שאלה למאמינים שביניכם..

SupermanZW

Well-known member
לא נכון

לידיעתך, המדינה בה יש הכי הרבה זנות היא הולנד, בארה"ב יש מעט מאוד (ביחס לגודל האוכלוסיה). אנשים לא עובדים את הכסף אלא עובדים בשביל הכסף וככל שגדל הפער בין עשירים לעניים, העשירים מתמעטים והעניים מתרבים, לאדם הממוצע קשה יותר לשמור על רמת חייו וקשה יותר להשיג כסף וכך נוצר בהצרגה מצב שבו יותר אנשים "חיים בשביל לעבוד" מאשר "עובדים בשביל לחיות", במדינות המעטות בהן שיעור העוני נמוך מ10% חיים רוב האנשים בשלווה ולא "מכלים את עצמם" בשביל כסף.
 
באמת ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif ../images/Emo3.gif

מה עם כל אתרי אינטרנט שהם כמו " מכוני ליווי " ????????????????????????
 

SupermanZW

Well-known member
רוב האתרים האלה אינם אמריקאים.

גרמניה היא המדינה המובילה באתרים מסוג זה.
 
ועדיין יש דברים אחרים ../images/Emo70.gif

לא חסר סרטים , קולנוע , טלויזיה , רדיו , עיתונים , טלפון , שהם כולם שטופי זנות ו-זימה
 

SupermanZW

Well-known member
אז מה אתה רוצה?

תתנתק מהעולם וזהו. יש לך אינטרנט רק בזכות האמריקאים. אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב, זו המציאות עמה עלינו להתמודד.
 
תיקשורת זה לא דבר רע ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

השאלה היא מה אתה רואה
................................. אני מעדיף לראות שעורי תורה ותוכניות על החיים היהודיים , אתה מעדיף לראות בחורות ערומות , ובחורים עם שרירים שהולכים מכות .
 

SupermanZW

Well-known member
אתה טועה

אני לא מחפש באינטרנט בחורות ערומות או בחורים עם שרירים שהולכים מכות, אני באינטרנט בעיקר כדי לדון על מה שמעניין אותי וכדי ללמוד את שוק ההון.
 

SupermanZW

Well-known member
אתה חי בסרט

האוגנדים אינם קניבלים, אינם רצים עם האריות בג'ונגל, אינם קופצים על העצים עם הקופים ואינם שוחים עם תנינים. התבלבלת עם הפפואנים (אגב, פפואה בכלל לא נמצאת באפריקה). ברור שלו היינו באוגנדה מצבנו היה גרוע יותר מבישראל אבל לא צריך להגזים. בכוונה לא לימדו אותנו בשיעורי ההיסטוריה על התוכניות המוצלחות יותר מתוכנית ישראל אלא רק על אחת הגרועות (אוגנדה, היו גם תוכניות גרועות אחרות שלא לימדו אותנו עליהן מסיבות שונות אשר אם תרצה אפרט בהמשך), לו היו מלמדים אותנו על התוכניות הטובות יותר עליהן בחר הרצל לוותר היו רוב הישראלים שונאים אותו, בין התוכניות הטובות שנזנחו היו תוכנית PEI בקנדה, תוכנית QLD באוסטרליה ותוכנית הרפובליקה הדומיניקנית).
 
אידי אמין היה " קניבל "

פרופסור אידי אמין דאדא מלך העופות וכל בעלי ההולכים על 4 היה " קניבל " וגם רוצח וגם אנס .
 

SupermanZW

Well-known member
אידי אמין היה אחד

האוגנדים פחדו ממנו. רק הוא היה קניבל, שאר האוגנדים לא.
 

T r i v i n

New member
איפה אתה חיי?!

אין תחבורה ציבורית בשבת, אפשר להתחתן בארץ רק דרך הרבנות, ובכלל לרבנות ולדת במדינה הזאת יש המון כוח. אז על איזה "מדינה ציונית של הרצל" אתה מדבר? ואם אדם בוחר לנסוע ברכבת בשבת, ולשרוף את גופתו אחרי המוות אז שיהיה לו בהצלחה. למה לדחוף את האף?
 
../images/Emo22.gif אדוני היקר ../images/Emo70.gif " תיתעורר " ../images/Emo70.gif

אתה לא נימצא בתוך
" מדינה יהודית "
, אתה נימצא בתוך מדינה ארופאית שהיא שואפת להיות מדינה של הכוכב ה- 51 בדגל של ארצות הברית !!!!!! .... הרצל שאף להקים כאן מדינה ארופאית נוצרית , בן גוריון לקח את השאיפות של הרצל והלך איתם יותר רחוק ש-המדינה תיראה כמו " מדינת כל אזרחיה " - כלומר : " בדיוק כמו אמריקה " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
מדינה יהודית ../images/Emo26.gif רק מדינת הלכה

" מדינה יהודית "
=
" מדינת הלכה + מדינת חוקי התורה "
 

SupermanZW

Well-known member
הלכה=חוקי התורה

אם לא הבחנת בכך הרי לקותך בהבנת הנקרא קשה. בכל מקרה אין קשר בין הגדרתך למדינה יהודית למשמעות האמיתית של ביטוי זה (שלמעשה לא קיימת כלל כי למדינה לא יכולה להיות דת אלא רק לאנשים), יתרה מזו ישראל מעולם לא הוגדרה "מדינה יהודית" (כי אין לכך כל משמעות) אלא "מדינת היהודים" והמשמעות היא שונה.
 
זה כבר לא מדינת יהודים ../images/Emo128.gif../images/Emo31.gif

יש " שר ערבי ראשון " , עוד מעט יהיה גם " ראש ממשלה ערבי " , " נשיא ערבי " , " רמטכ"ל ערבי " ................. אבל היד עדיין נטויה . הרצל רצה " דו קיום " שזה לא אומר " מדינה יהודית "
 

SupermanZW

Well-known member
הרצל לא רצה דו קיום עם הערבים

הרצל רצה שישראל תהיה מדינה אירופאית והוא לא רצה לתת לערבים שום זכויות. הוא רצה שהיהודים יתנצרו כדי שהאירופאים יזדהו איתם יותר. ודאי שעוד יהיה בארץ ראש ממשלה ערבי אבל לא בגלל תוכניתו של הרצל אלא בגלל הדמוגראפיה, הערבים מתרבים הרבה יותר מהיהודים ולכן בעוד 20 שנה כאשר הם יהיו רוב יהיה פה ראש ממשלה ערבי ונלך קאפוט. נכשלנו.
 
דיי , תפסיק תפסיק כבר ../images/Emo3.gif

הרצל לא היה " יהודי " ..................... הבן שלו לא עשה אפילו " ברית מילה " , וגם הבן של בן גוריון לא עשה " ברית מילה " . הבן של הרצל היתחתן עם גוייה באנגליה והנאצים שרפו אותו בשואה .
 

SupermanZW

Well-known member
אני מסכים איתך שחבל שהקשיבו להרצל

לו היו היהודים מקשיבים לבריטים ולאמריקאים היו מגיעים למדינות שהסכימו מראש לקלוט אותם ולא היו צריכים להלחם בתושבי אותן מדינות, הם היו יכולים לחיות עם שכניהם בשלום ולפתח איכות חיים גבוהה יותר אבל הם קיבלו את תוכניתו של הרצל ולכן אנחנו על הפנים.
 
אתה מיתעקש לחיות כמו גוי ../images/Emo31.gif

דרך אגב ......................... " החוקים " של הכנסת הם גם חוקים " בריטיים " וגם " טורקיים " . יש חוקים שהם מלפני 200 שנה מהתקופה העותמנית שהם עדיין לא הישתנו .
 

SupermanZW

Well-known member
בקשר לחוקים איני חולק עליך

אני מסכים איתך לחלוטין שמדינת ישראל היא כשלון, אני לא מבין למה אתה מתווכח איתי כאשר אתה רואה שאני מסכים איתך.
 
למעלה