הסבר קבלי מאגי
אז בוא נסביר את העניין המאגי פה , למען הדורות הבאים . מעגל ממלח גס , המלח מסמל את השתלשלות המוח האלוקי ביש (ברית מלח) גס כי צריך לנטרל השפעות עם התודעה האלוקית שבמלח באופן של: התגברות הסובב(ר"ת ג.ס). קטורת שחורה להעלות במעלות הרוח ההפוכה תוך שמירה על האור הפנימי , והעשן השחור , במעלה עשן כלשהוא , יוצר את הנתיב מהפנימי לחיצוני בו העשן מטייל בגבולות ההשראה הפנימית עם האד מה של האדמה .(אד מה - האד שעלה להשקות את הגן לעומת המקיף עם שינויי המודעות -מה ). דהיינו היכן גבולות האנוש בפריסתו , ושם נוגע העשן , (שמשם כאלה שמבינים יכולים לחזות או לפרש דברים בעשן). והעשן כ-שחור הוא למען חיזוק המוטיב של הרוח ההפוכה ומשם החושך והטומאה . נר שחור עם פחם , להעלות במעלות הרוח ההפוכה עם נתבך פנימי ,+הכנסת של מאורי אש להיבט המשפיע . וכך ליכוד מאורות האש ברוח ההפוכה ונתינת דינמיקה לרוח ההפוכה -היבט ההשפעה . 3 שערות מזנב חתול שחור, (רצוי מהחוליה ה-5 או ה-4 של הזנב) כאשר זנב החתול מציין את איזון החיות בכלי של החתול דהיינו היכן אורות המרחב של החתול בניגוד להביטו המשתלשל .שלוש כנגד החוט מהרה לא ינתק או התממשות ההשתלשלות . שערות כנגד שערי העתיד השחורים דהיינו בעלי מהות של רוח הפוכה וחושך . דהיינו רותמים כאן מרחב בעל שערי עתיד שחורים . יין לשם האורות היורדים והעולים שביין עד לנשמה הפנימית ולרמות אורות גבוהים יותר . דהיינו רתימת הכוח של האור היורד ועולה , והעצמת ההשפעה של כול החיבור אל ההפוך והחושך . ציפורן כדי לחבר את מאור הצדיק או המשכות האור הפנימיות כפריסה פנימית ובכך נתינת טווח של היבטים אלו בפנימיות שלנו . דהיינו אנו מקבלים חיבור לפנימיות האדם המוארת ל-היבטי חושך ורוח הפוכה . נוצה שחורה של עורב , דהיינו התהליך הקיומי של הארת הצדיק הפנימי מלווה ברוח הפוכה (כאילו מלבוש שחור לפנימי) ועורב -למען ניצול אופני העורב לפני שוך מי המבול , או לרתום את מוטיבים לפני ייצוב מציאות העולם . והמסלולים הראשתיים של זה . לעשות על אדמה שחורה , כדי לתת ייצוב וקרקע פוריה לרוח ההפוכה והחושך לתפוס מקום עוצמתי בנו ובמקום . ודם - טוב פה אני כבר לא יפרט . רק להראות את הרקע העשיר של ידע אמיתי ולא מומצא . ואם אני לא טועה זה הפירוט הראשון מאז ייסוד הפורום , הצצתי בארכיון כידוע . דוד