת אנחנו מדינת חוק
ואוטובוסים יכולים לפצות זמנית, אף אחד לא אומר שזה פיתרון קבוע.
ובטח שזה לא אידיאלי.
אבל כשמגיעים מים עד נפש, אין ברירה וחייבים לחתוך.
 

easylivin

New member
הלוואי והיינו מדינת חוק...

הבעיה תהיה זמנית, כי בכל זאת אנחנו מדינת חוק
ואוטובוסים יכולים לפצות זמנית, אף אחד לא אומר שזה פיתרון קבוע.
ובטח שזה לא אידיאלי.
אבל כשמגיעים מים עד נפש, אין ברירה וחייבים לחתוך.
הלוואי והיינו מדינת חוק...
 

droriko

New member
אז מה אתה מציע?

אפשר להמשיך ולחלום. במציאות לא ברור איך אפשר
בכלל להתמודד עם המצב. נניח שסגרנו את הרכבת כפי שכץ הבטיח... מה הלאה? לא רק נהגים מחו"ל יצטרכו לייבא (שגם זה בכלל לא ריאלי בעיניי), אלא לשים אבטחה כבדה ביותר על כל מתחם ועל כל מסילה, כולל כוחות משטרה או צבא. או לשים את כל עובדי הרכבת לשעבר במעצר בית
מונע. ולאסור עליהם לעלות על רכבת או להיכנס למתחמיה עד סוף ימיהם מחשש ל"פעולות תגמול"... אני קצת מכיר על איזה אנשים מדובר, הכוונה לחלק מהם ולא לכולם כמובן. אבל זה בדיוק החלק הפעיל בכל פעולות הסחיטה באיומים שהם מבצעים.
אז מה אתה מציע?
שבגלל שהעבריינים של הרכבת מאיימים בטרור אנחנו צריכים להתקפל בפניהם? ואם הם ידרשו מיליון שקל לחודש בתמורה לזה שהם לא יחבלו ברכבת?
 

easylivin

New member
הא? מה להתקפל? כתבתי שדרושים צעדים נחושים,

אז מה אתה מציע?
שבגלל שהעבריינים של הרכבת מאיימים בטרור אנחנו צריכים להתקפל בפניהם? ואם הם ידרשו מיליון שקל לחודש בתמורה לזה שהם לא יחבלו ברכבת?
הא? מה להתקפל? כתבתי שדרושים צעדים נחושים,
אבל מתוכננים היטב ולא עוד איומי סרק ואלתורים של כץ, משאות ומתנים ליליים ו"פשרות" של הרגע האחרון תמורת הבטחות לשקט תעשייתי שמפרים בהזדמנות הראשונה. כתבתי שצריכים לתכנן את הרפורמה כמו שצריך, ולהתחיל ליישם אותה בנחישות. הכוונה לא רק לרפורמה ברכבת אלא בכלל, רפורמה ביחסי העבודה שבין וועדי העובדים הגדולים במשק וההסתדרות לממשלה. זה אומר גם חקיקה, גם רפורמות בחברות הממשלתיות כולן. גיבוי ציבורי יש לממשלה הזאת ללא ספק כדי לפעול בנחישות, אבל שום "סגירה של הרכבת" לא תהיה, שכחו מזה. זה לא מעשי. יצטרכו לעבוד קשה והרבה זמן אם רוצים להחזיר את ההגה לידי הציבור.
 

raminec

New member
החלטת בית הדין לעבודה

עדכונים בנושא עיצומי נהגי הקטרים ברכבת
החלטת בית הדין לעבודה
12:03 - הודעת דוברות הרכבת:
החלטה - בית הדין מורה לנהגים החולים לחזור לאלתר לעבודה, ככול שהנהג לא יוכל בשל מחלה, יתייצב אצל רופא הרכבת במתחם ההנהלה בין השעות 15:00-19:00 ויפעל בהתאם להנחיות הרופא. חשוב לומר כי בהחלטה ציינה השופטת כי ברור כי אין מדובר בעניין אינדבדואלי, אלה מצב לכאורה של פעולה קיבוצית מאורגנת כמחאה על סידורי העבודה.
 

benshap2

New member
פשוט החלטה מטומטמת, כולם יתייצבו ב18:59

החלטת בית הדין לעבודה
12:03 - הודעת דוברות הרכבת:
החלטה - בית הדין מורה לנהגים החולים לחזור לאלתר לעבודה, ככול שהנהג לא יוכל בשל מחלה, יתייצב אצל רופא הרכבת במתחם ההנהלה בין השעות 15:00-19:00 ויפעל בהתאם להנחיות הרופא. חשוב לומר כי בהחלטה ציינה השופטת כי ברור כי אין מדובר בעניין אינדבדואלי, אלה מצב לכאורה של פעולה קיבוצית מאורגנת כמחאה על סידורי העבודה.
פשוט החלטה מטומטמת, כולם יתייצבו ב18:59
אחרי שעות השיא, ועוד יום עבודה הלך..
 

