שאלה נדושה אך מיסתורית מתמיד...

לילולה

New member
גוונים זה לא רק בחיי המין..

אם הקשר שלכם מחוץ למיטה יהיה טוב גם הסקס ישתפר, בדוק. ויש עוד כ"כ הרבה דברים לעשות- כמו משחקי תפקידים [רופא חולה, אינסטלטור לקוח, זונה פרנטנר.. וכדומה] יש כמו שאמרו מקומות שונים אם שלישיה לא בא במחשבון אז יש חילופי זוגות למשל או קשר פתוח וכאלה.. אם מחפשים טוב אפשר למצוא. שאלה היו בעיות שלך :) בהצלחה!
 

ilatan

New member
עצם העובדה...

שאני שמה לב שיש על זה כתבות בסוגים שונים של עיתונות, אינטרנט, ומדיה שונה אחרת כבר שנים מוכיחה שזו ממש לא בעיה ייחודית שלי... (אבל תודה על התשובה כמובן :) )
 

לילולה

New member
לרגע לא חשבתי שזה רק בעיה שלך..

גם לי הייתה תקופה כזאת.. יש תקופות של פרץ יצירתיות שאז הכל מסתדר.. אני בטוחה שיהיה בסדר ביחסים שלכם אף פעם אל תפסיקו לפנטז!!! :)
 

Kat1kat

New member
העניין עם הפנטזיות...

ולמעשה שוב הנושא חוזר... - שיש להן סוף. אין כמות בלתי מוגלבת של פנטזיות. אלא אם מדובר כמובן בפנטזיות על מקומות שונים בעולם אבל הן הרי ניתנות למימוש רק על ידי העשירים שבינינו. הם אכן יכולים לגוון על חוף הים בברזיל ועל ביקתה בכפר נידח באפריקה ולא רק לפנטז אלא גם ליישם. מה עם פשוטי העם... ?
 

bvb6

New member
כמו שלא ימאס לך מעצמך

כי כל יום הוא יום חדש
 

Kat1kat

New member
התבלבלתי קלות...

התגובות הראשונות פה שנשמעות כאילו הן שלי נעשו מיוזר של ידידה שדרך המחשב שלה אני כרגע גולשת... בגלל ששקעתי בנושא (ואולי גם בגלל השעה) שחכתי לצאת מהיוזר שלה ולהיכנס לשלי. סליחה אם נוצר בלבול בעקבות זה...
 

aagas

New member
יש לי מה לחדש לך

אהבה, משיכה מינית היא חלק מצורך קיומי בסיסי שלנו כזן של חיות - צורך ביולוגי, ואני מאמינה שאת זה אני לא צריכה להוכיח. הצורך הזה מספק לזן האנושי את האפשרות להתרבות ולהמשיל להתקיים. אבל מוכח מדעית - שאותו אנדרופין והורמון הפורמון - המיני יותר, מפסיק להווצר בגופנו אחרי 4 שנים. ואז האהבה הופכת למערכת יחסים, "לאהבה מסוג שונה" ובלה בלה בלה... אני הולכת להציע משהו רדיקלי שסכסך אותי עם הרבה אנשים, ויכול להיות כי דיברתי אתם פנים מול פנים - וזה ענין שיכול להביך כל אחד, ברם, לי זה עזר ועוזר להמשיך להבעיר זיקוקין בין הסדינים. התחתנתי עם בעלי אחרי שנתיים של סקס בלתי נפסק, כל מה שאני זוכרת מהשנתיים האלו קשור לסקס, התגרשתי ממנו בגלל משברים טרנס גלקטיים וחזרתי והתחתנתי איתו שוב בגלל הסקס. ואנחנו ביחד בסך הכל כבר 15 שנה. חיים בשלום עם עצמנו בגל הסקס. אז איך? כשגמר החשק בבית - מחפשים בחוץ, ולא חשוב מה התוצאה, זה מבעיר את המיניות בבית. כלומר - אם הצלחת למצוא מישהו מתאים לסקס סוער וחשאי - את חוזרת הביתה בכוחות מחודשים, נחשקת וסקסית - מה יותר כיף מלעשות את זה שוב, אבל הפעם עם מי שמכיר אותך, נגיש, מותר נוח ומספק כמו זה שכבר יש לך בבית? וגם אם ראית אנשים, שלא התאים לך או לא שווה את הבן זוג, הוא והסקס שלכם זוכה להערכה מחודשת. אז אני ממליצה על קריצה הצידה פה ושם, בלי לפרק מערכות יחסים, בלי רעידות אדמה, סקס לצורכי סקס, ולהזהר לא להפוך את ה"סקס" למערכת יחסים ככה, כי ככה זה טוב...
 

Kat1kat

New member
אני מאמינה...

שזה יכול לעבוד... אבל כמו שאמרת - זה אכן קצת קיצוני. אני ברצינות מאוד שמחה שזה עוזר לכם, והלוואי שתריבו כמה שפחות, אבל האם אין משהו שלא כרוך בבגידה ולו ניסיון לבגידה שיכול להבעיר את האש במשך שנים?... איך זה אצל זוגות אחרים שאת מכירה? יש קשר טוב וארוך טווח?
 

aagas

New member
את לא חייבת

ללכת עם זה עד הסוף - בת כמה את? זוגות אחרים שאני מכירה לא מכילים גרעין כזה חזק של זוגיות - אני יודעת שבעלי בוגד בי, או שלא אבל בסופו של יום הוא הכי איתי שבעולם, לא רק במיטה, בגידול הילדים, בתמיכה, בנסיון להגשים את כל החלומות שלי,כי הוא יודע שאם לא טוב פה, אז אני לא פה, ואני משתדלת להחזיק את המצב כך שהוא יבין שאני - הוא זה משהו ששווה להתאמץ בשבילו. אנחנו פה יחד באופן הכי אמיתי, לא כי הוא לא שוכב עם אף אחת- אלה כי יש לו את החופש לחיות - וגם לי, ופעם אחרי פעם אני בוחרת בו. זה הכח ולא להגיד אוי אוי אוי נגמר לי הסקס. לא! יש לי המון סקס ואני יכולה לעשות עם זה מה שאני מחליטה.
 

Kat1kat

New member
אני בת 28

תראי, אני מכבדת דעות שונות משלי, ואני בהחלט מכבדת את דעתך. את אומר שזה מתאים לך - מצויין. אבל גם את צריכה להודות שקשר כזה לא מתאים לכל אחד. וזה ממש לא עניין של רכושנות... זה ערכים או עקרונות, או איך שלא נקרא לזה... יש כאלה שיש להם ערכים נגד סאדו מאזו, לי אין (לפחות לא בצורה הקלה שלהם) אבל אני מכבדת את אותם האנשים. ויש כאלה שאין להם ערכים שמנוגדים לאקט הבגידה... לי יש. השאלה - האם בשל כך, בשל הערכים שלי, אני נידונה לחיים שבהם לעולם לא אוכל "להבעיר אש" עם בן זוג אחד לאורך זמן? האם המתכון שלך הוא היחידי?
 

aagas

New member
המתכון שלי

הוא תוצאה של מי שאני, ואנחנו לא שונות בהרבה, גם אני שאלתי את עצמי למה פתאום אין אש וגם לא עשן, וניסיתי הכל וגם הרחקתי לשלישיות ויותר ולילה אחד ירדתי לקומה למטה, למחשב, עשיתי סקס און ליין והיה לי טוב, וגמרתי והכל, ומאד שמחתי שכשעליתי בעלי היה במיטה ויכולתי להנות באמת מסקס הכי רגיל, בתנוחה מיסיונרית, עם ירידה או בלי, זה לא משנה, זה מרגיש יותר מסעיר מכרגיל.... וככה התפתחה תורה שלמה. שוב, את לא חייבת אשכרה להכנס עם מישהו למיטה, אבל עצם זה שאת נמצאת באיזשהו תוכן מיני עם צד שלישי, נותנת לך את הכיף לבחור בבעלך
 
תשמרי נידה

לא צוחקת. זה עושה פלאים לזוגיות. שבועיים כן, שבועיים אסור אפילו לנגוע בזרת אחד בשנייה ואת לא מאמינה איזה כוחות נפש ואיפוק את מגלה בעצמך שלא ידעת שהם קיימים, ואז- כשאתם נפגשים כול חודש אחרי שבועיים של ציפיה, צניעות כזאת, ואיפוק- המפגש המחודש והגלוי הזוגי והנפשי שלכם עולה וגדל, וההנאה הנפשית והגופנית של הביחד מתעצמת ועולה.. (ולא יורדת ודועכת..) זה לא אני המצאתי, זה בורא עולם. ואין. אין אין. דבר יותר גאוני ומחדש משמירת נידה. אין. אה, ואגב, חברה שלי, אחת המגניבות, שהייתה הולכת לדאנג'ן כול יומיים בערך- אימצה את העניין של הנידה (אבל לא לפברק! לשמור על הכול- יש הלכות ועניינים בספרים, תחפשי באינטרנט- כי ככול שהריחוק הגופני בשבועיים הוא גדול- ככה ההתחברות אחרי השבועיים היא ענקית.) בטח את, למודת נסיונות הרפתקאנית שכמותך- תצליחי. בהצלחה.. אה, ו.. שמעת על המושג הזה "רצוא ושוב"?
 

aagas

New member
גם נידה זה לא מספיק

מי, לעזזל מזדיינת במחזור??? אז עוד כמה ימים ישנו את הדינמיות ביחסים - מאנמים ל-פרגמטים או מה?
 

Kat1kat

New member
זה מה שמצאתי...

זה מה שמצאתי באיזה אתר: "ציפיות , חלומות ושאיפות נגוזים אל מול מציאות חיצונית קשוחה . כיצד אפשר לחיות ? כיצד אפשר לתכנן ? מהי הדרך ? בקיאות ברצוא ושוב ! אדם המתנהל וזז בעולם מתוך הבנה והתבוננות שכל הרובד החיצוני של העולם נתון לתמורות וחילופים , הינו אדם אחר ! כאשר האדם מבין שזוהי דרכו של עולם , מתחלפת בו הנטייה הטבעית והרצון הלא מבורר לסדר , בענין עמוק יותר ופנימי . זהו סדרו של עולם , רצוא ושוב , דהיינו פתיחה וסגירה , עליה וירידה , זכרון ושכחה , רצון וחדלון ." זה נשמע ממש מעולה רק שאני לא מבינה מה זה אומר... --- לגבי שמירת נידה זה נראה לי רעיון טוב. אבל... השאלה היא מה עובר בראשו של הגבר. הלוואי (בכנות הלוואי) ובאמת הוא מתוך הבנת הקדושה שבעניין נמנע מלהסתכל הצידה באותם שבועיים... אבל אם להיות יותר מציאותיים... אולי (רק אולי) זה לא המצב.. אולי הנידה (יחד עם זה שהיא מקרבת את בני הזוג בסופה) מרחיקה את בני הזוג במהלכה... ? אני לא טוענת כלום היות ואין לי לא ניתונים סטטיסטים לגבי מחשבות הגברים הדתיים בזמן נידה ולא יכולת לקרוא מחשבות. לדעתי רק גבר (בעצם גברים, כי גבר אחד זה לא מדד) יוכל להגיד לי איך זה משפיע עליו.. תקופה כזאת...
 

aagas

New member
הגברים ממש מסכנים בזמן נידה - להם לא מפסיק

לעמוד ומבחינתם האשה נושת אותם בזמן כזה - מקום טוב לבגידה.
 
למעלה