שבי הגדול1
New member
חוץ מזה 15,000 תושבים זה לא
מספר קבוע וברגע שתהיה השקעה באיזור תוך שנתיים שלוש תראה פרוייקטים של שכונות שלמות והכפלת האוכלוסייה וכל הפיתוח הנלווה... אני רואה ברכבת כערך וחיבור הנגב בכל האמצעים למרכז כערך עליון בסופו של דבר יעשו את זה אז עדיף להתחיל לתכנן את זה עכשיו כדי שהדור הבא של ילדי הנגב יחיו בצורה יותר שיויונית ויהנו מיותר הזדמנויות וחופש תנועה הרי ברור שאוטובוס יכול לעשות את אותה עבודה אבל זה לא יביא את אותו הפיתוח הכלכלי החברתי וכו" כמו הרכבת+השקעה בחינוך פיתוח תשתיות וכו"
חוץ מזה 15,000 תושבים זה לאמצפה רמון+ירוחם פחות מ - 15 אלף איש
אני לא חושב שזה שווה את המחיר בהארכת הקו מדימונה למצפה רמון, דרך ירוחם, ובטח ובטח שלא כקו עצמי. בטח לא למצפה רמון, בה יש פחות מ - 5000 איש... אני חושב שהרכבת מאד חשובה, אבל אין טעם לבנות קווי רכבת ארוכים ולדעתי מיותרים לישובים כל-כך קטנים ורחוקים, אלא אם כן, זה כבר על תוואי קיים וזה כולל רק הוספת תחנה באמצע. אוטובוסים יכולים לשמש בדיוק למטרה זהה, ולעיתים עדיפה, בטח כשמדובר באזורים בהם לרכבת אין המון יתרונות על אוטובוס, במיוחד בכמות הנוסעים הקטנה שיש משם.
מספר קבוע וברגע שתהיה השקעה באיזור תוך שנתיים שלוש תראה פרוייקטים של שכונות שלמות והכפלת האוכלוסייה וכל הפיתוח הנלווה... אני רואה ברכבת כערך וחיבור הנגב בכל האמצעים למרכז כערך עליון בסופו של דבר יעשו את זה אז עדיף להתחיל לתכנן את זה עכשיו כדי שהדור הבא של ילדי הנגב יחיו בצורה יותר שיויונית ויהנו מיותר הזדמנויות וחופש תנועה הרי ברור שאוטובוס יכול לעשות את אותה עבודה אבל זה לא יביא את אותו הפיתוח הכלכלי החברתי וכו" כמו הרכבת+השקעה בחינוך פיתוח תשתיות וכו"