עצומה - להוציא את "בצלם" אל מחוץ לחוק.

raanans

New member
חס ושלום, אני בעד בצלם.

http://www.btselem.org/English/Israeli_Civilians/ Since the beginning of the al-Aqsa intifada, there has been a sharp increase in the number of attacks perpetrated by Palestinian organizations against Israeli civilians. These attacks have killed hundreds of Israelis and wounded thousands, including many minors, inside Israel and in the Occupied Territories. Attacks aimed at civilians undermine all rules of morality and law. Specifically, the intentional killing of civilians is considered a “grave breach” of international humanitarian law and a war crime. Whatever the circumstances, such acts are unjustifiable. באתר שלהם יש המון חומר הסברה על האלימות הפלסטינית כנגד אזרחים ישראלים. http://www.btselem.org/english/Statistics/Casualties_Data.asp?Category=6 המידע שהם מפרסמים מצויין, ולרוב אמין, ועווזר להסברת הצד הישראלי בדיונים בפורומים ובלוגים.
 

SShaii

New member
ואאאאו. ממש תודה../images/Emo122.gif אם הם רק היו מדברים

על הטרור נגד הישראלים כמו שהם היו מדברים על ה"טרור" של הישראלים נגד הפלסטינים. תודה, אבל לא תודה. צריך לעקור את האירגון הזה.
 

raanans

New member
עדיין,

ישראל היא מדינה דמוקרטית, ויש להגן על חופש הביטוי ועל מגוון דיעות (כל עוד אין הסתה לרצח) ובמקרה של בצלם - אין.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
יש הסתה עקיפה

ברגע שארגון 'ישראלי' מפרסם דברים שליליים על ישראל בעולם, זה מתקבל אוטומטית כתורה מסיני. אם 'בצלם' טוענת למשל שX פלסטינאים נהרגו במהלך המלחמה עם ישראל, ו'שוכחת' לציין למשל כמה מתוכם התאבדו תוך כדי לקיחת ישראלים איתם לעולם הבא, היא גורמת נזק ממשי לישראל שבסופו של דבר פוגע במדינה.
 

raanans

New member
לא כמו שתפגע התדמית אם תלחם בחופש הביטוי

ישראל היא מדינה דמוקראטית, ולאנשים יש חופש דת, חופש לבחור ולהיבחר, ואפילו חופש ביטוי. ברגע שתתחיל להכניס אנשים לכלא בגלל שהם אמרו משהו שלא מוצא חן בעני המימשלה - אז אתה לא יותר טוב מדיקטטורה. הדרך הטובה ביותר להילחם בשקרים - היא לפרסם את האמת. ולא לסתום פיות (שזו דרכם של משטרים אפלים).
 

raanans

New member
הינה הכתובת של בצלם

http://www.btselem.org/English/About_BTselem/Contact_Us.asp בקש מהם לרשום את המתאבדים ברשימה נפרדת מהרשימה של הפלסטינים שנפגעו ע"י ישראל. (או לפחות להסביר למה המתאבדים כלולים ברשימה של הפלסטינים שנהרגו ע"י ישראל, כאשר למעשה לא ישראל הרגה אותם) אם הם לא מסכימים או אם ההסבר שלהם לא מספק - אז אני אחתום על העצומה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
'צטוערת

הארגון הקקיוני הזה לא שווה את המאמץ שאשקיע בו. היכן שאני נפגש עם שקריו (בעיקר בחו"ל) אני מפרסם את האמת, ומעבר לזה אין לי הרבה מה להתדיין איתו. אילו הייתי חושב שמדובר שם בטעות (במספרים), הייתי כותב. מאחר וברור שהדברים בכוונת מכוון, ומאחר והיו אליהם פניות בנושא בעבר (כך פורסם בכל אופן באינטרנט), אין לי כוונה להשקיע בהם זמן או אנרגיה. צר לי.
 

raanans

New member
שלחתי להם שאילת

אם הם לא יענו לי תוך מספר ימים למה הם מסתירים נתונים על מתאבדים - אז אני יחתום על העצומה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אין לי שום כוונה להילחם בחופש הביטוי ולא בהם

הם לא ממש עומדים בראש מעייני, אם כי אני בז להם ולפועלם. רק ציינתי שאי-אפשר להגיד שאין בעיה של הסתה או פגיעה במדינה.
 

mordin

New member
כן הם ממש פרו ישראל!! <- ציניות !!!!

רק לראות את הכותרות של התמונות שלהם באתר: Palestinian Violence Settler Violence פשש, תודה שאתם שמים אותנו על אותה מדרגה, טרוריטים שיורים טילים על גני ילדים ומתנחלים שאלימים מילולית ופיזית (באותה מידה כמו שכניהם הערבים). ואז החגיגה, של נושאים כנגד ישראל של אויי אויי אויי הפלסטינים המסכנים מדוכאים על ידי ישראל הגדולה והרעה: Use of Firearms Restrictions on Movement Beating and Abuse Settlements House Demolitions East Jerusalem Separation Barrier Water Crisis Torture Detainees and Prisoners Agriculture Medical Treatment
 

הMפצח

New member
להוציא את "בצלם" אל מחוץ לחוק ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אלה גייס חמישי תומכי טרור שטוב שלא יהיו קיימים יותר.
 
למעלה