קובי הוא של כול העולם

Mother Lucifer

New member
סקוזה,

איזה שיר של דפנה נכתב על מירי מסיקה?! אני לא מעודכנת! הצילו! מאסטר סמיילי! טל זובלסקי?! מישהו?! ארררררררררר זאת היסטריה דתית תרבותית שתחולל סערות בכל רחבי שביל פירורי העוגיות! אוי לא! אני גורמת לתקרית בינכוכבית! [וכך כתבתי משפט אחד בהודעה שלמה].
 

limors2

Active member
כן, ככה קוראים לדיסק שלהם../images/Emo54.gif

של הדורבנים. ולשני קוראים לוי
 

נעמקה19

New member
וואלה לא חשבתי על זה O:

הגיוני לגמרי. קובי לא יודע קובי לא שומע מה אומרים עליו כולם אף אחד לא באמת מכיר אותו אבל קובי הוא של כל העולם נו בוודאי, קובי רק אחד והעולם זה שבעה מיליארד. הוא לא יכול להכיר את כולם, אבל כולם מכירים את קובי D: קובי מתמתח קובי מתבדח עם כל המחשבות שעוברות היום בראש הוא מטאטא עצמו החוצה והופ מוצא עצמו בולע מדרכות קובי מתבדח עם המחשבות על קיומו של אלוהים. תארו לכם כל העולם היה עסוק בלחשוב אם אתם קיימים או לא
זה היה מצחיק אתכם. מה יהיה איתי? [קובי שואל] ואיך זה להיות כמוני? הוא יושב לו בצל ושומר על העולם כולו מביט עליו מפה [קובי אף פעם לא מתנצל] הוא לא יודע מה יהיה איתו, יש לו כבר פחות מאמינים ומעולם לא היה כמו כל בנאדם אחר. הוא תמיד שמר על העולם כולו. קובי לא שוכח לעשות המון דברים שצריך לעשות אותם הוא יושב בין אנשים לא מבין איך הם יודעים עליו כל כך הרבה דברים שהוא עצמו לא ידע אולי זו ברכה לא להכיר את עצמך פתאום קובי מתעורר חושב שהוא עיוור וממשיך לישון בוודאי שהוא לא שוכח - הוא אלוהים. והוא לא מבין איך יודעים עליו כל כך הרבה דברים. הגיוני. מאיפה אנחנו, בני האדם, יודעים עליו, אלוהים, כ"כ הרבה..
זהו. וואלה, נשמע הגיוני. הייתכן? קובי הוא אלוהים?
 

evil i

New member
סלבריטי אולי?

התחושה הראשונה שלי היתה שזה שיר על סלב שמאבד את העצמי שלו לטובת הדימוי שלו. אני נהנה לחשוב שהשיר זה על חבר שלי שנפטר וסבל מפיגור שיכלי. וגם לו קראו קובי.
 

Skicker

New member
גם אני חשבתי ככה משמיעה ראשונה...

זה אפילו הגיוני עד מאוד
 
למעלה