שאלה על הנקה במקום ציבורי ומשאבה..

galiaS

New member
גם אני מאד התביישתי

אבל זה עבר לי לגמרי ועכשיו אני מצטערת להודות שאני מניקה תחת כל עץ רענן. אם קשה לך תנסי באמת לשאוב (אני השתמשתי כשחזרתי לעבודה במיני אלקטריק של מדלה. מומלצת רק אם אין לך כוונות להפוך לשואבת סדרתית) או לתת תמ"ל.
 

מאיו

New member
גם אני.. וגם לי זה עבר

חונכתי בבית דתי מאד ואחיותיי תמיד הלכו לחדר השני לנהניק. עם הילד הראשון גם הרגשתי לא נעים בהתחלה. אבל זה עבר. התפנית הייתה בבית שלי- ישבתי בסלון עם משפחת הבעל. אחרי שהם הלכו הוא אמר לי שהם הרגישו לא נעים כי הנקתי. סליחה?? לא גנבתי כלום, אני משתדלת לכסות את השד בחולצה, אבל כבר לא מוכנה ללכת לחדר השני כי לא נוח למישהו. היום אני כבר מניקה חופשי בכל מקום. מקסימום, מכסה את כולי בחיתול פלנל שהוא גדול ומכסה הכל. בקניון אני לא מניקה. הולכת למכונית ומניקה שם.
 
משאבה ידנית ISIS של אוונט

אין לי נסיון איתה אבל חברתי שואבת בה כל יום פעמיים בעבודה, מאוד מרוצה. אני בזמנו שאבתי עם חשמלית של מדלה. מומלץ, מגזין תחושת בטן גליון 4
 

עינבלית

New member
הי, יש שם את סיפור הלידה שלי!

במגזין שטינקרבל צירפה... קראת ובכיתי מחדש. מדהים איך שההתרגשות הזו לעלום לא חולפת...
 

אור67

New member
אני מהשולפות

האופציה של לשאוב מבקבוק הייתה קוסמת בהתחלה ונראתה כפיתרון אידאלי להאכלה בחוץ-אבל זיו הוא סרבן בקבוקים מדופלם אז מה שנותר לי לעשות הוא לשלוף. בכל מקום. מתי שצריך. בלי חצי בושה. לגבי משאבה-מאוד ממליצה על מדלה מיני אלקטריק.שווה את המחיר. בתחילת דרכי השכרתי את השאבה הידועה לשימצה מ"יד שרה" אחרי רבע שנייה הבנתי למה והחזרתי אותה-מאוד לא מומלץ, פצע לי את הפיטמה ומאוד הכאיב.
 
עוד רעיון

גם אני לא מהנטורליסטיות שנוח להן בכל מקום. אז קניתי בשילב סינר הנקה והוא נחמד ומסתיר, והיתרון הוא שאני יכולה לראות דרך הפתח (רק אני יכולה) את יובלי ולוודא שהיא בסדר שם בפנים. היתרון הגדול של ההנקה הוא הזמינות והנוחות ולכן לא עלה על דעתי לקחת בקבוק ולקלקל את היתרון הזה. אני עדיין מנסה למצוא מקום מרוחק מההמון ושקט - אבל זה מהסיבה שיובל לא מתרכזת ברעש ובהמולה ויותר מתעניינית במה שמסביב ולכן אני מנסה לקחת לךעצמינו את הפסק זמן הזה ולהתרכז באוכל ואח"כ לחזור לטיול. לא יודעת מה אעשה כשאחזור לעבודה, האמת חשבתי גם אני כמו ידונט לתת תמ"ל כשלא אהיה כאן. בנוסף, בניסיון היחיד שלי עם משאבה של יד שרה כמעט לא נשאב כלום, ובסוף סחטתי ככה עם היד בערך 100 בלי הרעש ובלי הבלגן. פחדתי ועדיין פוחדת לקנות משאבה ב400 ש"ח - מה יהיה אם לא אסתדר איתה?
 

קרניר

New member
תודה על כל התשובות...

אחרי מה שכתבתן באמת לא נראה לקחת איתי בקבוק ונראה לי שאאמץ את רעיון הסינר.... אז שוב תודה לכולכן, אני ממש מרגישה במצוקה בנושא. קרן
 

Arfilit

New member
אני במקומך הייתי מתאמנת

אם צריך מול הראי - להניק כשהיא עטופה בשמיכה - באופן שמסתיר ה-כ-ל! זה אפשרי - ופותר המון אי נעימויות (אני לא הצלחתי כנראה כי לא ממש ניסיתי - אבל מכירה בנות שעושות זאת).
 
למעלה