שאלה למאמינים שביניכם..

../images/Emo190.gif ואם האדם הוא רשע ../images/Emo35.gif

אם אדם מקבל " מחלה קשה " יש לזה 2 כוונות : 1 - שהוא משלם על המעשים שלו בעולם הזה כדי להיכנס לעולם הבא 2 - אם הוא " אדם רשע " אז הוא מקבל עונש גם בעולם הזה וגם בעולם הבא .
 
../images/Emo121.gif זה בגלל שהכל בהסתר ../images/Emo121.gif

יש " צימצום אורות " של העולמות העליונים .......................................... , אז גם הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו מיסתתר , אם הגוף " החומרי " היה מקבל את האור הרוחני מ-למעלה הכל היה נמס ומיתבטל , אם " בני האדם " היו רואים את אלוהים אז העולם היה נחרב מרוב הקדושה והאורות .............
 

SupermanZW

Well-known member
אפילו ע"פ אמונתך צריך המשיח לבוא

בעוד 233 שנים, זה יותר מדי זמן לחכות.
 
אחחחחחח........./images/Emo178.gif

בפעם המיליון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .............................. יש זמן קצוב
, אם המשיח לא יבוא בעוד 233 שנה , אתה יכול לקחת את ספר התנ"ך וליזרוק אותו בפח
,
" ספר הזוהר "
אומר שבעוד 23 שנה יהיה " תחיית המתים " . ו- " לא " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא צריך לראות את העולם כזה שחור כאילו צריך לחיות כמו בהמה לפני שהולכים למות לנצח .
 

SupermanZW

Well-known member
אם תהיה תחיית המתים איפה ישימו אותם

העולם גם כך כבר צפוף מדי ומשאביו כבר עכשיו אינם מספיקים לכל אוכלוסייתו. האם אתה מסוגל לתאר לעצמך את גודל האסון האקולוגי שיווצר מתחיית המתים אם תתקיים?
 
../images/Emo13.gif אל תידאג חמוד שלי ../images/Emo13.gif

יהיה מספיק מקום בשביל כולם . התורה ניקראת " עץ חיים " כי היא מאמינה בחיים ולא במוות .
 

SupermanZW

Well-known member
זאת המצאה שלך!

איש אינו יודע את מספר הנשמות וודאי שלא נשמות מכל סוג, אפילו לא יודעים אם יש נשמות או אין אבל בכל מקרה, אם אתה מאמין בתורה הרי שע"פ התורה יש רק 600000 נשמות יהודיות, כל השאר אינן אלא "ערב רב" כלשונך.
 
../images/Emo197.gif הרב המקובל בן ציון מוצפי

הרב המקובל " בן ציון מוצפי שליט"א " אמר שהוא חקר את הספרים היהודיים , וגילה שיש בכל העולם 7 מיליארד נשמות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............
, זה כולל את " נשמות הערב רב " ואת כל הנשמות שהיתגלגלו בכל הדורות , ואת כל הנשמות שהיו בתוך אדם הראשון וגם בזמן " יציאת מצרים " .
 

SupermanZW

Well-known member
סתרת את עצמך

טענת שיש 7000000000 נשמות יהודיות ועכשיו אתה טוען שיש 7000000000 נשמות סך הכל, בשני המקרים לא הבאת ראיות, לכן אין שום סיבה להאמין לך.
 
../images/Emo31.gif לא נשמה שלי ../images/Emo70.gif

אני אמרתי כבר מיליון פעמיים ש-עד שיבוא המשיח יהיו בעולם " 7 מיליארד " , אבל בדור שלנו אין יותר " נשמות חדשות " .................................. כי לפי דברי האר"י בדור הזה יהיו רק " נשמות מגולגלות " של הדורות הקודמים .
 

SupermanZW

Well-known member
כמות השטח וכמות המשאבים מוגבלת

לא יהיה מספיק מקום, אפילו בשביל החיים כבר אין מספיק מקום, התגברות הרעב בעולם מוכיחה את זה! אפילו באנגליה הנחשבת למדינה מפותחת כבר יש אנשים שמתים מרעב, אוכלוסיית רוב המדינות בעולם גדולה מדי וכבר אין בעולם די מזון ומשאבים אחרים בשביל כולם, כאשר גם במדינות העשירות יש אנשים שמתים מרעב זה אומר שהמצב רחוק מאוד מאיזון ושאם לא נדאג להשיב את האיזון כמה שיותר בקרוב שואה אקולוגית תגרום להכחדתנו.
 
../images/Emo22.gif../images/Emo40.gif אדוני ../images/Emo70.gif ../images/Emo124.gif

בזמן ימות המשיח כל העולם ישתנה מן הקצה אל הקצה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ......................... לא יהיה רעב יותר , לא יהיו עניים יותר , העולם כולו יהפוך להיות " רוחני " הרבה יותר וידבק בקדוש ברוך הוא . ואם זה כל מדאיג אותך איפה יהיה מקום לכולם אז " אל תידאג " כי כדור הארץ יגדל פי 7 ............
 

SupermanZW

Well-known member
כדור הארץ לא יכול לגדול פי 7

מאיפה הבאת את השטות הזו?
 
אז למה אתה שואל שאלות מטומטמות ../images/Emo35.gif

אותי שואל אותי את אותה שאלה מטומטמת כבר 10 פעמים .......................... מה אתה דואג ? ..................... תידאג לעצמך בתור יהודי להספיק לחזור בתשובה !!!!!!!!! , העיקר שלא יהיה יותר מוות יותר .
 

SupermanZW

Well-known member
לחזור בתשובה לא נותן כלום

להתחפש לפינגווין ולהתפלל 3 פעמים ביום זה לא מה שיגרום לאלוהים לאהוב אותי יותר.
 
גם לצבוע את השיער לא נותן כלום ../images/Emo70.gif

גם ללכת עם בגדים של מיליון דולר זה לא אומר שאתה תהיה אדם טוב יותר !!!!!!!!!!!! , וגם אם יהיה לך בית ארמון עם גינה ועם מכונית פרארי זה לא אומר שאתה כל כך צדיק .
 
למעלה