שאלה בקשר לקווים לא רווחים

מצב
הנושא נעול.

oshri5917

New member
למה צריך להאריך אותו לת''מ פ''ת

שתי טעויות
1.התדירות הנמוכה זה בגלל שאין ביקוש לקו הזה(זאת הסיבה היחידה) 2.למה שיגיע לת"מ פ"ת? יש את 76 מהמסוף א"י לת"מ פ"ת ח ח ח אתה לא בענינים...
למה צריך להאריך אותו לת''מ פ''ת
כדי לחתת לאיזור שומם חיבור לתחנה המרכזית של פתח תקוה אבל שקודם ישנו את מספר הקו ל77 כי מספר הקו 136 לא קשור בכלל לקו 36 מה עוד שבשנות התשעים פעל קו 136 מאור יהודה למסוף הכרמלית דרך ת''מ ישנה
 

hai001

New member
הוא גם קו סיבובי

קו 136 קווים
המסלול מהמסוף באור יהודה(אזוה"ת החדש) לקניון אבנת פ"ת דרך צומת סביון-בר אילן-גהה-עיקופים בקרית אריה-מגיע לקניון ובחזרה,זה קו מאוד לא ריווחי בגלל זה הוא עובד כמעט רק במהדורה מוקטנת(מיניבוס) שזה אחלה,ההרגשה כמו פריוויט... יום שישי ומוצ"ש לא עובד
הוא גם קו סיבובי
גם על קו 71 של קווים ראיתי מיניבוס לפני איזה שבוע
 

oshri5917

New member
עוד קווים לא ריוחיים

שאלה בקשר לקווים לא רווחים
האם לחברות האוטובוסים (דן, אגד, קווים) יש להם קווים שהם לא רווחים כלומר מדי פעם הם ריקים מאדם? חוץ מקו 113, וקו 112, וקו 14 של תל אביב.
עוד קווים לא ריוחיים
29 32 של דן קו 29 לא ריווחי כי קיצרו חצי מהמסלול קו 32 לא ריווחי כי הוא לא מגיע לויצמן ורכבת צפון
 

hai001

New member
אתה צודק לגבי קו 29

עוד קווים לא ריוחיים
29 32 של דן קו 29 לא ריווחי כי קיצרו חצי מהמסלול קו 32 לא ריווחי כי הוא לא מגיע לויצמן ורכבת צפון
אתה צודק לגבי קו 29
וגם אני חושב שדן עשתה שינוי מטומטם לגמרי לקצר את הקו שנתן גישה מתחנה מרכזית חדשה לקרית חינוך דרך תוכנית ל או היפך עכשיו התפוסה שלו 40 - 50 אחוז לעומת מה שיהיה פעם 70 80 אחוז, עכשיו פחות נוסעים בו. או שגם ריק מאדם. פשוט חבל על הזמן על הקו הזה מה שקרה לו בשנה האחרונה, ועוד דן קוראת לזה שיפור בשירות.
 

hai001

New member
הם ביטלו לו את המסלול שהיה

אתה צודק לגבי קו 29
וגם אני חושב שדן עשתה שינוי מטומטם לגמרי לקצר את הקו שנתן גישה מתחנה מרכזית חדשה לקרית חינוך דרך תוכנית ל או היפך עכשיו התפוסה שלו 40 - 50 אחוז לעומת מה שיהיה פעם 70 80 אחוז, עכשיו פחות נוסעים בו. או שגם ריק מאדם. פשוט חבל על הזמן על הקו הזה מה שקרה לו בשנה האחרונה, ועוד דן קוראת לזה שיפור בשירות.
הם ביטלו לו את המסלול שהיה
יוצא מתחנה מרכזית חדשה עובר דרך בית מעריב, בית קלקא, קניון עזריאלי. מה עכשיו עשו הוסיפו לו את אזורי חן ואת שכונת סיי אנד סאן כאילו ששם בכלל ביקוש להקו הזה. זה רק עושה לו סתם סיבובים מיותרים.
 

line 666

New member
27א של אגד חיפה - רק בשעות 13.00-16

הם ביטלו לו את המסלול שהיה
יוצא מתחנה מרכזית חדשה עובר דרך בית מעריב, בית קלקא, קניון עזריאלי. מה עכשיו עשו הוסיפו לו את אזורי חן ואת שכונת סיי אנד סאן כאילו ששם בכלל ביקוש להקו הזה. זה רק עושה לו סתם סיבובים מיותרים.
27א של אגד חיפה - רק בשעות 13.00-16
בימי לימודים הוא חצי מלא , בכל זמן אחר מקס 5 אנשים
 

hai001

New member
קו 29 שיהיה בזמנו בתחנה המרכזית

27א של אגד חיפה - רק בשעות 13.00-16
בימי לימודים הוא חצי מלא , בכל זמן אחר מקס 5 אנשים
קו 29 שיהיה בזמנו בתחנה המרכזית
החדשה, בשעות הבוקר היה לו הרבה אנשים תפוסה 80 % אפילו יהיו נוסעים עומדים. אבל בשעות הצהרים היה מעט נוסעים, וזה לא אומר שצריכים לקצר את הקו. כיום שהוא מרכבת מרכז תפוסה שלו 40% בשעות הבוקר, זה ממש ירד הערך מהקו.
 

oshri5917

New member
תגובה ליובל חי לגבי קו 29

הם ביטלו לו את המסלול שהיה
יוצא מתחנה מרכזית חדשה עובר דרך בית מעריב, בית קלקא, קניון עזריאלי. מה עכשיו עשו הוסיפו לו את אזורי חן ואת שכונת סיי אנד סאן כאילו ששם בכלל ביקוש להקו הזה. זה רק עושה לו סתם סיבובים מיותרים.
תגובה ליובל חי לגבי קו 29
הסיבובים בסי אנד סאן חשובים כדי שיהיה לשם אוטובוןס כל שהוא אבל אני לא מבין למה קיצרו אותו (ב) מה שאני לא מבין למה קו 26 יוצא בערב מאזורי חן זה סתם מבלבל כל החלופות האלו (ג)לגבי אזורי חן קו 13 מגיע לשם אז מי צריך שם את קו 29 (ד)שאלה לגבי קו 29 למה קיצרו אותו לקרית החינוך עד שנות השמונים הוא היה לגלילות ? אם אני לא טועה בשנת 99 קו 29 עבר לקומה 2 רציף 110 (ה)יצא לי 3פעמים לעלות עליו בקריה ולרדת ברחוב הרכבת ורק ברחוב הרכבת הוא התרוקן
 

hai001

New member
תגובה לאושרי לגבי קו 29 וקו 32

תגובה ליובל חי לגבי קו 29
הסיבובים בסי אנד סאן חשובים כדי שיהיה לשם אוטובוןס כל שהוא אבל אני לא מבין למה קיצרו אותו (ב) מה שאני לא מבין למה קו 26 יוצא בערב מאזורי חן זה סתם מבלבל כל החלופות האלו (ג)לגבי אזורי חן קו 13 מגיע לשם אז מי צריך שם את קו 29 (ד)שאלה לגבי קו 29 למה קיצרו אותו לקרית החינוך עד שנות השמונים הוא היה לגלילות ? אם אני לא טועה בשנת 99 קו 29 עבר לקומה 2 רציף 110 (ה)יצא לי 3פעמים לעלות עליו בקריה ולרדת ברחוב הרכבת ורק ברחוב הרכבת הוא התרוקן
תגובה לאושרי לגבי קו 29 וקו 32
לגבי קו 29 אני בזמנו נסעתי איתו לתיכון לפני שנתיים וחצי בשעות הבוקר הוא היה דיי דחוס באנשים. היום שהוא ברכבת מרכז אז בשעות הבוקר הוא כבר לא דחוס כמו שיהיה, וחלופה לסיי אנד סאן מרכבת מרכז פועלת רק 13:00 עד 17:40 כל 35 דקות בזמן לימודים, בחופש לימודים עובד כל 70 דקות. החלופה מקרית חינוך דרך שכונת סיי אנד סאן פועלת רק בשעות הבוקר 06:50 עד 09:15, אני לא יודע באמת למה הכניסו גם את אזורי חן כמו שאמרת כבר יש קו 13 במקומו. אם היו היה מתחנה מרכזית חדשה עדיין כולל החלופה לסיי אנד סאן זה הקו מעולה. לגבי קו 32 קו 32 מגיע לבן יהודה כמו שיהיה בזמנו נכון, ואם מישהו רוצה להגיע מאיזור מבן יהודה לדוגמא להבימה אז הוא יכול לנסוע עם קו 32 עד התחנה הסופית דיזנגוף סנטר ומשם הוא יכול לקחת קו 5, ועוד דוגמא נגיד מישהו רוצה להגיע מבן יהודה לרכבת מרכז, אז הוא יכול לקחת קו 32 מבן יהודה ולנסוע איתו עד התחנה הסופית שזה דיזנגוף סנטר ומשם אפשר לקחת קו 11 שכל 25 דקות ויש עוד אפשרות טובה קו 18 ממלך גורג פינת דיזנגוף שהוא בתדירות דיי גבוהה. יובל hai001
 

hai001

New member
היו= הוא

תגובה לאושרי לגבי קו 29 וקו 32
לגבי קו 29 אני בזמנו נסעתי איתו לתיכון לפני שנתיים וחצי בשעות הבוקר הוא היה דיי דחוס באנשים. היום שהוא ברכבת מרכז אז בשעות הבוקר הוא כבר לא דחוס כמו שיהיה, וחלופה לסיי אנד סאן מרכבת מרכז פועלת רק 13:00 עד 17:40 כל 35 דקות בזמן לימודים, בחופש לימודים עובד כל 70 דקות. החלופה מקרית חינוך דרך שכונת סיי אנד סאן פועלת רק בשעות הבוקר 06:50 עד 09:15, אני לא יודע באמת למה הכניסו גם את אזורי חן כמו שאמרת כבר יש קו 13 במקומו. אם היו היה מתחנה מרכזית חדשה עדיין כולל החלופה לסיי אנד סאן זה הקו מעולה. לגבי קו 32 קו 32 מגיע לבן יהודה כמו שיהיה בזמנו נכון, ואם מישהו רוצה להגיע מאיזור מבן יהודה לדוגמא להבימה אז הוא יכול לנסוע עם קו 32 עד התחנה הסופית דיזנגוף סנטר ומשם הוא יכול לקחת קו 5, ועוד דוגמא נגיד מישהו רוצה להגיע מבן יהודה לרכבת מרכז, אז הוא יכול לקחת קו 32 מבן יהודה ולנסוע איתו עד התחנה הסופית שזה דיזנגוף סנטר ומשם אפשר לקחת קו 11 שכל 25 דקות ויש עוד אפשרות טובה קו 18 ממלך גורג פינת דיזנגוף שהוא בתדירות דיי גבוהה. יובל hai001
היו= הוא
 

alantan

New member
מבן יהודה להבימה יש גם את קו 63!

תגובה לאושרי לגבי קו 29 וקו 32
לגבי קו 29 אני בזמנו נסעתי איתו לתיכון לפני שנתיים וחצי בשעות הבוקר הוא היה דיי דחוס באנשים. היום שהוא ברכבת מרכז אז בשעות הבוקר הוא כבר לא דחוס כמו שיהיה, וחלופה לסיי אנד סאן מרכבת מרכז פועלת רק 13:00 עד 17:40 כל 35 דקות בזמן לימודים, בחופש לימודים עובד כל 70 דקות. החלופה מקרית חינוך דרך שכונת סיי אנד סאן פועלת רק בשעות הבוקר 06:50 עד 09:15, אני לא יודע באמת למה הכניסו גם את אזורי חן כמו שאמרת כבר יש קו 13 במקומו. אם היו היה מתחנה מרכזית חדשה עדיין כולל החלופה לסיי אנד סאן זה הקו מעולה. לגבי קו 32 קו 32 מגיע לבן יהודה כמו שיהיה בזמנו נכון, ואם מישהו רוצה להגיע מאיזור מבן יהודה לדוגמא להבימה אז הוא יכול לנסוע עם קו 32 עד התחנה הסופית דיזנגוף סנטר ומשם הוא יכול לקחת קו 5, ועוד דוגמא נגיד מישהו רוצה להגיע מבן יהודה לרכבת מרכז, אז הוא יכול לקחת קו 32 מבן יהודה ולנסוע איתו עד התחנה הסופית שזה דיזנגוף סנטר ומשם אפשר לקחת קו 11 שכל 25 דקות ויש עוד אפשרות טובה קו 18 ממלך גורג פינת דיזנגוף שהוא בתדירות דיי גבוהה. יובל hai001
מבן יהודה להבימה יש גם את קו 63!
 

oshri5917

New member
הירידה בנוסעים נובעת מ3דברים

אתה צודק לגבי קו 29
וגם אני חושב שדן עשתה שינוי מטומטם לגמרי לקצר את הקו שנתן גישה מתחנה מרכזית חדשה לקרית חינוך דרך תוכנית ל או היפך עכשיו התפוסה שלו 40 - 50 אחוז לעומת מה שיהיה פעם 70 80 אחוז, עכשיו פחות נוסעים בו. או שגם ריק מאדם. פשוט חבל על הזמן על הקו הזה מה שקרה לו בשנה האחרונה, ועוד דן קוראת לזה שיפור בשירות.
הירידה בנוסעים נובעת מ3דברים
1.ביטול קווים 2.ירידה בתדירות 3.הקדמת שעות היציאה האחרונות
 

oshri5917

New member
תגובה ליובל

מה כוונה ירידה בתדירות?
תגובה ליובל
קו 60 לךדוגמא היה בשנת 1999 כל 20דקות בערב כיום הוא כל 35-40 דקות בערב וככה יש ירידה בתדירות יותר פרייבטים פחות נוסעים ואנשים שנשארים בבית והאשם המרכזי בכל זה זה משרד התחבורה
 

hai001

New member
הנה דוגמא מקו 32 כיום

בד"כ זה הפוך...
ביטול קווים, ירידה בתדירות והקדמת שעות יציאה אחרונות נובעת מירידה בנוסעים.
הנה דוגמא מקו 32 כיום
בזמנו קו 32 היה מסיים בימי חול 23:30 ממסוף וינטר, ומדינגוף סנטר בשעה 24:05. מינואר שינו לו את השעות והקדימו לו את השעה האחרונה הוא מסיים כיום מוינטר 23:00, מדינגוף סנטר בשעה 23:35. הסיבה הזאת בגלל שאין הרבה נוסעים ואולי גם ריק מאדם. למסוף כרמלית אתה בהחלט צודק!
 

amitasafzabida

New member
לפעמים זה בגלל שכל נהג יכול לעבוד ל

הנה דוגמא מקו 32 כיום
בזמנו קו 32 היה מסיים בימי חול 23:30 ממסוף וינטר, ומדינגוף סנטר בשעה 24:05. מינואר שינו לו את השעות והקדימו לו את השעה האחרונה הוא מסיים כיום מוינטר 23:00, מדינגוף סנטר בשעה 23:35. הסיבה הזאת בגלל שאין הרבה נוסעים ואולי גם ריק מאדם. למסוף כרמלית אתה בהחלט צודק!
לפעמים זה בגלל שכל נהג יכול לעבוד ל
משל רק 6 שעות ובגלל שהם סיימו יחסית מאוחר, אז עבדו מעל למס' השעות המוקצב. ועכשיו התחילו להקפיד על זה.
 

hai001

New member
כמה שעות ביום נהג אוטובוס עובד

לפעמים זה בגלל שכל נהג יכול לעבוד ל
משל רק 6 שעות ובגלל שהם סיימו יחסית מאוחר, אז עבדו מעל למס' השעות המוקצב. ועכשיו התחילו להקפיד על זה.
כמה שעות ביום נהג אוטובוס עובד
בקו מסוים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה