קליפ חדש.. ל- What Have You Done..

קליפ חדש.. ל- What Have You Done..

כן כן זה נכון חח.. היו שמועות על זה כבר מלפני 3 ימים אבל עד הרגע שום דבר לא אושר חח--> וויטי'ן צילמו גירסה שנייה ושונה לגמרי, לוואט הב יו דאן. :-| אני באמתתתתתתת לא מבין למה הם עשו את זה, אבל בכל מקרה זאת התוצאה חח http://www.myspace.com/withintemptation
 

אזירפאל

New member
אין לי מילים

לתאר את הפאקינג זעזוע שהרגשתי כשראיתי הקליפ הזה. עזבו את זה שהם סתם עשו שני קליפים לשיר גרוע אחד. מה עובר עליהם לעזאזל?
 

h a l o m o t

New member
על מה אתם מדברים בכלל?

השיר הזה יפה, הוא אולי לא הכי 'מטאלי' אבל בקלות הוא מעפיל לMTV... הבעיה הייתה הקליפ שלו, הקליפ הקודם היה כל כך דוחה, כל כך לא מתוחכם גם מבחינה חזותית וגם רעיונית.. (יענו, הקטע שהיא נפלה ממפל, כל כך לא משכנע..) שחשבתי שרק זה יהרוס לו להיכנס לתודעה של הציבור... אבל עכשיו! כשיש קליפ נורמלי (ואפילו אגדיל לומר, יפה!) השיר הזה הולך לכבוש..!
 
גם אני חושב שהקליפ הזה

יותר נחמד.. חוץ מזה ששרון שוכבת (@!#%^@#$^@$%^@#$#$&) עם מישהו..(#%&&^) אבל הקליפ הזה הרבה פחות דבילי מהקליפ הקודם.. (גם הקליפ הזה מעט דבילי, אבל פחות:])
 

אזירפאל

New member
כל הרעיון

שבקליפ של WT יש סקס - ממש לא מוצא חן בעיני. בכלל, בשני הקליפים לא ממש מרגישים את האוירה שהיתה בקליפים הקודמים שלהם, ואיכשהו, נורא חסרות לי התנועות ידיים הרגילות של שרון, ובמקומן קיבלנו כל מיני פרצופים מיוסרים שממש לא אופייניים לה.
 

TheImpactBoy

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

כל האלמנטים הקלאסיים\מוזיקה אירית\ גות'- נעלמה.
 

yakir31

New member
../images/Emo31.gif

בקשר לשיר- מה רע בו? זה כלכך נפוץ שהסינגלים (גם של להקות מטאל ואחרות) שבאלבום הם יותר קליטים/שטחיים/"להיטים". לא סוף העולם- זה שיר טוב, מצויין בתור סינגל. באשר לקליפ- קליפ מכוער.מאוד. אבל בנינו מה זה משנה? אל תקחו את הקליפים כ"כ קשה..יצא לי כבר כמה פעמים להתאכזב מקליפים, אבל סך הכל זה לא ביג דיל אני חושב שמרוב שהשיר שליט,הוא יצליח גם בלי קליפ הורס. היו עוד דברים שרציתי לכתוב אבל שכחתי.
 

yakir31

New member
הא,ובקשר לזה שיש 2 קליפים

לדעתי זה דווקא מגניב:\ והם לא הראשונים שעושים אתזה..ראו דה ראסמוס ואת הקליפ הראשון ראיתי בחצי עין,ככה שכל מה שאני זוכר שהוא יותר יפה מזה,ושהוא הזכיר לי במעט את הקליפ לקאבר שלהם לשיר ששכחתי איך קוראים לו=\
 

Liquid Dreams

New member
הראסמוס עשו ארבעה קליפים לITS

או שלושה
 

אזירפאל

New member
מה רע לדעתי בשיר הזה?

דבר ראשון, הליריקס. would you mind if I killed you? נו באמת. we will be free when it ends - אחת השורות היותר נדושות שאפשר לכתוב בשיר. there's a curse between us, between me and you - פחח. אין לי בדרך כלל בעיות עם זמרים אורחים, בעיקר כשזה במקום ונעשה כמו שצריך (לדוגמה, אפיקה שאירחו את רוי קהאן בשיר Trois Vierges), אבל במקרה הזה זה ממש לא נעשה ככה. קית' קאפוטו לא מתאים ל-WT בכלל, וכל הצעקות שלו לא אופייניות עוד יותר, בדיוק כמו שפול מקוי הרס את Bring Me To Life של אוונסנס. הלחן גם לא משהו, לא מתוחכם יותר מדי ומאוד ממוחזר. מה גם שהקטע שאחרי הפזמון השני נשמע בדיוק כמו אחד הקטעים בשיר A Dangerous Mind, רק עם מילים שונות. ובקשר לקליפים? עדיף שאשתוק.
 

FeLL67

New member
מסכימה בקשר לBMTL

הליריקה דווקא נסבלת. לא סבלתי את של THE HOWLING דווקא
 

box 5

New member
מי רוצה שהוא יעפיל לMTV?

רק רוצה קליפ נורמלי בסגנון הישן... לא סגנון פופ... ויסלחו לי כולם, אבל זאת האסוציאציה הראשונה שהקליפ הביא לי
 
למעלה