שאלה לי לכם...

DredLox

New member
אני אגדיל ואומר:

מסיבות הרוק/מטאל שבהן הכי נהניתי בחיים היו המסיבות באריאל... הרבה יותר כיף לרקוד כשאתה מכיר את כולם, ואתה יכול להסתחבק עם הדי ג'י שישים את מה שאתה רוצה, והמחיר זול וכו' וכו'... מסיבות רוק ומטאל באריאל זה באמת היפוך סדרי עולם!!
 

סנעיר

New member
אם כבר- לא במשתלה ../images/Emo5.gif

יש דבר פחות טבעי ממסיבת מטאל שמתקיימת בחסותו של פרענק שכשל במירוץ לראשות העיר ופתח מקום שלא ברור אם הוא פאב או פיצוציה? [ואני אוהב את פילי אהבת נפש, אבל זה פשוט לא הולך] לא היו ולא יהיו מסיבות כמו ההן באולם של המקיף! פילי מגדר אותנו, תוחם אותנו, מושיב אותנו! שם במקיף ההרגשה הייתה כאילו בכלל פרצנו למקום, היה לנו שטח עצום בגודלו, הוכחנו לאלי המטאל שאנחנו ראויים לחסדיהם, שאותנו לא מבייתים! יאללה יב! רק פקאו חסר עכשיו!!
 

maya metal

New member
זה באמת לא כ"כ מסובך לפרסם..

לכולם פה יש חברים מחוץ לעיר, נגיד להם שמנאוור באים להופיע במשתלה, נביא אותם בדרכים לא דרכים, נשקר, נבזוז, נאנוס ומה לא...ופרסום בתוך העיר זה גם לא בעיה כשהיום לכל gang באריאל יש פורום או קומונה או איזה בלוג משותף.. ואף אחד לא לומד לבגרויות ביום חמישי בערב [נניח..] וגם 25 איש במשתלה שמזמינים בירה כאילו אין מחר זה ברמה העקרונית יותר טוב מערב ממוצע של עופר, ואין לי ספק שיבואו לפחות 25 איש.. וגם אם בהתחלה יהיו שולחנות.. אם אנשים ירצו להתקרחן הם יעיפו אותם.. לא להתייאש!
 
לא ממש קשור...

חברה חברה! ב23 יש אחלה הופעות המוסד 12 שעות של מוסיקה רצופה הולך להיות מפציץ 60 שרל מכירה מוקדמת אצלי גברי-0504798144 ויש שם יצוג של להקה מאריאל הלהקה שלי! תבואו אהיה בין זונה!
 

DredLox

New member
פאקין איי!!

זה נשמע ממש ממש ממש חזק!! 12 שעות הופעות...יא אללה : ) מי זה הלהקה שלכם?
 

Alison Hell

New member
מצד אחד

אני רוצה לבוא כי יש שם את הלהקה שלכם וגם אבד ואקססום שהם אחלה מצד שני זה נקשיה מה שמבטיח סאונד זוועה וילדות בנות 14 שלא בטוחות בזהות המינית שלהן
 
אם וכש- תעברו את שלב התיכנונים

ותעברו גם לשלב הפירסום (שתכלס זה מה שקובע אם מסיבה כזו יכולה להצליח או לא) אני ממליצה לפרסם גם במכללה, גיליתי שיש הרבה סטודנטים, חובבי הרוק והמטאל, שיכול להיות שיהיו מעוניינים גם לבוא....
 

orange love

New member
טוב שלא הלכתם פה מכות.

מה קורה לכם? תארגנו כבר את המסיבת מטאל, בטוח יבואו אנשים, תעשו פרסום טוב. מי שלא רוצה שלא יבוא. לא מסובך. תנשמו עמוק, יום יפה היום.
 

Alison Hell

New member
תגידי מה זה ההצתה הזאת???

כוסומו תני לריב בשקט!!!!! מטאל זה להומואים, ריבים זה למגניבים
 
למעלה