צדקת מאוד במשפט אחד בתגובתך זאת
ואני אצטט בהקשר לכך מתוך שירו הידוע של שלום חנוך : הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ! בקשר ל"דן" אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר .
צדקת מאוד במשפט אחד בתגובתך זאתיש בהחלט אשמים במצב
מרכז תל אביב לא ממש בנוי גם ל-80 אלף מכוניות מדובר ברחובות שרובם די צרים ולא מיועדים לנפח תנועה גדול עזוב עכשיו תנועה, אין באיזור הטיילת אפילו מספיק מקומות חנייה בשביל כל המכוניות האלה. צריך להתחיל להכריח את הציבור להגיע למקומות כאלה בתח"צ אם הציבור מספיק אדיוט בשביל לחשוב בכלל להתקרב לכזה אירוע עם רכב פרטי אני שוב מזכיר את "מבצע מירון" שהיה רק יממה קודם לכן, שם חסמו כבישים, שם תיגברו אוטובוסים פי 7 או יותר מאשר ביום רגיל (אני בטוח שדן אפילו על הנייר לא דגדגה את הפי 1.5 בתגבור הקווים למסוף הכרמלית ומה גם שלא הודיעה על שום תגבור) דן מפעילה קווים למסוף הכרמלית שהוא סמוך מאוד למקום האירוע כמעט מכל גוש דן. אני באמת לא רואה שום סיבה לא לחסום כניסת רכב פרטי של מי שאינו תושב תל אביב. וההוכחה לכך היא שלא עשו את זה והגענו למצב שתרתי משמע שיתקו את כל התעבורה בגוש דן במשך רוב שעות הערב והלילה, ואנשים נאלצו למצוא פתרונות תחבורה שלא ממש היו קיימים וללכת מרחקים עצומים ברגל (יש אנשים שהלכו למעלה משעתיים, אני אישית הלכתי כשעתיים - שעה וחצי בתל אביב ועוד חצי שעה בפתח תקווה). עוד אשמים במצב הם חברת דן שכשראתה שאינה מסוגלת להוציא קווים ממסוף הכרמלית לא תגברה אפילו בערך את הקווים מתחנה מרכזית ליעדים השונים. תטען מה שתטען אבל אני בטוח שלדן היו אתמול לפחות כמה מאות אוטובוסים של הבוקר שאפילו לא התניעו אותם בערב. אני ממש לא מבין למה אני צריך לקנות חופשי יומי של דן ואחרי זה לשלם לאגד בשביל לנסוע ליעד של דן כי דן החליטה לשים פס. בוא נאמר ככה - אם אגד היו מסוגלים לספק את השירות הזה גם דן היו מסוגלים. דווקא הייתי מתייחס יותר בסלחנות אם חברה יותר קטנה כמו קונקס או קווים הייתה נתקעת באיזה אירוע המוני "עם המכנסיים למטה" בלי יכולת לתת תשובה לביקוש. זה משפט של מורה אבל "מדן אני באמת מצפה ליותר" שלא כבדרך כלל הייתי בהחלט מסתפק אתמול מדן במקום עמידה דחוס, אבל את זה היא חייבת לספק ויהי מה.
ואני אצטט בהקשר לכך מתוך שירו הידוע של שלום חנוך : הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ! בקשר ל"דן" אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר .