ראיתי עכשיו באינסטגרם שהיא עוזבת ברוב את הדירה

פליפ2

New member
ראיתי עכשיו באינסטגרם שהיא עוזבת ברוב את הדירה

שהייתה שלה ושל אלדד היה כול כך עצוב לי . מצד אחד אף פעם לא אהבתי את קארין וחשבתי שהזגיות לא תשרוד. אבל מצד שני שאני רואה לפעמיים באינטרנט תמונות שלהם יחד עצוב לי
 

l86

New member
נכון


בכל זאת ראינו את הזוגיות שלהם מתהווה לנו מול העיניים וראינו כמה הם אהבו ובמיוחד שהדירה שלהם הייתה כל כך גדולה ויפה והם יכלו להקים בה משפחה.
 

פליפ2

New member
כאילו שראייתי את התמונה שלה שהיא כותבת שהיא עוזבת

קצת ריחמתי עליה למרות שנראה מתמונות אחרות שהיא המשיכה בחייה
ומתרגשת מהמעבר של הדירה. היא גרה שם הרבה זמן לבד
 

l86

New member
אממ לא כזה הרבה, רק שלושה חודשים עברו מאז שאלדד עזב

אני שמחה שהיא מצאה דיירים שיסכימו להחליף אותם, בכל זאת שכר דירה של 10000 שקל לחודש זה לא צחוק.
 

l86

New member
לא יודעת אם הם שילמו הכל אבל הם בטוח גם השתתפו

אין מצב שאלדד וקארין היו מצליחים להחזיק דירה כזאת לבד. בטח זה קרץ לקארין בגלל המיקום שלה, ליד השוק בו היא קונה את הבדים שלה ובגלל הגודל, כי כך היא יכלה לבנות בה את הסטודיו שלה.
 

פאפא5

New member
היא עזבה כבר לפני שבועיים וקצת

כן זה עצוב, אבל אני חושבת שהיא התגברה על האשליה. לפי מה שאני לפחות מבינה ברמזים שהיא שולחת בתוכנית הרדיו... היא התעוררה למציאות , לדעתי היא חושבת שאהבה אצל אלדד כלפיה הייתה סוג של משחק, אני חושבת שהיא התאכזבה ממנו, לא יודעת למה וממה, אבל זאת התחושה, לא כמו שפרסמו שנגמרה האהבה, והם נפרדו בלב טוב, אם זה היה כך, היום הם היו בקשר קליל של ידידות, זה נגמר בהרבה כעס. חבל): פעם ראשונה שחשבתי שכאן זה יגמר בחתונה.
 

l86

New member
גילית רמזים חדשים בתוכנית הרדיו שלשום?

 

פאפא5

New member
חחחח רמזים, הבלש פאפא בפעולה

תקשיבו לתוכנית:) אם פעם היא עסקה באהבה ורומנטיקה, היום יש לה פינות חדשות, ורוב השירים הם על אכזבות פרידות, ובין לבין היא אומרת משפטים שמעלים מחשבה, הרי פירסמו שהם נפרדו בצורה מושכלת והאהבה נגמרה, אני לא מאמינה! אהבה כמו שהם לפחות תיארו והראו בתמונות לא נגמרת ככה, אחרי תקופה קצרה, אני טוענת ואני אמשיך לטעון שקרה משהו או שמשהו מסויים התגלגל והפך למשהו גדול.. אני כן חושבת שהיא רצתה למסד את הקשר, מה לעשות זאת דעתי, ואני לא חושבת שהיה לזול בדבריה ובהתנהגותה בחודשים האחרונים לפני הפרידה, אני חושבת שהיא הייתה מאוכזבת , איזה אשלייה שהתנפצה.
 

l86

New member
כן, את זה הבנו, השאלה היא מה היא אומרת שמשפיע עלייך ככה.

 

פליפ2

New member
תקשיבי יש לי אמפטיה לקארין באמת במיוחד עם אלדד נטש

אתהכמו את כול החברות שלו. אבל לרמוז שהכל היה משחק במשך שנה הוא ויטל את עצמו ועשה כל מה שהיא רוצה. עזר לה בהקמת העסק הלך איתה למוזאונים שהוא עצמו שנאה ללכת פירגן לה בכול ראיון זה בולשיט. אלדד אוהב מהר ויורד לו מהר
 

פליפ2

New member
ושתשמח נכון אולי קצת התאכזבה מאלדד

אבל ישלה תכנית רדיו, היא קיבלה חשיפה לעסק שלה. ובטוח בקרוב היה לה ישהו אחר.
 

פאפא5

New member
אין שום קשר

אני לא טוענת שהוא עשה את עצמו מאוהב, אלדד מקסים רומנטי תומך ואוהב, אבל אני כן חושבת שהיא הייתה הרבה יותר מאוהבת ממנו, בהקשר לאלדד לדעתי בחוץ הוא לא היה נדלק או מתחיל איתה, כי היא שונה ממנו מאוד, זה קרה בבית סגור הוא נקשר אליה וגם הסיטואציה להישאר פתאום לבד אחרי שבמהלך שבועיים היא הייתה כל חייו , כי הרי אין משפחה וחברים, כל זה קשר אותו מאוד אליה, ביציאה מהבית הוא ראה ושמע את הנאמנות והאהבה שלה אליו וזה עוד יותר קשר אותו אליה. בתוכניות בערוץ 2 ראו בבירור שהיא הרבה יותר מאוהבת ומוכנה לתת הכל בשביל הצלחת היחסים, אם אלדד ידע שהוא מתאהב מהר וזה נגמר לו, אז לצערי הוא לא היה צריך לפתח אצלה אשליות מיותרות): אני חושבת שהוא העלה את היחסים האלה גבוה עד להנחתה כואבת.. לא עוברים להתגורר בבית כזה , בית למשפחה , כן גם לו יש מילה ואם אתה מכיר את עצמך אז לוקחים הכל ביותר איטי.
 

l86

New member
לא ראו בבירור שום דבר כזה

ועכשיו הוא אשם שהוא עושה כל מה שחברות שלו רוצות?
היא רצתה את הדירה בגלל המיקום והגודל שמתאימים לעסק שלה, מה הוא יגיד לה :"לעזאזל עם העסק שלך, בואי נגור בדירת חדר?"
 

פאפא5

New member
כן
אם הוא מכיר את עצמו, אז לא עושים צעדים

משמעותיים כאלה מהר מידי.. לאט לאט... הוא מן דראמה קווין כזאת הכל אצלו בגדול, אם הוא אוהב אז הוא לא מפנים זאת, ואולי אצלה בפנים זה פיתח סוג של ציפיות שהוא לא עמד בהם ואז הגיעו האכזבות. תחשבי על זה.
 

l86

New member
את פשוט מקובעת בדעה שאלדד אשם

ולכן לא משנה מה יעשה או יגיד הוא אשם שהשלה את קארין, בגישה הזו את גם באה להקשיב לתוכנית הרדיו וכל מה שקארין אומרת או שיר שהיא שמה את מפרשת בצורה הזו. עובדה שאת לא זוכרת שום ציטוט שלה שיכול לענות לנו על השאלות, את פשוט באווירה כללית שקארין הייתה מאוהבת ונפגעה ואלדד השלה אותה ופגע בה.

כן, אלדד אשם בזה שהוא היה טוב מדי ועשה כל מה שקארין אומרת, הוא היה צריך להיות גבר מתעלל כמו אליאב, מסכנה הוא השלה אותה עם כל הטוב הזה.
וברצינות עכשיו, הוא באמת היה מאוהב בה וחשב שזה לנצח ועשה הרבה הקרבות בשבילה ובשביל העסק שלה, כי היא באמת הייתה חשובה לו.
 

פאפא5

New member
186 כנראה את ממש לא מבינה אותי


בחיים לא אמרתי שהוא השלה אותה באהבתו, אני בטוחה שאהב אותה מאוד תמך והוא גבר גבר. אני טוענת שבדברים מסויימים כנראה בגלל שהוא לא מסוגל להיות נוכל או תחמן הוא הכניס את עצמו עמוק מידי, נענה לדרישות שלה למרות שהם היו גדולות עליו, הוא היה צריך ללכת יותר לאט ובטוח.. ובקשר לציטוטים באמת אני לא זוכרת, אבל כדאי לך לשמוע את התוכנית ואולי גם להבין את הצד שלה. בקשר לפרידה אני לא מאשימה אף אחד, לטנגו צריך שניים):
 

l86

New member
אני שמעתי תוכנית אחת, את זו שהיא שמה אז בפייסבוק שלה

כי עניין אותי איך היא התייחסה למעבר הדירה, גם כתבתי על זה כאן, בסוף היא הזכירה איזה שני משפטים על זה על הדרך. היה לי קשה לשמוע את זה כי כל הזמן הרגשתי שאלדד חסר שם, אז לא נראה לי שאני אצליח לשמוע את התוכנית בקביעות. בכל מקרה אני לא שמתי לב לשום דבר כזה אז אני באמת חושבת שזה עניין של פרשנות ובאיזו גישה את באה...מה שאני חושבת זה שאם היא הייתה אומרת איזה משפט מטלטל ולא איזה משהו על הדרך שניתן לפרש בכמה דרכים כן היית זוכרת את זה, כמו שאומרים שאם אתה באמת כועס על מישהו אתה לא יכול לשכוח למה :) אני יכולה להסכים איתך בסופו של דבר, הוא הלך רחוק מדי ואיבד את עצמו בזוגיות הזו, אבל כן הצגת את זה כאילו היא ציפתה ממנו לדברים בעקבות כך והתאכזבה, זה כאילו להאשים אותו בזה שהוא טוב מדי ובגלל זה היא נפגעה. לגבי הדירה זה באמת היה בשביל העסק שלה, אני לא חושבת שזה גרם לה לאשליות שאלדד רוצה להקים עכשיו משפחה.
 

פאפא5

New member
להשתמש במילה אשלייה אולי זה היה חזק מידי

הכוונה לא הייתה להיותו בחור טוב שכל אישה שחיה איתו מלקקת דבש. הכוונה הייתה שהוא סוג של גבר שבהתנהגות שלו בחורה יכולה לפתח איזה שהם ציפיות ואז להבין שהיא כל כך רחוקה מהם והאכזבה יכולה לגרום לכך שהאהבה תתפוגג. הוא קצת דרמה קווין ואפילו הוא אמר שהוא כזה, והאהבה שהוא מראה לבחורה היא לפעמים קצת מוגזמת לעומת מה שבלב.
 
למעלה