קורס הכשרה לנפגעות תקיפה מינית

notadeadfish

New member
קראת את הכתבה באמת?

השתגע מנפט? בסרט מצויר זה יכול לעבוד. ממש לא אני החלטתי שזה אונס. אתה מוזמן לחפש גם בגוגל(באנגלית כמובן) אם בעלי חיים אונסים אחרים.
 

אישעם

New member
כמו רבים אחרים

כנראה שגם אתה לא יודע ולא מבין מהו אונס. אני לא צריך לקרא את הכתבה או לחפש בגוגל בכדי לדעת שיש עוד אנשים שלא מבינים מהו אונס, קיבלנו כאן הדגמה. בסרט מצוייר זה גם לא היה אונס, אבל אם זה עובד בשבילך אז מי יכול למנוע ממך חוסר הבנה בסיסית ? מי ? not a dead fish כאילו לא שוחה עם הזרם ? לדעתי כן (ובאנגלית כמובן, שומו שמיים, איזה פחד).
 

OdedIsNotAfraid

New member
אני אשרשר קצת, תגובה לסומבודי

סומבודי צודק, אתה מטשטש גבולות, הרי ידוע לכולנו שהטבח והתעללות בחיות זה מה שנקרא OUT OF SITE OUT OF MIND כמו שאמרו חכמים, אם הייתם רואים מה היה הולך באמת, לא הייתם אוכלים את המוצרים האלו, לגבי האשמות אותי שאני לא יכול לשנות את עצמי ולכן אני לא יכול לשנות את העולם, אני כן הייתי צמחוני וטבעוני, וללא קשר אני מסוגל להרבה דברים אני לא חייב לך הסבר למה ואיך אישעם, אתה צודק, בשביל להשפיע יותר צריך להוות דוגמא, לכן כמובן התקשורת שלנו עסוקה בלהמליך דוגמאות שטחיות וקניית דוגמאות בכסף לבן אדם עם כסף תמיד יהיה יותר קל, לבן אדם ללא כסף, יהיה יותר קשה אגב גם לבעיות האלו נמצאו כבר כל הפתרונות, לא צריך הרבה בשביל לשנות, בשביל לנצח החברה שלנו נהיית כל כך פטאתית ומסורבלת שע"י כמה עצות קטנות לשינוי החיים ובאמת אימוץ שלהן אפשר להעלות מסה יפה של שרירים צבע לפנים שמחה כוח ואנרגיות חיוביות גם למי שיושב בכיסא גלגלים. אני בעד טבעונות וצמחונות אך מבחינה פילוסופית גרידא, הטבע אינו מושלם, תרנגולת באשר היא ואפרוחים באשר הם, נטרפים בכמויות מסחריות להיטרף וגם להיפגע לפעמים ע"י מזיקים שונים, יכול להסתיים במוות עוד יותר קשה משחיטה אתה תתפלא לשמוע שאפשר לנהל משק תרנגולות שהוא יותר ידידותי לתרנגולות מאשר החיים האמיתיים וגם לתרנגולים ועדיין לספק ביצים ובשר, כמובן במידה. בק בקבבקבקקב קבקבקבבבקקקקקקקקקקקקקקקק
 

OdedIsNotAfraid

New member
דו"ח בריטי חריף, 90 מליון בני אדם בסכנת מוות

מיידית מהמשבר הכלכלי, אני חושב שהנתונים האלו יותר חשובים מלהתעסק כרגע בטבעונות וצמחונות.
 

OdedIsNotAfraid

New member
וזאת אני אומר

בלי להתעלם מהעובדה והקשר הישיר, בין רעב לבין ניצול לא נכון של משאבים ושל בעלי החיים האמת היא שוב טיפשית ובלתי נסבלת לתפיסה חלוקת כיכרות לחם שבתוכם תוספי דגנים וגרעינים שמכילים חלבון משלים וחומצות אמינו יחד עם פירות בשביל ויטמינים יספיקו ככהנ"ר להציל 90 מיליון איש במחיר של 2-3 מיליארד דולר לחודש. זה כל הסיפור הדרישות של הועדה? 50 מיליארד , 100 מיליארד, 500 מיליארד, תלוי איך מסתכלים על זה
 

אישעם

New member
OdedIsNotAfraid חסרים לך שירשורים אחרים ?

