עצות לאיך להביא לגמירה ללא חדירה

ל י ש ל י

New member
עצות לאיך להביא לגמירה ללא חדירה

פעמים בודדות הצלחתי להביא גבר לידי גמירה בעזרת אנאלי או שעשיתי לו ביד לכן הייתי רוצה להשתפר בתחומים האלה ולדעת עוד שיטות על להביא אותו לגמירה ללא חדירה כמו לדוגמא אמרו לי שאם תוקעים לגבר את האצבע בתחת אז הוא יכול לגמור כי נקודת הג'י שם זה נכון? בבקשה תתיחסו לנושא ברצינות ואשמח לכמה שיותר הצעות !
 
זה מאד אישי ותלוי בגבר.

יש גברים שמאד מתגרים ממציצה, ויש כאלה שלא יכולים לגמור מכך כלל. הכל בראש ובאסוציאציה שיש לגבר מאותו מצב. ברור שיש מקום לשינוי, אבל הוא איטי על פי רוב. הדרכים שאני מכירה, ורובם ככולם תלויות בגבר ובצורה שהוא אוהב וכו', זה ביד, בפה, משולב של השניים (היד יותר על הבסיס, הפה על העטרה, והעבודה סימולטנית ומתואמת, זה מתכון די מנצח). לתת לא להתחכך על האיברים שמגרים אותו (שדיים, ישבנים). אם יש לך יד פנוייה יש גברםי שמאד אוהבים שתופסים להם את הביצים או מחדירים להם אצבע לפי הטבעת, רצוי עם סיכוך. שוב, זה עניין אישי ששוה לנסות בהסכמה כמובן, או פשוט לשמוע מהגבר מה הוא אוהב ורוצה.
 

ל י ש ל י

New member
תודה על התשובה

ידוע שיש גברים שלא יכולים לגמור כלל ממציצה אבל אם כך הם יכולים לגמור על ידי היד כלומר כל גבר שיכול לגמור יכול לגמור ללא חדירה. אני חושבת שאני לא יודעת איך לעשות נכון ביד ולמצוץ בצורה שיכולה להביא לידי גמירה נכון שכל גבר זה אינדיבידואלי אבל אני גם לא ממש מפרשת את ההנאה שלו בצורה נכונה שתביא לידי גמירה לבסוף מה שקורה לי לרוב במציצה זה שאני מרגישה שצריכים לדחוף את הפה שלי עמוק מידי עד שאני מגיעה לידי חנק הגבר האחרון שהייתי איתו היה לו מאוד קטן ככה שהחניקה לא באה לידי חשבון בגלל גודל האיבר עשינו סקס בשלישיה כי אני אוהבת גם בנות ומה שהטריד אותי זה שאני מצצתי לו זמן ממושך ומספר פעמים ללא הצלחה להביא אותו לגמירה והיא מצצה לו זמן קצר והוא גמר .. ההבדל היחיד בנינו הבנות היה שהיא השתמשה בתרסיס סיכה שמחמם אולי זאת לא היא או אני זה התרסיס? לגבי התשובה שלך אני שמה פעמים רבות את היד על בסיס החיבור בין הזיין לביצים ומחזיקה את הביצים אבל קורה שהגבר מזיז לי את היד ודוחף את פי עד לסוף האיבר. כנראה אני צריכה לעבור איזה קורס מזורז באיך לגמור לגבר לגמור בלי שלך לכוס הוא יחדור או משהו כזה :())
 
הגירוי הוא דבר כל כך מורכב..

יתכן שהוא עצמו לא יודע למה אצלה הוא גמר ואצלך לא. אולי היא נראתה יותר נהנית מלמצוץ? אולי זה שהוא התעסקה עם התרסיס גירה אותו? (נפשית?). קצת כואב לי לשמוע שגברים דוחפים לך את הראש עד סוף האיבר, את עלולה להקיא מזה...
זה לא מפריע לך? יש איברים שקשה ואפילו לא אפשרי להכניס את כל אורכם לפה/גרון.
 

ל י ש ל י

New member
נדמה לי שיותר קל לי להסתדר עם סקס בחדירה

בעיקר עם מדובר בחדירה לוויגינה כי את כל התנוחות אני אוהבת ונהנת ... אבל לגבי אוראלי או לעשות ביד או החדרת אצבעות לתחת אני קלולס אם נדבר בצורה עסקית או מתמטית מספרים בלבד מתוך אין ספור גברים או סקס עם אותו גבר פעמים רבות שכללו גם אוראלי וגם עשייה ביד אני יכולה לספור על 5 אצבעות כמה מהם גמרו בדרכים אלה. כלומר אני דיי משוכנעת שהבעיה היא אצלי מחוסר ידיעה איך לרגש בדרכים אלה הם לא עושים זאת בכוונה רק מתוך ריגוש אבל באותו רגע מיד אני מזיזה את היד שלהם או מפסיקה את הפעולה! הפה שלי קטן מבחינת חלל אולי אני צריכה לדעת איך לאכסן את איבר המין הזכרי כדי שיהיה מספיק מקום ...
 

ל י ש ל י

New member
תלוי

למצוץ פחות כשמדובר בכל האיבר במיוחד איבר גדול אז אני לא נהנת אבל אם מתייחסים באופן כללי לכל האיברים אני בעיקר נהנת מהמציצה מהעטרה / כיפה ללקק אותה או למצוץ אותה מאשר לחקות על ידי חלל הפה את החיכוך של איבר המין הנשי ולהביא על ידי כך לגמירה. לאונן אני דווקא מאוד אוהבת ונהנת זה יכול להטריף אותי לגמרי לפני חדירה עד שאני יכולה לאנוס את אותו אדם אם הוא מתעקש שאני ימשיך לאונן לו אבל אני חושבת שמהדרך שאני נהנת לאונן לא ממש גומרים (הגברים) בשבילי זה יותר משחק של נגיעות ולשגע אותם אבל לא נראה לי שזה במהירות הנכונה או החיכוך הנכון כדי להגיע לידי גמירה. אבל כן אני אוהבת לאונן לגברים כי אני נהנת ממהחלקה של היד על ידי איבר המין
 

חופ שיה

New member
להנאה שלך מהאקט

יש קשר ישיר להנאה שלו. הדבר היחיד שאני יכולה להמליץ לך זה לשאול אותם איך הם אוהבים שמענגים אותם, כל גבר אוהב שמאוננים לו אחרת ושמעניקים לו סקס אוראלי אחרת. עושה רושם שאת מאוד רוצה לתת להם את העינוגים האלה,אבל אם את לא באמת נהנת מפעולות אלו , אז הגבר ירגיש ועוררתו המינית תהיה מושפעת מזה.
 
בכוונה, בריגוש...../images/Emo4.gifנשמע לי לא מתחשב../images/Emo201.gif

ואם מישהו היה דוחף לי את הראש בצורה שעלולה לחנוק אותי, גם אני הייתי מפסיקה את הפעולה. יתכן שהפה שלך מוגבל בעניין הזה יותר ממה שהם היו רוצים או רגילים, בכל זאת אני מאמינה שאם שני הצדדים נמצאים במצב הזה מתוך התחשבות והבנה, וכמובן נהנים מכך, הכיף אפשרי גם בלי דחיפות... את נהנית מהפעולות הללו? אולי הגיע הזמן לעשות אותן בנחת, עם בנזוג מתחשב, עדין ומסביר במילים ולא בדחיפות?
 

ל י ש ל י

New member
זה לא קשור דווקא לגבר רפלקס החניקה ממציצה

זה גם בגלל שאני כל כך רוצה שהוא יגמור על ידי מציצה (כל גבר שלא יהיה) שאני מביאה את עצמי למצב של אובר הכנסת האיבר פנימה שגורם למן רפלקס של הקאה או חניקה לכן אני מעדיפה לפני שאני יפנה להרגלי שהם חדירה כן לקבל איזה מידע על מציצה בדרך שלא תגרום לי להשתדל יותר מידי ולבסוף לתוצאה זהה חוסר גמירה.
 

דרדקן

New member
גם אצל גברים

בדומה לנשים יש ערך מוסף לגורמים נפשיים ורגשיים בזמן גמירה. את לא צריכה להיות מוטרדת מזה שחבר שלך גמר בקלות כשמישהי אחרת מצצה בזמן שאת מצצת לו ממושכות והוא לא גמר. זה לא אומר בהכרח שאת עושה את זה פחות טוב ממנה, זה בודאי יכול להגיד שבשבילו מכיוון שזה היה מגע זר וחדש (אני מניח שמין בשלישייה זה לא משהו שהוא חווה מספר גדול של פעמים, תקני אותי אם אני טועה), ועצם זה שאשה שאינה זוגתו מצצה לו, גרם לו אולי להתרגשות גדולה בגלל הלא מוכר וזה מה שגרם לו לגמור מהר. לא ציינת אם היא ירדה לו אחרי שאת ירדת לו, במקרה כזה יכול להיות שאת עשית את רוב העבודה, נקרא לזה ריכוך ארטילרי, והיא רק באה ונעצה את הדגל במוצב. אין דבר כזה קורס מזורז, זה עניין של למידה והתבוננות ולהרגיש מה גורם לו טוב, לי באופן אישי קשה מאוד לגמור מאוראלי, זכורה לי פעם אחת כזו בהיסטוריה שלי, וזה גם היה מלווה בעזרה בליטוף ושפשוף ידני של הזין.
 

ל י ש ל י

New member
לא אמרתי שזה היה חבר שלי

בוא נגיע למסקנה שבמקרה שציינתי כולנו נחשבים למגע זר חשבתי על זה שאני עשיתי את העבודה והיא קיבלה את השבחים בוא נגדיר את זה ככה ... אבל אם אני מסתכלת על פעילויות העבר שלי מעטים הגברים שגמרו איתי על ידי סקס ללא חדירה אנאלי או עשייה ביד או משהו אחר אני יכולה לספור אותם על 5 אצבעות אולי ההבדל הוא שרוק אינו מספק ועדיף עם תרסיס סיכה שמחמם ואולי אני לא לומדת, מסתכלת מסיקה מסקנות כמו שצריך ... אבל לגמור ללא חדירה כל גבר יכול גם אם זה לא בדרך של מציצה אלא דרך עשייה ביד :)
 
ממש לא, לא כל גבר יכול לגמור באי חדירה.

לעיתים הוא יכול לגמור מהיד של עצמו אבל לא מיד של בחורה. מחסומים נפשיים, חוסר נעימות, היה לי אפילו גבר שהתבייש בעניין של ההשפרצה, טוב, היינו צעירים
)
 

דרדקן

New member
הוו, כמה תיאטרלי

הנה מצאת עוד שיטה, אנאלי, ואז תגידי, אבל אמרתי ללא חדירה, ואז אני אענה, אבל גם אוראלי זו חדירה, ואז נתחיל להתווכח והופ לפני שנשים לב נמצא עצמנו מתגרשים.
 

ל י ש ל י

New member
רשמתי אנאלי והתכוונתי לאוראלי לא הבנתי מה אתה

רוצה? הכוונה ללא חדירה ברורה מספיק למי שיש קצת תאים אפורים
 

דרדקן

New member
התאים האפורים שלי נשרפו מזמן

יותר מדי גז מזגנים. בסך הכל היתה שם קריצת עין לשרשור אחר שמופיע בעמוד הזה, זה הכל ולא רוצה כלום.
 

kiaora

New member
אינדיבידואלי?

אז נכון שיש הבדל בין גבר לגבר ולכל אחד יש דברים אחרים שעושים לו את זה, אבל אפילו אצל נשים יש דברים דומים בין אחת לשניה, ואצל גברים זה עוד יותר פשוט, אין מה לעשות, המכניזם שלנו פחות מורכב. כמובן שתמיד חשוב לדבר עם הפרטנר ולשאול מה נעים לו/לה, אבל לפחות בקטע הזה של אוראלי, קשה להסביר לבן הזוג מה רוצים שיעשה, כי בניגוד לאוננות שזה דבר שאנחנו יודעים גם לעשות לעצמנו, אני לא מכיר כאלה שיורדים לעצמם. עד לפני לא הרבה זמן הייתי מתקשה לגמור מאוראלי בלבד, כלומר הייתי צריך שילוב של אוראלי וידני אך לא עוד! לפני כחודשיים שלושה, אשתי ראתה במקרה בערוץ 8 איזו סדרת ריאליטי על זוגות במשבר או משהו כזה (אם זה חשוב אוכל לשאול אותה בערב אם היא זוכרת) והיועצת נתנה לאישה כמה טיפים, במיוחד טיפ אחד של איך לבצע מין אוראלי ואני חייב לומר שמאז שאשתי ראתה את התוכנית הזו, חיי המין (הנפלאים יש לומר, טפו טפו טפו) השתפרו עוד יותר ואני יכול לגמור מהר למדי בלי צורך ביד. מכיוון שאני לא אותה יועצת, וגם לא ראיתי את התוכנית, קצת קשה לי להסביר מה לעשות, אבל בגדול פשוט צריך ללקק מלמעלה עד למטה (עד לאן שהלשון מגיעה, אין צורך להכניס עמוק לתוך הפה) ואח"כ ללקק עם הצד השני של הלשון בחזרה מלמטה למעלה. עובד בענק. ככלל, האזור הרגיש הוא העטרה, שנמצא בקצה, ולא הבסיס, ולכן אין צורך שתתאמצי לדחוף אותו עמוק עד לגרון. גם התפישה בשיער, גם הדחיפה לגרון וגם גמירה בפה ובליעה, הם דברים שהרבה גברים נהנים מהם, אבל לא מבחינת גירוי מיני נטו, אלא מבחינת שליטה וכח. לתשומת ליבך
 

ל י ש ל י

New member
יופי דווקא את התוכנית הזאת בערוץ 8 פספסתי!

אני רואה הרבה ערוץ 8 על לסביות, ילדים של לסביות, נטרויזם, אסירים אלימים וכו.... אבל דווקא על אוראלי לא ראיתי ... אני אשמח לדעת אם אשתך זוכרת מה שם התוכנית או אם היא הקליטה ואפשר לשלוח שגם אני יוכל לצפות מההסבר שלך היה לי קשה להבין ידוע לי שהעטרה היא זאת שרגישה אבל השאלה שנשאלת באמת אם היא זאת שצריך לשם דגש בזמן אוראלי או אפילו עשייה ביד לרוב לפי מה שאני צפיתי באוראלי צריך לגרום לפה להיות מעין איבר המין הנשי ולגרום לווקום על ידיד חיכוך לכן כן צריך להכניס את האיבר כולו ולא מספיק לשעשע את העטרה אם מדובר למעשה בריגוש העטרה זה יעזור לי מכמה בחינות גם בגלל שחלל הפה שלי קטן וגם כי אני אוהבת את העטרה יותר מאשר את כל האיבר חיבה מיוחדת :) ידוע לי על רצון בשליטה.. אך גם יכול להיות שכפי שציינת גבר אינו יודע את פעולת האוראלי לעצמו כי אין גבר שירד לעצמו (אולי רק לאחר אם הוא דו מיי או מתנסה או הומו) ותמיד יש את הבדיחה חצי נכונה שרק גבר יודע למצוץ לגבר (אז אולי אני צריכה לאמץ לי איזה דו מיני?!!? גם ככה יש לי חיבה יתרה לסקס עם שני גברים דבר שמלחיץ גברים רבים ברחבי ארצנו) אז אני מעוניינת בתשובות ובנוסף תודה על הדגשת העובדה שאוראלי הוא לא כל כך אינדיבידואלי כמו עשייה ביד שנדמה לי קצת יותר קשה אבל אם הככונה הנכונה גם זה אפשרי !! אפילו במקרי סטוצים שאינם כוללים הכרה מוקדמת או דיבור יתר עם הפרטנר
 
למעלה