עוצמת הדממה

עוצמת הדממה../images/Emo42.gif

ואני שואל: האם אתה יכול לזהות את הדבר? האם אתה יכול לראות שהתכלית השחרור היא לא רק רגיעה עבור עצמך אלא בעיקר שחרור מעצמך? הייתכן להיות משוחרר? הייתכן מצב שבו העצמי הפנימי יהיה משוחרר לחלוטין, משוחרר עד כדי יכולת להקשיב לכל ולא רק לחלק, לא רק לפרטים "נבחרים"? העצמי המוכר מעסיק את עצמו ללא הרף בקטנות, וכתוצאה, לעולם אינו לומד להיות לבד. אולם להיות לבד הוא הדבר החשוב ביותר עבור העצמי הפנימי הלא מוכר. כל עוד שאינך יודע להיות חופשי אתה גם מונע מהתודעה העצמית את החופש "להיות חופשי פירושו שלדבר אין משקל סגולי עודף" ללא חופש זה תודעת "העצמי" מפגינה פחד, ותודעה מפוחדת היא תודעה משותקת! הפחד אינו מאפשר, לא "לעצמי" ולא לתודעת "העצמי", לחקור בחופשיות "מהו שחרור" "מהי אהבה"; הפחד ממלא את המרחב הדומם ברעשים המונעים "מהעצמי" החופשי ומתודעתו את "הדממה" החבויה בפנים. אתה חייב לפגוש את הפחד הזה! ובעצם פגישה זו לתת לו ללכת. אתה יכול לעשות זאת! אתה חייב פשוט להביט פנימה! לראות את הפחד! לחוות אותו על כל מרכיביו! על כל תכניו! רק כך תוכל להשתחרר ממנו. אבל אתה מלא בתירוצים והסברים. "מחר", "בשבוע הבא", "בעוד שנה", "אני נמצא בדרך". אתה חייב לעשות זאת עכשיו! החל מרגע זה! משוחרר מזמן ומהשפעות "רציונאליות". כאשר אתה משוחרר מעצמך גם תודעתך משוחררת. הכול זורם, הכול חופשי, הכול רחב ביותר. עצמי כבול משמעו תודעה עצמית כבולה, וללא החופש, היא אינה מצליחה לראות את המרחב הענק שהחיים ממלאים, חיים כתופעה שלמה, גם אם לא מושלמת. ללא שחרור העצמי מעצמך אתה נותר מבוצר וכבול בתוך עולם השבוי בידי העולם החיצוני! עליך להשתחרר על מנת לאפשר לתודעת העצמי להיות מרחב. מ ר ח ב ללא נקודת אחיזה ללא עוגן. פשוט מ ר ח ב. בתוך מרחב כזה גם העצמי נמוג, אין לו קיום ממשי. לדבר אין קיום ממשי. הכול כלום, ובתוך הכלום הכול.
 

orli997

New member
אני לא בטוחה שאני אוהבת את זה

הכוונה שהאני נמוג למרחב ולדבר אין קיום ממשי, אולי לפרקי זמן, אני זוכרת שבעבר הייתי במצב כזה שבהתחלה הרגשתי מעולה עם עצמי אבל אט אט התחלתי להרגיש באמת שאני נמוגה מתפוגגת לאיזו תודעת קיום קולקטיבית, ולא אהבתי את זה. אני חושבת שאנחנו כאן חיים חיים גשמיים מסיבה מאוד ברורה ובחירה שיש לה משמעות מרחיקת לכת גם עבור אותה תודעה קולקטיבית.
 
אם מותר לי להציע...../images/Emo140.gif

אני מציע לצאת מהמלל כי את המלל כל אחד מתרגרם על פי המילון שלו ובמקרה כזה כל מילה מקבלת אך ורק את הפירוש דרך המילון הפרטי של כל אחד. להבנתי לפחות, כאשר קוראים דבר מה יש לראות את הכל במבט רחב יותר בהבנה עמוקה יותר ובתובנה החופשית מכבלים. הכל ברוח טובה ולא מתוך כוונה חלילה לפגוא או להפחית ערך.
 

orli997

New member
אפשר שאלה?

