זה לא שחור או לבן, כמעט אף פעם
3. התנצל באופן פומבי מספר פעמים. הוא הסביר שזאת התבטאות לא ראויה. הוא חושב בצורה אחרת, ההלכה אומרת משהו מסוים והסביר גם אותה. הוא לא כופה עליך את דעתו לא משנה מה היא, אלא פתוח לדיון כדי שכולם יצאו צודקים.
אם אתה אומר שאתה פוסל אנשים בגלל אמונתם, אנחנו במצב פחות טוב ממה שחשבתי.
מסכים איתך בתיאור המצב הנוכחי, לא מסכים עם המסקנות שלך. קיצוניות לא מנצחים עם קיצוניות, אתה אמור להסכים עם זה. לעשות להם דווקא לא יפתור את הבעיה. צריך למצוא את עמק השווה, והמתווה שלהם שעיקרו בדיון שיאפשר את זה הוא האופציה היחידה בעיני.
אני דווקא לא מכליל את כולם כרוחשי רעה כלפי, אני מאמין שאפשר לגשר את הפער. ושזה מתחיל בחינוך.
5. אפשר להכשיר להכשרה בסיסית ולהקים מסלולים מיוחדים שישלבו לימוד המקצוע. בתי חולים וצה"ל היו רק דוגמה. יש עוד שלל התנדבויות. אתה ישר שולל. תנסה לראות מה כן אפשר לעשות בדרך הזאת. ויש הרבה.
3. התנצל באופן פומבי מספר פעמים. הוא הסביר שזאת התבטאות לא ראויה. הוא חושב בצורה אחרת, ההלכה אומרת משהו מסוים והסביר גם אותה. הוא לא כופה עליך את דעתו לא משנה מה היא, אלא פתוח לדיון כדי שכולם יצאו צודקים.
אם אתה אומר שאתה פוסל אנשים בגלל אמונתם, אנחנו במצב פחות טוב ממה שחשבתי.
מסכים איתך בתיאור המצב הנוכחי, לא מסכים עם המסקנות שלך. קיצוניות לא מנצחים עם קיצוניות, אתה אמור להסכים עם זה. לעשות להם דווקא לא יפתור את הבעיה. צריך למצוא את עמק השווה, והמתווה שלהם שעיקרו בדיון שיאפשר את זה הוא האופציה היחידה בעיני.
אני דווקא לא מכליל את כולם כרוחשי רעה כלפי, אני מאמין שאפשר לגשר את הפער. ושזה מתחיל בחינוך.
5. אפשר להכשיר להכשרה בסיסית ולהקים מסלולים מיוחדים שישלבו לימוד המקצוע. בתי חולים וצה"ל היו רק דוגמה. יש עוד שלל התנדבויות. אתה ישר שולל. תנסה לראות מה כן אפשר לעשות בדרך הזאת. ויש הרבה.