שאלה על הנקה במקום ציבורי ומשאבה..

קרניר

New member
שאלה על הנקה במקום ציבורי ומשאבה..

קודם כל שמחה על הפורום הנפלא הזה וממש כייף לראות שמות מוכרים.... רוני שלי בת חודש, היא יונקת מלא, הבעיה שלי היא כשאנו יוצאים מהבית, אני קצת בישנית ולא מתאים לי לחשוף ציץ בכל מקום, אז אני מוצאת את עצמי מניקה באוטו או באיזה חדרון ובכל מיני פינות בלי אנשים.... לכן חשבתי שיכול להיות נוח לשאוב ולקחת איתי בקבוק כשאני יוצאת מהבית. האם עוד מישהי נתקלה בבעיה דומה? ומה עשיתן? לשואבות- איזו משאבה מומלצת? האם קניתן או שהשכרתן? תודה וחג פורים שמח קרן
 

בימבילי

New member
אני נתקלתי בבעיה הזו בדיוק...

שאבתי עם המיני אלקטריק של מדלה. היא אחלה. הייתי פשוט לוקחת בקבוק עם חלב שאוב ומאכילה בבקבוק. השאלה היא אם הבת שלך רגילה לאכול גם מבקבוק וגם לינוק. שלי כן ולכן לא היתה בעייה עם זה. חוץ מזה נראה לי שאחרי 3-4 פעמים עם הילדה במקומות ציבוריים לא יהיה אכפת לך כבר להניק באמצע בלומפילד...
 

ילדונט

New member
ניסית לשאוב פעם?

סתם מבאס. תיניקי כמה פעמים במקום ציבורי, ויותר לא יהיה אכפת לך, מנסיון
גשי גם לפורום הנקה, יהיה לך שם ים מידע על שאיבות, ועוד יותר ים על הנקה.
 

בימבילי

New member
מתנגדת בתוקף!

למה סתם מבאס? קודם כל זה מאוד אינדיבידואלי וחוץ מזה המטרה מקדשת את האמצעים ואם הבושה שלה גוברת על הקושי שבשאיבה - זה ממש הגיוני בעיני לשאוב. אני שאבתי 4 חודשים - מהם חודשיים וחצי 8 פעמים ביום ועוד חודש וחצי של 4 פעמים ביום. באסה לא היתה חלק ממגוון התחושות שהרגשתי (והיו הרבה)
 

ילדונט

New member
לא לכעוס ../images/Emo140.gif

נכון, זה אינדיווידואלי. אני שאבתי בלבד, בלי להניק בכלל, במשך שבועיים וחצי. זה פחות ממך, ולי לא היה פג, כך שמבחינות רבות לך היה יותר קשה מאשר לי. מהרגע שהצלחתי להניק, ולמרות שההנקה היתה מלווה בהמון בעיות, החל מפצעים נוראיים וכלה בדלקות, לא הייתי מסוגלת להביא את עצמי לחזור לשאוב. זה עונש בל יתואר מבחינתי. עד כדי כך שאני שוקלת בחזרה לעבודה לתת תמ"ל פעמיים ביום ולא חלב שאוב. מעבר לזה, השאיבה חירבשה לי את משק החלב, ויש לה חלק בדלקות שהיו לי. לכן אני חושבת, מתוך נסיון אישי רע, שאם לא חייבים אז עדיף לא להתחיל.
 

בימבילי

New member
גם אני חושבת שהנקה עדיף על

שאיבה. השואלת נשמעה לי במצוקה ציבורית ונראה לי ששאיבה לבקבוק היא פתרון נאות...לילה טוב (ושחר מקסימה - ראיתי אותה עכשיו בפורום אחר)
 

ילדונט

New member
למצוקות יש כל מיני פתרונות

ומכיוון שהייתי באותה מצוקה והתגברתי עליה על ידי זה שהחלטתי לנסות להתגבר על המבוכה, ראיתי לנכון להציע גם לקרן את אותו פתרון. ותודה על המחמאה
 
אפשר להביע את דעתי?

כשהייתי חייבת לשאוב,שאבתי,מרגע שעברנו להנקה מלאה,לא קרבתי משאבה לציץ,סתם עקשנות כזו,שכשסוף סוף הילד יונק,הוא לא יקבל ממני בקבוק....
 

משוש30

New member
אני כבר חולצת שד בכל הזדמנות

במקומות ציבוריים...אני שונאת לשאוב אבל אין בררה כי עוד מעט חוזרים לעבוד וצריך להכין סטוק. אני שואבת עם הידנית של אבנט היא בסדר.
 

dorlim

New member
יש לי "פטנט" חמוד - סינרקט

זה מעין סינר שמלבישים מעל ושום דבר לא בורח ולא רואים כלום מה קורה מתחת כך שאפשר להניק בכל מקום מבלי לחוש במבוכה. חוץ מזה יש לי מדלה מיניאלקטריק חדשה שטרם ניסיתי (את זו של יד שרה אני צריכה להחזיר השבוע, שימשה אותי נאמנה שלושה חודשים כמעט...)
 
האמת גם אני מאד ביישנית

וקשה לי עוד לשבת על ספסל באמצע הרחוב ולהניק, אבל כבר הנקתי כמה פעמים בקניון בפינה נידחת. למשל גם בגינה שליד בית כנסת, אין לי אומץ להניק, אז אני שואבת. אבל השאיבות כ"כ קשות לי, ככה שמן הסתם לא תהיה לי ברירה אלא להתגבר על הבושה לגמרי. לי יש את המדלה מיני אלקטריק, היא בהחלט טובה, אבל אני פשוט גרועה בשאיבות, כך שכל פעם יוצא לי בקושי 50cc. האמת שמוצאים פתרונות, מכסים עם שמיכה או טיטול ולא רואים כלום.
 

אפרת12

New member
חג שמח קרן../images/Emo70.gif

אני בהתחלה באמת הייתי עושה את זה. מאחר ושאבתי מהימים הראשונים, זה היה חלק משגרת היום כך שתמיד היה לי חלב שאוב. לפעמים גם בבית הייתי נותנת לו מבקבוק - אם היו אורחים. אני קיבלתי בהשאלה מיני אלקטריק של מדלה. היא מאוד מומלצת. אבל הפואנטה בכל הענין היא, שבערך כשהוא היה בן חודש, כבר התחלתי להרגיש יותר נוח עם ההנקה בפומבי (זה היה בפעם שהיינו המון זמן מחוץ לבית באופן לא מתוכנן, ואז לא היתה לי הרבה ברירה - הבקבוק כבר נגמר, ואנחנו מחכים בתור בבנק והתינוק בוכה. יצא שהנקתי כשאלה שמולי בכלל לא שמו
)
 

תלתלושה

New member
הנקה פומבית

גם אני הייתי נורא נבוכה בהתחלה והייתי ממש בחרדה מהרעיון שהלדושה תרצה לאכול בחוץ.בבתים אחרים משלי הייתי נמלטת לחדרים נסתרים.השלב הבא היה השימוש בסינור שמכסה לגמרי(גם את העוללית...)ועכשיו חופשי בכל פינה.לא שאני נחשפת אלא גם הילדושה יועת טוב יותר את המלאכה וגם למדתי לסדר את החולצה ככה שלא רואים כלום! בכל אופן,אם מתאים לך השאיבות זה נראה לי פתרון נהדר.לפעמים היום בא לי גם לקחת החוצה בקבוק שאוב לפעמים אלא שאני מגדת סרבנית בקבוק נמרצת.
 

אביטלתל

New member
גם אני מהמתביישות

טוב, כרגע אני בגדר מתביישת למחצה...
אני עדיין לא מניקה חופשי לגמרי בפומבי אבל אין לי ספק שברגע האמת אני אשלוף ציצי ואתן לאיילה בכל מקום וזמן. מה שכן לפני יציאה מהבית אני בודקת האם היא רעבה ושיש לה חיתול נקי. זה נותן מרחב נשימה. לדעתי אין תחליף טוב להנקה, למגע הפיזי של אמא עם התינוק. שאיבה היא לרוב לא קלה, והרבה אמהות שמצליחות לשאוב כמויות טובות, עדיין מעדיפות להניק כשהן עם התינוק ולא משנה היכן. תחשבי שאת הבקבוק צריכים לאחסן בטמפרטורה נכונה, את הבקבוקים צריכים לנקות היטב וזו התעסקות לא קטנה. ציצי זה שליפה, חיבור וזהו. אפשר לכסות את רוב הציצי עם החולצה כך שלא רואים כלום. גיליתי שאנשים הם מאוד אמפטיים ומעודדים דווקא. כלומר אם מעירים משהו אז זה לתמיד לטובה, ואפילו מציעים עזרה אם אפשר.
 
מה שאני עושה,

לוקחת בקבוק קטן, ואם זה לא מספיק, אז מניקה. רק לאחרונה אני מסתגלת להנקה בפומבי... השאלתי מחברה את המיני-אלקטריק, טחנתי אותה טוב-טוב אז קניתי לה חדשה. החברה בחו"ל, אז המשאבה עדיין אצלי. נשבר לי חלק במשאבה, אז הוצאתי את החדשה, ואז- אם כבר, אז כבר: ניסיתי את המנוע החדש, והרי זה פלא - גיליתי שהמנוע הישן קורע לי את הצורה. כלומר, עכשיו עלי לקנות עוד משאבה, או מנוע ואת החלק השבור
שמחת בית השואבה
מסקנה: לשאוב רצוי רק מהבאר
 

עמית@

New member
אני מניקה בכל מקום ובכל מצב.

מתרגלים לזה מהר מאוד, ואפשר בקלות להניק (אחרי שההנקה מתבססת ונעשית נינוחה) בלי שיראו כמעט כלום, לטעמי הרבה יותר נוח מאשר לשאוב לפני כל יציאה, אבל אם את מרגישה ממש לא נוח- הרי שזה כמובן פתרון אפשרי ונוח (ובוודאי עדיף מלתת תמ"ל) אני שאבתי במשאבת אוונט ידנית ובמיני אלקטריק של מדלה (חשמלית) שתיהן עשו את העבודה נהדר (שאבתי בעבודה עד שתמר היתה בת שנה)
 

אמברון

New member
לשאוב ולסחוב?

בזה ביטלת את אחד היתרונות הבולטים של ההנקה. ואיפה תחממי? עדיף לדעתי להניק כמה דקות במקום שקט במקום לתת בקבוק במקום הומה אדם. אם אני לא מוצאת מקום ראוי להניק בו, אני חוזרת לאוטו, מניקה ושבה לענייני.
 

liti

New member
לדעתי זה פתרון מעולה,

וזה גם מה שאני עושה- מכינה בקבוק, מחממת אותו קצת לפני היציאה אם יש צורך ושומרת אותו בתוך כלי לשמירת טמפרטורה (של אבנט, נמצא בכל חנות עם ציוד לאמהות דוגמת רבקט/שילב ועולה בסביבות 70 ש"ח). כתוצאה מכך אני מאוד משוחררת, אין לי לחץ של "מה יקרה אם הוא רעב" או של להאכיל אותו לפני היציאה גם כשהוא לא רעב. זה גם מוריד ממני לחץ של מקומות שלא נוח להניק בהם. ממליצה לך בחום לאמץ את השיטה הזו. ויש לי משאבה אוטומטית קנויה של מדלה. אין לי טענות אליה- היא בסדר גמור.
 
למעלה