UDYM44

New member
אנשי הפורום הנכבד מעדיפים עבדים ולא עובדים

עדכונים בנושא עיצומי נהגי הקטרים ברכבת
אנשי הפורום הנכבד מעדיפים עבדים ולא עובדים
לייבא לשבור .הייתם מוכנים שכך ייתיחסו אליכם במקומות עבודתכם.מה צרות העין למשכורות הנהגים.אינני נוהג ללהג פה אבל השפה כאן מזכירה לי ימים אפלים של צמיתים.
 

droriko

New member
כן איזה עבדים הם,הם צריכים להעביר סינטל

אנשי הפורום הנכבד מעדיפים עבדים ולא עובדים
לייבא לשבור .הייתם מוכנים שכך ייתיחסו אליכם במקומות עבודתכם.מה צרות העין למשכורות הנהגים.אינני נוהג ללהג פה אבל השפה כאן מזכירה לי ימים אפלים של צמיתים.
כן איזה עבדים הם,הם צריכים להעביר סינטל
טוב הם מרוויחים 50 אלף שקל בחודש,אני בטוח שיש להם מספיק שטרות בשביל לנגב את הדמעות.
 

easylivin

New member
"ועד אובדי הרקבת" חושב שהנוסעים הם עבדיו

אנשי הפורום הנכבד מעדיפים עבדים ולא עובדים
לייבא לשבור .הייתם מוכנים שכך ייתיחסו אליכם במקומות עבודתכם.מה צרות העין למשכורות הנהגים.אינני נוהג ללהג פה אבל השפה כאן מזכירה לי ימים אפלים של צמיתים.
"ועד אובדי הרקבת" חושב שהנוסעים הם עבדיו
או במקרה "הטוב", בני ערובה שלו במיקוח.
 

benshap2

New member
אנחנו רוצים שאנשים יכבדו הסכמים

אנשי הפורום הנכבד מעדיפים עבדים ולא עובדים
לייבא לשבור .הייתם מוכנים שכך ייתיחסו אליכם במקומות עבודתכם.מה צרות העין למשכורות הנהגים.אינני נוהג ללהג פה אבל השפה כאן מזכירה לי ימים אפלים של צמיתים.
אנחנו רוצים שאנשים יכבדו הסכמים
שאנשים יעבדו תמורת הכסף שמשלם המיסים נותן להם.
עבדים?
עובדי הרכבת אינם עבדים. אם כבר להיפך - כל משתמשי הרכבת הינם עבדים שלהם, תלויים בגחמותיהם החמדניות.
 
עם כל הכבוד לדבריך

אנשי הפורום הנכבד מעדיפים עבדים ולא עובדים
לייבא לשבור .הייתם מוכנים שכך ייתיחסו אליכם במקומות עבודתכם.מה צרות העין למשכורות הנהגים.אינני נוהג ללהג פה אבל השפה כאן מזכירה לי ימים אפלים של צמיתים.
עם כל הכבוד לדבריך
יש דרכים הגונות יותר לנהל מו"מ ןלהאבק על תנאים מלשקר ולהתחזות. העובדים ה"צמיתים" הם עובדים מאורגנים ומוגני ועד. שישתמשו בהסתדרות..
 

טשאפק 2

New member
יש צורה לשבות

אנשי הפורום הנכבד מעדיפים עבדים ולא עובדים
לייבא לשבור .הייתם מוכנים שכך ייתיחסו אליכם במקומות עבודתכם.מה צרות העין למשכורות הנהגים.אינני נוהג ללהג פה אבל השפה כאן מזכירה לי ימים אפלים של צמיתים.
יש צורה לשבות
יש במדינה חופש להתאגד ויש זכות שביתה.

ארגון עובדים יכול לפתוח בסכסוך עבודה ויכול לנקוט באמצעים, עד כדי שביתה.

זה מותר וזה לגיטימי אם הדרישות הוגנות.

לא מותר - לכלוא נוסעים ברכבות שכבר יצאו לדרך. זה קרה בשביתת הפרא האחרונה.
לא מותר - לשבות מבלי להודיע מראש ולאפשר לנוסעים - גם הם בני אדם עם זכויות - להיערך.
לא מותר - להתחזות לחולה, ולפגוע בכך באמינות של כל עובד שיהיה חולה באמת בעתיד, ויבקש התחשבות.
 

raminec

New member
כל זה נכון גם אם יש סיבה אמיתית לחלוטין

יש צורה לשבות
יש במדינה חופש להתאגד ויש זכות שביתה.

ארגון עובדים יכול לפתוח בסכסוך עבודה ויכול לנקוט באמצעים, עד כדי שביתה.

זה מותר וזה לגיטימי אם הדרישות הוגנות.

לא מותר - לכלוא נוסעים ברכבות שכבר יצאו לדרך. זה קרה בשביתת הפרא האחרונה.
לא מותר - לשבות מבלי להודיע מראש ולאפשר לנוסעים - גם הם בני אדם עם זכויות - להיערך.
לא מותר - להתחזות לחולה, ולפגוע בכך באמינות של כל עובד שיהיה חולה באמת בעתיד, ויבקש התחשבות.
כל זה נכון גם אם יש סיבה אמיתית לחלוטין
ולגיטימית לחלוטין לסכסוך העבודה.
 

אורי404

New member


יש צורה לשבות
יש במדינה חופש להתאגד ויש זכות שביתה.

ארגון עובדים יכול לפתוח בסכסוך עבודה ויכול לנקוט באמצעים, עד כדי שביתה.

זה מותר וזה לגיטימי אם הדרישות הוגנות.

לא מותר - לכלוא נוסעים ברכבות שכבר יצאו לדרך. זה קרה בשביתת הפרא האחרונה.
לא מותר - לשבות מבלי להודיע מראש ולאפשר לנוסעים - גם הם בני אדם עם זכויות - להיערך.
לא מותר - להתחזות לחולה, ולפגוע בכך באמינות של כל עובד שיהיה חולה באמת בעתיד, ויבקש התחשבות.
 

easylivin

New member
חס וחלילה, לא כולם. חלק מרוויחים פחות מ-30.

כולם מרוויחים 50K ??
בכל מקום יש שמנות אבל מפה ועד לשבור ולייבא המרחק גדול
חס וחלילה, לא כולם. חלק מרוויחים פחות מ-30.
"על-פי רשות החברות הממשלתיות, עלות השכר הממוצעת של עובד ברכבת ישראל גבוהה ב-61% מעלות השכר הממוצעת במשק."
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה