עונה 3 פרק 28 רבע הגמר

xjoiq

New member
זה מורכב

אני בעדו וחירבש אותי ששני מתמודדים שאני רוצה בגמר מגיעים לבוטום טו.
ניב הטעים אותי בהיכולות שלו במסורה בשירים ספורים עם ערגה לשחזור היכולת+פריצה מפתיעה לקולות וביצועים מפילים שטרם נשמעו בארץ. ואילו שיראל שבוע אחרי שבוע אני מתלהב מהביצועים שלה. כך שנכנסתי ללופ בתוך עצמי.
אבל על הדרך שמתי לב שלא היה סיכוי לפייר-פייט. זה כן הצלחתי לשים לב.
ושאלתך,כן,האמנתי(וכמובן גם קיוויתי) ששיראל תגיע לגמר(ואפילו לטופ2).
 

Uri04

New member
למה לדעתך זה לא היה פייר-פייט?

יש לך מידע על זיופי קולות, שוחד או חבלה מכוונת בשיראל?
 

xjoiq

New member
זה לא היה פייר פייט של סינג-אוף

לא חילקו להם מספרי אסאמאס חדשים למשל 8 ו-9. ההצבעות הצטרפו להצבעות הראשיות של הביצוע המקורי. ככה שזה לא היה ממש סינג-אוף. והם לא היו עושים את זה במצב הפוך אם ניב היה מקבל מלכתחילה פחות קולות(כי הם לא רצו שמנטור יישאר כבר בשלב זה בלי מתמודד לחצי גמר).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא צריך להקצות להם מספרים חדשים

יש היגיון בכך שהם ימשיכו עם אותם מספרים. זה לא אומר שההצבעות החדשות הצטרפו לקודמות (אין כל קושי טכני להפריד את הקולות) וזה לא מה שהבנתי מהסבריו של מיכאל.
אגב, אני מעריכה שרוב הגולשים מצביעים כיום ביישומים ולא במסרונים ולכן המספרים גם לא משנים; ביישום הם מן הסתם רואים את הפרצוף של המועמד שהם מצביעים לו ולא משנה להם המספר.
 

xjoiq

New member
הבעיה היא לא מבחינת המצביעים דווקא-אלא מהצד השני(של ההפקה)

אולי אין שום קושי להפריד אבל יש מן הסתם חוסר רצון להפריד.
וכשרוצים להפריד אז גם מראים לציבור את ההפרדה בדמות מספרי הצבעה חדשים וכך גם נוהגים בחו"ל וכך גם נהגו,למיטב זכרוני, באקס פקטור שהיה פה בארץ(אבל את לא צופה מעבר ל-*פה* כפי שאמרת אז אין לך מידע רלוונטי לצורך העניין) וגם מספרי הצבעה חדשים אמור לדרבן מצביעים לחזור ולהצביע.
ואני גם לא יודע על מה מבוססת ההערכה שלך שהרוב מצביעים ביישומים כי גם לא כולם אוהבים להוריד יישומים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שום בעיה וגם שום חוסר רצון

אם רוצים לאחד או להפריד את התוצאות עושים זאת, המספרים עצמם לא חשובים. מה עושים או לא עושים בתכנית אחרת (פורמט אחר, הפקה אחרת, כללים אחרים) לא רלוונטי לענייננו (וגם לא העובדה שאני לא צופה בה). זה לא פורום אקס פקטור ולא מעניין אותי מה עושים או לא עושים באקס פקטור, אני צופה ב-The Voice, זה הפורום וזה הדיון. אני לא הצלחתי להבין מהתכנית שהם מוסיפים את ההצבעות החדשות להצבעות הקודמות, לא היה הסבר ברור לכאן או לכאן. אם יש לך ביסוס (מתוך התכנית, לא ע"ס תכניות אחרות) אשמח אם תציג אותו.
&nbsp
לגבי היישום, שאלת והנה אני מסבירה: ההערכה שלי שרוב המצביעים מצביעים ביישום מבוססת על כך שהם דוחפים אותו חזק מאוד – שים לב שמיכאל לא מפסיק לפמפם את האפליקציה ולהסביר עליה ובקושי מזכיר את העובדה שניתן להצביע גם במסרונים. רוב הזמן הוא לא הזכיר בכלל את אפשרות המסרונים ומציין שההצבעה היא באפליקציה; גם כשהוא הזכיר זאת (למשל אחרי ביצוע של מתמודד שיש להצביע אליו) הוא הסביר להצביע באפליקציה ורק בסוף מוסיף בקטנה "או שילחו SMS" אבל בלי לומר את מספרי המסרונים בקול ("ל... שלחו את הספרה X") כפי שנהגו לומר בעבר בתכניות כאלה.
&nbsp
כתבתי טענת "רוב" ואתה משיב לי בטענת "כל"; זה לא אותו הדבר. ודאי שלא כולם אוהבים להוריד יישומים, יש משהו שכ-ו-ל-ם אוהבים? משפט שמתחיל ב"לא כולם אוהבים" נכון (כמעט) תמיד ללא תלות בהמשכו... לא רלוונטי שכולם לא אוהבים, רלוונטי מה הרוב עושים בפועל. במקרה אני מאלה שלא אוהבים להוריד יישומים, אבל אני יודעת שאני במיעוט החריג ולא משלה את עצמי שכולם כמוני (להפך). רוב האנשים מורידים יישומים בכיף ואין להם שום בעיה עם זה (להפך).
 

