עידן פלוס

שלום. אני בקטע של צמצום הוצאות. לא רואה הרבה טלויזיה. כרגע אני בהוט 150 ש כולל הכל ( טלויזיה + אינטרנט תשתית + ספק + טלפון)

ממיר מקליט. את רוב התכניות ניתן לראות הרי באינטרנט

האם כדאי לעבור לעידן פלוס. כמה אשלם הכי מעט על תשתית אינטרנט + ספק + טלפון

תודה רבה
 

raya

Member
שלום. אני בקטע של צמצום הוצאות. לא רואה הרבה טלויזיה. כרגע אני בהוט 150 ש כולל הכל ( טלויזיה + אינטרנט תשתית + ספק + טלפון)

ממיר מקליט. את רוב התכניות ניתן לראות הרי באינטרנט

האם כדאי לעבור לעידן פלוס. כמה אשלם הכי מעט על תשתית אינטרנט + ספק + טלפון

תודה רבה
מנצלת את השאלה שלך.
התחברנו להוט לפני כחודשיים. סוכם עם הנציגה תשלום של 219₪ עבור טלביזיה, אינטרנט ספק+תשתית, טלפון ביתי ו-2 קוים סלולריים.
בחיוב בכרטיס אשראי אני רואה חיוב של 15₪ להוט נט - מסתבר שחברת הוט מפוצלת ל-3 חברות. הוט, הוט מובייל והוט נט.במקום 219₪ חויבתי ב:
179+51.8+15=245.8₪.
איך השגת תשלום של 150₪ עבור הטריפל? אצלי הטריפל יוצא 194₪.
והחוצפה הגדולה ביותר זה החיוב הנוסף עבור הספק - הוט נט.
בינתיים את הקוים הסלולריים הורדנו למחיר שפוי. קבלתי החזר על ההפרש בין 159 שהובטח לי ל-179.
שירות לקוחות גרוע ביותר.
סליחה אם התפרצתי לשרשור שלך, מעניין אותי לדעת כאמור איך השגת את המחיר של 150₪.
בנוסף - אחרי 3 חודשים סוכם על 240₪ קבוע, ובשיחה הם דורשים 275-285.
תודה,
רעיה
 
מנצלת את השאלה שלך.
התחברנו להוט לפני כחודשיים. סוכם עם הנציגה תשלום של 219₪ עבור טלביזיה, אינטרנט ספק+תשתית, טלפון ביתי ו-2 קוים סלולריים.
בחיוב בכרטיס אשראי אני רואה חיוב של 15₪ להוט נט - מסתבר שחברת הוט מפוצלת ל-3 חברות. הוט, הוט מובייל והוט נט.במקום 219₪ חויבתי ב:
179+51.8+15=245.8₪.
איך השגת תשלום של 150₪ עבור הטריפל? אצלי הטריפל יוצא 194₪.
והחוצפה הגדולה ביותר זה החיוב הנוסף עבור הספק - הוט נט.
בינתיים את הקוים הסלולריים הורדנו למחיר שפוי. קבלתי החזר על ההפרש בין 159 שהובטח לי ל-179.
שירות לקוחות גרוע ביותר.
סליחה אם התפרצתי לשרשור שלך, מעניין אותי לדעת כאמור איך השגת את המחיר של 150₪.
בנוסף - אחרי 3 חודשים סוכם על 240₪ קבוע, ובשיחה הם דורשים 275-285.
תודה,
רעיה
דבר ראשון תבקשי סיכום עסקה במייל. ממני הוט נט מתחמקים כבר שבועיים. הוט נט זאת חברת בת של הוט. (כנראה גם הוט מובייל)

אין קשר בין 2 החברות. זה מה שאמרו לי בהוט. מוזר אבל זה מה שאמרו.

אני לא בסלולר שלהם. לא מתמצאת במחירים.

ניסית את החבילה של פרטנר? אולי שווה לך לעבור

אני שונאת את הוט אבל כרגע הם הכי זולים לי. הוט נט זאת חברה איומה

תשאלי גם את כידון. הוא עוזר יפה
 
דבר ראשון תבקשי סיכום עסקה במייל. ממני הוט נט מתחמקים כבר שבועיים. הוט נט זאת חברת בת של הוט. (כנראה גם הוט מובייל)

אין קשר בין 2 החברות. זה מה שאמרו לי בהוט. מוזר אבל זה מה שאמרו.

אני לא בסלולר שלהם. לא מתמצאת במחירים.

ניסית את החבילה של פרטנר? אולי שווה לך לעבור

אני שונאת את הוט אבל כרגע הם הכי זולים לי. הוט נט זאת חברה איומה

תשאלי גם את כידון. הוא עוזר יפה
טעות. 160 ש לא 150. קיבלתי את המחיר כי אני הרבה זמן איתם. לחצתי. בהשוואה למה שאני רואה ומשלמת גם 160 זה המון

ככה זה כשלא משלמים ע"פ ערוץ
 

raya

Member
דבר ראשון תבקשי סיכום עסקה במייל. ממני הוט נט מתחמקים כבר שבועיים. הוט נט זאת חברת בת של הוט. (כנראה גם הוט מובייל)

אין קשר בין 2 החברות. זה מה שאמרו לי בהוט. מוזר אבל זה מה שאמרו.

אני לא בסלולר שלהם. לא מתמצאת במחירים.

ניסית את החבילה של פרטנר? אולי שווה לך לעבור

אני שונאת את הוט אבל כרגע הם הכי זולים לי. הוט נט זאת חברה איומה

תשאלי גם את כידון. הוא עוזר יפה
היה לי מעין סיכום בווטסאפ, זה לא עושה עליהם רושם. מצד שני את ההפרש על הטלביזיה קבלתי.
את הקוים הסלולריים הורדנו ל-19.9₪ לכל קו, חושבת לעזוב אותם ולחזור ל 019ץ ובכך להתנתק לגמרי מהוט.
בהחלט חושבת לחזור לסלקום, פרטנר לא בא בחשבון - הם נותנים 30 דקות לטלפון הביתי.
בעיקר החוצפה של הוט נט - כאשר לא נאמר על כך דבר מראש.
תודה לך
רעיה
 

k-don

Member
היה לי מעין סיכום בווטסאפ, זה לא עושה עליהם רושם. מצד שני את ההפרש על הטלביזיה קבלתי.
את הקוים הסלולריים הורדנו ל-19.9₪ לכל קו, חושבת לעזוב אותם ולחזור ל 019ץ ובכך להתנתק לגמרי מהוט.
בהחלט חושבת לחזור לסלקום, פרטנר לא בא בחשבון - הם נותנים 30 דקות לטלפון הביתי.
לגבי פרטנר - שימי לב שצריך בנוסף גם ראוטר שלהם.
החבילה הבסיסית היא 30 דקות אבל אפשר לשלם מעט יותר ולקבל יותר דקות שיחה
"ניתן לשדרג ל-300 דקות בתוספת 10 שקלים או ל-2500 דקות בתוספות 20 שקלים."
בעיקר החוצפה של הוט נט - כאשר לא נאמר על כך דבר מראש.
לא קיבלת סיכום עסקה?
תודה לך
רעיה
 

raya

Member
לגבי פרטנר - שימי לב שצריך בנוסף גם ראוטר שלהם.
החבילה הבסיסית היא 30 דקות אבל אפשר לשלם מעט יותר ולקבל יותר דקות שיחה
"ניתן לשדרג ל-300 דקות בתוספת 10 שקלים או ל-2500 דקות בתוספות 20 שקלים."

לא קיבלת סיכום עסקה?
ברור שאצטרך ראוטר של פרטנר או של סלקום. הייתי בנטויז'ן הרבה שנים כך שהיה לי את הנטבוקס שלהם, אבל החזרתי כשעברנו להוט.
פרטנר- בכל הירידים של חבר - ההצעות שלהם לא היו "מפתות".
הוט כל כך מרגיזים אותי שאין הרבה ברירות אלא לחזור לסלקום ולנסות לקבל מהם עיסקה טובה ומשתלמת.
יש עוד כשבועיים עד שמסתיימים 3 החודשים הראשונים.
תודה,
רעיה
 

raya

Member
לגבי פרטנר - שימי לב שצריך בנוסף גם ראוטר שלהם.
החבילה הבסיסית היא 30 דקות אבל אפשר לשלם מעט יותר ולקבל יותר דקות שיחה
"ניתן לשדרג ל-300 דקות בתוספת 10 שקלים או ל-2500 דקות בתוספות 20 שקלים."

