עד כמה המשפחה שלכם ליברלית?

Ayelet 363

New member
לדעתי

שום בונוס כיום בלהיות "לא סטרייט" לא שווה את היחס שלהב"טים מקבלים מהחברה, ואני גם לא מוצאת בזה שום בונוס. גם לא הייתי מוצאת שום חיסרון, לולא היה יחס כזה מבזה מצד החברה. אני במו אוזניי שמעתי את אמי שלי אומרת לי "רק אל תגידי לי שאת סוטה", כשאני יודעת שאני לא סוטה ושאף להב"ט לא סוטה. וזה היה רק כי היא חשבה באותו הרגע, מבלי באמת לדעת בודאות, שאני לא סטרייטית. זה לא בריחה, זה להודות שלא משנה שהחברה לא תקבל אותך בתור מי שאתה, זה בכל זאת מי שאתה כי אי אפשר לשנות את זה. אני אישית אעדיף להוכיח לחברה שהערך העליון שלי הוא האהבה ולהקים משפחה עם מי שאני אוהבת, בלי קשר למינו, ולדעתי זו ההתמודדות הדרך הכי בריאה להתמודד עם המצב.
 

YIM222

New member
תחכימי אותי מה ר"ת להב"ט

וסתם שאלה כדי להבין את מה שאתם אומרים "זה מי שאני". הומו לצורך העניין אם מאונן לא מגיע לגמירה? כי אם כן אז ודאי שעם אישה הוא גם יגיע, אם ככה מה זה "זה מי שאני" ? אתה יכול להיות עם אישה. זה לא שאין לך כוח גברא רק עם גבר.
 

Ayelet 363

New member
כל בן אדם היה יכול להיוולד בן לכל נטייה

מינית שהיא, וכך הוא מושלם כמו שאלוקים ברא אותו, ללא טעויות. הם בוחרים להיות עם מי שהם אוהבים. הם לא בוחרים את מי לאהוב, כמו שאף אחד לא בוחר את מי לאהוב.

איזה חלק מפתיחות זה לדעת בפני איזה דעות לסגור את עצמך? צריך לשקול את כל הדעות לפני שפוסלים אותן, וכך גם ניתן להביא את הסיבות הכי טובות למה, לדעתו האישית של האדם, אלו דעות שגויות.

הומואים רבים היו מעדיפים לא להיות הומואים רק כדיי לברוח מהיחס שהם מקבלים מהחברה. הם לא היו בוחרים בזה. הם נולדו כך כמו שאנשים אחרים נולדו כמו שהם נולדו.
 

5ifi

New member
אדם יקר,

הטיעונים שלך לוקים בגסות רוח.
והרי נאמר שדרך ארץ קדמה לתורה.
אם כך, למיטב הבנתי, זה לא נותן לגיטימציה להתבטא בצורה בה אתה מתבטא כלפי האנשים כאן.
בנוסף לכך, אתה טורח להוכיח את כל המגיבים על החטאים שהם חוטאים בעינייך, שזו אכן מצווה חשובה, "הוכח תוכיח את עמיתך..." אבל כשאני למדתי על הנושא, הדבר הראשון שלמדתי היה שאת מצוות התוכחה יש לקיים מתוך אהבה. אין להוכיח אדם שאין בך אהבה כלפיו רק משום שאתה חושב שהוא טועה.
אתה לא אבא ולא אמא וגם לא מורה של אף אחד כאן, אז תקן אותי אם אני טועה, (בעצם אל תתקן אותי) אבל דבריך לא נובעים מאהבה ולא מרצון להרמוניה, אי לכך, יש בתגובות שלך הרבה מן החטא. זה עצוב.
בכנות רבה אבקש ממך להפסיק, אתה פוגע בהרבה נשמות.
תודה.
 


אני שמחה שיש אנשים כמוך שמוכיחים לי שדת לא חייבת להיות חשוכה ושונאת כמו הרושם שיוצר מיעוט רועש. תבורכי.
 

YIM222

New member
כעת לאחר שניתנה תורה -יפה תורה עם דרך ארץ

מאיפה לך שאני לא אוהב אותם? אולי דווקא אתה זה שלא אוהב שמוחא להם כפיים?

לא הוכחתי אף אחד אישית ולא התבטאתי בגסות. אמרתי את מה שאני חושב כמו שאחרים לא נמנעים לומר את מה שהם חושבים על הדרך לי.

ולא פוגע באף אחד ותאמין לי שמי שיבוא הומו או לא אני ייעזור לו ויאהב אותו כמו אחד שלא.


וכשארצה להפסיק להגיב אפסיק.

תודה
 

5ifi

New member
באמת?

כמו כל אדם ממוצע יש לי את היכולת לקרוא בין השורות, ומה שיוצא מבין השורות שלך זה הצורך להגיד דווקא ולהגיב דווקא.
אתה אומר לאנשים לא להוציא דברים מהקשרם ואתה בעצמך מוציא דברים מהקשרם.
אתה טוען שאתה לא פוגע באף אחד ושאתה תעזור ל'הומו' שיבוא אליך, ובכן, יצא לך רק בערב הזה לדבר עם כמה 'הומואים' והפלא ופלא- משיחה אישית איתם התברר שהם נפגעו ממך מאוד ולא קיבלו ממך עזרה אלא רק ביקורות והשפלה. אתה אולי לא שם לב שאתה עושה את זה, אבל אלו התוצאות של המעשים שלך.
האמן לי שאין לי עניין או רצון לשבת ולהגיב לך, אבל אני עושה את זה בכל זאת, כי אתה באמת ובתמים פוגע באנשים וגם בשמה של התורה שאותה אתה מתיימר להציג.

וסליחה,
אתה מוזמן להמשיך להגיב עד מתי שתמצא לנכון. ייתכן ובשלב כלשהו תאלץ להגיב לעצמך, אבל אתה ממילא לא מנהל דיון או דו שיח, אז אין הבדל גדול.

בבקשה
 

YIM222

New member
ולכל אלה שטוענים נגדי לא להגיב

פעם הבאה אל תפרסמו את זה בעמוד הראשי. אי אפשר לרקוד על 2 חתונות מצד אחד לקבל חשיפה מצד שני שמי שכותב מה שלא מתאים שלא ייכתוב.

שום דבר פה לא נכתב אישית. וחוץ מזה אנשים מנהלים דיון ואומרים דברים, אני רוצה לומר את תגובתי ביחס למה שאמרו- אם לא יאה לכם אל תקראו
 

shaharory

New member
אני לא מבינה איך להט"בים כופים עליך משהו.

לפי ההבנה שלי של הנושא, זה בדיוק ההפך. חוקי התורה ואיתם גם הדעה של הרבה אנשים נכפים עליהם. הם לא יכולים להתחתן בגלל כפייה דתית, כאן וברוב העולם, של אנשים צרי מוח. חיה ותן לחיות.
 

shaharory

New member
אני באמת לא יודעת!

מההורים שלי ומאחי הגדול אף פעם לא הבנתי את העמדה שלהם. מה שבטוח זה שהם לא ממש ממש נגד. כאילו אף פעם לא שמעתי אותם אומרים "יא הומו" על מישהו, אבל בכללי אנחנו לא ממש מקללים.
אחותי הגדולה, כשאני רואה גלי, צוחקת עלי שכל הדמויות שם להט"בים ואז אמרתי לה שהיוצר של הסדרה בעצמו הומו (ושהוא עובד על סדרה על זוג הומואים) והיא ענתה "כמובן". אבל גם היא לא שלילית, היה לה חבר הומו מהצבא.
הצד של אבא שלי מהמשפחה, כולם ערסים ופרחות אם יורשה לי לומר, אני מאמינה שהם נגד. בן דוד שלי כתב בדיחה מזעזעת בפייסבוק על הומואים, ואחד אחר עשה לו לייק, מחקתי את שניהם באותו רגע.
אני לא מדברת עם המשפחה על הדברים האלה. הם יודעים שיש זוג בגלי שהם שני בנים שאני ממש אוהבת (לדה ניו נורמל לא נראה לי שהם התוודעו עדיין. צריך לחכות לשידור ביס). לעומת זאת, עם מי שהיו איתי בכיתה תמיד הייתי מתווכחת בכל מה שקשור לנושא והעברתי שיעור חינוך על acceptance.
 

