שאלה בקשר לקווים לא רווחים

מצב
הנושא נעול.

oshri5917

New member
תגובה לאנדי ויובל

הנה דוגמא מקו 32 כיום
בזמנו קו 32 היה מסיים בימי חול 23:30 ממסוף וינטר, ומדינגוף סנטר בשעה 24:05. מינואר שינו לו את השעות והקדימו לו את השעה האחרונה הוא מסיים כיום מוינטר 23:00, מדינגוף סנטר בשעה 23:35. הסיבה הזאת בגלל שאין הרבה נוסעים ואולי גם ריק מאדם. למסוף כרמלית אתה בהחלט צודק!
תגובה לאנדי ויובל
הורדת התדירות ושעת היציאה האחרונה תיגרום לכמה דברים א.עלייה בפרייבטים ויותר זיהום אויר וסכנה גדולה יותר לתאונות ב. עלייה במספר החאפרים וסכנה גדולה יותר לתאונות ג. עלייה במספר האנשים שיסעו בטרמפים ויסכנו את עצמם
 

hai001

New member
אושרי הם גם עושים סטיסטיקה

תגובה לאנדי ויובל
הורדת התדירות ושעת היציאה האחרונה תיגרום לכמה דברים א.עלייה בפרייבטים ויותר זיהום אויר וסכנה גדולה יותר לתאונות ב. עלייה במספר החאפרים וסכנה גדולה יותר לתאונות ג. עלייה במספר האנשים שיסעו בטרמפים ויסכנו את עצמם
אושרי הם גם עושים סטיסטיקה
בתחנות בודקים כמה עולים לקו הזה, הם לא סתם מקדימים שעות אחרונות כי בא להם, כנראה שיש שעות שאין בהם בכלל נוסעים ולכן מקדימים.
 

oshri5917

New member
יכול להיות ש

אושרי הם גם עושים סטיסטיקה
בתחנות בודקים כמה עולים לקו הזה, הם לא סתם מקדימים שעות אחרונות כי בא להם, כנראה שיש שעות שאין בהם בכלל נוסעים ולכן מקדימים.
יכול להיות ש
שיש דרישות מרון חולדאי ומשרד התחבורע לקדים את שעות פעילות קווי דן קו 66 האחרון מתל אביב הוא מפוצץ
 

hai001

New member
בקשר לקו 82 של דן משהו לא ברור לי

אושרי הם גם עושים סטיסטיקה
בתחנות בודקים כמה עולים לקו הזה, הם לא סתם מקדימים שעות אחרונות כי בא להם, כנראה שיש שעות שאין בהם בכלל נוסעים ולכן מקדימים.
בקשר לקו 82 של דן משהו לא ברור לי
ראיתי את הזמנים של הקו באתר בשעות הבוקר מכיוון כרמלית האוטובוס יוצא כל 30 - 25 דקות ופתאום משעה 12:00 עד בצהרים עד 19:05 הוא יוצא כל 10 - 12 - 15 דקות הוא דיי עמוס בשעות הצהרים באנשים וגם מפעילים עליו מפרקיות. למה התדירות שלו פעם 25 - 30 דקות פתאום קופץ ל12 דקות בצהרים מה הקו לא עמוס בשעות הבוקר?
 
זה די טבעי

בקשר לקו 82 של דן משהו לא ברור לי
ראיתי את הזמנים של הקו באתר בשעות הבוקר מכיוון כרמלית האוטובוס יוצא כל 30 - 25 דקות ופתאום משעה 12:00 עד בצהרים עד 19:05 הוא יוצא כל 10 - 12 - 15 דקות הוא דיי עמוס בשעות הצהרים באנשים וגם מפעילים עליו מפרקיות. למה התדירות שלו פעם 25 - 30 דקות פתאום קופץ ל12 דקות בצהרים מה הקו לא עמוס בשעות הבוקר?
זה די טבעי
רוב הנוסעים בבוקר נוסעים מפ"ת לת"א (לעבודה, ללימודים וכו') ובצהריים עד הערב זה הפוך...
 

amitasafzabida

New member
חח אני שונא את הקו הזה בשעות הבוקר.

בקשר לקו 82 של דן משהו לא ברור לי
ראיתי את הזמנים של הקו באתר בשעות הבוקר מכיוון כרמלית האוטובוס יוצא כל 30 - 25 דקות ופתאום משעה 12:00 עד בצהרים עד 19:05 הוא יוצא כל 10 - 12 - 15 דקות הוא דיי עמוס בשעות הצהרים באנשים וגם מפעילים עליו מפרקיות. למה התדירות שלו פעם 25 - 30 דקות פתאום קופץ ל12 דקות בצהרים מה הקו לא עמוס בשעות הבוקר?
חח אני שונא את הקו הזה בשעות הבוקר.
אני זוכר שהייתי צריך אותו פעם בבוקר וזה היה פשוט להתבשל בתחנה חצי שעה אם לא יותר אם אחרת את הקודם. סיוט.
 

oshri5917

New member
קןו 82 יוצא לי הרבה פעמים לראות

בקשר לקו 82 של דן משהו לא ברור לי
ראיתי את הזמנים של הקו באתר בשעות הבוקר מכיוון כרמלית האוטובוס יוצא כל 30 - 25 דקות ופתאום משעה 12:00 עד בצהרים עד 19:05 הוא יוצא כל 10 - 12 - 15 דקות הוא דיי עמוס בשעות הצהרים באנשים וגם מפעילים עליו מפרקיות. למה התדירות שלו פעם 25 - 30 דקות פתאום קופץ ל12 דקות בצהרים מה הקו לא עמוס בשעות הבוקר?
קןו 82 יוצא לי הרבה פעמים לראות
את האוטובוס האחרון שיוצא מתל אביב בשעה 22.00 מפוצץ מאנשים שווה להפעיל אותו עד חצות
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gifאם אני לא טועה, גם אני ראיתי

קןו 82 יוצא לי הרבה פעמים לראות
את האוטובוס האחרון שיוצא מתל אביב בשעה 22.00 מפוצץ מאנשים שווה להפעיל אותו עד חצות
אם אני לא טועה, גם אני ראיתי
זאת. זה הגיוני מאוד. אנשים חוזרים מעבודה לאחר משמרת צהרים או בילויים. בהחלט, יש מקום להפעיל את קו 82 לשעות מאוחרות יותר עם אופציה להאריך אותו בשעות הלילה להוד השרון כקו אלטרנטיבי ל-561.
 

oshri5917

New member
בשביל מה להאריך את קו 82

אם אני לא טועה, גם אני ראיתי
זאת. זה הגיוני מאוד. אנשים חוזרים מעבודה לאחר משמרת צהרים או בילויים. בהחלט, יש מקום להפעיל את קו 82 לשעות מאוחרות יותר עם אופציה להאריך אותו בשעות הלילה להוד השרון כקו אלטרנטיבי ל-561.
בשביל מה להאריך את קו 82
להוד השרון הקו יתקע שעתיים בשעות העומס לדעתי כדאי לעשות חלופה 382 שתסע כמו קו 82 עד צומת גהה ושימשיך כמו קו 565 (2)מה שאני לא מבין את דן למה לא משנים את מספרי הקווים הבאים 49ל89 50ל80 51ל81 66ל86 45ל58 47ל97 48ל98 כדי לעשות קצת סדר במספרים כמו שהיה אז 4X יפו ובת ים 5X 6X איזור איחוד רגב לשעבר ובקעת אונו 3X דרך מזרח תל אביב 7X או כמו5X 6X או קווי פתח תקוה 8X פתח תקוה
 

amitasafzabida

New member
ו6X קווי ר"ג!../images/Emo99.gif

בשביל מה להאריך את קו 82
להוד השרון הקו יתקע שעתיים בשעות העומס לדעתי כדאי לעשות חלופה 382 שתסע כמו קו 82 עד צומת גהה ושימשיך כמו קו 565 (2)מה שאני לא מבין את דן למה לא משנים את מספרי הקווים הבאים 49ל89 50ל80 51ל81 66ל86 45ל58 47ל97 48ל98 כדי לעשות קצת סדר במספרים כמו שהיה אז 4X יפו ובת ים 5X 6X איזור איחוד רגב לשעבר ובקעת אונו 3X דרך מזרח תל אביב 7X או כמו5X 6X או קווי פתח תקוה 8X פתח תקוה
ו6X קווי ר"ג!
 

אורי404

New member
אשרי, התכוונתי לשעות הלילה.

בשביל מה להאריך את קו 82
להוד השרון הקו יתקע שעתיים בשעות העומס לדעתי כדאי לעשות חלופה 382 שתסע כמו קו 82 עד צומת גהה ושימשיך כמו קו 565 (2)מה שאני לא מבין את דן למה לא משנים את מספרי הקווים הבאים 49ל89 50ל80 51ל81 66ל86 45ל58 47ל97 48ל98 כדי לעשות קצת סדר במספרים כמו שהיה אז 4X יפו ובת ים 5X 6X איזור איחוד רגב לשעבר ובקעת אונו 3X דרך מזרח תל אביב 7X או כמו5X 6X או קווי פתח תקוה 8X פתח תקוה
אשרי, התכוונתי לשעות הלילה.
כמו שיש בלילה את 561 ו-247 המאספים מת"א לכפ"ס בלילה וזמן הנסיעה הוא כשעה וחצי. פה זמן הנסיעה עלול, להיות, להערכתי קצר יותר סביבות השעה. לכן, אני עדיין מאמין בהצעתי. לגבי קו 382 שהצעת - זה רעיון לא רע לשעות היום. לגבי שינוי המספרים - קודם כל, המספרים 81 ו-89 תפוסים. שנית, אם כבר עושים שינוי במספרים, יש לעשות שינוי אחיד בכל החברות יחד.
 

oshri5917

New member
תגובה לאורי 404

אשרי, התכוונתי לשעות הלילה.
כמו שיש בלילה את 561 ו-247 המאספים מת"א לכפ"ס בלילה וזמן הנסיעה הוא כשעה וחצי. פה זמן הנסיעה עלול, להיות, להערכתי קצר יותר סביבות השעה. לכן, אני עדיין מאמין בהצעתי. לגבי קו 382 שהצעת - זה רעיון לא רע לשעות היום. לגבי שינוי המספרים - קודם כל, המספרים 81 ו-89 תפוסים. שנית, אם כבר עושים שינוי במספרים, יש לעשות שינוי אחיד בכל החברות יחד.
תגובה לאורי 404
(1)אולי כדאי לעשות בלילה את קןווים 47 48 בנפרד ולעשות קו 347 כשילוב שדל קו 149 עד צומת רעננה ומשם כמו קווים 149 247 (2)למה חשבתי על קו 382 כי להאריך את קו 82 להוד השרון דרך פתח תקוה ייצור קו מסורבל ביותר עם כל הפקקים (3)יש עוד קווי דן שכדאי להפעיל בלילה קווים 7 28 36 41 43 45 52 ולהעיל את קווים 36ו37 של חברת קווים בנפרד כי זה יעלה לדן את מספר הנוסעים
 
להפעיל את 28, 41 ו-52 בלילה?!

תגובה לאורי 404
(1)אולי כדאי לעשות בלילה את קןווים 47 48 בנפרד ולעשות קו 347 כשילוב שדל קו 149 עד צומת רעננה ומשם כמו קווים 149 247 (2)למה חשבתי על קו 382 כי להאריך את קו 82 להוד השרון דרך פתח תקוה ייצור קו מסורבל ביותר עם כל הפקקים (3)יש עוד קווי דן שכדאי להפעיל בלילה קווים 7 28 36 41 43 45 52 ולהעיל את קווים 36ו37 של חברת קווים בנפרד כי זה יעלה לדן את מספר הנוסעים
להפעיל את 28, 41 ו-52 בלילה?!
ביום הם ריקים, נראה לך שבלילה מישהו בכלל יחלום על נסיעה בהם?!
 
גם קו 25 די מלא בנסיעות האחרונות...

אם אני לא טועה, גם אני ראיתי
זאת. זה הגיוני מאוד. אנשים חוזרים מעבודה לאחר משמרת צהרים או בילויים. בהחלט, יש מקום להפעיל את קו 82 לשעות מאוחרות יותר עם אופציה להאריך אותו בשעות הלילה להוד השרון כקו אלטרנטיבי ל-561.
גם קו 25 די מלא בנסיעות האחרונות...
 

אורי404

New member
זה רק עוד יותר מחזק את המסקנה, שיש

גם קו 25 די מלא בנסיעות האחרונות...
זה רק עוד יותר מחזק את המסקנה, שיש
קווים מסויימים, שצריך להוסיף בהם נסיעות אחרונות ואף נסיעות עד השעות הקטנות של הלילה. לדעתי, יש סיבה מוצדקת להוסיף נסיעות נוספות בקווים שונים, כמו: 25, 82, 51 ו-66, 4, 5, כאשר האחרונים מתמלאים בלי בעיות ע"י מוניות שירות ובטוח שישנם קווים נוספים שמוצדק להוסיף בהם עוד נסיעות מאוחרות.
 

amitasafzabida

New member
תלוי מה שעת סיום השירות.

זה רק עוד יותר מחזק את המסקנה, שיש
קווים מסויימים, שצריך להוסיף בהם נסיעות אחרונות ואף נסיעות עד השעות הקטנות של הלילה. לדעתי, יש סיבה מוצדקת להוסיף נסיעות נוספות בקווים שונים, כמו: 25, 82, 51 ו-66, 4, 5, כאשר האחרונים מתמלאים בלי בעיות ע"י מוניות שירות ובטוח שישנם קווים נוספים שמוצדק להוסיף בהם עוד נסיעות מאוחרות.
תלוי מה שעת סיום השירות.
למשל 25 ו82 זה תשע בערב וזה כלום. אגב, בשביל זה, דן יצטרכו עוד נהגים כי אז יעברו את מכסת השעות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה