עומס תנועה אה?

מצב
הנושא נעול.

NewName

New member
עומס תנועה אה?

עומס תנועה אה?
מה קורה שם עכשיו, בזירת התחבורה הציבורית בתל אביב? שמעתי שלא יצאו אוטובוסים של קונקס מתל אביב לאשדוד בשעה האחרונה כי כל הנהגים והאוטובוסים שהיו אמורים לאייש אותם היו תקועים עוד בפקק הלוך...
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מופע הזיקוקין

עומס תנועה אה?
מה קורה שם עכשיו, בזירת התחבורה הציבורית בתל אביב? שמעתי שלא יצאו אוטובוסים של קונקס מתל אביב לאשדוד בשעה האחרונה כי כל הנהגים והאוטובוסים שהיו אמורים לאייש אותם היו תקועים עוד בפקק הלוך...
מופע הזיקוקין
מהודעות בטלפון שקיבלתי מסתבר שתל אביב מפוקקת בפלונטר ללא תקנה.
 
למה יש עומס? בגלל חזרה מל"ג

עומס תנועה אה?
מה קורה שם עכשיו, בזירת התחבורה הציבורית בתל אביב? שמעתי שלא יצאו אוטובוסים של קונקס מתל אביב לאשדוד בשעה האחרונה כי כל הנהגים והאוטובוסים שהיו אמורים לאייש אותם היו תקועים עוד בפקק הלוך...
למה יש עומס? בגלל חזרה מל"ג
ב"ה בעומר?
 

ארזS

New member
לא, זה היה בדרך לל''ג בעומר../images/Emo6.gif

למה יש עומס? בגלל חזרה מל"ג
ב"ה בעומר?
לא, זה היה בדרך לל''ג בעומר

וגם בחזרה...
 
כאן רואים את היתרון של מפעיל גדול

עומס תנועה אה?
מה קורה שם עכשיו, בזירת התחבורה הציבורית בתל אביב? שמעתי שלא יצאו אוטובוסים של קונקס מתל אביב לאשדוד בשעה האחרונה כי כל הנהגים והאוטובוסים שהיו אמורים לאייש אותם היו תקועים עוד בפקק הלוך...
כאן רואים את היתרון של מפעיל גדול
כדוגמת אגד או שדן, שיכול לספק נהגים ואוטובוסים גם במצבי חירום. בכל אופן, נראה שמופע הזיקוקין הצליח מעבר למשוער, אם נגרמו כאלה פקקים, אפילו מחוץ לעיר.
 

9108701

New member
פקקי תנועה אדירים בכל גוש דן

כאן רואים את היתרון של מפעיל גדול
כדוגמת אגד או שדן, שיכול לספק נהגים ואוטובוסים גם במצבי חירום. בכל אופן, נראה שמופע הזיקוקין הצליח מעבר למשוער, אם נגרמו כאלה פקקים, אפילו מחוץ לעיר.
פקקי תנועה אדירים בכל גוש דן
אנדי לספק נהגים ומכונות זאת לא הבעיה אין כביש אחד פנוי לתת שרות כל הנהגים שסימו את עבודתם בין 18 ל 1900 היגיעו למגרש בסביבות השעה 21 ויותר מאחר ודן הוריד סדורי לילה נשאלת השאלה איך הציבור חוזר הביתה לדוגמה קו 31
 
כרגע דיברתי עם אבא שלי, והבנתי

פקקי תנועה אדירים בכל גוש דן
אנדי לספק נהגים ומכונות זאת לא הבעיה אין כביש אחד פנוי לתת שרות כל הנהגים שסימו את עבודתם בין 18 ל 1900 היגיעו למגרש בסביבות השעה 21 ויותר מאחר ודן הוריד סדורי לילה נשאלת השאלה איך הציבור חוזר הביתה לדוגמה קו 31
כרגע דיברתי עם אבא שלי, והבנתי
שכל שדרות ירושלים, מסלמה ודרומה, פקוקה לגמרי. המכוניות עומדות, והאוטובוס הכי קרוב הוא קו 18 שעומד ללא תזוזה בצומת סלמה-שד' ירושלים. יש מאות אנשים בתחנות... אבא שלי הלך ברגל את כל הדרך מיפו העתיקה, סלמה ועד 14 קומות... מאוד מוזר, כבר היו עשרות אירועים שבהם נסגר בדיוק אותו קטע (עיר הבירה השנתית) ואפילו קטעים נרחבים יותר (מצעדי האהבה השנתיים), ואף פעם לא היה כזה דבר.
 
מפעיל גדול או לא...

כאן רואים את היתרון של מפעיל גדול
כדוגמת אגד או שדן, שיכול לספק נהגים ואוטובוסים גם במצבי חירום. בכל אופן, נראה שמופע הזיקוקין הצליח מעבר למשוער, אם נגרמו כאלה פקקים, אפילו מחוץ לעיר.
מפעיל גדול או לא...
אני לא יודע עד כמה הם יתאמצו ויוציא נהגים מהסידור שלהם בגלל בעייה באשכול קוים זה או אחר.. על הנייר היכולת יפה..
 

846

Active member
לא קשור להתאמצות.. כולם היו

מפעיל גדול או לא...
אני לא יודע עד כמה הם יתאמצו ויוציא נהגים מהסידור שלהם בגלל בעייה באשכול קוים זה או אחר.. על הנייר היכולת יפה..
לא קשור להתאמצות.. כולם היו
תקועים בפקקים. אני למשל: שעתיים להכנס לת"א מכיוון נתב"ג ועוד שעה וחצי פיזור דווקא באלנבי ובן יהודה.... ברור שלא הספקתי להגיע להמשך הסידור יחד עם עוד עשרות אוטובוסים.
 
פיזור באלנבי בן יהודה עם ה-846?!

לא קשור להתאמצות.. כולם היו
תקועים בפקקים. אני למשל: שעתיים להכנס לת"א מכיוון נתב"ג ועוד שעה וחצי פיזור דווקא באלנבי ובן יהודה.... ברור שלא הספקתי להגיע להמשך הסידור יחד עם עוד עשרות אוטובוסים.
פיזור באלנבי בן יהודה עם ה-846?!
 
דיברתי באופן כללי

לא קשור להתאמצות.. כולם היו
תקועים בפקקים. אני למשל: שעתיים להכנס לת"א מכיוון נתב"ג ועוד שעה וחצי פיזור דווקא באלנבי ובן יהודה.... ברור שלא הספקתי להגיע להמשך הסידור יחד עם עוד עשרות אוטובוסים.
דיברתי באופן כללי
 

846

Active member
אז אל תדבר באופן כללי... כל יום

דיברתי באופן כללי
אז אל תדבר באופן כללי... כל יום
הוא שונה וגם התנועה היא שונה. האם למשל ידעת שמאות נהגים השתתפו במיבצע ההסעות למירון ועבדו כל הלילה ולכן אתה לא יכול להוציא אותם לעבודה נוספת למרות הלחץ? סתם דוגמא.....
 

ארזS

New member
דניאל, באופן כללי היו עשרות אם לא

דיברתי באופן כללי
דניאל, באופן כללי היו עשרות אם לא
מאות נהגי אוטובוס שלא הצליחו להגיע לעבודה בגלל הפקקים. ונניח שהם היו מגיעים לעבודה. היו עולים על האוטובוס, יושבים, יושבים, נכון עדיין יושבים, אולי היו יורדים לעשות פיפי כי חייבים לפעמים
דחילק, לא תמיד צריכים להאשים גם אם הנאשמים לא הכי צדיקים שבעולם...
 

urilei

New member
דן לא עשו כלום...

כאן רואים את היתרון של מפעיל גדול
כדוגמת אגד או שדן, שיכול לספק נהגים ואוטובוסים גם במצבי חירום. בכל אופן, נראה שמופע הזיקוקין הצליח מעבר למשוער, אם נגרמו כאלה פקקים, אפילו מחוץ לעיר.
דן לא עשו כלום...
מפעיל גדול או לא מפעיל גדול אין חדש תחת הזיקוקין אני לא בא בטענות שקווי מסוף כרמלית לא יצאו ליעדם במשך כמה שעות. בזה באמת אי אפשר להאשים את דן. אבל אחרי יותר משעה שבה לא יצאו 38/39/66/82 דן היו צריכים להתחיל לתגבר חזק את 51 שכל האנשים הגיעו רגלית מהכרמלית לציר שלו. אבל ממש לא. דן לא תיגברו אותו אפילו קצת לפחות לא עד סביבות 23:00 בקיצור, הגעתי לפ"ת עם 561 של אגד, ועוד כשהיה לי חופשי יומי של דן שזה בכלל בזיון שהייתי עוד צריך לשלם על משהו שכבר שילמתי עליו אגב גם קווי אגד לכיוון ההוא היו די סתומים והפכו ל-51 שלא מבחירה. דן הייתה צריכה להגדיל קצת ראש ולתגבר את 51 ואת יתר הקווים שיכלו לנסוע. ואפשר היה אפילו להוציא מתמח"ת "חלופות חירום" של 66 ו-82. פשוט בזיון. ועוד לא דיברתי על עיריית תל אביב שבכלל הייתה צריכה לסגור את כל מרכז העיר לכניסת מכוניות של תושבי חוץ
 

ונפלון

New member
למה לסגור?

