שבי הגדול1
New member
אני בכל אופן מאד מקווה שהכל יבנה
בסופו של דבר כי רכבות הרבה פחות מזהמות מאוטובוסים
אני בכל אופן מאד מקווה שהכל יבנהתחנות ותשתיות - לא אדיר כל כך
תחנות של רק"ל: מדובר בסך הכל ברציף מסכן - הגבהה מסויימת של המדרכה לאורך קטע העצירה, שלט, סככה ומכונת כרטיסים. לא איזה מבנה של רכבת תחתית. לפעמים אפילו לא מגביהים את המדרכה, ומדובר בתחנת אוטובוס לכל דבר! תשתיות - כמו שכתבתי, חלק ניכר מאותם קוים ישתמשו בקו מספר 1 ממילא. עוד חלק ניכר ישתמש בתוואי של המת"צ, שכחלק מהקמתו מפנים כבר היום תשתיות למיטב הבנתי. מה שנשאר מעבר לכך מבחינת ק"מ של פינוי תשתיות שנותר לעשות הוא באורך של שנים בערך מהאורך של קו מספר 1. מבחינת אורך ק"מ מסילה שיש להקים, נותרו עוד שנים, שלושה פרוייקטים בסדר גודל של קו מספר 1.
בסופו של דבר כי רכבות הרבה פחות מזהמות מאוטובוסים