רחמים על האכזר סדאם

Fleddermaus

New member
לא, לא הבנת.

עונש לא אמור להיות שווה לפשע, לא "עין תחת עין". הוא אמור להיות ראוי. החברה היא המחליטה לגבי הזכויות והחובות של האזרחים. חיים ומוות אינם ביד החברה. אני לא אומר שזה לא ענייני מה הוא עשה לאחרים (איפה מצאת את זה לעזאזל?), אני אומר שאסור לך להרוג אותו, זה הכל.
 
עונש אמור להרתיע אבל גם לעשיית צדק.

חופש כ ביד החברה וחיים ומוות לא ביד החברה? תראה חבוב חברה יכולה לעשות הכל... ואם רוב החברה בעירק החליטה שמגיע לסאדם עונש מוות ושופטים עירקים החילטו כך אז סימן שבאמת מגיע לו עונש מוות נקודה, הבן אדם רצח באופן נתעב ודיקטטורי עשרות אלפי אנשים. חיים ומוות הם לא בידי החברה? אז מעכשיו הם כן בידי החברה!
 
אתה לא מבין?

אנחנו מדברים איתך בשפה פשוטה של חינוך פשוט מהבית "סוף רודן לתליה!" זה הכל.. ואתה עכשיו מתחיל לדבר איתנו על זכויות ולא זכויות?! נו באמת... עומרי תחזור לפרקטיקה, תחזור למציאות תבין שהוא רודן וסופו לתליה.
 
החברה לא לוקחת חיים

המדינה לוקחת חיים. ואתה אל תגיד מה לנו כחברה יש זכות ומה אין לנו זכות.. וחוץ מזה שיש חברות רבות בעולם ולא כולן אחידות והומוגניות בדעותיהן ובמנגיהם וצריך לכבד את העירקים צריכים לכבד את בני המקום... ככה הם רואים שצריך לעשות לו. אתה לא עירקי! אתה ישראלי! לא נכון הצדק הכי צידקי הוא שסאדם ימות בסקילה .. אבל הינה מוכן להתפשר למען סדר הטוב והמודרניות על מוות בתליה... עונש מוות הוא צודק! והצדק לא עומד לימינך! להרוג אדם שרצח עשרות אלפי חפים מפשע על לא עוול בכפם זאת מצווה ולא רצח. אז מה היו צריכים לרחם על הפושעים הנאצים!? להרוג פושע נאצי זה רצח?! אתה שם לב בכלל למה שאתה כותב? אתה פשוט שטוף מוח מרוב "זכויות זכויות זכויות" מרוב זכויות כבר לא רואים את החובות!!! וכן מחובתה של חברה להוריד מתחת לפני האדמה אנשים כמו סאדם חוסיין! זאת מחובתה!!
 
בלי קשר לעונש מוות

או לא עונש מוות בלי קשר אם זה מרתיע או לא מרתיע. לסאדם חוסיין הדיקטטור הנפשע היה מגיע עונש מוות - נ-ק-ו-ד-ה.
 

Fleddermaus

New member
וואו.

"בלי קשר לעונש מוות, לסדאם חוסיין היה מגיע עונש מוות". אתה רוצה לנסח את זה מחדש, מר יודע-כל? (ד"א, נ-ק-ו-ד-ה, תכתוב כשאתה או צודק או ג יפית, ולצערנו אתה לא זה ולא זו.
 

Fleddermaus

New member
מגיע לו, בהחלט.

האם היה צריך להוציא אותו להורג? לא, ואני לא מרחם עליו, אני פשוט לא חושב שאף אדם צריך להפוך לרוצח בגלל חלאה כמוהו. הייתי כולא את היטלר בתנאים של אושוויץ לכל חייו.
 
מאיפה הגעת למסקנה הזאת

שלאף אחד אין זכות לקחת חיים ממישהו אחר? למשל.. למדינת ישראל לא הייתה זכות לקחת את חייו של אייכמן? אז שכן יש מקרים מסויימים שמותר לקחת את חייו של אדם במיוחד עם מדובר בדיקטטור ועוד כמו סאדם חוסיין שזאת הריי מצווה גדולה לתלות אדם כמוהו, (סוף רודן לתליה!!). מה הקשר ירדה המדינה לדרגה שלו? חוץ מזה שזה הרבה ותר עיננים של העירקים איך הם רוצים לראות את מותו של סאדם מאשר עינין שלי או שלך מר עומרי! לא בטוח יכול להיות שהיו מכניסים ואתו לכלא ותוך שנה הוא היה מת ואולי אפילו מישהו היה מכניס לו שם שם קטלני (משתף פעולה)... ככה שזה לו בטוח (הוא בן 69)..
 

Fleddermaus

New member
תגובה

אין לאדם זכות לשחק את אלוהים. האדם שוולט בחוקי החברה, אבל לא בחיים ובמוות. הריגה אסורה כל עוד לא מדובר בהגנה עצמית. לגבי אייכמן, לא היתה זכות לרצוח אותו כשם שהוא רצח מיליונים. מצד שני, במידה והיה נשאר בחיים הוא היה הופך למוקד עלייה לרגל. אני הייתי יותר שמח לראות את אייכמן חי בצינוק חשוך ומבודד עד מותו הטבעי. למה זה מצווה לתלות את סדאם? מצווה יותר גדולה היא להעניש אותו על מעשיו, ועונש מוות אינו עונש. עונש מוות הוא ירידה לרמה של סדאם, שהוציא להורג על ימין ועל שמאל. במקום ה"עין תחת עין" הפרימיטיבי הוא ראוי לעונש רציני יותר. נמאס כבר מה"זה לא ענייננו", אנחנו חיים בחברה גלובאלית, תפנים שהכל ענייננו. זהו
 
אם לא תהרוג אותו

למה שלא יקום עוד איזה סדאם? מקסימום ישיבו אותו בכלא מה הביג דיל הוא זוכה שם לאוכל רגיל ולעיתונים וטלוויזיה אז זה לא מזיז לו אם יתפס אבל אם אתה תולה אז הוא יחשוב פעמיים לפני ההוצאות להורג שלו וחוץ מזה איך אתה מעלה על דעתך שיש זכות קיום לנאצים? לסדאם? אתה בטח מהאלה השרוטים ה``מוסריים`` שהם נגד חיסולים ממוקדים גם במחיר שאותם מחבלים שיכלת לחסל יחסלו אותך זה הכל מהשטיפת מוח שהלעיטו אותך בה אבל תזכור מה שאמרתי לך להיות רחמן על אכזרים זה האכזריות הכי גדולה שיש אם עכשיו לא תבין אולי בעוד 30 שנה תבין אם אז עוד לא תתפקח אז נקוה בעוד מאה שנה וסתם עצה שלי זה נראה שלא היית אף פעם באושוויץ אני מציע לך לך לאושוויץ תסתכל ותלמד על הזוועות שלהם ואז תגיד לי שצריך לשחוט אותם לא רק לתלות...
 

תמיר1991

New member
לא יודע מה איתך, אבל נראה לי שאתה

אופטימי. לא רק שיש עוד סדאמים כרגע, גם יהיו עוד סדאמים. "לב האדם רע מנעוריו"... דיקטטורים תמיד יהיו, הוצאה להורג לא תהיה מה שתרתיע אותו. ואגב, עדיף שלא תשווה בין סדאם להיטלר. שני סוגי ג'נוסיידים שונים לחלוטין עם מאפיינים אחרים. תמיר.
 
כפי שאמרתי

זה לא ימנע את זה אבל ירתיע וזה גם משהו יש עוד לדעתי קרוב ל2 מליארד סדאמים שהם כל המוסלמים בעולם שמתחנכים על הקוראן ודת הרצח המוסלמית שמלמדת אותם להיות שאהידים אבל בכל מקרה אם נלך לפי הראש של עומרי אז גם כלא אסור לתת לו כי מי אתה שתתערב במה שהוא עשה לאחרים זה לא אמור להיות ענינך אז תחליט אם אתה סבור שאנחנו לא יכולים לנקום בו אז גם לא לשים אותו בכלא...
 

תמיר1991

New member
דבר לא ירתיע דיקטטורים, כאמור.

זכותנו לנקום בו, אבל לקחת את חייו זה במחלוקת, ואינני יודע להכריע אם עדיף היה לנעול אותו בצינוק חשוך לשארית ימיו, או לרצחו [הוצאה להורג היא רצח בשם עדין יותר]. ולגבי תיעובך את המוסלמים, אין לי מה להגיד... לא כל המוסלמים הם מוסלמים קיצוניים, ובטח שלא סדאמים. נסחפנו טיפה... תמיר.
 

Fleddermaus

New member
../images/Emo45.gif מסכים בהחלט

ורואים שהוא לא ממש הבין את ההודעה שלי...
 
הוצאה להורג היא לא רצח

ממש לא! רצח זה בכוונה תחילה נגד חף מפשע!! סאדם חוסיין הוא חף מפשע!! וסאדם רצח את עצמו כי שהוא עשה תפשעים שלו הוא ידע בכוונה תחילה שזה יכול לגרור לעצמו עונש מוות.
 

Fleddermaus

New member
רצח זה לא רק נגד חף מפשע

רצח זה לקיחת חיים של אדם בכוונה תחילה. גם הרצח של רוצח קנדי היה רצח, גם רצח ברך גולדשטיין הוא רצח, וגם הלינץ' שעשו בעדן נתן-זאדה הוא רצח. הוצאה להורג היא רצח עם תעודת כשרות חוקית.
 
אז תגיד כבר שזה טרור

זה תלוי איך אתה מחשיב את המילה רצח אבל איך שתקרא לזה מצידי גם טרור אבל זה דבר טוב!
 

Fleddermaus

New member
לא כל רצח הוא טרור

טרור הוא בריונות, רצח ללא אבחנה. זה לא דבר טוב, זה דבר שמורידד את המדינה לרמה של פושע, זה לא מרתיע, בטח שלא דיקטטורים וטרוריסטים שלא מפחדים מהמוות.
 
למעלה