רלוונטי לתוכנית נא להגיב

tal061971

New member
אז רק שתדע

שכול מה שהזכרת שאתה לא אוהב בעינב לא ממש היה תלוי בא, היא לא אשמה שלא גדלה בבית מתורבת , היא לא אשמה שכך שלא לימדו אותה כיצד להגיב במצבים חברתיים, אבל היא זאת היא שהיא מביאה למסך את עצמה נטו, בלי להתייפייף, בלי לחשוב שהיא משכילה יותר, רב גונית יותר בלי להתנשא. היא כן נותנת להרבה אנשים שצופים בה דרך המסך תחושה של היזדהות, הזדהות עם טוב לב, עם אמוציות שקיימות בכל אחד מאיתנו (ואף פעם לא העזנו..) ובעיקר היא נותנת לי באופן איש יכולת להיזכר בבית שלי , זה שבו אני גדלתי, עם אבא שעבד קשה כול חייו בשביל שלנו לא יהיה חסר, עם אבא שלא הייתה לו את אותה הזדמנות ללמוד ולהתפתח , אין לו תארים אבל חוכמת חיים בשפע. עם אבא ששירבב מעת לעת ובמבטא ( של מי שלא נולד בארץ) אמרות ומשפטים שגדלנו עליהם... אני אוהבת את הכבוד שהיא רוחשת לאביה בדרכה שלה, בדרך שהיא מכירה ויודעת,ולהפך. אני אוהבת את ההבחנות והאינטואיציה שלה לגבי כול אחד מהדיירים בבית, ואתה יודע מה? כשהיא אומרת שהיא אמיתת אני מאמינה לה!! מאמינה לה הרבה יותר מאמירות אחרות שאני שומעת מדיירים אחרים בבית.
 
דעה שלך ומכבד אותה.

לפי העיניים שלך עינב פשוט מושלמת אבל המציאות שונה,יש דברים טובים ורעים זה הכל, ולא התכוונתי לזלזל באבא שלה,אבל היא כבר אישה בת 22 והיא צריכה להתנהג אחרת לפי דעתי.
 

tal061971

New member
לא אמרתי שהיא מושלמת

ומוסיפה שאני תמיד משתדלת להסתכל על התוכנית באופן אובייקטיבי, כתבתי כאן מספר פעמים שאני מסכימה שהיא וולגרית, מוחצנת ולפעמים חסרת נימוס כלפי האחר אבל מצד שני אני אוהבת שהיא לא מנסה להתחבב עליי בדרך של לנסות להיות מי שהיא לא, היא מביאה את עצמה נטו עם כל הטוב והפחות טוב שבה.
 

jaycom

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

כמה שאני שעה מתווכח איתו, באת בדקה וניסחת את זה בצורה הכי מושלמת שיש
 

rebecca121

New member
עשית לי כאב עיניים

עכשו רציני, אם אתה רוצה שאנשים יקראו את מה שכתבת, למה לא שמת פסיקים ונקודות?
 

longleggedlady

New member
אתה מדבר ומדבר על החינוך של

עינב..ומה אתה? איפה למדת לכתוב...איפה סימני פיסוק?? יודע מה זה? אי אפשר להבין כלום..העיקר שרשמת "נקודה" בסוף..יאאא איזה גאון
 
לא כזה עניין.

מרוב שכתבתי והתכוונתי למה שכתבתי לא שמתי דגש על סימני פיסוק מצטער ששכחתי,קורה גם אני בנאדם.
 

ishba

New member
היא הדוגמא של הישראלי המכוער, אסביר

עינב היא הטיפוס שמכער את הישראלי הממוצע והשפוי + הישראלי שמדבר בקול רם ולא קשוב לסובבים אותם + הישראלי שכשמגיע לחו"ל מתפרע ועושה לנו שם לא טוב + הישראלי שמוריד לכולם את הממוצע של הציונים בלימודים + הישראלי שמתלבש על הפנים ולא שם לב כמה מצחיק או מגוחך הוא נראה + הישראלי שלא עומד בתור + הישראלי שחושב שכל דבר מגיע לו + הישראלי שמפעיל כוח על מנת להשיג דברים + הישראלי האלים, הבלתי מנומס והפרימיטיבי + הישראלי שצוחק ומזלזל בכל העולם מבלי לשים לב שהעולם צוחק ומזלזל בו + הישראלי שאתה מסתכל וחושב לעצמך: אין לזה תיקון .... לאן הגענו ולמה + הישראלי שלא איכפת לו מהגוף או מהשכל + הישראלי שלא יודע אנגלית ולא מתבייש לקרוא מול העם, לדבר מול כל האומה או לשיר מול כל העולם עינב טיפוס ללא תקנה ... מרחם עליה .... היא באמת מעוררת רחמים
 

switzland

New member
יש אחת כזו בתכנית

אבל מאות אלפים שתומכים בה, אנשי ש"ס למינהם שמנסים להחזיר אחורה את המדינה כי קשה להם להשתלב.
 

דנה1982

New member
אמן!! כל כך נכון!!

כל מילה מדויקת. גם אני נגעלת מהבחורה הזו, ומאוד קשה לי להגיד את זה (כי במשך כמעט 60 יום לא רציתי להגיד מילים קשות על אף אחד, זה נראה לי לא מכובד. אבל עוד יותר לא מכובד לשיר שירים על פרידמנים מתים)
 
למעלה