עונה 3, פרק 20 - שלב ההופעות החיות ב'

חביב לא יותר מזה

היא נורא התאמצה אבל רואים ששירה באנגלית לא קלה לה. היה צריך לבחור לה שיר בעברית
 


 

xjoiq

New member
זה לא רק העברית

יש לה נמוכים מאוד יפים וגבוהים די בינוניים. צריך לבחור לה שירים בהתאם. השיר שהיא בחרה מאלץ להפגין יכולות בגבוהים וזה לא עשה לה טוב. ובכל זאת מסכים, לא לתת לה לשיר באנגלית.
 
סיכום

הסכמתי עם כל המנטורים- זה היה בינוני לגמרי.
אם לא תקרה הפתעה מרעישה, לירון הולכת הביתה היום.
 

Uri04

New member
נו טוב, קריוקי.. היא לפחות דייקה

ולא זייפה, אבל האנגלית באמת היתה על הפנים. בכל אופן, הגיע לה להישאר השבוע וירדן היה חייב לעוף.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ביצוע רע לשיר סתמי... החלש שלה ביותר בתכנית

בחירה גרועה של שלומי. לא רק שהשיר לא מוצלח בפני עצמו, הוא לא מתאים לה, לא מבחינת הסגנון הקולי וההגשה ולא מבחינת האנגלית. זה היה כ"כ רע שלא הקשבתי אפילו למילים, אבל אחרי ההערה של אביב חזרתי ובדקתי והוא צודק 100%, היא פשוט שרה pologize...

&nbsp
הדבר היחיד שהציל אותה הפעם היה שהגיעה שעתו של לידור ללכת (למען האמת לטעמי הגיעה שעתו כבר בדו-קרב, זו הצלה שנמשכה זמן רב...).
 

Uri04

New member
אוף, למה בוחרים לה שירים איטיים ומשעממים, למה?

 

matan59

New member
דווקא אני ממש אוהב את השיר ובכלל את A-ha

הביצוע שלה לא היה משהו..
 

Uri04

New member
לפחות ההדחה שלה לא הפתיעה

אין מה לעשות - הבחורה נדפקה מלכתחילה. נפלה על מנטור שמאוהב בארבעה מתמודדים אחרים מהנבחרת שלו, והיא לא היתה ביניהם. זה היה ברור שלא משנה מה יתנו לה לשיר - היא עפה, ועוד נתנו לה לשיר שיר משעמם שלא מתאים לה בכלל. ממש סיכול ממוקד ערכו בה (טרילאן, שקט
). אני חושב שאפשר היה לקחת אותה להמון מקומות ולעשות איתה המון דברים מיוחדים, אם היא רק היתה נופלת על נבחרת אחרת. נו טוב. אולי עוד נשמע ממנה. דוד סטיבן תמיד יכול לתת לה לבצע את שיר הנושא מתוך "פארק היורה 4" או משהו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא אוהבת את השיר הזה והיא לא הצליחה להרים אותו

בחירה לא טובה, ביצוע חלש, לא כ"כ דייקה, בעיקר לא הצליחה לנסוק בפזמון... חבל.
היא נראית טוב, יודעת לעמוד על הבמה, יש ביטחון עצמי, יש קול, אבל משהו לא לגמרי מתחבר כרגע, נראה שעוד לא ממש מצאה את הדרך שלה, או לכל הפחות רוב השירים ששרה בתכנית לא לגמרי יושבים עליה.
כרגע היא החלשה ביותר בנבחרת של אביב (אף שאני לא מחבבת את אוהד) ולא כי היא חלשה, אלא כי היא מתחרה מול שלושה יוצרים + תמר, והיא עדיין קצת תקועה בקאברים של בר.
&nbsp
אגב, החצאית שלה הייתה יפה מאוד, אבל למה להביא לה חולצה ממחלקת ילדות? חולצת בטן היא פריט לבוש סביר בילדות ובגיל העשרה, לאישה בוגרת זה מביך, קל וחומר כשיש עליה כל מיני פפיונים מפגרים. אפילו כחובבת סטייל ילדותי משהו זה היה מפגר מדי בעיניי.
 
הוא לא הרים את האולפן

והיה די אנמי. חבל שהם מקצרים שירים, כי את הפואנטה של השיר הזה לא שמענו. כשבוחרים שיר שזה לא יהיה כמו סיפור, כי אז כל השיר מתפסםס וחבל
 
סיכום

כששלומי שאל את לידור "איך אתה בשירים קצביים"? כבר חשבתי שהוא יתן לו איזה שיר עם קצב מטורף. בסוף- כמה אהבה.
והתשובה היא- לא משהו. הוא סגנון עידן עמדי. גם בשיר "קצבי" הוא שר ממש לאט
לא שמתי לב שהוא השתחרר במיוחד - זה היה ביצוע בינוני- סביר.
 

Uri04

New member
שלומי לא נתן לו אהבה, וגם אני לא כל כך..

הוא חמוד והכל, אבל יש לו עוד ה-מ-ו-ן דרך, ובינתיים זה פשוט לא זה. הוא גם לא ממש יישם את מה שהמורה לפיתוח קול ניסה להסביר לו... מה עכשיו? יחטפו אותו לשטויות טלוויזיוניות כמו "גאליס" וכאלה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הוא עדיין ברמה של טקס בי"ס, לא היה אמור להגיע לשלב הזה

זה אמנם היה משוחרר יותר ביחס לעצמו, אבל זהו, אין פה יותר, ואכן, התכנית הזאת קצרה מדי עבור רמת הבוסריות שלו. הוא חמוד ו... זהו. שום ערך מוסף נכון לעכשיו. אולי עוד נשמע עליו אם הראל סקעת ישחק במחזמר ויחפשו מישהו שישחק את אחיו הצעיר... עד אז, ביי.
 
למעלה