רחמים על האכזר סדאם

רחמים על האכזר סדאם

נכנסתי לווינט והזדעזעתי! רוב התגובה כאבו את הוצאתו להורג ושלא היה מגיע לו למות! בטח עוד מעט בייילין וזהבה גלאון ושות` יוציאו מודעת אבל וגינוי... תגידו הישראלים הפכו למפגרים כולם? או שכל התגובות האלה הם של טוקבל ערבי מטומטם? בכל אופן עצם זה שווינט הכניסו כאלה תגובות זה מראה לאיזה שיאים של טירוף מגיע השמאל הקיצוני הם שכחו את הסקאדים של טון וחצי ששלח עלינו במלחמת המפרץ שכחו את הפאניקה פה מאיומיו להשמידנו ושבנה כור אטומי שאם ישראל לא היתה מפציצה אותו ברגע האחרון הוא היה שולח אטום! זה כמובן מתחיל מהרחמים על מחבלים בלבוש אזרחי בלבנון כשישראל במלחמה בסכנה קיומית מוצא לו מר אולמרט זמן להודיע למחבלים לפני ההפצצה ובכך להכשיל את הכל מחשש שיפגעו מחבלים בלבוש אזרחי וזה ממשיך עם רחמים על צורר היהודים שעמד עלינו לכלותינו! נ.ב. השבוע אולמרט כמעט נישק לאבו מאזן את התחת פשוט הם התנשקו והתחבקו כמו שתי הומואים וברצינות הוא התקבל בכבוד מלכים ואני לא מבין יוצא מזה שראש ממשלת ישראל מחבק מכחיש שואה מוצהר! כי אבו מאזן הצהיר שהשואה לא היתה! וזה אפילו יותר גרוע מהועידה באיראן כי הוא הוציא על זה ספר שקוראים אותו אלפים בעולם כולו ואולמרט מעיז להזמין לארוחה ולהתנשק בשם המדינה עם מכחיש שואה? לא יאומן!
 

Fleddermaus

New member
תגובה

דבר ראשון, אין שום סיבה לקחת טוקבקים בוואינט כמשהו ששווה התייחסות. שנית, סדאם חוסיין היה חלאת המין האנושי שביצע פשעים נגד האנושות. חבל ששכחת לציין את הטבח שלו בכורדים ואת ההוצאות להורג בדרכים "יצירתיות" של מתנגדיו. למרות כל זאת, אין לאף אדם זכות לקחת חיים של אדם אחר. היה צריך לכלוא את סדאם חוסיין לכל חייו, בבידוד. אסור היה להרוג אותו, כי בכך ירדה המדינה לרמה שלו. אני לא מרחם עליו ובטח שלא בוכה עליו, אבל אני עדיין נגד כל עונש מוות בשום מצב. חוץ מזה, עכשיו הוא פטור לעד מסבל ועונש על כל מי שהרג, ובמידה והיה כלוא בבידוד הוא היה סובל במשך כל שארית חייו. עונש מוות מקצר את סבלו. לגבי לבנון, יש לי חדשות בשבילך: לא כל הלבנונים חיזבאללה! מי שלא חיזבאללה לא צריך למות, נכון? אז למה לא לרחם עליו? כי הוא ערבי? גם ערבים הם בני אדם, אתה יודע. אבו מאזן לא הצהיר שהשואה לא היתה. הוא לא כתב ספר על זה, ולא אלפים בעולם קוריאם אותו. הוא כתב דוקטורט, בברית המועצות, בנושא "הנאציזם והציונות", ושילב בו דעות של מכחישי שואה, ודעות הקובעות כי הציונים ניפחו בכוונה את מספר הנרצחים בשואה. מגעיל, שקרי, אבל בין זה ובין הצהרות סטייל אחמדינג'אד יש הרבה מאוד. הרבה מאוד קרה מאז, ואני בספק אם הוא עדיין מחזיק בדעות הללו. שלום לא עושים עם חברים, שלום עושים עם אויבים. ככה זה.
 
יפי נפש

אתם מרחמים רק על השונאים אותכם- הערבים בוא נראה אותכם גברים ומרחמים ככה על חרדים! כן חרדים מהעם שלכם! שחיים בחובות של אלפי דולרים! ובקושי גומרים את החודש! לא שאני בעד לעזור לפרזיטים אבל אתם שאתם עוזרים לאויבי המדינה אז כנראה חוש הרחמים מאוד מפותח אצלכם אז תעזרו גם להם.. אותם אתם זורקים לקיבנימט ומעולם לא דאגתם לקיצבאות או למוסדות חרדיים שלא כמו הערבים לא מגדפים את המדינה שם!
 
