רוצים לקבל את האלבום "יציאה"?

הָדָר

New member
רוצים לקבל את האלבום "יציאה"? ../images/Emo79.gif

שרשרו הנה מדוע דווקא לכם מגיע לזכות באלבום, שני הגולשים המשכנעים ביותר יזכו בו
את הודעות השכנוע יש לשרשר לשרשור זה בלבד, ועד לתאריך- 17/10 . נציג של תפוז יבחר את המנצחים. בהצלחה לכולם!
 
פפחחחח!

אלבום של מי? שלום חנוך? מי זה? סטנדאפיסט? מנחה חדש בEXIT? מה, הוא זמר? אז איך אף פעם לא ראיתי קליפ שלו בMTV? מילא, הייתם נותנים אלבום הופעה כפול של אחד היוצרים הגדולים והחד-פעמיים ביותר שהתהלכו על פני האדמה הכנענית שלנו, אולי איזה שילוב של משורר עדין ורגיש עם רוקר עצבני שיודע לתת בראש באלימות גם כשהוא מגרד את העשור השישי לחייו. אולי אז הייתי יושב לכתוב משהו, זוכה בדיסק טוב ויושב לשמוע אותו ערב ערב, אבל שלום חנוך? יש לי עבודה במתמטיקה להגיש מחר, אז אני אשב עכשיו באמצע הלילה ואקשקש על היציאה הזו? לא צריך לעשות כזה עניין, הוא רק בן אדם. אני אגיד לכם במה כן הייתי רוצה לזכות. דמיינו לכם מוסיקאי כמו זה שתיארתי הרגע, עם רפרטואר עצום של שירים שכתב וביצע בעצמו ושירים שכתב בשביל חברים במשך 4 עשורים טובים. דמיינו אותו לוקח חבר טוב שליווה אותו במשך יותר משני עשורים של יצירה, מוסיקאי מוכשר שתרם גם הוא לא מעט ליצירה הישראלית - אבל מה, בגלל שהוא מן אדם בתוך עצמו שכזה, מן ביישן שנחבא של הכלים, לא הרבה מכירים בערכו. דמיינו את שניהם לוקחים את השירים שהכי אהבו במשך השנים - שירים שליוו אותם ואת כל מי שגדל בארץ הזו - ומפרקים אותם לגורמים ראשוניים. לבסיס של השיר, לרגש נטו. לוקחים את התמצית הזו, איזו גיטרה, פסנתר, אולי אקורדיון מידי פעם, ועם המינימליזם הזה באים ונותנים הופעה. גדול, הא? אין, זה יהיה להיט. אף אחד לא יצליח לתת הופעה יותר מוצלחת מהופעה כזו. לא בגלגול הזה בכל אופן. אבל מה, יש בעיה רצינית בקונספט הזה. כמה אמנים אתם מכירים שהשירים שלהם מושרשים כל כך חזק בהגדרת הישראליות שלנו, חזק מספיק בשביל להחזיק הופעה שלמה רק מלשד עצמותיהם של השירים? תחשבו, רק גיטרה ופסנתר? צריך שירים ממש עוצמתיים, מין שירים כאלה שנכתבו לפני כמעט 40 שנה ועדיין מפיצים אור ישראלי לכל עבר כשהם מושמעים ברדיו, נוגעים בנו בזכרונות הכי כואבים... שירים על אהבה ישנה בקיבוץ שמעולם לא זכתה להתממש. שירים על בן אדם שחוזר הביתה לאהובתו ותוך כדי שר לה שיר דרך. שירים ללא שם. שירים על אנשים שמחכים למשיח. שירים שהולחנו באופן מדויק עד כאב לטקסטים שעורכים אנלוגיה בין אדם לעץ השדה הפשוט. שירים על כמה כואבת יכולה להיות ההחתונה הלבנה שלכם כשהיא משחירה... אוף. יופי, בגלל כל ההרהורים האלה אני לא יכול לישון עכשיו. טוב, אולי אני כן אשב לכתוב משהו. שלום.
 
../images/Emo168.gif

בס"ד מפני שיש לי אלבום שלו שיצא באותה השנה ("אור ישראלי") וכזכור, שלום חנוך ממעט להוציא שני אלבומים בשנה (ההפסקה אצלו היא בד"כ 5 שנים ויותר) וזה מעיד על שנה פוריה במיוחד שהייתה לו. מפני שהוא אחד היוצרים היחידים כאן בארץ שלא חוששים לצאת בפומבי נגד "הדעות המקובלות" (כלומר, אנשי הימין "ראש המ'שלה" ודומיהם). ובנוסף, זהו אלבום אנפלאגד (ושוב, שלום חנוך הוא בין המעטים בתקופה זו שמסוגלים לעשות מוסיקה בלי להשתמש יותר מדי בסינתיסייזרים ובכלים חשמליים) בתודה מראש
 

N a V e

New member
מממ

שמעו, אחרי אינספור אלבומים, ישנים וחדשים כבדים וקלים רוקיסטיים ומלטפים מקוריים ונדושים אחרי אינספור הופעות, מקפיצות ומרגשות רועשות ושקטות ומלודיות מורכבות או פשוטות אבל תמיד,תמיד נוגעות הוציא שלום חנוך את אלבום ההופעה הבסיסי והמקסים ביותר שיכול להיות היציאה של כל היציאות עם כל הגרסאות הבתוליות חמצמצות ומתקתקות וכל זאת,כשהוא חמוש בגיטרה אקוסטית בלבד ובמשה לוי היחיד והאחד ואני? אני פשוט אוהב את זה.
 
מגיע לי לזכות באלבום....

כי אני המשתמש המיליון בתפוז ועוד לא קיבלתי על כך שום מתנה מהם (אני בעצם הלקוח המיליון של תפוז אנשים). אז אני חושב שבתור הכרטיס האישי המיליון בתפוז מגיע לי לקבל פרס כלשהו. והאלבום של שלום חנוך יכול להיות אחלה פרס בשבילי.
 
כן, אני רוצה לקבל את האלבום!

אני מעריץ גדול של שלום אני הייתי בהופעה הזאת עוד לפני שהיא התפרסמה, בקיבוץ בית קמה! היתה אחלה הופעה. לפני ההופעה 'יציאה' פיספסתי הופעת רוק שלו בפסטיבל בראשית(לא זוכר איזו שנה), השנה היתה עוד הופעת רוק שלו בניצנים, בכפר המוזיקה, אבל...לא הייתי, הייתי צריך לצאת לטיול, להדריך בו, ושוב התאכזבתי... אבל לפני שבועים שלושה, הייתי בהופעת רוק שלו בבארי! הייתה אחלה הופעה, מי שלא היה הפסיד...היה שם גם רוני פיטרסון שניגן על גיטרות, הוא גם היה מלך! תמיד אהבתי את שלום חנוך, מאז שאני זוכר את עצמי אבא שלי נתן לי לשמוע אותו... וכל פעם שאני נכנס לחנות דיסקים אני מת לקנות את 'יציאה', אבל אין לי כסף בשביל הדיסק ו..לצרוב? לא בא בחשבון! השיר של שלום שאני הכי אוהב והכי מתחבר אליו זה ''אגדת דשא'' שהוא כתב יחד עם מאיר אריאל, לכבוד החג מחזור בקיבוץ שלו... אז יאללה הדר! תשלחי לי בבקשה|מתחנן||נופל על הבירכיים|!!!
 
Me, Pick Me

מגיע לי לקבל את הדיסק, כי אני חייל ובתור אחד כזה כל מה שאני מייחל לו זה "יציאה", אז אם את היציאה המילולית אני לא מקבל יותר מדי, אולי לפחות את האלבום ?
 

udicol

New member
כיוון שאם אני אוהב את שלום חנוך

לעולם לא אוריד או אקנה עותק פירטי של אחד מתקליטיו. כנ"ל לגבי כל היוצרים והזמרים הישראליים.
 

מרסלה13

New member
מדוע מגיע דווקא לי?

אסתכן ואומר שמגיע לי לזכות באלבום של שלום חנוך מסיבה אחת - תהיה זו הפעם הראשונה שאשמע משהו שלו. אני מניחה שאני לא מעריצה שלו ושל המוסיקה שלו אך ורק בגלל שלא הזדמן לי לשמוע. מי שוותיק בתחום, האלבום לא יוכל להועיל לו כפי שיוכל לתרום למישהו שעוד לא חווה את ההנאה. אני מבטיחה לשמוע את האלבום, ולהקשיב לו. תנו לי הזדמנות לפקוח את עיניי ולהצטרף לכל אותם אנשים שזוכים להקשיב לשלום חנוך, להעריך ולהעריץ אותו.
 

לה לה16

New member
מגיע לי הדיסק כי..

אח.. שלום חנוך, האיש והאגדה! אני לומדת בתיכון, אני בת 16, כתה י"א ולפי הגיל אפשר לנחש שלא גדלתי על השירים של שלום.. בבית אין את שלום.. ההורים שלי בעד שרית\אייל והאחרים.. את שלום גיליתי לפני לא הרבה, בניצנים, והוא קסם לי.. הוא מופיע מדהים , ויש כל כך הרבה אנרגיה בשירה שלו ובמנגינות שלו. הוא אחד האמנים היותר טובים, מוכשרים ומשפעים. אין לי עדיין אלבום שלו, השירים ששמעתי הם ספורים, לכן, כנציגת הדור היותר צעיר, שלא נחשף לשלום כמו שצריך (וצריך!) אני מבטיחה לשמוע בבית בפולללללל ווליום את הדיסק.. ששלום יכנס טוב טוב לכולם... =0)
 
למה מגיע לי את הדיסק?

אני לומד כרגע בכיתה ח',פעם לא אהבתי את כל המוזיקה ה"ישנה" הזאת. אחרי ששמעתי את סוף עונת התפוזים, התחלתי להעריץ את הבנאדם, הנגינה שלו יכולה להקסים כמעט כל אדם, והשירה...עוד יותר. אחרי שקניתי את תמוז קיבלתי גם את טרילוגיית שבלול. שאותו אהבתי יותר מתמוז. לפני ששמעתי את שלום הייתי בטוח שהוא סתם עוד אחד שמנגן על אקורדיון (לא יודע למה...) אך אחרי ששמעתי אותו החלטתי לתפוס גיטרה ולהתחיל לנגן. זאת הסיבה למה מגיע לי את הדיסק.
 
למעלה