עונה 3, פרק 20 - שלב ההופעות החיות ב'

trilliane

Well-known member
מנהל
שייתכן שזו הפעם האחרונה שלהם יחד...

אני חושבת שהוא עדיין כעס עליה מהפעם הקודמת כשהיא הגיעה לחזרה לא מוכנה. האמת? צודק 100%. זה חוסר מקצועיות וזה זלזול בזמן של אחרים, במיוחד שהוא ציין שזו הייתה חזרה ביום שבת (ויש בזה משהו מרגיז כפליים כשאדם יוצא מהבית לעבוד ביום מנוחה ואז מגיע למישהו שלא מוכן לעבודה). אפשר להתווכח עד כמה זה חסר טאקט, אבל אביב ידוע בכנות הבוטה שלו, והוא אמר לה שאם היא לא תתאפס ותיקח את עצמה בידיים ותעבוד ברצינות זו כנראה הבפעם האחרונה שהם ייפגשו... ועם או בלי עבודה ברצינות, הביצוע שלה לא היה טוב (ואני אומרת זאת בצער, כי אני בהחלט מחבבת אותה) ושאר המתמודדים שנותרו היו טובים ממנה.
 
עונה 3, פרק 20 - שלב ההופעות החיות ב'

היום הנבחרות של שלומי ואביב. אז ממי נפרד היום? מי יופיע / תופיע בפעם האחרונה?
כל התשובות לשאלות אלו ועוד אחרות
בפרק המצויין שישודר בעוד שעות ספורות, בתשע ורבע לערך או בדיוק!
אל תחמיצו!
והכי חשוב אנחנו פה לקרוא את הקיטורים, השמחות, העצבים בשרשור המיוחד הזה...
 
אה, חשבתי שהוא אמר משהו באמת מזעזע

לפחות הוא אמר לה את זה בפנים, ולא כמו עם אייל, רק לצופים.
מה הטעם לשדר את זה? להפקת דה וייס פתרונים...
 

Uri04

New member
לא נראה לי

הוא אמר לה שהיא צריכה להיות מוכנה לכך שהיא עפה, כי הארבעה האחרים הרבה יותר טובים (בעיניו) ממנה, שזו דרך איומה לגרום לה להתחיל חזרות על שיר. בנוסף, הוא עוד אמר לה שהארבעה האחרים רוצים את זה יותר ממנה לא על מנת לדרבן אותה, אלא (כך עושה רושם) כדיי להביך אותה. זו גם היתה מטרת שידור הקטע הזה - ליצור דרמה על ידי הבכה של המתמודדים. עושים את זה בכל ריאליטי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא מה שהוא אמר לה

הוא אמר שהאחרים רעבים ומאוד מוכנים, משהו כזה. הוא לא אמר לה "אתה צריכה להיות מוכנה לעוף" או שהם "טובים" יותר ממנה. אלה לא היו הניסוחים.
 

Uri04

New member
כתבתי את הלך הדברים

ציטוט מדוייק: "נראה לי שיש סיכוי גדול שזו הפעם האחרונה שאת ואני עושים פה "מנטורינג", אלא אם את תהיי ממש טובה. יש הרבה אנשים מאוד רעבים לידך" ואז ג'סיקה בתגובה: "אביב מוריד לי את הביטחון. אם בן אדם חושב שאני לא רוצה את זה, זה נותן לי לרגע לחשוב שלא הוכחתי את עצמי." אחר כך היא אומרת לאביב: "בוא לא נוותר... אני מקווה שאני אכוון גבוה" ואביב דופק לה מבט מזלזל וסקפטי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כתבת פרשנות לנושא רגיש שבו יש חשיבות לניסוח המדויק

בעיניי הדברים כפי שנאמרו הם לגיטימיים. אלה דברים שלא נעים לשמוע אבל הם אמיתיים. אביב אמר אותם בכנות.
 

Uri04

New member
מותר להספיד מראש את ג'סיקה ושיראל?


 
לדעתי הרבה פחות

בחייך, שיראל שרה מדהים, היא נראית נפלא. היא בפירוש לגמר. השאר נחמדים אבל ממש לא ברמה שלה
 

Uri04

New member
היא יותר מקצועית ומנוסה, אבל בשיקול הסופי

מה שחשוב להפקה זה - מי יגרוף יותר SMSים מהקהל, או/ו למי יש סיכוי מסחרי גדול יותר בארץ. לשיראל עם המוסיקה הצרפתית שלה? לא נראה לי. עברנו כבר את תקופת מייק ברנדט והשנסונים הצרפתיים של שנות ה-60. חוצמזה, אני לא חושב שיש הרבה מפיקים בארץ שירצו לקדם זמרת בת 36 שאף אחד לא ממש מכיר (עם כל הצער שבדבר) . לכן אני לא חושב שזה מופרך כל כך לצפות משלומי להיפרד ממנה, גם אם לא באמת מגיע לה ללכת.
 

matan59

New member
רומה אחת הפייבוריטיות של שלומי

גם אם תביא טייק בינוני היום, אין סיכוי שיוותרו עליה. המנטורים שומרים לה אמונים מהביצוע הקודם (של ברי)
 
היא שרה שיר אחד בצרפתית

ואני חושבת שהיא יכולה להצליח פה בארץ. הנה הקהל בחר כמנצחת בעונה הראשונה של אקס פקטור את רוז, אז למה ששיראל לא תצליח? בכל מקרה בקרוב התוכנית וכבר נראה מי יודח
 

Uri04

New member
חשבתי שלרוז הצביעו כל החברים מהפיליפינים


ולראייה - רוז לא ממש מצליחה בארץ. היא חזרה להופיע בפיליפינים או לפני פיליפינים שחיים במדינות אחרות, וזהו בערך. זמרת קריוקי ותו לא. שיראל איכותית בהרבה, אני פשוט לא רואה אותה ממש מצליחה בארץ ביום אחרי שהתחרות תסתיים. היא תבין שהיא צריכה לחזור לצרפת (כי שם יש לה כבר קהל), וזה גם מה שנראה לי יקרה.
 

xjoiq

New member
אז אתה לא קלטת אותה

אין מצב בעולם ששיראל חוזרת לצרפת. היא תעדיף להופיע בדפי זהב בסיווג זמרי יומולדת ולא לחזור לצרפת שמה יש אנשים שכל הזמן יעירו לה "לכי מפה יהודיה מסרי.." או יעשו לה בידיים כשהיא עוברת ברחוב צורה של תת מקלע שיורה בה או עוד דברים מכוערים קשים יותר או פחות(אני מכיר את זה יש לי חברים מצרפת). היא יכלה להיות שופטת בריאליטי ושם זה כמה מיליונים יורו לעונה אבל היא העדיפה לבוא כזו קטנה ולהתחיל אודישנים מאפס כאילו היא כלום ועוד במדינה שהיא פסיק ע"י צרפת.
והנה יופי היום היא הראתה טיפונת ממה שהיא שווה ובהחלט יהיה לה מקום של כבוד פה בארץ והיא גם לא תצטרך לעשות הסבה מקצועית.
 
למעלה