קו רכבת חדש London-Heathrow

מצב
הנושא נעול.
גם לך, סר אשבי .
פשש איזה תמונה יפה...
באיזה נקודה זה מהקו המוכפל דרום מקריית גת?
 

קובי לו

New member
לכולכם: הסבר על תעריפי הנסיעה בלונדון
The guiding principles re: ticket pricing in London are really very similar to the general European concept of discouraging passengers from paying individual fares. Indeed, if you google the TfL site, and search for fares, you will see that those who insist on paying single fares are charged - deliberately- double the fare if you pay it by oyster [electronic] card, or, best of all, have some sort of a period card- daily, weekly, monthly, annual card. So, all you need to do- before using a mode of public transport in London, Paris, berlin, Switzerland, Holland, etc etc- is to investigate fares and fare structure. If you do not- tough! The so called journalist from Ynet- and what do you expect from this 'quality' rag- did not- as journalists tend to - investigate the issue properly, and went for a headline grabbing figure which does not represent what people like me pay for using public transport in London. The Heathrow Express is not part of the network- being -like the Gatwick Express - a premium service. This will change when CrossRail will open- perhaps in 2017... Regards Yoram​
על כך נאמר מה הקשר בין מיטה לשנת שמיטה?
אדם הנוסע ברכבת לנמל התעופה הוא לא יומם ! הוא לא יכול לקנות כרטיס יומי/שבועי/חודשי/שנתי, שכן אופי הנסיעה לנמה"ת היא נסיעה מזדמנת. אחת לחודש חודשיים מי שהוא איש עסקים שטס הרבה ופעם או פעמיים עד שלוש בשנה האזרח הממוצע שטס לחופשתו השנתית או התייר שמגיע לביקור בבריטניה/לונדון. כל אלו הם שבויים של הכרטיס היקר בצורה מוגזמת ומגעילה, ולא יעזור לך כמה שתבקש למתנני, מחיר של 8 ליש"ט לנסיעה של 20 דקות זו חוצפה ושערוריה מארץ החוצפה או מארץ השערוריות. אז נכון שבמונית (שלחלקן הנהג ישראלי או יהודי) זה יעלה הרבה הרבה יותר, so what? ודווקא ממך שיש לך יותר מאשר חלקיק סוציאליזם בנשמתך, הייתי מצפה שתהיה בעד זה שהתח"ץ לנמלי התעופה יהיה סביר בגובהו. אדם לא יכול לבחור האם לסוע לנמל התעופה בשעת הלחץ או לא בשעת הלחץ שכן שעת הטיסה היא עובדה קיימת ובלתי ניתנת לשינוי (במרבית המקרים). אז מעניין את סבתי או את שערות **** **** שיש כרטיס off peak לנמל התעופה. אם הטיסה שלי יוצאת בשעה 19:00 הרי ששלוש שעות קודם עלי לעזוב את מרכז לונדון בדרכי לשדה, לא?​
 

yblumann

New member
על כך נאמר מה הקשר בין מיטה לשנת שמיטה?
אדם הנוסע ברכבת לנמל התעופה הוא לא יומם ! הוא לא יכול לקנות כרטיס יומי/שבועי/חודשי/שנתי, שכן אופי הנסיעה לנמה"ת היא נסיעה מזדמנת. אחת לחודש חודשיים מי שהוא איש עסקים שטס הרבה ופעם או פעמיים עד שלוש בשנה האזרח הממוצע שטס לחופשתו השנתית או התייר שמגיע לביקור בבריטניה/לונדון. כל אלו הם שבויים של הכרטיס היקר בצורה מוגזמת ומגעילה, ולא יעזור לך כמה שתבקש למתנני, מחיר של 8 ליש"ט לנסיעה של 20 דקות זו חוצפה ושערוריה מארץ החוצפה או מארץ השערוריות. אז נכון שבמונית (שלחלקן הנהג ישראלי או יהודי) זה יעלה הרבה הרבה יותר, so what? ודווקא ממך שיש לך יותר מאשר חלקיק סוציאליזם בנשמתך, הייתי מצפה שתהיה בעד זה שהתח"ץ לנמלי התעופה יהיה סביר בגובהו. אדם לא יכול לבחור האם לסוע לנמל התעופה בשעת הלחץ או לא בשעת הלחץ שכן שעת הטיסה היא עובדה קיימת ובלתי ניתנת לשינוי (במרבית המקרים). אז מעניין את סבתי או את שערות **** **** שיש כרטיס off peak לנמל התעופה. אם הטיסה שלי יוצאת בשעה 19:00 הרי ששלוש שעות קודם עלי לעזוב את מרכז לונדון בדרכי לשדה, לא?
בחירה
Heathrow express: Paddington Station to Heathrow T1/2/3/4 every 15 minutes non stop £15.00 15-20 minutes First: Heathrow connect: Paddi to Heathrow stopping at Ealing Broadwat and Hays and Harlingdon. same price Underground: The Piccaddilly line from central line. fare depends on the zone. up to 50 minutes. Taxi £50-60 depending on the traffic and time of day. 35- 60 minutes Minicab cheaper same time local buses if you stay in the area surrounding the airport. אילו הדרכים להגיע להיתו. הבחירה תלויה בנוסע מי שלם עבור הנסיעה כמה מן timeיש ומה הנוסע רצה או מוכן לשלם. אני קורא לזה בחירה חופשית ולא שערוריה. אתה לא רוצה לשלם בעד נסיעה קצרה ברכבת בבקשה תסע בתחתית או אם באמת מתקמצנים אז לרכוש פאס ל יום אחד באוטובוס ולהחליף לפחות 3 אוטובוים במחיר של שתי לירות. מציע לך לקרוא את אתר התחבורה בלונדון ולהבין שמי ששוהה בלונדון מעל ליום חייב לרכוש כרטיס יומי או שבועי ורצוי בצרה אלקטרונית למזער בהוצאות.​
 

yblumann

New member
בחירה
Heathrow express: Paddington Station to Heathrow T1/2/3/4 every 15 minutes non stop £15.00 15-20 minutes First: Heathrow connect: Paddi to Heathrow stopping at Ealing Broadwat and Hays and Harlingdon. same price Underground: The Piccaddilly line from central line. fare depends on the zone. up to 50 minutes. Taxi £50-60 depending on the traffic and time of day. 35- 60 minutes Minicab cheaper same time local buses if you stay in the area surrounding the airport. אילו הדרכים להגיע להיתו. הבחירה תלויה בנוסע מי שלם עבור הנסיעה כמה מן timeיש ומה הנוסע רצה או מוכן לשלם. אני קורא לזה בחירה חופשית ולא שערוריה. אתה לא רוצה לשלם בעד נסיעה קצרה ברכבת בבקשה תסע בתחתית או אם באמת מתקמצנים אז לרכוש פאס ל יום אחד באוטובוס ולהחליף לפחות 3 אוטובוים במחיר של שתי לירות. מציע לך לקרוא את אתר התחבורה בלונדון ולהבין שמי ששוהה בלונדון מעל ליום חייב לרכוש כרטיס יומי או שבועי ורצוי בצרה אלקטרונית למזער בהוצאות.​
comment
fuck tapuz keyboard. The fares I listed above constitute not a scandal but free choice. It is up to you - depending on time, wallet, who pays for your journey to make up your mind. and I would advise you to look up the TfL website- fares. anybody with a bit of brain would realise that he/she should try to get some sort of a pass, pereferably electornic oyster to minimise the expenses. This is not unique to London: try tokyo, hong kong, new york, etc regards​
 

קובי לו

New member
בחירה
Heathrow express: Paddington Station to Heathrow T1/2/3/4 every 15 minutes non stop £15.00 15-20 minutes First: Heathrow connect: Paddi to Heathrow stopping at Ealing Broadwat and Hays and Harlingdon. same price Underground: The Piccaddilly line from central line. fare depends on the zone. up to 50 minutes. Taxi £50-60 depending on the traffic and time of day. 35- 60 minutes Minicab cheaper same time local buses if you stay in the area surrounding the airport. אילו הדרכים להגיע להיתו. הבחירה תלויה בנוסע מי שלם עבור הנסיעה כמה מן timeיש ומה הנוסע רצה או מוכן לשלם. אני קורא לזה בחירה חופשית ולא שערוריה. אתה לא רוצה לשלם בעד נסיעה קצרה ברכבת בבקשה תסע בתחתית או אם באמת מתקמצנים אז לרכוש פאס ל יום אחד באוטובוס ולהחליף לפחות 3 אוטובוים במחיר של שתי לירות. מציע לך לקרוא את אתר התחבורה בלונדון ולהבין שמי ששוהה בלונדון מעל ליום חייב לרכוש כרטיס יומי או שבועי ורצוי בצרה אלקטרונית למזער בהוצאות.​
אל תדאג, בדצמבר 96' הייתי שבוע בלונדון
ואכן קניתי כרטיס מגנטי (שדורש איתו תמונת פספורט) שבועי ל-zone 1. כרטיס המשותף לאוטובוסים, רכבות תחתיות ורכבת עילית בתוך zone 1. אבל, לנמל התעופה הוא לא תקף! למזלי לי היתה הסעה מאורגנת מהית'רו ובסוף הנופש מהמלון ועד להית'רו. אבל לתייר המזדמן זה פשוט שחיטה המחיר שדורשת נסיעה ברכבת. אני מדבר על f***g נסיעה ברכבת לא על מונית ספיישל או על לימוזינה צמודה עם בר משקאות (יש אופציה כזו בניו יורק, אין לי מושג האם יש אופציה כזו בלונדון). בעצם גם תעריפי המוניות זו נבזות לא נורמלית. מה פתאום 450 ש"ח למרחק שבארץ היה יוצא לך גג 180 ש"ח ?!?!?!? לא חושב שיש לך את הזכות המוסרית לבוא להגנת התמחור הלא סביר ולא הגון הזה, במיוחד אתה ששמתי לב שיש לך יותר מאשר ניצוץ של סוציאליזם.​
 

בועז ל

New member
אל תדאג, בדצמבר 96' הייתי שבוע בלונדון
ואכן קניתי כרטיס מגנטי (שדורש איתו תמונת פספורט) שבועי ל-zone 1. כרטיס המשותף לאוטובוסים, רכבות תחתיות ורכבת עילית בתוך zone 1. אבל, לנמל התעופה הוא לא תקף! למזלי לי היתה הסעה מאורגנת מהית'רו ובסוף הנופש מהמלון ועד להית'רו. אבל לתייר המזדמן זה פשוט שחיטה המחיר שדורשת נסיעה ברכבת. אני מדבר על f***g נסיעה ברכבת לא על מונית ספיישל או על לימוזינה צמודה עם בר משקאות (יש אופציה כזו בניו יורק, אין לי מושג האם יש אופציה כזו בלונדון). בעצם גם תעריפי המוניות זו נבזות לא נורמלית. מה פתאום 450 ש"ח למרחק שבארץ היה יוצא לך גג 180 ש"ח ?!?!?!? לא חושב שיש לך את הזכות המוסרית לבוא להגנת התמחור הלא סביר ולא הגון הזה, במיוחד אתה ששמתי לב שיש לך יותר מאשר ניצוץ של סוציאליזם.
קובי , מה דעתך לבדוק מה המצב בשוויץ ?
אתה יודע ,המדינה הזו הזולה להחריד ,שרמת החיים בה נמוכה כמדינת עולם שלישי , כמו גם התל"ג שלה. בעצם אל תבדוק , סחבק עשה עבורך את העבודה ומצא בסיס לטענתך.
 

euronitzan

New member
קובי , מה דעתך לבדוק מה המצב בשוויץ ?
אתה יודע ,המדינה הזו הזולה להחריד ,שרמת החיים בה נמוכה כמדינת עולם שלישי , כמו גם התל"ג שלה. בעצם אל תבדוק , סחבק עשה עבורך את העבודה ומצא בסיס לטענתך.
לשם מידע, שער הפרנק הוא כ3.6 ש"ח לפרנק
 

קובי לו

New member
קובי , מה דעתך לבדוק מה המצב בשוויץ ?
אתה יודע ,המדינה הזו הזולה להחריד ,שרמת החיים בה נמוכה כמדינת עולם שלישי , כמו גם התל"ג שלה. בעצם אל תבדוק , סחבק עשה עבורך את העבודה ומצא בסיס לטענתך.
כלומר, כרטיס מזדמן לנסיעה אחת
מנמל התעופה של ציריך לתחנת רכבת הראשית של העיר זה משהו כמו 22 ש"ח במחלקה שניה (שהיא ממש לא עם העזים והתרנגולות כמו בהודו) ובמחלקה ראשונה, כרטיס בודד ומזדמן (לא יומם או יומי) עולה 35 ש"ח. אם כך, בעבר שנאתי את צרפת, מהיום בעיקר בזכות הימניות שחזרה לארמון האליזה (אנטי איראניות מובהקת) אצטרך להמיר את מושא שנאתי צפונה/מערבה לתעלת לאמאנש... אז אם כך, בלי בושה אומר זאת: הבוז לאחראי התמחור ברכבת הבריטית (ולא אכפת לי מה שם החברה שמפעילה את הרכבת לנמלי התעופה). כי עובדה שאפשר גם אחרת (ראה ישראל, ראה שוויצריה, ראה איטליה [8 יורו לנמה"ת לעומת 10 עד 15 שטרלינג באנגליה]).
 

yblumann

New member
אל תדאג, בדצמבר 96' הייתי שבוע בלונדון
ואכן קניתי כרטיס מגנטי (שדורש איתו תמונת פספורט) שבועי ל-zone 1. כרטיס המשותף לאוטובוסים, רכבות תחתיות ורכבת עילית בתוך zone 1. אבל, לנמל התעופה הוא לא תקף! למזלי לי היתה הסעה מאורגנת מהית'רו ובסוף הנופש מהמלון ועד להית'רו. אבל לתייר המזדמן זה פשוט שחיטה המחיר שדורשת נסיעה ברכבת. אני מדבר על f***g נסיעה ברכבת לא על מונית ספיישל או על לימוזינה צמודה עם בר משקאות (יש אופציה כזו בניו יורק, אין לי מושג האם יש אופציה כזו בלונדון). בעצם גם תעריפי המוניות זו נבזות לא נורמלית. מה פתאום 450 ש"ח למרחק שבארץ היה יוצא לך גג 180 ש"ח ?!?!?!? לא חושב שיש לך את הזכות המוסרית לבוא להגנת התמחור הלא סביר ולא הגון הזה, במיוחד אתה ששמתי לב שיש לך יותר מאשר ניצוץ של סוציאליזם.
לא עשית שעורי ביית!
Heathrow ב zone 6. אז ה add on לשדה התעופה zone 2-5היה עולה לך 1.80 £ ב Oyster, [או £3.00 כרטיס נייר]. באמת המון המון המון כסף:-.
אני לא חושב שיש לך את הזכות המוסרית להשמיץ ולגנות משהו שאין לך מושג ממנו. הסברתי בעבר שאין סבסוד כזה גבוה לתחבורה בלונדון ורק אנשים בגילים 18-60 משלמים . צעירים וזקנים נוסעים חינם. ממש "לא מוסרי" ו"שערוריה" לאפשר נסיעות בחינם לשכבת גילים אילו.
ובמקום לחלק ציונים ,ולנסות לתת לדברי תוויות פוליטיות, אולי תקדיש זמן ללמידת הנושא???
 

yblumann

New member
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
נא למתן את צורת הבטוי שלך
ביחוד כשאתה מגיב בצורה כל כך בוטה & דוחה על נושא שלא טרחת לחקור בעצמך במקום לסמוך על כתבה שטחית בעיתון.
 
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
לא נראה לי שהם עושים את זה בשביל הכסף
השקעה כזו עושים בעיקר בשביל הציבור. היום נסיעה בתחתית מהת'רו דרך הונסלאו למרכז לונדון אורכת כחמישים דקות, מה גם שהנוסעים מ ואל הת'רו מעמיסים מאוד את קו מטרופוליטן שהוא אחד הקווים המרכזיים במערכת הרכבות התחתיות של לונדון. פרוייקט כזה הוא מתבקש. הבריטים קמים ועושים ולא נותר לנו (במדינה עם עודף גבייה ממיסים ומעט מאוד השקעה בתחבורה ציבורית) אלא לקנא. גילבוע
 
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
לפחות הם יגיעו בזמן
 

ונפלון

New member
קו רכבת חדש London-Heathrow
פרטים ב Ynet
עוד קצת מידע
באתונה הרכבת משדה התעופה החדש של העיר (Venezilos) לתחנות שבמרכז העיר (Sintagma) לוקחת 45 דקות ועולה 6 יורו. בציריך כאמור נסיעה מהשדה לעיר עולה 6 פרנקים שוויצריים. ואם בשוויץ עסקינן, כרטיס נסיעה משדה התעופה בז'נבה לעיר ברכבת מקנה נסיעה חינם בתח"צ הז'נבאי כל היום, אוטובוסים ורכבות. ב 2003 מחירו היה 3 פרנקים שוויצריים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה