שבועיים מאוזן גל T,קרטיס ומשה כנסו

InfoLook4

New member
עולה בכח ובמסה

ולא חשבתי לשנות אלא להוסיף בזמן המאוזן כי יש פחמימות כל השבוע אז חשבתי ששווה לנסות להוסיף עוד מסה וכח אבל כמו שאמרת שלא כדאי שהאימונים ימאסו לקראת השלב הסופי אז אני אנסה להכניס עוד אימון כזה בשבוע ונראה משם ולגבי ההוספה של חזרה כבידה לאימון הדילול, אימון הדילול הורג גם ככה ביום ללא פחמימות, זה יהיה קשה מדי...וכמו שאתה אומר אני מקבל עליה במסה ובכח בסוף כל שבוע אז כנראה שהשיטה עובדת TNX.
 

InfoLook4

New member
../images/Emo207.gif העמסה בקטגוריה 1 PSMF שאלה

האם הבנתי נכון וההעמסה בקטוגריה הראשונה מתחלקת כך שביום הראשון להעמסה (לאחר אימון FBW) אני מעמיס בין 12-16 גרם פחמימה על כל קילו גוף רזה ביום השני בין 6-8 גרם פחמימה על כל קילו גוף רזה וביום השלישי כ 3-4 גרם פחמימה על כל קילו גוף רזה?
 

Gal T

New member
מחזק ../images/Emo45.gif

וכמו שקטריס אמר, מבחינת רבאונד של שומן הבעיה היא בלאכול יותר קלוריות, לא פחמימות ספציפית. ואפילו להפך, אתה תחזיר קצת שריר וכוח ברגע שתסיים את החיטוב עם העמסה ושמירה על כמות הפחמימות אחריה (כמובן שלא להשאר עם הכמות שאתה מעמיס איתה, אתה צריך להשאיר מקום לשומן התזונתי).
 

m0sh3

New member
אני? ../images/Emo12.gif

אני חושב שעדיף לך לעשות הפסקה. אין צורך להוסיף את הפחמימות בהדרגה , פשוט תעשה תפריט ניטרלי. אולי תתחיל עם גרעון קל של 10% ל2-3 ימים ואחר כך תעלה לניטרלי. בכל אופן , שים לב שבקטגוריה 1 צריכים לעשות הפסקה במאזן קלורי ניטרלי אחרי כל סייקל.
 

alexkagn

New member
../images/Emo124.gif חברים!!!

אני מכריז בזאת על תחייתו המחודשת של מר. מקדונלד בפורום תפוז חדרי כושר! מי יתן וירדו עלינו גשמי ברכה בדמות שאלות על הדיאטה האוליטימטיבית 2...
 

קטריס

New member
דינג דינג דינג../images/Emo70.gif

ברוכים הבאים לסיבוב השני בסדרת הריאליטי "קרב התוכניות"
בסיבוב הראשון UD2 הנחיתה כמה מהלומות יפות פרט אי הצלחת התוכנית אצל פיל אציל הפורום אלכס, בקי ובר סמכא בתורת הגטו האפריקני-אמריקני עליו הוא עושה את התואר השלישי שלו באונ' מלקולם X בהארלם.
לכבוד חג הפסחא
אנו מארחים את UD2 ב"קרב התוכניות"
לאחר כמה סיבובים יפים מאד של וינגייט vs תוכניות 5x5.
בפינהההימנית.. ית.. ית..
 

alexkagn

New member
קדימה, המשך לצחוק עליי... ../images/Emo10.gif

קארב סייקלינג שולתתתת!!!111אחדאחד לייל משליך צואה!
 

קטריס

New member
אה גם שכחנו לציין כמובן את סיבוב

הקרוספיט, בנוסף להופעה קצרצרה של RossTraining (מה שאני עושה עכשיו!) - מקווה לסיבוב הופעות בעוד כמה חודשים אחרי שיותר אתמקצע בתוכנית (תוכנית בת 50 ימים. 10 סייקלים בני 5 ימים). ואיני צוחק עליך כלל וכלל ידידי בר השרירין! שכן כפי שציינתי - גם לי התוכנית לא עבדה משהו כלל וכלל בפעם הראשונה! אין דבר - נמשיך הלאה ונגישינו אל הנירוונה באמצעות למידה והלן רוחין חיובי!
 

קטריס

New member
שים לב!! פרוטוקול הקבלה דורש

תוכניות בנושא אימוני משקולות, ו/או גישה תזונתית מסויימת + אימוני משקולות, ולא גישה תזונתית בלבד!
 

pattos

New member
יש לזה גישה אימונית!

אסור לך להתאמן יותר מדי, ואתה צריך להתאמן בנפח מצומצם! חוץ מזה Ross משקר, הוא לא באמת מתאמן כמו שבאתר שלו, כולם יודעים שהוא עושה WSB!!!
 
למעלה