שבי הגדול1
New member
פשש איזה תמונה יפה...גם לך, סר אשבי .
באיזה נקודה זה מהקו המוכפל דרום מקריית גת?
פשש איזה תמונה יפה...גם לך, סר אשבי .
התמונה (מדרום לצפון) צולמה דרומה מקרית גת.,פשש איזה תמונה יפה...
באיזה נקודה זה מהקו המוכפל דרום מקריית גת?
תודה בועז יהיה המשך?התמונה (מדרום לצפון) צולמה דרומה מקרית גת.,
מתל ארכיאולוגי המתקרא תל מילחה ,מעט צפונה מצומת בית קמה.
יהיה גם יהיה , אחי !תודה בועז יהיה המשך?
תודה אחי.מחכה בקוצר רוח.יהיה גם יהיה , אחי !
לכולכם: הסבר על תעריפי הנסיעה בלונדון
The guiding principles re: ticket pricing in London are really very similar to the general European concept of discouraging passengers from paying individual fares. Indeed, if you google the TfL site, and search for fares, you will see that those who insist on paying single fares are charged - deliberately- double the fare if you pay it by oyster [electronic] card, or, best of all, have some sort of a period card- daily, weekly, monthly, annual card. So, all you need to do- before using a mode of public transport in London, Paris, berlin, Switzerland, Holland, etc etc- is to investigate fares and fare structure. If you do not- tough! The so called journalist from Ynet- and what do you expect from this 'quality' rag- did not- as journalists tend to - investigate the issue properly, and went for a headline grabbing figure which does not represent what people like me pay for using public transport in London. The Heathrow Express is not part of the network- being -like the Gatwick Express - a premium service. This will change when CrossRail will open- perhaps in 2017... Regards Yoram
בחירהעל כך נאמר מה הקשר בין מיטה לשנת שמיטה?
אדם הנוסע ברכבת לנמל התעופה הוא לא יומם ! הוא לא יכול לקנות כרטיס יומי/שבועי/חודשי/שנתי, שכן אופי הנסיעה לנמה"ת היא נסיעה מזדמנת. אחת לחודש חודשיים מי שהוא איש עסקים שטס הרבה ופעם או פעמיים עד שלוש בשנה האזרח הממוצע שטס לחופשתו השנתית או התייר שמגיע לביקור בבריטניה/לונדון. כל אלו הם שבויים של הכרטיס היקר בצורה מוגזמת ומגעילה, ולא יעזור לך כמה שתבקש למתנני, מחיר של 8 ליש"ט לנסיעה של 20 דקות זו חוצפה ושערוריה מארץ החוצפה או מארץ השערוריות. אז נכון שבמונית (שלחלקן הנהג ישראלי או יהודי) זה יעלה הרבה הרבה יותר, so what? ודווקא ממך שיש לך יותר מאשר חלקיק סוציאליזם בנשמתך, הייתי מצפה שתהיה בעד זה שהתח"ץ לנמלי התעופה יהיה סביר בגובהו. אדם לא יכול לבחור האם לסוע לנמל התעופה בשעת הלחץ או לא בשעת הלחץ שכן שעת הטיסה היא עובדה קיימת ובלתי ניתנת לשינוי (במרבית המקרים). אז מעניין את סבתי או את שערות **** **** שיש כרטיס off peak לנמל התעופה. אם הטיסה שלי יוצאת בשעה 19:00 הרי ששלוש שעות קודם עלי לעזוב את מרכז לונדון בדרכי לשדה, לא?
בחירה
Heathrow express: Paddington Station to Heathrow T1/2/3/4 every 15 minutes non stop £15.00 15-20 minutes First: Heathrow connect: Paddi to Heathrow stopping at Ealing Broadwat and Hays and Harlingdon. same price Underground: The Piccaddilly line from central line. fare depends on the zone. up to 50 minutes. Taxi £50-60 depending on the traffic and time of day. 35- 60 minutes Minicab cheaper same time local buses if you stay in the area surrounding the airport. אילו הדרכים להגיע להיתו. הבחירה תלויה בנוסע מי שלם עבור הנסיעה כמה מן timeיש ומה הנוסע רצה או מוכן לשלם. אני קורא לזה בחירה חופשית ולא שערוריה. אתה לא רוצה לשלם בעד נסיעה קצרה ברכבת בבקשה תסע בתחתית או אם באמת מתקמצנים אז לרכוש פאס ל יום אחד באוטובוס ולהחליף לפחות 3 אוטובוים במחיר של שתי לירות. מציע לך לקרוא את אתר התחבורה בלונדון ולהבין שמי ששוהה בלונדון מעל ליום חייב לרכוש כרטיס יומי או שבועי ורצוי בצרה אלקטרונית למזער בהוצאות.
בחירה
Heathrow express: Paddington Station to Heathrow T1/2/3/4 every 15 minutes non stop £15.00 15-20 minutes First: Heathrow connect: Paddi to Heathrow stopping at Ealing Broadwat and Hays and Harlingdon. same price Underground: The Piccaddilly line from central line. fare depends on the zone. up to 50 minutes. Taxi £50-60 depending on the traffic and time of day. 35- 60 minutes Minicab cheaper same time local buses if you stay in the area surrounding the airport. אילו הדרכים להגיע להיתו. הבחירה תלויה בנוסע מי שלם עבור הנסיעה כמה מן timeיש ומה הנוסע רצה או מוכן לשלם. אני קורא לזה בחירה חופשית ולא שערוריה. אתה לא רוצה לשלם בעד נסיעה קצרה ברכבת בבקשה תסע בתחתית או אם באמת מתקמצנים אז לרכוש פאס ל יום אחד באוטובוס ולהחליף לפחות 3 אוטובוים במחיר של שתי לירות. מציע לך לקרוא את אתר התחבורה בלונדון ולהבין שמי ששוהה בלונדון מעל ליום חייב לרכוש כרטיס יומי או שבועי ורצוי בצרה אלקטרונית למזער בהוצאות.
קובי , מה דעתך לבדוק מה המצב בשוויץ ?אל תדאג, בדצמבר 96' הייתי שבוע בלונדון
ואכן קניתי כרטיס מגנטי (שדורש איתו תמונת פספורט) שבועי ל-zone 1. כרטיס המשותף לאוטובוסים, רכבות תחתיות ורכבת עילית בתוך zone 1. אבל, לנמל התעופה הוא לא תקף! למזלי לי היתה הסעה מאורגנת מהית'רו ובסוף הנופש מהמלון ועד להית'רו. אבל לתייר המזדמן זה פשוט שחיטה המחיר שדורשת נסיעה ברכבת. אני מדבר על f***g נסיעה ברכבת לא על מונית ספיישל או על לימוזינה צמודה עם בר משקאות (יש אופציה כזו בניו יורק, אין לי מושג האם יש אופציה כזו בלונדון). בעצם גם תעריפי המוניות זו נבזות לא נורמלית. מה פתאום 450 ש"ח למרחק שבארץ היה יוצא לך גג 180 ש"ח ?!?!?!? לא חושב שיש לך את הזכות המוסרית לבוא להגנת התמחור הלא סביר ולא הגון הזה, במיוחד אתה ששמתי לב שיש לך יותר מאשר ניצוץ של סוציאליזם.
לשם מידע, שער הפרנק הוא כ3.6 ש"ח לפרנקקובי , מה דעתך לבדוק מה המצב בשוויץ ?
אתה יודע ,המדינה הזו הזולה להחריד ,שרמת החיים בה נמוכה כמדינת עולם שלישי , כמו גם התל"ג שלה. בעצם אל תבדוק , סחבק עשה עבורך את העבודה ומצא בסיס לטענתך.
תודה ניצן על השירות המשלים.לשם מידע, שער הפרנק הוא כ3.6 ש"ח לפרנק
כלומר, כרטיס מזדמן לנסיעה אחתקובי , מה דעתך לבדוק מה המצב בשוויץ ?
אתה יודע ,המדינה הזו הזולה להחריד ,שרמת החיים בה נמוכה כמדינת עולם שלישי , כמו גם התל"ג שלה. בעצם אל תבדוק , סחבק עשה עבורך את העבודה ומצא בסיס לטענתך.
לא עשית שעורי ביית!אל תדאג, בדצמבר 96' הייתי שבוע בלונדון
ואכן קניתי כרטיס מגנטי (שדורש איתו תמונת פספורט) שבועי ל-zone 1. כרטיס המשותף לאוטובוסים, רכבות תחתיות ורכבת עילית בתוך zone 1. אבל, לנמל התעופה הוא לא תקף! למזלי לי היתה הסעה מאורגנת מהית'רו ובסוף הנופש מהמלון ועד להית'רו. אבל לתייר המזדמן זה פשוט שחיטה המחיר שדורשת נסיעה ברכבת. אני מדבר על f***g נסיעה ברכבת לא על מונית ספיישל או על לימוזינה צמודה עם בר משקאות (יש אופציה כזו בניו יורק, אין לי מושג האם יש אופציה כזו בלונדון). בעצם גם תעריפי המוניות זו נבזות לא נורמלית. מה פתאום 450 ש"ח למרחק שבארץ היה יוצא לך גג 180 ש"ח ?!?!?!? לא חושב שיש לך את הזכות המוסרית לבוא להגנת התמחור הלא סביר ולא הגון הזה, במיוחד אתה ששמתי לב שיש לך יותר מאשר ניצוץ של סוציאליזם.
נא למתן את צורת הבטוי שלךבשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
לא נראה לי שהם עושים את זה בשביל הכסףבשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
לפחות הם יגיעו בזמןבשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
תודה יורם - מענין מאודCrossrail- קישור
לאילו שמעונינים בנושא.. Crossrail
עוד קצת מידעקו רכבת חדש London-Heathrow
פרטים ב Ynet
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.