שאלה בקשר לקווים לא רווחים

מצב
הנושא נעול.
אם כבר מדברים על זה

זה רק עוד יותר מחזק את המסקנה, שיש
קווים מסויימים, שצריך להוסיף בהם נסיעות אחרונות ואף נסיעות עד השעות הקטנות של הלילה. לדעתי, יש סיבה מוצדקת להוסיף נסיעות נוספות בקווים שונים, כמו: 25, 82, 51 ו-66, 4, 5, כאשר האחרונים מתמלאים בלי בעיות ע"י מוניות שירות ובטוח שישנם קווים נוספים שמוצדק להוסיף בהם עוד נסיעות מאוחרות.
אם כבר מדברים על זה
גם הנסיעות של קו 8 בערב לכיוון בת-ים עמוסות למדי...
 

hai001

New member
אפרופו קו 25 למה דן לא מפעילה את

גם קו 25 די מלא בנסיעות האחרונות...
אפרופו קו 25 למה דן לא מפעילה את
הקו עד 24:00 בלילה הרי משני הכיווני הנסיעה הקו מסיים בשעה 21:00 שיבטלו את החלופה של קו 24 שעובר דרך קניון רמת אביב. קו 24 נהיה עמוס יותר בשעות הערב והמסלול שלו מתארך יש לו שתי חלופות בלילה חלופה 1 דרך רמת אביב ג' וחלופה 2 דרך רחוב ברודצקי. רק במוצאי שבת הקו 25 פועל 24:00 בלילה.
 
אני מסכים איתך

אפרופו קו 25 למה דן לא מפעילה את
הקו עד 24:00 בלילה הרי משני הכיווני הנסיעה הקו מסיים בשעה 21:00 שיבטלו את החלופה של קו 24 שעובר דרך קניון רמת אביב. קו 24 נהיה עמוס יותר בשעות הערב והמסלול שלו מתארך יש לו שתי חלופות בלילה חלופה 1 דרך רמת אביב ג' וחלופה 2 דרך רחוב ברודצקי. רק במוצאי שבת הקו 25 פועל 24:00 בלילה.
אני מסכים איתך
אולי כדאי לשלב את הקווים בלילה: מרמה"ש לבת-ים?
 

oshri5917

New member
קו 25 זה לא הקו היחיד שצריך להפעיל

אפרופו קו 25 למה דן לא מפעילה את
הקו עד 24:00 בלילה הרי משני הכיווני הנסיעה הקו מסיים בשעה 21:00 שיבטלו את החלופה של קו 24 שעובר דרך קניון רמת אביב. קו 24 נהיה עמוס יותר בשעות הערב והמסלול שלו מתארך יש לו שתי חלופות בלילה חלופה 1 דרך רמת אביב ג' וחלופה 2 דרך רחוב ברודצקי. רק במוצאי שבת הקו 25 פועל 24:00 בלילה.
קו 25 זה לא הקו היחיד שצריך להפעיל
גם קו 7 מרכבת הירידים לבית חולים וולפסון כדאי להפעיל עד 23.59 הוא מחבר בין הצפון הישן לשכונות המזרחיות של תל אביב קו 41 למה שווה להפעיל בערב קו שנוסע בין שכונות בצד המזרחי של תל אביב דרך יפו ולוולפסוטן חולון קו 28 מחבר בין התחנה המרכזית(החדשה והישנה) לבין איכילוב ועבר הירקון
 

hai001

New member
אושרי, אם אתה אומר שקו 41 ריק

קו 25 זה לא הקו היחיד שצריך להפעיל
גם קו 7 מרכבת הירידים לבית חולים וולפסון כדאי להפעיל עד 23.59 הוא מחבר בין הצפון הישן לשכונות המזרחיות של תל אביב קו 41 למה שווה להפעיל בערב קו שנוסע בין שכונות בצד המזרחי של תל אביב דרך יפו ולוולפסוטן חולון קו 28 מחבר בין התחנה המרכזית(החדשה והישנה) לבין איכילוב ועבר הירקון
אושרי, אם אתה אומר שקו 41 ריק
ביום בקושי יש בו נוסעים, אז אין טעם להפעיל אותו אחרי השעה 20:00. וגם במוצ"ש אין טעם. קו 28 אין טעם להפעיל אותו אחרי השעה 20:00 כי הוא יהיה ריק מאדם כנ"ל במוצ"ש.
 

hai001

New member
יש קווים שאין כבר נוסעים אחרי שעה

אושרי, אם אתה אומר שקו 41 ריק
ביום בקושי יש בו נוסעים, אז אין טעם להפעיל אותו אחרי השעה 20:00. וגם במוצ"ש אין טעם. קו 28 אין טעם להפעיל אותו אחרי השעה 20:00 כי הוא יהיה ריק מאדם כנ"ל במוצ"ש.
יש קווים שאין כבר נוסעים אחרי שעה
מסויימת.
 

oshri5917

New member
תגובה לhai001

אושרי, אם אתה אומר שקו 41 ריק
ביום בקושי יש בו נוסעים, אז אין טעם להפעיל אותו אחרי השעה 20:00. וגם במוצ"ש אין טעם. קו 28 אין טעם להפעיל אותו אחרי השעה 20:00 כי הוא יהיה ריק מאדם כנ"ל במוצ"ש.
תגובה לhai001
קו מספר 41 ריק בגלל התדירות הנמוכה שלו(30דקות עד שעה7.00 בבוקר ואחר כך 40-45 דקות)לדעתי כדאי להפעיל אותו מ20.00 עד חצות כל שעה עגולה על מיניבוסים ומידיבוסים קו 28 ריק בגלל התדירות הנמוכה כדאי להאריך את שעות הפעילות ל22.00 לפחות ולהפעילו במוצאי שבת צריך לעשות פרסום כללי לגבי קווים מסויימים
 

hai001

New member
אין טעם להוציא את 41, 28 אחרי 20:00

תגובה לhai001
קו מספר 41 ריק בגלל התדירות הנמוכה שלו(30דקות עד שעה7.00 בבוקר ואחר כך 40-45 דקות)לדעתי כדאי להפעיל אותו מ20.00 עד חצות כל שעה עגולה על מיניבוסים ומידיבוסים קו 28 ריק בגלל התדירות הנמוכה כדאי להאריך את שעות הפעילות ל22.00 לפחות ולהפעילו במוצאי שבת צריך לעשות פרסום כללי לגבי קווים מסויימים
אין טעם להוציא את 41, 28 אחרי 20:00
כי קו 28 בעל תפוסה נמוכה ואין צורך להפעיל אחרי 20:00 האוטובוס האחרון של 20:00 גם לא כל כך עולים בו והרי גם התחנות ריקות . ולכן לא יהיה צורך גם להפעיל אותו במוצ"ש ככה סתם. ממלא עם היה ביקוש להקו הזה בלילה אז הוא היה פועל גם עד 24:00. וגם קו 41 כנ"ל הקווים האלו אין להם ביקוש אחרי השעה 20:00. ואין בהם צורך להפעיל אותם במוצאי שבת.
 

hai001

New member
קו 28 עובד כל 45 - 50 דקות ביום

אין טעם להוציא את 41, 28 אחרי 20:00
כי קו 28 בעל תפוסה נמוכה ואין צורך להפעיל אחרי 20:00 האוטובוס האחרון של 20:00 גם לא כל כך עולים בו והרי גם התחנות ריקות . ולכן לא יהיה צורך גם להפעיל אותו במוצ"ש ככה סתם. ממלא עם היה ביקוש להקו הזה בלילה אז הוא היה פועל גם עד 24:00. וגם קו 41 כנ"ל הקווים האלו אין להם ביקוש אחרי השעה 20:00. ואין בהם צורך להפעיל אותם במוצאי שבת.
קו 28 עובד כל 45 - 50 דקות ביום
ודרך אגב קו 28 לא ריק בשעות היום כי אם הוא ריק אז דן היתה מבטלת אותו לפני הרבה זמן, ויש שעות שהן עמוסות מכיוון התחנה המרכזית בשעות הבוקר בלבד, בשעות צהרים יש שעות שהוא עמוס ויש שעות שהוא לא מלא. אם יש איזה אירוע בגני יהושע או בגני התערוכה אז קו 28 מפוצץ באנשים אבל זה באירועים בלבד. ואין טעם שאחרי ה20:00 בערב הקו הזה יעבוד כי לא יהיו לא נוסעים וסתם הנהג יסע אם עצמו לבד.
 

amitasafzabida

New member
הלוואי שהיו ביותר קווים חאפרים!

תגובה לאנדי ויובל
הורדת התדירות ושעת היציאה האחרונה תיגרום לכמה דברים א.עלייה בפרייבטים ויותר זיהום אויר וסכנה גדולה יותר לתאונות ב. עלייה במספר החאפרים וסכנה גדולה יותר לתאונות ג. עלייה במספר האנשים שיסעו בטרמפים ויסכנו את עצמם
הלוואי שהיו ביותר קווים חאפרים!
ככה דן תתחיל לזכור שיש קווים עמוסים עם תדירות נמוכה ותשפר את התדירות ותוסיף מפרקיות לקוים עמוסים.
 

oshri5917

New member
תגובה לעמית אסף זבידה

הלוואי שהיו ביותר קווים חאפרים!
ככה דן תתחיל לזכור שיש קווים עמוסים עם תדירות נמוכה ותשפר את התדירות ותוסיף מפרקיות לקוים עמוסים.
תגובה לעמית אסף זבידה
(א)חאפרים זה סכנת נפשות נוהגים במהרות מופרזת נכנסים בפרעות לעבר אוטובוסים (ב)בגלל שהושבתו אוטובוסים מודל 87 89 90 91 חסר בצי אוטובוסים אז אי אפשר לבוא לדן בטענות
 
בפעם המיליון: לא חסרים אוטובוסים!

תגובה לעמית אסף זבידה
(א)חאפרים זה סכנת נפשות נוהגים במהרות מופרזת נכנסים בפרעות לעבר אוטובוסים (ב)בגלל שהושבתו אוטובוסים מודל 87 89 90 91 חסר בצי אוטובוסים אז אי אפשר לבוא לדן בטענות
בפעם המיליון: לא חסרים אוטובוסים!
מדובר באותה כמות. גם לפני 87 היו משביתים אוטובוסים...
 

amitasafzabida

New member
חח אני חושב איזה אוטובוסים השביתו א

בפעם המיליון: לא חסרים אוטובוסים!
מדובר באותה כמות. גם לפני 87 היו משביתים אוטובוסים...
חח אני חושב איזה אוטובוסים השביתו א
ז. אגב, היום יש פחות אוטובוסים,בגלל שלדן ירדו המון קווים.
 

amitasafzabida

New member
זה ממש לא משנה מה הם.

תגובה לעמית אסף זבידה
(א)חאפרים זה סכנת נפשות נוהגים במהרות מופרזת נכנסים בפרעות לעבר אוטובוסים (ב)בגלל שהושבתו אוטובוסים מודל 87 89 90 91 חסר בצי אוטובוסים אז אי אפשר לבוא לדן בטענות
זה ממש לא משנה מה הם.
ככה לפחות שן יזכרו שיש אנשים שמתבשלים בתחנה ואוטובוסים מלאים. למה אתה חושב שהתדירות של 4,5 ו16 היא כל חמש דקות?
 
אתה יודע מה שיחסמו אותי אבל

תגובה לעמית אסף זבידה
(א)חאפרים זה סכנת נפשות נוהגים במהרות מופרזת נכנסים בפרעות לעבר אוטובוסים (ב)בגלל שהושבתו אוטובוסים מודל 87 89 90 91 חסר בצי אוטובוסים אז אי אפשר לבוא לדן בטענות
אתה יודע מה שיחסמו אותי אבל
באמת נשבר לי מאושרי וממך אני באמת לא יודע מי יותר דפוק ומעצבן,עופו מפה נמאסתם.
 
קו 32 לא רווחי?

עוד קווים לא ריוחיים
29 32 של דן קו 29 לא ריווחי כי קיצרו חצי מהמסלול קו 32 לא ריווחי כי הוא לא מגיע לויצמן ורכבת צפון
קו 32 לא רווחי?
על מה אתה מדבר? מדובר בקו עמוס למדי לאורך כל שעות היום. למה שיגיע לרכבת צפון ולוויצמן? במסלולו ברובע מזרח הוא חופף ל-9 ול-11 שמגיעים לויצמן, ול-11 שמגיע לרכבת. בנסיעות שלו על אלנבי ובן יהודה יש חלופות אחרות לאזורים שציינת. אני חושב שהמסלול הנוכחי שלו הגיוני הרבה יותר, ומנגיש אזורים שהיו מנותקים לתושבי רובע מזרח למרכז ת"א (למשל אלנבי, קינג ג'ורג', בוגרשוב ודרום בן יהודה).
 

hai001

New member
קו 32 הוא בעיני קו טוב וגם רווחי

קו 32 לא רווחי?
על מה אתה מדבר? מדובר בקו עמוס למדי לאורך כל שעות היום. למה שיגיע לרכבת צפון ולוויצמן? במסלולו ברובע מזרח הוא חופף ל-9 ול-11 שמגיעים לויצמן, ול-11 שמגיע לרכבת. בנסיעות שלו על אלנבי ובן יהודה יש חלופות אחרות לאזורים שציינת. אני חושב שהמסלול הנוכחי שלו הגיוני הרבה יותר, ומנגיש אזורים שהיו מנותקים לתושבי רובע מזרח למרכז ת"א (למשל אלנבי, קינג ג'ורג', בוגרשוב ודרום בן יהודה).
קו 32 הוא בעיני קו טוב וגם רווחי
שישאר כמו שהוא. הרי כבר ששכחו שהוא כבר היה מגיע להבימה, כיכר רבין, אבן גבירול, ויצמן, רכבת מרכז. ויש מקרים שאין עליו הרבה נוסעים כנראה בשעות הלא העמוסות.
 

oshri5917

New member
תגובה לאוריינט אקספרס לגבי קו 32

קו 32 לא רווחי?
על מה אתה מדבר? מדובר בקו עמוס למדי לאורך כל שעות היום. למה שיגיע לרכבת צפון ולוויצמן? במסלולו ברובע מזרח הוא חופף ל-9 ול-11 שמגיעים לויצמן, ול-11 שמגיע לרכבת. בנסיעות שלו על אלנבי ובן יהודה יש חלופות אחרות לאזורים שציינת. אני חושב שהמסלול הנוכחי שלו הגיוני הרבה יותר, ומנגיש אזורים שהיו מנותקים לתושבי רובע מזרח למרכז ת"א (למשל אלנבי, קינג ג'ורג', בוגרשוב ודרום בן יהודה).
תגובה לאוריינט אקספרס לגבי קו 32
א. אין חיבור ישיר בין בן יהודה לאיכילוב ב.זה ייתן חיבור בין כפר שלם לאבן גבירול ורכבת מרכז אם יאריכו אותו למסוף 2000 ג.יצא לי לסוע בו לא מעט בעיקר בין יד אליהו לת''מ הישנה או מהתחנה המרכזית הישנה לבן יהודה והקו היה באיזורים הנ''ל ריק שקו 32 יצא ממסוף 2000 הייתה לו תפוסה יותר טובה אם יש לך שאלות אליי שלח לי מסר
 

amitasafzabida

New member
אממ קו 9 נותן קישור לאיזור הזה.

תגובה לאוריינט אקספרס לגבי קו 32
א. אין חיבור ישיר בין בן יהודה לאיכילוב ב.זה ייתן חיבור בין כפר שלם לאבן גבירול ורכבת מרכז אם יאריכו אותו למסוף 2000 ג.יצא לי לסוע בו לא מעט בעיקר בין יד אליהו לת''מ הישנה או מהתחנה המרכזית הישנה לבן יהודה והקו היה באיזורים הנ''ל ריק שקו 32 יצא ממסוף 2000 הייתה לו תפוסה יותר טובה אם יש לך שאלות אליי שלח לי מסר
אממ קו 9 נותן קישור לאיזור הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה