צבע אדום בשדרות !

ברוריהה

New member
אני בד"כ מתעדכנת שם

מהם אני מקבלת הכי הרבה מידע כשאני רחוקה מההתרחשות ... השאלה הגדולה בעיני זה האם זה באמת בסדר ... ברור שלי אישית זה מועיל כי אני פריקית של מידע (בנסיבות האלו). אבל האם הם לא מספקים יותר מידי מידע ?
 

בו2ית

New member
הם לא מספקים מידע יותר מאחרים

אלא רק יותר מהר מאחרים. הלחץ פה גובר, קסאמים בנתיבות !
 

Shampile

New member
אני גם מתעדכנת באונליין חדשות בזמן אמת

קומונה אמינה שבדרך כלל מעדכנת מהר ומדוייק.
 

jokeron

New member
מחכים שהממשלה תעשה משהו!

למה מחכים אני עדיין לא מבין? זהו זאת מלחמה! למה אנחנו לא מחזירים?
 
כי ממשלה אחראית פועלת מהראש, ולא מהבטן.

הספקתם כבר לשכוח את לבנון? כולה שנתיים...
 
עם כל הכבוד לממשלה אחראית

לאיזו ממשלה יש ראש כל כך דפוק שלוקח לה שנים למצוא פתרון? לצערי אלו כבר כמה ממשלות. בעיית הרקטות על הדרום היא לא עניין של חודש.אלא 7 שנים!!! ממשלות אחראיות לא מאפשרות מצב כזה! לא תראי את גרמניה,צרפת מצרים ובטח שלא את רוסיה וארהב מאפשרות דבר כזה!! הדרום הוא כבר לא חלק מישראל לצערי.
 
יש לך פתרון?

ואני מתכוונת לפתרון אמיתי. לא סתם "להחזיר להם". כי אם כן - אני בטוחה שבמערכת הבטחון יש מי שישמחו לשמוע. בכ"ז, כולה 7 שנים שוברים את הראש על עזה... לא הולך ברגל.
 

שי ז.

New member
יש הרבה פתרונות. השאלה אם אנחנו מוכנים לשלם

גם את המחיר. אישית אני חושב שצריך להפריד בין האוכלוסייה האזרחית להנהגת הרצועה. צריך לסייע הומאניטרית לתושבי הרצועה בצורה ישירה ולא דרך השלטון המרכזי ע"י הצנחת מזון ותרופות ישירות למרכזי האוכלוסייה. אם אפשר לזרוק פצצה של טון בשכונת פחונים אפשר גם להצניח ארגז של טון מלא מצרכי יסוד. במקביל לדעתי צריך היה אתמול לשלוח צוללת שתרים את נמל עזה באויר (צוללת ולא ספינה או מטוס כדי לאותת להם שמה שהם ראו זה עדיין כלום), למחוק את כל תחנות המשטרה ברצועה (מהאויר או בטיל. אני סומך על צה"ל שידע לבחור את הדרך הנכונה יותר), את כל בסיסי האימונים של כל הארגונים, את כל מוסדות השלטון (בתי משפט, עיריות, משרדי שלטון ואת הבנק המרכזי) ואת בתיהם של חמשת הבכירים בכל ארגון. זה יבהיר להם את רצינות כוונותינו וןאת הסכנה לראשם מצד אחד ולא יפגע באוכלוסייה האזרחית שמשמשת בת ערובה של שני הצדדים. אישית מאוד מפריע לי המצב ההומאניטרי ברצועה ולצערי פשוט הקמנו שם גטו אחד גדול. אותו אחמד שמנסה להשיג אוכל לילדים שלו הוא ממש לא האוייב שלי ואין לי שום רצון לראות אותו סובל. אני גם לא מצפה ממנו שיסתכן בחיסול בגלל שהעז להגיד שהחמאס לא מוצא חן בעיניו.
 
ידוע לך מה המחיר למה שהצעת

המחיר הוא גשם של רקטות. אני לא אומרת, אגב, שכן צריך או לא צריך לעשות את זה. העובדה שאינני חשופה לכל השיקולים, יחד עם העובדה שכן נחשפתי לכך שעזה זה דבר שמערכת הבטחון שוברת עליו את הראש שנים, מגייסת כוחות למבצעים ומבטלת אותם אחד אחרי השני, גורמות לי לחשוב שעדיף להשאיר את זה לאהוד ברק, עמוס גלעד וגבי אשכנזי, ולא להפריע להם (אותו כנ"ל לגבי סוגיית גלעד שליט וכל פעולות המחאה הכ"כ מיותרות).
 

שי ז.

New member
נכון וזה מחיר שכולם כאן מוכנים לספוג כדי

לגמור עם זה. גם מלבנון חטפנוגשם של רקטום ואם לא היינו מגיבים הן היו ממשיכות לטפטף על חיפה עד היום.
 
אבל גם ברור לך, אני מאמינה

שתקיפה מהאוויר לא תגמור עם זה, אלא רק תזרז חזרה להסכם רגיעה. (ושוב, אני לא אומרת שלא צריך לעשות את זה... נראה גם שזה הכיוון)
 

שי ז.

New member
שום דבר לא יגמור את זה פרט לשני מצבים

הראשון הוא הסכם שלום מתוך הבנה של שני הצדדים שזה הפיתרון הנכון והטוב והשני הוא שהם יבינו שלירי יש מחיר כבד שלא בטוח ששווה להם לשם ("להם" הכוונה היא להנהגה ולא לאזרחים שמשמשים בני ערובה בידי שני הצדדים). בגלל שהאפשרות הראשונה לא ריאלית בשנים הקרובות נשארנו עם השנייה שאם תצליח להשיג שקט תקרב גם את פיתרון הקבע ואת המדינה הפלשתינאית.
 
למעלה