דן לא עשו כלום...
מפעיל גדול או לא מפעיל גדול אין חדש תחת הזיקוקין אני לא בא בטענות שקווי מסוף כרמלית לא יצאו ליעדם במשך כמה שעות. בזה באמת אי אפשר להאשים את דן. אבל אחרי יותר משעה שבה לא יצאו 38/39/66/82 דן היו צריכים להתחיל לתגבר חזק את 51 שכל האנשים הגיעו רגלית מהכרמלית לציר שלו. אבל ממש לא. דן לא תיגברו אותו אפילו קצת לפחות לא עד סביבות 23:00 בקיצור, הגעתי לפ"ת עם 561 של אגד, ועוד כשהיה לי חופשי יומי של דן שזה בכלל בזיון שהייתי עוד צריך לשלם על משהו שכבר שילמתי עליו אגב גם קווי אגד לכיוון ההוא היו די סתומים והפכו ל-51 שלא מבחירה. דן הייתה צריכה להגדיל קצת ראש ולתגבר את 51 ואת יתר הקווים שיכלו לנסוע. ואפשר היה אפילו להוציא מתמח"ת "חלופות חירום" של 66 ו-82. פשוט בזיון. ועוד לא דיברתי על עיריית תל אביב שבכלל הייתה צריכה לסגור את כל מרכז העיר לכניסת מכוניות של תושבי חוץ
למה לסגור?
תושבי החוץ היו רוב אלו שהלכו למופע הזיקוקים אתמול שהוקדש לרגל פתיחת עונת הרבות הצרפתית בארץ ולא רק בת"א, אין שום הצדקה לחסום את מרכז העיר לתנועת רכב של מי שלא מת"א רק בגלל שיש אירוע גדול. המשטרה צפו בין 50 ל 80 אלף איש שיגיעו לאירוע, ובסופו של דבר כולם הופתעו שהגיעו סדר גודל של 300-350 אלף איש. במצב כזה אין מה לעשות, וברור שכל הצירים נסתמים, וגם האוטובוסים נתקעים. אף אחד לא צפה שכל עם ישראל יבוא לראות את המוגע (שהיה מדהים, אגב). אין אשמים במצב, חוץ מכמה קודקודים בשנות ה-60 וה-70 שהחליפו לא לבנות רכבת תחתית בת"א.
 

urilei

New member
יש בהחלט אשמים במצב

למה לסגור?
תושבי החוץ היו רוב אלו שהלכו למופע הזיקוקים אתמול שהוקדש לרגל פתיחת עונת הרבות הצרפתית בארץ ולא רק בת"א, אין שום הצדקה לחסום את מרכז העיר לתנועת רכב של מי שלא מת"א רק בגלל שיש אירוע גדול. המשטרה צפו בין 50 ל 80 אלף איש שיגיעו לאירוע, ובסופו של דבר כולם הופתעו שהגיעו סדר גודל של 300-350 אלף איש. במצב כזה אין מה לעשות, וברור שכל הצירים נסתמים, וגם האוטובוסים נתקעים. אף אחד לא צפה שכל עם ישראל יבוא לראות את המוגע (שהיה מדהים, אגב). אין אשמים במצב, חוץ מכמה קודקודים בשנות ה-60 וה-70 שהחליפו לא לבנות רכבת תחתית בת"א.
יש בהחלט אשמים במצב
מרכז תל אביב לא ממש בנוי גם ל-80 אלף מכוניות מדובר ברחובות שרובם די צרים ולא מיועדים לנפח תנועה גדול עזוב עכשיו תנועה, אין באיזור הטיילת אפילו מספיק מקומות חנייה בשביל כל המכוניות האלה. צריך להתחיל להכריח את הציבור להגיע למקומות כאלה בתח"צ אם הציבור מספיק אדיוט בשביל לחשוב בכלל להתקרב לכזה אירוע עם רכב פרטי אני שוב מזכיר את "מבצע מירון" שהיה רק יממה קודם לכן, שם חסמו כבישים, שם תיגברו אוטובוסים פי 7 או יותר מאשר ביום רגיל (אני בטוח שדן אפילו על הנייר לא דגדגה את הפי 1.5 בתגבור הקווים למסוף הכרמלית ומה גם שלא הודיעה על שום תגבור) דן מפעילה קווים למסוף הכרמלית שהוא סמוך מאוד למקום האירוע כמעט מכל גוש דן. אני באמת לא רואה שום סיבה לא לחסום כניסת רכב פרטי של מי שאינו תושב תל אביב. וההוכחה לכך היא שלא עשו את זה והגענו למצב שתרתי משמע שיתקו את כל התעבורה בגוש דן במשך רוב שעות הערב והלילה, ואנשים נאלצו למצוא פתרונות תחבורה שלא ממש היו קיימים וללכת מרחקים עצומים ברגל (יש אנשים שהלכו למעלה משעתיים, אני אישית הלכתי כשעתיים - שעה וחצי בתל אביב ועוד חצי שעה בפתח תקווה). עוד אשמים במצב הם חברת דן שכשראתה שאינה מסוגלת להוציא קווים ממסוף הכרמלית לא תגברה אפילו בערך את הקווים מתחנה מרכזית ליעדים השונים. תטען מה שתטען אבל אני בטוח שלדן היו אתמול לפחות כמה מאות אוטובוסים של הבוקר שאפילו לא התניעו אותם בערב. אני ממש לא מבין למה אני צריך לקנות חופשי יומי של דן ואחרי זה לשלם לאגד בשביל לנסוע ליעד של דן כי דן החליטה לשים פס. בוא נאמר ככה - אם אגד היו מסוגלים לספק את השירות הזה גם דן היו מסוגלים. דווקא הייתי מתייחס יותר בסלחנות אם חברה יותר קטנה כמו קונקס או קווים הייתה נתקעת באיזה אירוע המוני "עם המכנסיים למטה" בלי יכולת לתת תשובה לביקוש. זה משפט של מורה אבל "מדן אני באמת מצפה ליותר" שלא כבדרך כלל הייתי בהחלט מסתפק אתמול מדן במקום עמידה דחוס, אבל את זה היא חייבת לספק ויהי מה.
 

levikon

New member
אתה צודק. ולא רק זה.

יש בהחלט אשמים במצב
מרכז תל אביב לא ממש בנוי גם ל-80 אלף מכוניות מדובר ברחובות שרובם די צרים ולא מיועדים לנפח תנועה גדול עזוב עכשיו תנועה, אין באיזור הטיילת אפילו מספיק מקומות חנייה בשביל כל המכוניות האלה. צריך להתחיל להכריח את הציבור להגיע למקומות כאלה בתח"צ אם הציבור מספיק אדיוט בשביל לחשוב בכלל להתקרב לכזה אירוע עם רכב פרטי אני שוב מזכיר את "מבצע מירון" שהיה רק יממה קודם לכן, שם חסמו כבישים, שם תיגברו אוטובוסים פי 7 או יותר מאשר ביום רגיל (אני בטוח שדן אפילו על הנייר לא דגדגה את הפי 1.5 בתגבור הקווים למסוף הכרמלית ומה גם שלא הודיעה על שום תגבור) דן מפעילה קווים למסוף הכרמלית שהוא סמוך מאוד למקום האירוע כמעט מכל גוש דן. אני באמת לא רואה שום סיבה לא לחסום כניסת רכב פרטי של מי שאינו תושב תל אביב. וההוכחה לכך היא שלא עשו את זה והגענו למצב שתרתי משמע שיתקו את כל התעבורה בגוש דן במשך רוב שעות הערב והלילה, ואנשים נאלצו למצוא פתרונות תחבורה שלא ממש היו קיימים וללכת מרחקים עצומים ברגל (יש אנשים שהלכו למעלה משעתיים, אני אישית הלכתי כשעתיים - שעה וחצי בתל אביב ועוד חצי שעה בפתח תקווה). עוד אשמים במצב הם חברת דן שכשראתה שאינה מסוגלת להוציא קווים ממסוף הכרמלית לא תגברה אפילו בערך את הקווים מתחנה מרכזית ליעדים השונים. תטען מה שתטען אבל אני בטוח שלדן היו אתמול לפחות כמה מאות אוטובוסים של הבוקר שאפילו לא התניעו אותם בערב. אני ממש לא מבין למה אני צריך לקנות חופשי יומי של דן ואחרי זה לשלם לאגד בשביל לנסוע ליעד של דן כי דן החליטה לשים פס. בוא נאמר ככה - אם אגד היו מסוגלים לספק את השירות הזה גם דן היו מסוגלים. דווקא הייתי מתייחס יותר בסלחנות אם חברה יותר קטנה כמו קונקס או קווים הייתה נתקעת באיזה אירוע המוני "עם המכנסיים למטה" בלי יכולת לתת תשובה לביקוש. זה משפט של מורה אבל "מדן אני באמת מצפה ליותר" שלא כבדרך כלל הייתי בהחלט מסתפק אתמול מדן במקום עמידה דחוס, אבל את זה היא חייבת לספק ויהי מה.
אתה צודק. ולא רק זה.
שיתוק תנועה כזה הוא לא בטיחותי בכלל! אמבולנסים, משטרה וכיבוי אש (ולא משנה כמה סירנות יפעילו) לא יכולות לעבור בכזה עומס. צריך היה לשמור על שני רחובות בלעדיים לתח"צ ולרכבי חירום. רחוב אחד שיוצא מהכרמלית לכיוון תחנה מרכזית תל אביב. רחוב שני מהחלק הצפוני יותר לכיוון תחנת רכבת מרכז. זה היה הרבה יותר בטיחותי ויעיל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה