רלוונטי לתוכנית נא להגיב

רלוונטי לתוכנית נא להגיב

אנשים עיוורים הם אלה שמנסים להכפיש בנאדם אחר,עינב לא קדושה ולא כלום כל מעריצי עינב צריכים להתבייש שהם לא מגנים התנהגות כזאת,אתמול במו עיניי ואוזני הקשבתי ליוסי מדבר על החינוך כביכול שהוא נתן לעינב,זאת היתה דוגמה מושלמת לחינוך לקוי,והיא גם מראה את זה היום אחרי כל השנים האלה,אם יוסי היה מתנהג אחרת איתה אולי היא היתה יוצאת היום בנאדם אחר אבל לצערי זה לא העניין'יוסי לא אשם בכלום זאת הבת שלו שמנצלת את המצב, היא לא מתחשבת באף אחד,אנוכית במילים אחרות,זה שהיא אומרת שהיא מדברת חזק זה בסדר אין שום בעיה עם זה זכותה, אבל זה שהיא חושבת שהיא צודקת בכל דבר שיוצא לה מהפה אני לא מסכים למילה,כולם פה נגד צבר ושפרה,סבבה יש דברים בשפרה וצבר שהם מעצבנים ומרגיזים סבבה אבל שילדה בת 22 תתנהג ככה לאנשים זה כבר לא בסדר,תסלח לי אבל היא מתנהגת כמו בהמה לא מתורבתת,ומסכנים כל הבית שצריך לסבול אותה,והכי הרבה מעצבן שאנשים מנסים להגיד שהיא לא גזענית גם אחרי שראו אותה אומרת בברור שהאשכנזים לא כמוה והם פרידמנים מתים ואל תנסו אפילו לסובב את זה שפרידמן הוא יורם או חנון,כשהיא אומרת לאיתי "פרידמן" היא אולי צוחקת אבל שהיא מדברת על אנשים אחרים אז היא חושבת שהיא יותר טובה מהם ומשחקת על הקלף העדתי,עינב חיה בבועה אחרת של מותרויות ומישהו צריך לסחוב אותה מהעננים,בחיים שלי לא ראיתי בנאדם מתנהג בכזה זלזול לזולת,אפילו אוכל ותקציב לא מעניינים אותה רק סיגריות בשבילה,אם היא היתה בנאדם על רמה אז היא היתה מוותרת בשביל הקבוצה ואל תגידו זה תקציב איש שלה כי היא הורידה דברים גם מהתקציב הראשי,ועוד קיבלה סיגריות ולא רוצה לתת כמה לונסה ורנין אחרי שהם כל שבוע שעבר נתנו כמעט כל הזמן לזה אני קורא חוסר התחשבות פשוט גועל נפש,לא מגיע לעינב לזכות בכסף לא נראה לכם שהיא מפונקת מספיק וגם בנאדם שמתנהג ככה לא צריך לזכות בגלל אלף סיבות,ואני אוהב את יוסי למרות כמה דברים שאני מעדיף לא לכתוב עליהם כי כתבתי מספיק על הבת שלו,אבל עם יוסי יזכה זה רק יתן לעינב יותר שליטה והמשכיות להתנהגות המגוחכת והברבית שלה כלפי אנשים,כל אלו שיגיבו לזה שיבינו שאני לא אומר שאין דבר רע בעוד מישהו בבית האח הגדול,אני רק אומר שאם בשפרה יש שני דברים רעים אז בעינב אפשר למצוא מאה דברים רעים,ואנחנו כעם לא צריכים לראות בנאדם לא מחונך ווולגרי על המסך,את דעתי אף אחד לא ישנה ועינב לא תתנהג בצורה אחרת ממה שהיא מתנהגת עכשיו,כל פעם שאני רואה אותה על המסך אני מתבייש שיש מישהו כזה בתוכנית. "נ ק ו ד ה"
 

ליאורי13

New member
חפירות ארכיאולוגיות אתה מחפש?

באיזור הכותל מתקיימות, רוץ לשם לפני שיסיימו הופסס נראה שפיספסת,אבל לבקר תמיד אפשר
 

davidlev0255

New member
יוסי היה "לחם לבן" /פרידמן איתה , היא גדלה

עם כפית של זהב בפה, והכל היה לה בחיים - יוסי אדם אמיד יש לה גי'נס דיזל והיא לא יכולה לדחות סיפוקים שנתן לה הכל והיא כמו צפונית ערסית - עיין ערך ערצ"פית אבל אני קצת מחבב אותה בגלל יוסי אחרת היא הייתה שלווחית (אם יוסי לא היה משתתף)
 

jaycom

New member
מי מינה אותך להחליט מה זה חינוך לקוי?

רק לפי הכינוי שלך אפשר להבין דברים עליך.. אנשים מתנשאים כמוך לא מעניינים אותי וגורמים לי להקיא. מי אתה לעזאזל שתקבע מה טוב??? לך קיבינימט! אני מקווה שימחקו את השרשור הזה..
 
אני לא מחליט כלום

אני לא קובע מה זה חינוך לקוי פשוט רואים בתוכנית,ואני ממש לא מתנשא,זה שאת מתעקשת לקטלג אותי בגלל השם שבחרתי זאת בעיה שלך,אין לי שום סיבה להתנשא עליך זאת פשוט דעה אישית שלי, Take It Or Leave It נקודה.
 

jaycom

New member
תקשיב אתה חרטטן

שגובל בגזענות... כי מי אתה שתקבע שהחינוך של הבובלינים הוא לא טוב? אני מקטלג אותך לפי השם שאתה בחרת לעצמך. "מספר אחד בהכל" שזה כמו להגיד "כולם נחותים ממני" יוסי ועינב לא בחרו לקטלג את עצמם.. מה בגלל שהם משפחת בובליל? ההתנשאות שלך מזכירה לי מישהי בתוכנית הזאת.. ונראה לי שאתה יודע למי אני מתכוון.. אני גם בטוח היא הפייבוריטית שלך.. מבחינתי אתה יכול לקפוץ ולעשות שמיניות באוויר. האמת בסוף תצא לאור וכולם יראו מי יזכה בסוף... אתה יודע הכל.. הרי אתה מספר אחד בהכל לא? כל המדינה מפגרים שאוהבים את יוסי ועינב.. קיצור כמו שאמרתי אתה יכול ללכת קיבינימט ואני מקווה שימחקו את כל השרשור הזה.. אה כן, ואני גבר אם לא שמת לב.. מעניין מאיפה באה לך המחשבה שאני בחורה.. לפי הכינוי שבחרתי? חבל באמת שלא בחרתי לעצמי כינוי "מספר 2 בהכל"
 

jaycom

New member
אתה גזען!!

רואים את זה לפי הדיבור שלך לא לפי הכינוי... הכינוי זה בשביל להראות שאתה מתנשא! הגזענות נשפכת לך מהאוזניים.. אני מקווה מאוד בשבילך שתבין את העולם אחרת.. אני מתבייש בעצמי שאני בכלל עונה לך כי אתה ילד קטן שלא מבין כלום מהחיים שלו. תת רמה... גועל נפש! איך אנשים מדברים מה זה.. כולה תוכנית טלויזיה..
 
תפסיק להאשים סתם.

אתה תכתוב מה שאתה רוצה ואני אכתוב מה שאני רוצה,לא נגיע לפשרות בחיים,עזוב אתה צודק זה רק תוכנית ולא צריך לעקוב אחרי כל מילה שלי בדקדוק,זאת פשוט דעה שלי ותאמין לי אני בכלל לא גזען אפילו לא קרוב לזה,זאת פשוט ההשקפה שלי על עינב ואני כתבתי שאין לי שום בעיה עם יוסי אני אפילו מחבב אותו מאוד.
 

jaycom

New member
להשאים סתם?

תפסיק לכתוב שטויות ואני לא אתייחס אלייך כמו עכשיו. מה זה עזוב אתה צודק? נראה לך שאני בתחרות איתך? אתה לא מעניין לי את הכיס במכנס.. פשוט מעצבן אותי שיש אנשים כמוך שכל הודעה שלהם זה שנאה כלפי בנאדם בגלל מי שהוא ולא בגלל התכונות שלו! זה נקרא גזען אם לא ידעת עד עכשיו...
 
מאשים סתם.

אני אף פעם לא כתבתי שאני שונא את עינב,אני רק חושב שהיא צריכה להשתנות וזו דעתי האישית, אני יודע שאני לא אוכל לשנות אותה אבל רציתי לדעת אם עוד אנשים מרגישים כמוני,ולידיעתך אני לא גזען זה פשוט דעה שלי על בנאדם,אתה יכול לא לאהוב את שפרה בגלל התכונות וההתנהגות שלה זה אומר שאתה גזען "לא",אז זה הכל.
 

jaycom

New member
אני באמת מנסה להבין מה זה ה"לא" הזה

כי עוד לא הבנתי.. את שפרה אני לא אוהב בגלל התכונות וההתנהגות שלה, אבל לא בגלל איך שחינכו אותה!!! תבין את ההבדל!! זה כמו שתגיד שאתה לא אוהב את שחר בגלל שהוא שמן... איך אתה יכול לא לאהוב בנאדם בגלל מה שהוא? אתה יכול לא לאהוב אותו בגלל שהוא חופר בשכל או שהוא צבוע ומגעיל.. לא בגלל איך שהוא...
 
"לא"= אומר שזה דעה ולא גזענות.

את עינב אני לא אוהב בגלל ההתנהגות שלה התכונות שלה והחינוך שלה,ושוב פעם לא אמרתי שאני אוהב את שפרה יש הרבה דברים מעצבנים גם בה,אבל לי הכי מפריעה עינב,ואני מרגיש כל פעם שהיא פונה למצלמה ואומרת שהיא אמיתית הנאום הזה שחוזר על עצמו, היא ממש לא אמיתית בעיניי,דעה אישית שלי.
 

jaycom

New member
זה שאתה לא אוהב אותה בגלל החינוך שלה

זה מראה שאתה בנאדם מאוד לא חכם ומתנשא.. כי אתה חושב שצריך להתחנך רק לפי הדרך שלך... היא פוגעת במישהו בגלל איך שחינכו אותה? אתה מתנשא בצורה מגעילה.. תראה כמה תגובות שליליות אתה סוחט וכמה אני.. אתה לא עוצר ומנסה לחשוב שאולי אולי אולי אולי אולי אתה לא בסדר?
 
מאיפה אתה יודע מה אני?

אתה אומר שאני מתנשא,ואני אף פעם לא הצגתי את דרך החינוך שלי,אף אחד לא צריך להתחנך כמו אף אחד אחר אבל יש נורמות של התנהגות ואני מצפה כשאני רואה את התוכנית שמץ של התנהגות בנורמה מצידה,ושוב לפי דעתי ואני לא מסית אף אחד איתי,ואם אני טועה אז שיהיה, אני אחד שלא מעניין אותו לצאת צודק.
 

jaycom

New member
מה זה נורמות???

מי קבע מה הנורמה??? די זה משגע אותי! אתה מנסה להצדיק את עצמך וכל פעם חוזר אחרי מה שאתה אומר!
 
מסכים?

הנורמה זה התנהגות רגילה עם אנשים,והיא אומרת שהיא אמיתית בתוך משחק ואני לא מאמין לה וזה זכותי,שעה אתה מתווכח איתי בוא נצא מנקודת הנחה שלא נבין אחד את השני ופשוט נחכה לראות מי יזכה וזהו.
 

tal061971

New member
ומי קובע את הנורמות אם לא אנחנו?

נורמות התנהגותיות מעידות אמנם על מעמד כללי והן מוגדרות בסביבה חברתית מסוימת, ומה שנחשב מנומס בחברה אחת, עלול להחשב לחסר נימוס או חריג בחברה אחרת. מי אמר שההגרדרה שלך לנורמות חברתיות טובה יותר מההגדרה שלי?
 
נורמה=התנהגות בחברה בכללי.

היא לא יותר טובה מהגדרה שלי זה לא מה שניסיתי לומר,אני פשוט מרגיש שעינב היא בנאדם לא אמין ומשחקת אותה אמיתית בכאילו בהתנהגות שלה וזה זכותי לחשוב ככה גם אם אני היחיד בעולם זו זכותי.
 

jaycom

New member
ברור שזכותך לחשוב ככה

שעינב הכי לא אמיתית... וכל הכבוד שיש לך דעה.. אבל לא על זה התעצבנתי... אני מתעצבן שאתה קובע שהיא לא גדלה וחונכה כמו שצריך.. מה זה נורמה התנהגות בחברה בכללי? בכל הזדמנות אתה רק משמיץ אותה.. ממש שנאה אמיתית.. ופה אני מפסיק להגיב לך כי אתה לא שווה את זה.. וגם כי נמאס לי האמת מזה.. תחשוב מה שבא לך, תגיד מה שבא לך.. אתה צריך לחיות אחר כך עם ההתנהגות הזאת. וההתנשאות הזאת שלך מר מספר אחד בהכל, תוביל אותך לכלום בסופו של דבר. עינב לא אמיתית? חחחח בסדר בסדר... תראה בסוף מי ינצח..
 
למעלה