לא קיבלת סיכום עסקה?
יש לי בווטסאפ, הוט מתנערים ממה שקבעתי עם הנציגה שביצעה את העיסקה.
 

raya

Member
ווטסאפ עדיף מכלום, אך זה לא מכתב רישמי.
צריך שיהיה לך סיכום עיסקה שנשלח בדוא"ל.
זו הבעיה - לא קבלתי סיכום במייל.
גם בסלקום בהתחלה היו בעיות דומות, אחרי כשנה יושרו ההדורים. ברור שכעת אבקש מסמך במייל לגבי העיסקה שתבוצע.
ובווטסאפ שהנציגה שלחה, היא כתבה אחרי 3 חודשים תשלום של 240₪, זה קביל בבית משפט.....
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זו הבעיה - לא קבלתי סיכום במייל.
גם בסלקום בהתחלה היו בעיות דומות, אחרי כשנה יושרו ההדורים. ברור שכעת אבקש מסמך במייל לגבי העיסקה שתבוצע.
ובווטסאפ שהנציגה שלחה, היא כתבה אחרי 3 חודשים תשלום של 240₪, זה קביל בבית משפט.....
קביל והם לא ירצו להגיע לזה
 

k-don

Member
זו הבעיה - לא קבלתי סיכום במייל.
גם בסלקום בהתחלה היו בעיות דומות, אחרי כשנה יושרו ההדורים. ברור שכעת אבקש מסמך במייל לגבי העיסקה שתבוצע.
ובווטסאפ שהנציגה שלחה, היא כתבה אחרי 3 חודשים תשלום של 240₪, זה קביל בבית משפט.....
לפי חוק הגנת הצרכן חייבים לקבל סיכום עסקה בכתב! לפני תחילת קבלת השרות.
נכון שהוט ואחרים מתעלמים מהחוק.
הסיבה היא שיש חוק אבל אין פיצויים לדוגמא על הפרת החוק (יש אפשרות לקנות)

סעיף 14ג
בעסקת מכר מרחוק יספק העוסק לצרכן בכתב, בעברית או בשפה שבה נעשתה הפניה לשיווק, לא יאוחר ממועד הספקת הנכס או השירות, מסמך הכולל פרטים אלה:

זה סעיף העיצום הכספי:
(6) בשיווק מרחוק או בעסקת מכר מרחוק, לא גילה לצרכן פרטים או לא סיפק מסמך בכתב בניגוד להוראות סעיף 14ג;
(25) לא סיפק לצרכן מסמך בכתב בהתאם להוראות סעיף 14ג(ב);

זה סעיף הקנס
(6) בשיווק מרחוק או בעסקת מכר מרחוק, לא גילה לצרכן פרטים או לא סיפק מסמך בכתב בניגוד להוראות סעיף 14ג;

יש פיצויים בגין עוולה (אבל כאן מן הסתם צריך להוכיח נזק)
31. (א) דין מעשה או מחדל בניגוד לפרקים ב', ג', ד' או ד'1 כדין עוולה לפי פקודת הנזיקין [נוסח חדש].

(א1) הזכות לסעדים בשל עוולה כאמור נתונה לצרכן שנפגע מהעוולה, וכן לעוסק שנפגע, במהלך עסקו, מהטעיה כאמור בסעיף 2.

אבל אין סעיף בנוגע לפיצויים לדוגמא

(כמו שקיים על אי הגעת שליח או טעות בחיובים או אי ניתוק התקשרות)


אז ככה - עיצום כספי זה התפקיד של משרד הכלכלה והתעשיה. (צריך להתלונן)
הקנס להבנתי זה בתחום הפלילי (חוק העונשין) , כנראה דורש פניה למשטרה???
פיצויים בגין עוולה - צריך להוכיח נזק
פיצויים לדוגמא - אין
 

k-don

Member
מנצלת את השאלה שלך.
התחברנו להוט לפני כחודשיים. סוכם עם הנציגה תשלום של 219₪ עבור טלביזיה, אינטרנט ספק+תשתית, טלפון ביתי ו-2 קוים סלולריים.
בחיוב בכרטיס אשראי אני רואה חיוב של 15₪ להוט נט - מסתבר שחברת הוט מפוצלת ל-3 חברות. הוט, הוט מובייל והוט נט.במקום 219₪ חויבתי ב:
179+51.8+15=245.8₪.
איך השגת תשלום של 150₪ עבור הטריפל? אצלי הטריפל יוצא 194₪.
והחוצפה הגדולה ביותר זה החיוב הנוסף עבור הספק - הוט נט.
בינתיים את הקוים הסלולריים הורדנו למחיר שפוי. קבלתי החזר על ההפרש בין 159 שהובטח לי ל-179.
שירות לקוחות גרוע ביותר.
סליחה אם התפרצתי לשרשור שלך, מעניין אותי לדעת כאמור איך השגת את המחיר של 150₪.
בנוסף - אחרי 3 חודשים סוכם על 240₪ קבוע, ובשיחה הם דורשים 275-285.
תודה,
רעיה
מה הסיבה שבחרתם הוא? התוכן? המחיר?שרות הלקוחות?
 

raya

Member
מה הסיבה שבחרתם הוא? התוכן? המחיר?שרות הלקוחות?
הנציגה שהתקשרה (פעמיים) הציעה הצעה טובה. סלקום - עצבנו אותי לאורך השנה הראשונה, ועמדנו לפני סיום חוזה לשנה השניה, לא היה ברור איזה עיסקה נקבל.
תוכן - ממש לא חשוב. אני לא צופה בטלביזיה בן זוגי בעיקר בערוצי ספורט וחדשות.
נאמר לנו - כל הערוצים פרט לצ'רלסטון - מה שנדמה לי גם לא כל כך נכון.
בסופו של דבר - נראה לי שבסוף החודש נעזוב את הוט. ההתנהלות מעבר לכל ביקורת.
תודה על התגובה,
רעיה
 

k-don

Member
הנציגה שהתקשרה (פעמיים) הציעה הצעה טובה. סלקום - עצבנו אותי לאורך השנה הראשונה, ועמדנו לפני סיום חוזה לשנה השניה, לא היה ברור איזה עיסקה נקבל.
תוכן - ממש לא חשוב. אני לא צופה בטלביזיה בן זוגי בעיקר בערוצי ספורט וחדשות.
נאמר לנו - כל הערוצים פרט לצ'רלסטון - מה שנדמה לי גם לא כל כך נכון.
בסופו של דבר - נראה לי שבסוף החודש נעזוב את הוט. ההתנהלות מעבר לכל ביקורת.
תודה על התגובה,
רעיה
מה לגבי טלויזיה על אינטרנט? יותר מדי טכנולוגי? אם הייתם בסלקום אז אין בעיה (למעט אולי סטינג שם השרות הוא יותר עצמי)
היום אפשר לקבל בפרטנר, YES+, סטינג, נקסט ואולי אפילו סלקום טיוי התקנה חינם.
 

raya

Member
מה לגבי טלויזיה על אינטרנט? יותר מדי טכנולוגי? אם הייתם בסלקום אז אין בעיה (למעט אולי סטינג שם השרות הוא יותר עצמי)
היום אפשר לקבל בפרטנר, YES+, סטינג, נקסט ואולי אפילו סלקום טיוי התקנה חינם.
לא מתאים לנו טלביזיה על האינטרנט. אני במחשב (חצי קומה), בן זוגי בסלון עם ה TV.
חוץ מזה שחשוב לנו גם הטלפון הביתי.
תודה!
 

k-don

Member
לא מתאים לנו טלביזיה על האינטרנט. אני במחשב (חצי קומה), בן זוגי בסלון עם ה TV.
חוץ מזה שחשוב לנו גם הטלפון הביתי.
תודה!
סלקום טיוי זה טלויזיה על אינטרנט.
מה הקשר לפיזור שלכם בבית?
לא דיברתי על אינטרנט אלחוטי
 

raya

Member
סלקום טיוי זה טלויזיה על אינטרנט.
מה הקשר לפיזור שלכם בבית?
לא דיברתי על אינטרנט אלחוטי
תודה וסליחה.
נכון - סלקום TV מושתת על האינטרנט, חשבתי שהתכוונת למשהו אחר (סטרימר, לא יודעת מה......)
רעיה
 
למעלה