שאלה בקשר לתעריפי סלולר (באורנג')
אני עובר על חשבוניות קודמות שלי באורנג' ועולה בי השאלה, האם החברה יכולה לשנות תעריפים ללא הודעה מוקדמת ללקוח? האם היא יכולה לשנות תנאי תוכנית ללא הודעה מוקדמת ללקוח? כלומר, אורנג' עשתה את זה, השאלה אם מותר לה?
בנוסף, הייתי מנוי על חבילת SMS/MMS בהטבה. בחודשים האחרונים, הכותרת השתנתה לחבילת הודעות SMS/MMS. באופן עקרוני, מדובר על תשלום חודשי שתמורתו קיבלתי הודעות בתעריף מוזל. ביטלתי את חבילת SMS/MMS בהטבה במהלך החודש, אורנג' חייבו אותי בסכום המלא. האם אני יכול והאם יהיה מוצדק לדרוש חיוב יחסי? כשנרשמתי לחבילת ההטבה, היה מדובר על הוזלת מחירי ה- SMS ולא על חבילת SMS ועל כל פנים, למרות שינוי שם התוכנית, עדיין נגבו ממני דמי השימוש ותעריפי ה-SMS (המוזלים).
אודה לכל הארה בנוגע לנ"ל.
אני עובר על חשבוניות קודמות שלי באורנג' ועולה בי השאלה, האם החברה יכולה לשנות תעריפים ללא הודעה מוקדמת ללקוח? האם היא יכולה לשנות תנאי תוכנית ללא הודעה מוקדמת ללקוח? כלומר, אורנג' עשתה את זה, השאלה אם מותר לה?
בנוסף, הייתי מנוי על חבילת SMS/MMS בהטבה. בחודשים האחרונים, הכותרת השתנתה לחבילת הודעות SMS/MMS. באופן עקרוני, מדובר על תשלום חודשי שתמורתו קיבלתי הודעות בתעריף מוזל. ביטלתי את חבילת SMS/MMS בהטבה במהלך החודש, אורנג' חייבו אותי בסכום המלא. האם אני יכול והאם יהיה מוצדק לדרוש חיוב יחסי? כשנרשמתי לחבילת ההטבה, היה מדובר על הוזלת מחירי ה- SMS ולא על חבילת SMS ועל כל פנים, למרות שינוי שם התוכנית, עדיין נגבו ממני דמי השימוש ותעריפי ה-SMS (המוזלים).
אודה לכל הארה בנוגע לנ"ל.