אנחנו לא אשמים שהחרדים

חיים בחובות של אלפי דולרים... אני אשם בזה שהם עושים ילידים כמו במפעל?!
 
תגובה

1. עונש מוות זה לא דבר גרוע זה מרתיע רוצחים! כי כידוע לך היום חוץ מבמדינות ערב שאתה כל כך מהלל כמו סוריה ואיראן בעולם המודרני בית כלא זה צחוק ולא סבל כזה גדול ויש גם מקרים שערבים פלסטינים עושים פיגוע בשביל לזכות להיות בכלא הישראלי עם תנאים הרבה יותר טובים משהיו להם בבית... לכן כיוון שכלא זה לא מקום של יסורים אלא כלא זה כפשוטו מקום שכולאים בו אסירים ומאידך כשבנאדם יודע שאוטוטו הוא בדרך לחבל התליה בודאי שזה יותר יסורים וזה ירתיע כול טרוריסט שידע שדינו מוות ותן לי סיבה למה לא להרוג כזה חלאה? אתה גם נגד הריגת אייכמן שהרג מליון איש? אנשים כאלו צריכים למות הן מצד שזה מה שמגיע להם והן בשביל הרתעה לבאים ונראה לי שהדרך הכי צודקת להרוג אותו היתה להשים אותו עירום ברובע אסאדר בבגדד- מרכז קורבנותיו ושונאיו ושמה לא לעשות לו כלום רק להפקיר אותו שם ואז המוסלמים היו נוקמים בו באכזריות שרק מוסלמים יודעים עד שהיה נופח את נשמתו מהלינץ שעשו בו קורבנותיו וזה היה צדק לדעתי. 2. כן כול הלבוננים היו מחבלים הם לא צריכים להחזיק בנשק ביד בשביל זה תשאל חיילים שנכנסו לבתים של אזרחים ``תמימים`` וגילו במקום בתים מחסנים של טילים וקטיושות ואפילו אם היו כמה בודדים שהיו באמת חפים מפשע אני אשאל אותך אם תלך בגונגל לבד ותראה נמר שמבחין בך מרחוק ועומד להפוך אותך לארוחת צהריים שלו ויהיו לך 2 אפשרויות או לירות בו עכשיו ולחסל אותו אבל גם הגורים שלו היו נפגעים או שהוא תוך מספר שניות זולל אותך האם לא היית יורה כי יש חשש שיפגעו גם גוריו החפים מפשע? אותו דבר בלבנון אתה במלחמה בסכנה קיומית ויורים עליך טילים ונהרגים אזרחים ואתה במקום לשגר אש תופת לאיזור ממנו נורו הטילים אתה מפזר כרוזים ואז אותם אזרחים ``תמימים`` מתקשרים לנסראללה שיבואו לקחת את הטילים כי צהל עומד להפציץ ואז הם מבריחים הכל וצה``ל מפציץ בתים רקים וממשיכים ליפול פה טילים האם זה הגיוני בעיניך לזה אתה קורא מוסר אנושי זה אכזריות כי בכך אתה גורם למותם של אזרחים בצד שלך מי שאחראי על נפגעים בצד של האויב זה האויב שהתחיל במלחמה ועליו לקבל את האשמה אתה לא צריך לדאוג לאזרחי האויב.. חוצמזה אני מוכן שיודיעו שיעזבו את כל דרום לבנון תוך יום אבל לא להודיע כמו אידיוטים על איזורים של 2 3 קילומטר שאת זה יעזבו תוך שעה ואחרי ההפצצה יחזרו עד להודעה חדשה אין טפשות יותר גדולה מזה
 

Fleddermaus

New member
תגובה לתגובה

עונש מוות הוכח שלא מרתיע אף אחד. במדינות שבהן עונש המוות נהוג שיעורי הפשע החמור לא יורדים. אני לא מהלל את סוריה ואיראן, אתה חי בסטריאוטיפים על השמאל, תתעורר לחברה יש זכות לשלול את חירותו של אדם, אבל לא את חייו. את החירות החברה נתנה, את החיים לא. את סדאם צריך לשים בכלא מגעיל לשארית חייו. להרוג אותו כמו שהוא הרג אחרים? סתם נקמה ולא יותר. לא מרתיע ולא כלום. ל 2 אני לא אגיב כי אתה כותב שקרים דמגוגיים. אתה סתם שונא כל ערבי באשר הוא ערבי, נכון?
 

תמיר1991

New member
אכן, מסכים איתך../images/Emo45.gif

במקרה של סדאם חוסיין קשה לי לנקוט עמדה בשל תיעובי את האיש המזעזע הזה, אך אני מתנגד לעונש מוות כמעט בכל מקרה. במקרה של סדאם קשה לי להיות נחרץ כי מדובר פה ברוצח המונים, אך בגדול אני מסכים איתך. תמיר.
 
אתה מערבב

מי דיבר על פשע? דיברתי על המקרה של סאדם וכדו` אם דקרת למוות במועדון אני לא יגיד להרוג אותך אבל במקרה של סאדם מדובר בסדיסט צמא רצח שהרג בלי סיבה ירה לעברו מישהו באיזה כפר והוא חיסל את כל תושבי הכפר בגז חרדל למפלצת הזאת אתה נותן זכות קיום? אותו אסור להרוג בשם אלה שנהרגו על ידו? אין אף סיבה בעולם שטרוריסט לא ירתע מעונש מוות אני לא אומר שזה יגרום שלא יהיו רודנים כמוהו אבל בהחלט זה ירתיע אותם מלעשות פשעים וזה לא קשור לזה שאני שונא ערבים מה שאמרתי זה המציאות בשטח שכשאתה מתריע הם מבריחים את הטילים מהבתים האזרחיים שלהם ואתה מפציץ ללא תועלת בתים ריקים
 

תמיר1991

New member
טרוריסטים ודיקטטורים לא נרתעים מדבר

והטיעון הזה שלך לא עובד. שום דבר לא מפחיד אותם, כי פחד סותר את אמונתם, משלח ידם ורצונותיהם. "אבל בהחלט זה ירתיע אותם מלעשות פשעים"
הלוואי, אבל זה לא ככה. הוצאה להורג של אנשים דוגמת סדאם היא נקמה גרידא. השאלה אם היא נחוצה, ועל כך אין לי תשובה. תמיר.
 
שטוןיות

טרורסיטים ודיקטטורים הם בסופו של דבר גם בני אדם. וכל אדם נרתע מדברים במידה כלשהי או לא נרתע מדברים במידה כלשהי. ומה רע בנקמה? מה רע? אני רואה בנקמה כחלק מעשיית צדק... (ועל תצטטו לי שנקמה גוררת נקמה וכוווו)..
 
שטוןיות

לחברה יש זכות לשלול את זכויותו של אדם שהוא פושע נפשע כנגד האנושות כמו סאדם (וזה הוכח)... ויותר מזה שסאדם חוסיין הוא פושע הוא בעצתם לא ממש אדם הוא פשוט חיה. החיים גם החברה נתנה האמא והאבא של סאדם הם גם חלק מהחברה... ותפסיק לזבל בולשיט על כל מיניי ציטוטים מרקססיטים ופילוסופייות על מה כן מותר לקחת ומה אסור... אתה מדבר איתי על זה .. ואני מדבר איתך על צדק?! איפה הצדק בכל מה שאתה אומר! והצדק הוא שהיה צריך להרוג את סאדם ואפילו יתר מזה שימות בסקילת אבנים.
 

Fleddermaus

New member
מה?

ויכוח איתך הוא ויכוח של "כן נכון, לא נכון". לחברה אין זכות לקחת חיים. יש לה זכות לקחת חירויות, אבל לא חיים שלא ניתנו על ידה. זה שההורים של סדאם היו חלק מהחברה זה לא אומר שחיים הם ביד החברה. אני אדבר על פילוסופיה כמה שאני רוצה, כי אני, להבדיל ממך, כנראה מבין בזה משהו. מרקסיסטי? מה אמרתי שהוא ציטוט מרקסיסטי? תוכיח במקום לשקר, טוב? הוא לא חיה, הוא אדם, וזה מה שמפחיד פה. אם הוא היה חיה, אז היה ניתן להסביא את המעשים המפלצתיים שלו באינסטינקטים חייתיים. הצדק הוא שסדאם חוסיין צריך לשבת בכלא ולהיענש על מעשיו. עונש מוות הוא לא צדק, הוא רצח.
 
למה אתה מחלק?

אם לחברה הזכות להעניש אז זכותה לתת כול עונש שמגיע לו אם אין זכותה להעניש מוות אז אין זכותה להעניש כלל כי הסיבה היחידה שחברה יכולה להעניש על פשע שנעשה לאחר זה בתור נקמה בשם הקורבן ונקמה צריכה להיות מה שמגיע לו אם לא תתן לו מה שמגיע לו (מוות) זה לא נקרא נקמה אלא פשע כי מה זה ענינך מה שעשה לאחרים? אין לך זכות לפגוע בו! אתה לא אלוהים שלו! ומאיפה אתה מבלבל את זה שחירות ניתנה ע``י החברה וחיים לא? מה ההבדל? לסיכום יוצא שלפי השקפתך לרוצחים לא אמור להגיע כלום...
 
למעלה