אתה מרשה לי לדבר על מה שמעניין אותי או שלא אכפת לך מזכויותי ותאנוס אותי להגיב לך ? אתה רוצה שינוי אבל אינך מסוגל לבצע אותו על עצמך, איפה ההגיון בכך ? בקיצור, 007, אני יודע בדיוק עם מי יש לי עסק, הבנתי גם בשירשור הקודם ובמסרים. אדם שמודע לגרימת סבל אבל לא מוכן להפסיק. הסוג הגרוע ביותר לדעתי, ואאל"ט גם somebodddy אוכל בשר אם אני זוכר נכון מפורום אטאיזם. כך שאני כבר נמצא במצב מגוחך לשיחה על כיבוד זכויות וחופש. השאלה היא אם תכבד את רצוני שלא להתדיין איתך או שתכריח אותי ? אתה יודע, ככה זה מתחיל, אנשים שמכריחים את האחרים להכנע לרצונם.
 

OdedIsNotAfraid

New member
פרה ותרנגולת חשובות לליבי

אך קודם מעניין אותי אנשים ובני אדם. תכבד את אמונתי וגם את האמונה של אנשים שאוכלים בני אדם לפני שאתה בא לשנות את העולם אני חי פה בגרמניה ואני אומר לך התשוקה של אנשים לבשרים ומוצרי חלב לא ממש משתנה מהמעשים שלך פה. הנה קטע מהבלוג שלי http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1424640 לפחות מהשיחות הפרטיות איתך הבנתי שאתה לא גרוע כמו ה3 קטגוריות האחרות שכתבתי, אנשים שרוצים ש5 מיליארד אנשים יעלמו ככה סתם פתאום, כאלו שאוהבים ילדים קטנים עם ציצי או אלו שאוהבים להתעלל בחיות, זה הופך אותך לבן אדם יחסית טוב אך לדעתי אתה צריך לשקול ATTITUDE
 

OdedIsNotAfraid

New member
../images/Emo6.gif

התכוונתי כמובן אנשים שאוכלים בעלי חיים ולא בני אדם אבל לא נורא, גם את אמונתם של הקניבלים צריך לכבד בכדי להגיע אליהם לדבר איתם ולשכנע אותם או שאתה רוצה בכוח לביית כאלו אנשים? כל אחד והגישה שלו. http://www.youtube.com/watch?v=Xcaxlxgnvf0 פטריק מגוהאן נפטר ממש לאחרונה, השחקן הראשי והיוצר של הסידרה האסיר 007? אתה בטוח שיש לך את המספרים נכון?
 

אישעם

New member
אגב

שאלת המפתח כמו קודם, האם אנס הוא אדם חולה או שאנחנו יצרנו אותו כחברה ? אם הוא חולה אז זה לא סטנדרט. אם יצרנו אותו אז זה יכול לקרות לכל אחד שהחברה פיספסה. זו שאלת מפתח להמשך הדיון. אם הוא חולה אז הוא לא אשם. לדעתי אנחנו חייבים להתמודד עם כך שאנחנו פספסנו אותו ויצרנו אותו. הנה כתבתי הכל, שלא תחשוב שאני בא בעורמה לדיון.
 

אופליה7

New member
לא מדובר באנשים חולים בכלל

מדובר בחברה חולה. קל לחשוב על אונס כמישהו שתוקף באלימות בקרן רחוב. אבל המספרים אומרים שרוב מקרי האונס קורים דווקא מאנשים קרובים. בני זוג, ידידים, משפחה......כן. גם בתוך זוג נשוי. תחשבו על כל המילים שיש בשפה: הגובר הכובש.....כובש משמעותו היא "נגד הרצון". "נקבה" משמעותה היא נקב. (ולא מדובר בקללת רחוב. זה כתוב לכל אחת בת.ז שהיא נקב). המילה "חדירה" שאמורה להתקיים ביחסי מין משמעותה היא "כניסה נגד הרצון". חדירה אומרת פעולה כוחנית ולא בהסכמה. אם זה היה בהסכמה היו קוראים לזה "כניסה הגבר הכובש והאישה הכנועה והצייתנית זה המסר שעובר כמעט בכל הסרטים וכו'.... אחת מ 3 זה אומר גם אחד מ 3 גברים פוגעים. הרבה מהם לא חושבים אפילו שפגעו כי הם לא עשו את זה לאישה באלימות רבה בקרן רחוב. לא חצי מהגברים חולים. .... אונס חד פעמי אומר על הגבר שהוא חולה? אם הוא אונס רק את בת זוג שלו הוא חולה? ממש לא. הוא חי בחברה שבה רק בשנים האחרונות הבינו מה המשמעות האמיתית של אונס.
 

