עצות לקראת הריון

לדעתי האופצייה של זרע חו"ל היא אופצייה

שהיא בעיקר יקרה וללא הצדקה. כשכל הזרעה עולה המון כסף זה מכניס עוד פרמטר של לחץ לתהליך, וזה בעיני מיותר. לדעתי הסיכון לגילוי עריות הוא שולי בישראל. לא מדובר על כפר של מאה תושבים אלא על ערים שבהן מאות אלפי תושבים. ובנוגע לחיתוך תינוקות חסרי ישע: הילד העתידי שלנו לא יעבור שום ניתוח לא הכרחי באיבר המין שלו.
 
ברוכות הבאות!

אכן יש כאן ובכלל המון מידע ולפעמים זה מבלבל... בישראל פועלים מספר בנקים פרטיים וכן בנקים ממשלתיים. עוד אפשרות היא לקנות זרע מבנק זרע בחו"ל שעובד עם בנק בישראל. בקניית זרע מבנק פרטי תוכלו לקבל מידע יחסית רב על התורם, הרבה יותר מהמידע שתקבלו מהבנק הממשלתי. חשיבות המידע הזה שונה מאדם לאדם: יש כאלו שהמידע הזה חשוב להם ואחרים שלא ואתן תצטרכו לבדוק עם עצמכן עד כמה המידע הזה חשוב לכן ועד כמה אתן מוכנות לשלם עבורו, כי מידע פרושו ממון.

למיטב ידיעתי מומלץ לקנות פחות מנות מ-12, לפחות בהתחלה, עד שיודעים שיש התאמה לזרע, כי לפעמים יש צורך להחליף תורם ואז נתקעתם עם המון מנות שלא ניתן למכור אותן בחזרה. זה נכון במיוחד לזרע יקר, כי אז נכנס גם השיקול הכלכלי לתמונה.

השאלה על תורם ידוע/פתוח או לא היא שאלה שתצטרכו לדון אותה ביניכן, וגם כאן יש כאלו שחשובה להן האופציה הזו ואחרות שלא. אין תשובה נכונה או לא נכונה: הכל נכון עבורכן.

שיהיה בהצלחה!
 
זה שלי, תודה שהבאת את זה


וככה הגעתי לשרשור המעניין הזה.

כמו שכתבתי בבלוג, יש אפשרות לבחור זרע גוי - בין אם בבנקים הציבורים ובין אם בפרטיים, ואז אין את הבעיה הזו..
 
בהצלחה!

לגבי השלבים שבדרך - צריך לפנות לבנק הזרע לפתוח תיק (אם בישראל- מומלץ לפחות לשני בנקים, התורים כרגע הם לנובמבר). במקביל ללכת לסקר גנטי (דרך אחות גנטית בקופח) זה לוקח בין חודש-חודשיים וללכת לרופא פיריון שיתן רשימה של בדיקות לעשות - הורמונליות, וירליות,אידס, פאפ (אם לא נעשה פעם בשנה) ועוד ועוד..

אני במקרה בפורום הזה, לא יודעת אם יש פה בצורה מסודרת מה צריך לעשות.. אם לא - יש קומונה ׳בדרך לאמהות יחידנית׳ ושם בטאג ליין יש ׳המדריך למתחילה׳- זה לא שונה בהרבה עבורכן.

ולגבי זרע יהודי או גוי- מזמינה לקרוא רשומה שפרסמתי בנושא

שיהיה בהצלחה!
 
למעלה