עוד קצת כתבות ומאמרים

טאוֹ

New member
"אין מחלה אחת בעיני שלא תלויה בנפש"

ד”ר נאדר בוטו, 55, קרדיולוג ומצנתר בכיר. נשוי ואב לשניים, מתגורר בפתח תקוה. מתי: ראשון, 17:30. איפה: בקליניקה שלו בפתח תקוה.
ד”ר נאדר בוטו בשיחה
 

טאוֹ

New member
טראומה זה בגנים

האוכל, התחביבים, מריבות בכביש - ממצאים חדשים מלמדים שבניגוד למה שסברנו גנים משתנים במהירות, לעתים בתוך דור, וכל חוויה עשויה להשפיע על התכונות שהורים יורישו לילדיהם. הביולוג האבולוציוני ד"ר שרון מועלם לוקח את מוסף כלכליסט למסע בתוככי הטבע הבלתי נתפס שלנו, ומסביר איך ענף המחקר החדש אפיגנטיקה ישנה לחלוטין את עולם הרפואה.
 

טאוֹ

New member
מתמסטל עם רופאיו

ההיפים הוציאו להם שם רע, הנשיא ניקסון הוציא אותם אל מחוץ לחוק, אבל חוקרים, מטפלים וחולים מגלים מחדש בשנים האחרונות את כוח הריפוי של הסמים הפסיכדליים. ניסויים שנערכים באוניברסיטאות מובילות מציגים שיפור מרשים במצבם של חולים בשלל מחלות לאחר שטופלו ב־LSD ובסמי הזיה דומים. אבל החשש הוא שהמאמץ להחזיר את השימוש החוקי בחומרים הללו ייבלם, בעיקר משום שלתאגידי הפארמה אין אינטרס לפתח תרופות שלא ניתן לרשום עליהן פטנט.

הכתבה
 

טאוֹ

New member
דו"ח מומחים אמריקאים: תזונה צמחית בעיקרה בריאה יותר

לראשונה, ועדת המומחים המייעצת למשרד החקלאות האמריקאי, שעליה מסתמכות הנחיות התזונה הפדרליות, מציינת שהמאבק בתחלואה והשמנה כשל, מבטלת את ההמלצה לצרוך בשר דל שומן, עופות וביצים, וקובעת שיש למעט בצריכת בשר אדום ומעובד.

הכתבה
 

טאוֹ

New member
פיזיותרפיה משעממת - שחקו משחק במקום

נפגעתם לאחרונה, ואתם בדרך הביתה משעה של פיזיותרפיה. הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות לבד זה תרגיל מבלבל שלוקח יותר מדי זמן להראות תוצאות. עמית TED קוסמין מיהאיו מראה פיתרון זול וכיפי שהופך את תרגילי הפיזיותרפיה המשעממים למשחק וידאו עם הוראות שאין פשוטות מהן.
 
למעלה