The New Normal

New member
ערסים זה הכי משעשע

כי מצד הם הכי קיצוניים בהתבטאות נגד הומוסקסואליות, מצד שני מבחינת טראנדים אופנתיים של לבוש וסטייל שאיך לומר בעדינות, מקובלים יותר אצל גייז - הערסים הם הראשונים לאמץ

(וסליחה על כל ההכללות בפוסט הזה, הכל בהומור)
 

sivan3004

New member
לשמחתי הרבה

המשפחה שלי מאוד ליברלית
יש לי גם רחוק משפחה (קרוב לסבתא שלי) שהוא הומו ולאף אחד לא אכפת מהנטיות שלו, כולל לסבתא שלי חח ואף פעם לא שמעתי הערה הומופובית כלשהי מאף קרוב משפחה שלי
גם אבא שלי לפני כמה שנים היה במצעד הגאווה בירושלים כדי לתמוך בהם
 
אני לא כ"כ יודעת

אימא שלי ליברלית למדי, פשוט כי לא כזה משנה לה.
לאבא שלי יש לפעמים אישיוז עם העניין, אבל אני חושבת שזה יותר בגלל שהוא לא נחשף לנושא כל-כך עד שהגענו לארץ, וכל פעם שיוצאת לו הערה חצי-הומופובית ("אני לא מבין למה זה טוב") אחותי ואני לא עוברות על זה בשתיקה ואפשר לראות לאט לאט שהוא נפתח קצת.
לגבי המשפחה המורחבת אין לי ממש מושג, מעולם לא יצא לנו לדבר על זה.
 

The New Normal

New member
לשמחתי המשפחה הקרובה שלי מאד ליברלית

ומקלה עלי מאד. מהמשפחה הרחוקה לא ממש אכפת לי ואנחנו בערך מתראים פעמיים בשנה. וסבים וסבתות מבוגרים מדי מכדי להעמיד אותם במבחני ליברליות
 

gayhighfive

New member
האמת שאין לי מושג..

לאח שלי אני חופרת על קליין (ובזמן האחרון גם על דה ניו נורמל והוא גם ראה כמה פרקים ואמר שזה חמוד
) ואני יודעת בוודאות שאין לו בעיה עם זה.. על כל השאר.. הם יודעים שאני מעריצה מישהו מאוד גיי מגלי אבל הם אף פעם לא הביעו דעה על זה. אני לא בטוחה עד כמה הם פתוחים בקשר לזה אבל הם אף פעם לא הראו דעה נגד אז..
מה שמפריע לי יותר זה החברה שאני לומדת בה שהרוב המוחלט שמה הוא הומופובי וגם מקצין לדבר על כך :/
 

The New Normal

New member
אני חושב שהשרשור הזה ממחיש בצורה טובה

בעקבות הקידום שלו בעמוד הראשי, למה הסדרה הזו וסדרות דומות לה הן מאד חשובות גם כיום עם כל הפתיחות גם אם לא מדובר ביצירת מופת.
מצד שני, אני זוכר ימים שבעבר קידומים מהסוג הזה היו מביאים לא רק אורח אחד שיוצא נגד ה"תופעה" אלא צבא שלם של כאלה, אז אולי באמת אנחנו מתקרבים לשלב שזה הופך ונהיה למשהו יותר מקובל ויותר "נורמלי".
בכל אופן, שאפו גדול לשני הצדדים של הויכוח, שיחסית לנושא נפיץ שכזה לא ירדו ל"טוקבקיה" והצליחו לשמור על רמת דיון נאותה גם אם יש ביננו פערים משמעותיים ותפיסות חיים הפוכות לגמרי.
 

YIM222

New member
השם של הפורום וההודעה לא מסגיר

את מה שמדובר בסדרה שמדברת על העניין הזה.
אני חושב שאם הייתי יודע - מלכתחילה אולי לא הייתי מגיב בכלל , כי פשוט מי שרוצה לחשוב ככה שיחשוב זה ברור- וגם בזמן ממלכות אחרות ושהיו חוקים יותר נוקשים נגד זה מי שרצה לעשות את זה בסתר עשה .
יש כאלה שמדברים בגסות מ2 הצדדים לפעמים אבל בדרך כלל אין בזה טעם .

שיהיה לכם בהצלחה
 
למעלה