xjoiq

New member
להפקה יש אינטרס שכל מנטור יגיע עם מועמד לגמר

ברגע שהם לא מפרידים את המספרים זה יותר ממצביע שיש עירבוב של הקולות. מה גם שאנשים שאהבו את הביצוע הראשי מרגישים שנפתחת להם ההצבעה גם לצורך הצבעה מאוחרת לביצוע הראשי למי שפיספס מה שאין כן כשיש 2 מספרים חדשים לסינג-אוף ואז הציבור יודע שפתחו לו קווי הצבעה חדשים לצורך הצבעה רק על הסינג-אוף.
ההפקה לא תבחל להתערב ברמה כזאת בתוצאה כי המטרה לטעמם(שלכל מנטור תהיה נציגות בגמר) מקדשת את האמצעי של הקטנת הסיכויים לתוצאה אחרת תלויית ביצוע נטו.
והשוואה מריאליטי אחרים רלוונטית לחלוטין כי גם ההצבעה השנה בדה וויס הועתקה מריאליטים אחרים.
&nbsp
אין שום הכרח להסיק שאם ההפקה מפמפמת את היישום זה לא אומר שהציבור ממשיך להצביע ברובו בדרך הישנה "הטובה" והמוכרת לו מאז כ"נ וריאליטים שלא של שירה ובכלל. מה גם שבכתוביות למטה כתוב גם על האסאמאס והמספרים הרלוונטייים. כי אסאמאס הפך במשך השנים למילה נרדפת לריאליטי מה גם שבאירווזיון זה ככה.
בקיצור לא קונה את "ההוכחה" שלך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לו להפקה היה אינטרס כזה היא לא הייתה משנה את חוקי המשחק

באופן שמאפשר מצב כזה. להפקה יש אינטרס שהעונה תצליח ותגרוף הרבה רייטינג. אם מנטור אחד יישאר בלי מועמד זה דווקא יכניס יותר עניין לתחרות, הרי לשם כך הם שינו את הכללים מלכתחילה... (לא יודעת אם ההפקה בארץ, אין לי מושג אם זה חלק מהפורמט מחו"ל או לא, אבל לא עקרוני).

ברגע שהם לא משנים את המספרים זה רק אומר שהם לא משנים את המספרים. זה יכול להיות ברמה התפעולית גרדא ובעיקר כדי לא לבלבל את מי שכבר הצביע (וזה שמור לו כבר במסרונים, ואם הוא מצביע ביישום, זה הרי בלאו הכי לא משנה).

ההפקה ועוד איך תבחל להתערב בהצבעות כי ההצבעות האלה מפוקחות. אם אתה מאשים את ההפקה ברמאות זה עניין שלך, אני לא נכנסת להשמצות, קונספירציות ולשון הרע.

ההשוואה מתכניות אחרות לא רלוונטית לנקודה הזאת. לא הומצא כאן שום דבר חדש, לא באקס פקטור ולא בכלל. גם אם מאמצים שיטה מסוימת שקיימת במקומות אחרים, זה לא אומר שמאמצים אותה אחד לאחד. אין שום חובה לעשות זאת.

לא הייתה לי שום "הוכחה"; הוכחות יש במתמטיקה. אני מעריכה שיותר צופים מצביעים ביישום כי ברשת מקדמים אותו וכך אומרים לאנשים להצביע. אתה טוען שאנשים רגילים להצביע במסרונים ושוכח (אולי) שבתכניות אחרות כבר הרגילו אותם להצביע ביישומים, גם זה לא חדש. אנשים אוהבים יישומים. מפמפמים להם שמצביעים ביישום, אני מעריכה שרובם יצביעו ביישום. נימקתי והסברתי, זכותך לא להסכים. אני לא טוענת שזו עובדה, בסה"כ הערכה שלי. עוד נקודה אחת מני רבות שאנחנו חלוקים בה...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ושוב... ספקולציות לא מבוססות... הנה שלומי ללא מתמודד/ת בגמר.

כפי שכתבתי לך, לו ההפקה רצתה שלכל מנטור יהיה מתמודד בגמר, היא הייתה משאירה את השיטה הקודמת שהבטיחה זאת. ברגע שמשנים את הכללים כך שלא בטוח שכל מנטור יגיע עם מתמודד, אי אפשר לטעון שההפקה רוצה בכל זאת שזה מה שיקרה... זה דבר והיפוכו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ההפקה יכולה להעדיף מה שבא לה, הצופים קובעים

 

xjoiq

New member
זה הקהל מה לעשות

אם יש לך מנגנון בחירה יותר מוצלח אני מוכן לשקול להמליץ עלייך לפרס נובל/פוליצר/אוסקר/ישראל לפי בחירתך.
 
פרס נובל נראה לי סבבה

יש לי הצעה קצת פחות דמוקרטית מהשיטה העכשווית(אבל דמוקרטיה, פחחחח, מי צריך אותה בכלל?), שבה אני אף פעם לא אתבאס על הדחות- אחרי שאני אקבע מי תהיה רביעיית הגמר- הצופים יוכלו לסמס כדי לקבוע את סדר ההדחה עד הגמר..

נראה לי גמר של אלקנה/שיראל/תמר/אייל הוא מספיק טוב- גם אם משום מה יש אנשים שחושבים שרומהו/או ניב/ירדן הם חומר של גמר...
אצל מי פודים ת'צק?
 

xjoiq

New member
טוב,הבנק פשט את הרגל

בכל זאת כדאי שתשמרי על הצ'ק אולי תקבלי שיחה מהבנק.
 

xjoiq

New member
תראי הייתי דיפלומט איתך

אבל יש לי מנגנון יותר מוצלח פי כמה שמבטל כל סיכוי למועמדות של ההצעה שלך והוא: 4 המתמודדים שלי עם אסאמאסים של הציבור לסדר הדחת היתר. אז במטותא שבי בצד ותני קצת כבוד..
 


לא רק שזו העתקה בוטה (כאילו סירייסלי, מה אתה, כוכב נולד? טדי הפקות??
)
השיטה שלך גם בכלל לא הגיונית-
איך זה שאתה תכניס לגמר את ניב וירדן (ע"ח תמר/אייל/שיראל) יעזור לי לא להתבאס על ההדחות<? זה מפספס את כל הרעיון שבבסיס שיטת ההצבעה החדשה

אין, אין על מי לסמוך...
 

xjoiq

New member
זה לא יעזור לך

כבר הקדמתיך ורשמתי על זה פטנט במשרד הפטנטים האמריקאי.
חוץ מזה חרגת מתנאי המכרז המקוריים והצעתך נפסלה על הסף כי המכרז המקורי מדבר על כך שאני לא אתבאס בשום צורה.

&nbsp
פעם שנייה תהי יותר חכמה ואל תשבצי לי לגמר את המנייריסטית עם הקול המעצבן או אז אני אהיה מוכן להבליג על איזשהו
 
הא!

אבל לי יש הוכחה מתפוז שמראה שאני זו שחשבתי על זה קודם, ושאני המתבאסת המקורית!!!!11111.
אז עכשיו אני יכולה לתבוע גם אותך וגם את משרד הפטנטים האמריקאי- ובבית משפט אמריקאי , תביעה על הפרת זכויות יוצרים בטח שווה יותר ממליון דולר - ככה שלפחות ההבטחה הזו תקוים..


ואמרתי כבר שהשיטה שלי פחות דמוקרטית ובטח לא כולם יסכימו איתה, אבל זה הענין בחוסר דמוקרטיה- למי'כפת מהצפרדעים שאתה מבליג עליהן, כל עוד אני מרוצה??


בקיצור- שנה שעברה היתה דנה צלאח בגמר- השנה זה כנראה יהיה ירדן/ניב/רומה(אניי ממש מקווה שרק אחד מהם ולא יצא בטעות ששלושתם יגיעו לגמר- כי אז קללת העונה השלישית תדביק גם את The Voice וזה באמת יהיה מוגזם..). אווווףףף.
 
למעלה