שאולה חומרנית משהו...

  • פותח הנושא shpar
  • פורסם בתאריך

משוש30

New member
כשחזרנו הביתה כל הבית היה מלא

בלונים שהוא ניפתח ערב קודם ויום אחר כך קיבלתי ספר עם פתק מאד מרגש ובעיקר אני מקבלת הרבה עזרה ואהבה. סך הכל החודשים היו אינטנסיביים לשנינו ובלידה הוא תמך בי מאד בלעדיו כל החוויה הייתה שונה לגמרי אז המאמץ והעשייה היא של שנינו. לפחות ככה אני רואה את זה וכגמול לזה קיבלנו את מתן
.
 

dorlim

New member
אני קיבלתי שרשרת מדהימה

שמסמלת את התוספת החדשה למשפחה
 

מעיןבר

New member
לא קיבלתי משהו מיוחד...

היה זר פרחים בבית כשחזרתי והחדר היה מסודר, אבל לא משהו מעבר לזה. בהתחלה זה קצת הציק לי, אבל זה עבר מהר מאוד כי בסה"כ קיבלתי את המתנה הכי נפלאה שיכולה להיות - בעל שהוא אבא נפלא, מבין אותי, מטפל בילדה, הוא שותף מלא לגידולה. זה לא שהוא "עוזר לי" אלא פשוט אנחנו מגדלים אותה יחד וזה יותר טוב מכל מתנה שהייתי יכולה לרצות. כבר אמרתי לכן כמה אני
אותו?
 
1,2,3

לכבוד הראשונה - שרשרת וצמיד לכבוד השניה שרשרת יהלום ולכבוד השלישית - מפתח - לדירה החדשה שלנו. סתאאם - את המשכנתא אנחנו משלמים יחד ועברנו דירה חודש לפני הלידה, אבל ככה אני אוהבת לחשוב על זה. שלכבוד יובלי קיבלתי מפתח. אה, וקניתי לי שני זוגות מכנסיים במידה שאסור להגיד. שיהיה מה ללבוש בינתיים.
 

עינבלית

New member
קשה לי עם השאלה שלך

כי זה בעצם אומר- שהוא צריך "לפצות" או "לתגמל" את האשה- על הסבל שהיא עברה??? יש לי תחושה לא טובה עם זה. משהו אולי מהאשה בחופשיה, המשוחררת שבתוכי, שאומרת שלקבל מתנה ממנו על הלידה- מעבר לזה שהתינוק הוא בעצם פרי יצירה משותפת ופרי האהבה שבנינו- זה בעצם להיות רכוש שלו, להיכבל. אישי ניקה וסידר את ה
וקנה לי משקל (את הקודם הוא זרק כשהייתי בשבוע 30 ואחרי שעליתי ובכיתי על מר גורלי ועל 15 קילו עודפים) וחזרתי מבית החולים לבית מזמין ונעים. במשך 3 חודשים הוא ניקה וסידר ואני- טיפלתי-הנקתי ונחתי.אגב- זריקת המשקל הקודם בהריון היתה המתנה המדהימה ביותר שהוא יכל להשליך לי...וחסכה לי המון דמעות.
 

מעיןבר

New member
אני מבינה במידה מסויימת

את נקודת המבט שלך <ואת מוזמנת גם לקרוא את התשובה שלי
> אבל אני לא חושבת שהערכה על כך שהאישה עברה 9 חודשים לא מושלמים שמסתיימים בלידה כואבת משמעה כבילה והפיכה לרכוש. לדוג' - אחרי שסיימנו אטת התואר גם קנינו אחד לשני מתנות כאות הערכה למאמץ ולתקופה לא פשוטה שהסתיימה, גם סטודנטים מצטיינים מקבלים מלגות ועובדים מקבלים בונוסים למינהם. למה שלא לבטא את הערכה גם במתנה? אני לא חושבת שזה חייב להיות תכשיט, אבל ספר נחמד עם כרטיס ברכה, או בגד יפה לתקופה שאחרי בהחלט משפרים את ההרגשה.
 

lulyK

New member
מאד מבינה את הגישה שלך

ולפני ההריון והלידה תמיד צחקתי על כל מי שהראתה מה בעלה קנה לה לכבוד הלידה, ועד היום כשזה מוצג כך - זה נראה לי מגוחך. א-ב-ל, עם התחושות שעלו אצלי אחרי הלידה אני לא יכולה להתווכח. חברה אמרה לי שנראה לה שבלידה שכחתי שאנחנו זוג של הניינטיז ורציתי שהוא יחזור להיות קצת צייד.....(ויצוד לי נעליים של שלי סתת)
 
לא כל כך מסכימה

אני לא רואה בקניית מתנה ללידה סמל לכך שהאישה היא רכוש של הבעל. נכון שתינוק זה יצירה משותפת, אבל מה לעשות שעם כל ההזדהות והאמפטיה האישה היא זו שבהריון ויולדת, על כל האושר והכאב שבתהליך הזה.
 

nubi

New member
נורא רציתי טבעת

והלידה היתה תירוץ מצוין
, אבל המצב הכלכלי שלנו עדיין לא מאפשר את זה...
 
שמחה להצטרף../images/Emo13.gif

הזהרתי את האיש שלא יקנה לי שום דבר , אני לא אוהבת את הקטע הזה של "בעלי קנה לי...." מבחינתי העזרה שלו התבטאה בעזרה במהלך ההריון בתקופה שבה שכבתי בשמירה והוא טיפל בי ועכשיו. אני במיוחד לא אוהבת שקונים לי תכשיטים (ועדין מנסה להפטר מהשרשרת שהסבתא הפולניה דחפה לי לפני החתונה... מישהי מעונינת?
)
 

nikit1

New member
אני קיבלתי תכשיט משגע-

שרשרת בעיצוב אישי שמסמלת את הצמיחה של המשפחה. גם יפה וגם סמלי...
 

תלתלושה

New member
ואני...

קיבלתי שרשרת ועגילים מקסימים(בנתיים כל התכשיטים שקיבלתי מבעלי קלעו בול לטעם שלי!!)
 

קרניר

New member
אני קיבלתי כסא הנקה שנורא רציתי

אבל עוד לפני הלידה... המתנה הכי גדולה זו רוני שלנו והמון המון עזרה במהלך ההריון, בזמן הלידה ועכשיו לאחריה הוא פשוט אבא מדהים! אה והוא גם ניקה, ארגן וסידר את הבית ושם לי המון ברכות על הדלת ותמונות של רוני וכל הבית היה עמוס בפרחים...
 

אפרת12

New member
איזה מתוקים הבעלים שלכם

אני אחזור על מה שסיפרתי בפורום אחר כבר - נאדה מיט גורנישט. אבל לא זה הענין - לפני שילדתי הוא הבטיח לי שהוא יביא לי לבי"ח משמש ואבטיח. לא רק שהוא לא הביא - כשהזכרתי לו הוא סירב... לא מובן לי הענין.
 
צמיד מדהים

וזה אחרי שהוא נדנד לי שהוא לא סובל את הצמיד שאני לובשת אז זרקתי לו אתגר. קיבלתי את הצמיד כחודש אחרי הלידה בדיוק בזמן שהיה חשוב לי לשמוע כמה הוא מעריך את המאמצים והקושי שלי בגידול הילדה ובלידה.
 
למעלה