ועם יד על הלב (בכנות גמורה) האם משהו השתנה בך בעקבות התהליך וההבנה הזו במובן של יכולת ההשפעה שלך על המרחב? עד כמה אתה מתפקד כצינור של ישות נפלאה רוחנית לעומת כאדם בעל עשיה ואמוציות המעורבות בכל דבר בחייו, האם מצאת הבדל בין מהות העשיה הפרטי שלך לבין המהות הקולקטיבית העליונה, מה בא יותר לידי ביטוי, מה התבטל, אני מנסה לברר אם הבנתי אותך נכון,
 
עם יד על הלב...../images/Emo23.gif

נראה לי שאורי, משום מה, לא אוהב את הדיאלוג שהתפתח ביננו על הנושאים האלה. אשתדל לענות לך בהמשך על כל שאלות כמיטב יכולתי. שבת שלום.
 

orli997

New member
../images/Emo6.gif

אורי מעלה שאלות נוקבות שעולות מתוך קריאת הדברים, אל תשליך זאת על השיח ביננו, זה שלו ומה שאני אומרת זה שלי. בבקשה .
 

אורי בר

New member
../images/Emo140.gifאורי אוהב את הדיאלוג

אממה אתה לא עונה מתחבא אחרי טטנרה כזאת או אחרת. כותב בשפה רהוטה ומתחנחנת ולא עונה לעניין, אתה יודע כמה טנטרות יש לי , אני יכול להפיץ את תפוז ולא יגמרו לי, אני מדבר על תכלס עבודה ולא איזה תאוריה מאין דהוא. דרך אגב מכיר גם את תמורה ושותפה תשאל יגידו לך.
 
אורי יקירי...../images/Emo13.gif

א' אין טנטרות יש מנטרות, סתם כך להשכלה כללית. ב' אתה שומר לי חסר נעורים מפורום תקשור והתפתחות רוחנית? ג' והאם את עדיין משתמש בתירוץ שאתה פוחד מאשתך על מנת שלא להחשף במפגשי פורום? עכשיו לעיקר חביבי 1- לא נעים לי לתקשר איתך - אתה תוקפן מילולי עד כדי שגיאות כתיב, מהתרגשות כנראה. 2- אתה חסר סבלנות לדעתו ודרכו של אחר. 3- אינך יודע לנהל דיון תרבותי, אתה חושב שאם תשאל שאלות תראה עד כמה אתה חכם, מה שאתה לא! 4- לגביך אין דרך אחרת מלבד דרכך (שכנראה אינה דרך כלל). 5- אבקש להשאיר את ההויה הנהדרת ששמה תמורה מחוץ לתמונה. 6- אין לי ספק שהדברים שהכנסתי לפורום הרעידו את האדמה מתחת רגליך, מדוע? לך הפתרון! שבת שלום נ.ב תשובה לא חובה.
 

אורי בר

New member
אפריים

לא זוכר על פורום תקשור יכול להיות אין ליתגובה אם תזכיר לי אולי. לא עדיין פוחד מאישתי שהיא מנהלת הפורום , אולי אתה מתיחס למישהו אחר. עכשיו לטפל ידידי 1- אם היית נערה בת 16 אם נתונים מתאימים אולי הייתי מתרגש.אבל מאחר שמדבר אתה על מודעות עצמית ,[אז אולי תתלה מודעות רחוב] 2- דרכו של אחר מקובלת ומתקבלת בברכה בהתניה שאין כפיית שכנוע כמו שאתה כותב , כאילו מתחנן שיאמינו לך. 3-ידידי טיפש שואל שאלות תם ואני שואל כי אני מטומטם מה לעשות. מה אפשר לצפות מטיפש או מטומטם. 4-יש לי בקושי רישיון לאופניים על איזה דרך אתה מדבר. 5-לתמורה ההוויה " הנהדרת" יש חשבון עם כדור הארץ ארוך ודורות אחורה, את תמורתה הייתה אמורה להשאיר ללא שליטה אבל קרה מה שקרה את ההמשך היא תספר, מאחר ואתה הכנסת אותה לתמונה אז אל תתפלא על חשבונות עבר שנישארו פתוחים, ואם רצונך לדעת אז אני והאנרגיה שלי פה אלפי שנים אז תרגיע.אני רק נראה מטומטם או כותב כמו מטומטם, ואם כבר "תמורה הנהדרת" אז תשאל אותה על הקובינה שנעשתה. 6 - יש לי כולה שתי ביצים זה מה יש, מה לעשות ואם זה התגונותך אז ידידי אז אולי תכתוב עוד ספר ותמצא חומר במקום אחר, אתה לזרוק דברים על האחר ואחר כך להיראות איטליגנטי
, יפה אולי תלך לפוליטיקה מקומך שם בטוח רק אל תשכח דבק שלוש שניות לכסא. 7-פחדן כותב כך ומזלזל בשאלתו של האחר אז לך תלמד עוד קצת.
 

אורי בר

New member
אפריים איזה שפתיים כפרה

להסתכל ולקרוא בפורום אחד ולהעביר תובנות לפורום אחר זה יפה. לכתוב ספר על ידי תקשור וכאילו לעבור דרך גם יפה. לתת סיסמאות ונופףף בהם גם יפה להתבכיין כשלא מסכימים זה גם יפה בסוף מה יצא הגנב מבגדד מכיר את הסיפור אם לא תשאל את" כבודה" ושותפיה. דרכך לשלום מכיר. ביום כיפור מה אומרים, זאת התרנגולת תלך לשחיתה ואני למעשים טובים, אז אני לא התרנולת כפיש לא שלך ולא של אף אחד. מכיר את הבדיחה על התרנגולת רצתה שכל הטמבלית וקבלה מה עשתה רצה לשוחט ונשחטה, אז אם אתה מתעסק אם אנרגיה גבוהה יענו במגרש של הגדולים אז כך בחשבון את מה שצריך לקחת ואל תתבכיין כמו ילד שלקחו לא סוכריה, כפיש
 

orli997

New member
חוץ מזה

הסברתי לך את הדרך שלי לעבד אנפורמציה, נראה לי מיותר לנסות לאלץ אותי לשנות , אני מגיבה כפי שאני מבינה באותו רגע ואם יש לי לאחר מכן השגות אני משתפת בשמחה, ואני לא אשתנה בהתאם לכל בן שיחה אחר כמו שאתה אינך עושה זאת. אני מניחה שבדרך שהצגת נגעתי, לא הלכתי בה עד הסוף, ונסוגתי כשיכולתי לדרך שנראית לי נכונה יותר, את הסיבות לא בטוח שתרצה לשמוע.
 
אין ולא היה כל ניסיון לאלץ אותך לשנות...

דבר. פשוט נוצר דיאלוג ביננו, לדעתי לפחות, וניסיתי לגרום לך לראות את הדברים בדרך מעט שונה ממה שאת רגילה לראות אותם. אבל בגדול, שנינו ניסינו להסביר אחת לשניה את תכלית הדברים. שבת שלום
 

אורי בר

New member
שכנוע מעניין

למה אתה צריך במלל שלך לשכנע כול כך???????? במה אתה לא מאמין??????? מה ההבדל בין המציאות לבין הטנטרות האלה??????? האם נפגשת אם בן אדם בתהליך הפחד שלו????? חוץ ממך והתירוצים והשכנועים שלך את עצמך?????? ידידי עבודה באמת שלה שונה כמו שמיים וארץ מין המציאות או תהליך של אדם שצריך לעבור את שבע מדורי גיהנום שלו, אז לכתוב הכול יפה מה תכלס בשטח זאת השאלה, ולא איזה תשובה שמוקרצת מתוך ספר זה או אחר. יש ספר עבודה הוא נקרא תנ"ך כול אחד אם הפירוש שלו ולאן זה הגיע?? מעם שנותן אור לכול העולם נהיינו עם חמסן ומגעיל, אז לכתוב זה יפה
 
למעלה