רחמים על האכזר סדאם

תמיר1991

New member
ג'נוסייד זה רצח עם. מה קשור פלצנות,

זה שאתה בור לא אומר שאני "מנסה" להיראות אינטילגנט. תמיר.
 
אני בור? אז אתה בור בריבוע!

אני אולי להבדיל ממך חשוב לי השפה העברית! וזה שאתה מדבר בפלצנות לא מעיד על אינטלגנציה גדולה אלא על זילות השפה. "ריאל פוליטיק" עלק.
 

Fleddermaus

New member
אתה יודע מה?

קודם, שיקרו שני דברים: 1. הודעות בפורומים ייכתבו בעברית רהוטה 2. "האקדמיה ללשון עברית" תמצא מילה עברית למילה "אקדמיה", ותשנה את שמה בהתאם. אם שני הדברים האלה יקרו, לא אשתמש במילה לועזית נוספת בשום דבר שאפרסם ב"תפוז".
 

Fleddermaus

New member
די

כנראה שעוד לא יצאת בשאלה מספיק, אתה אכול סטיגמות שזה מחליא. אני לא "אחד מאלה", יש לי שעות משל עצמי. אה, ואני מסרב לענות לאנשים שמנצלים את השואה לאינטרסים פוליטיים.
 
זה לא דעה משל עצמך!

שים לב ותראה שרוב השמאלנים הם למדו במוסדות להשכלה ששם הפכו אותם לנאורים תמימים ומוסריים נורא לעומת זאת אלה שלא למדו הם ימניים כי כול אדם בריא השכל שלו אומר לו לשנוא את שונאיו ולא לאהוב אותם! בענין השואה איזה צורך פוליטי? על מה אתה מדבר?
 

Fleddermaus

New member
לא נכון.

רוב השמאלנים פשוט מאמינים בזה שאפשר להגיע להסדר שלא כולל השמדה של אחרים. אם אתה שונא אותם כי הם שונאים אותך כי אתה שונא אותם, אתה, ותסלח לי, לא פחות גרוע. אין קשר לשואה, אתה סתם הכנסת את זה כי אותך לימדו ששמאלנים הם מכחישי שואה.
 
לך תדע אולי כתבו תהודעות

האלו פלסטינים שהתחזו לישראלים או משהו כזה.. אל תשכח שיש "ישראלים" רבים שאין להם שום נאמנות בסיסית למדינה. אבו מאזן כבר לא ממש מכחיש שואה.
 
ללא נושא

לא צריך להגיע לפלסטינים זה יכול להיות מפגר אחד שכתב 100 תגובות ב100 שמות מה שנקרא טוקבק אבל אפילו אם כך (יותר מסתבר שישראלים כתבו את זה אבל אני בכל זאת דן אותם לכף זכות) אבל איך ווינט מרשים לעצמם לפרסם כאלה תגובות הם תמיד מפרסמים תגובות רק של חרדים ושמאלנים בעצם זה תלוי אם זה שמצנזר את התגובות הוא ימני אתה לא תראה אף תגובה שמאלנית ואם הוא שמאלני אתה לא תראה אף תגובה ימנית... בקיצור הם מכניסים רק תגובות שמתאימים לדיעותיהם הפוליטיות השמאלניות! בענין אבו מאזן למה שישתנה משהו היום מאז?
 
למעלה