אישעם

New member
אני מסכים עם הרוב, החברה חולה

ולכן יש לטפל בחברה, ע"י חוקים והחמרה. זה לא אותו הסוג של אונס כשזה במשפחה. במשפחה זה בהחלט יכול לכלול גם בעיה נפשית, לדעתי. הבעיה היא אם אונס כתופעה סטנדרטית. "כל XX דקות מתרחש אונס". זו הביעה. זה שזה שמתקבל. השפה לא קשורה. כובש, כפי שאומרים את זה בציבור, במצב הפוליטי, נעשה "כיבוש" כהגנה עצמית, שליטה על שטח שתוקף אותנו. כובש זה לא נגד הרצון, נשים רבות מדברות על עצמן כרוצות להכבש ע"י בחור מסויים. "בחור כובש" ומה זה ":בחור" לפי שפתך ? אחד ששם בחור ? חדירה זה תאור, זה הכל. אינך יכולה לדעת מה קדם למה, ההכנסה או אתאור = "חדירה". זה ממש לא אומר שאחד מ 3 גברים פוגעים, מדובר על אותם גברים. הם סידרתיים. זו בדיוק הטענה שלי, שאחד מהם יקח את זה שלב נוסף ושחוק והחמרה ל יפגע בכל גבר, כי לא כל אחד מטריד, גם לא אחד מ 3. כשתהיה הרתעה, הטרדה תהיה נדירה וכך גם אונס, כי אפקט הדומיננו יופסק. עזבי הכל לרגע. את מבינה שאם החברה חולה, כפי שכתבת, אז את חלק מהחברה ולכן את גם לוקחת חלק באשמה. כולנו אשמים שמתוכנו יצא אנס ולא מנענו את זה. איך ? ע"י חוקים, הרתעה, וחוסר פחד להתלונן על כל דבר קטן, זה ימנע המון פגיעה בנשים.
 

OdedIsNotAfraid

New member
יש פה בעיה של אבשלום קרי לילה

השפה העברית..... כמו שאופליה אמרה , זה ידוע היטב אנחנו בוחרים במילים הלא נכונות, פונטיקה שלנו והשימוש בשפה מאוד גרוע ומוגבל.
 

roteria

New member
כל אישה עוברת הטרדה

אם אנחנו מדברים על מילולית אין ספק בכלל וגם כשמדובר ביותר מזה... אני הוטרדתי פיזית (ברמות שונות) עשרות פעמים ואני יודעת שאני לא היחידה, כל החברות שלי ללא יוצא מן הכלל עברו הטרדות, חלקן קצת פחות רציניות וחלקן באותן רמות כמוני אבל אני לא מכירה אישה אחת שלא עברה התעללות מינית מינימום פעם בחיים. אני מכירה גם לא מעט גברים שעברו התעללות מינית מנשים וגברים
 

OdedIsNotAfraid

New member
אחד מ 3?

לדעתי מדובר לחלוטין בכיווץ של מקרי האונס, השאלה אולי איך הם מגדירים אונס אולי בשבילם אונס זה משהו אלים במיוחד שכלל פגיעות ופציעות מאוד חמורות, אז אולי מדובר באחת משלוש? שמעו המצב גם בקאנטים דפים חשובים דעות חשובות יצירות חשובות באינטרנט זוכות ל100 1000 אולי 10000 ביקורים במקרה טוב בר רפאלי אחת, תזכה למיליון כל יום מחדש, ושם אפשר להכניס איזה זבל שרוצים לאנשים לראש אגב חשבתי על פתרונות יצירתיים כנגד מה שהם עושים ויש לי לא מעט ואני כבר רואה אנשים שמיישמים חלק מהפתרונות האלו בכל אופן אני נותן פה לינק עם תמונות יוצאות דופן שזכו כבר ליותר מאלף הקלקות תוך דקות ספורות כן כן סוף סוף,. תמונות של יעל בר זוהר ערומה...... http://www.rathergood.com/yael-bar-zohar-naked.html האמת שאת יעל תמיד חיבבתי את גיבורות התרבות היותר צעירות החדשות? הן ממש לא עושות לי את זה.
 

roteria

New member
לא תמיד

אני מכירה מישהי שעשתה קורס ערב שנה שעברה :) היא התלוננה שתמיד הקורסים בימי ראשון ואז פתאום היה קורס ברביעי והיא יכלה :) אז המשך להתלונן! בקרוב תלונתיך יענו
 
למעלה