שבועיים מאוזן גל T,קרטיס ומשה כנסו

InfoLook4

New member
שבועיים מאוזן גל T,קרטיס ומשה כנסו

אני מסיים עכשיו חודש שלישי של PSMF, עם ירידה ל15 אחוז שומן (התחלתי בסביבות ה25 ואפילו יותר..) בשביל להגיע למטרה הנכספת הריבועים (שכבר מבצבצים יפה) אני אצטרך עוד כמה שבועות של PSMF בקטגוריה הראשונה, 11 PSMF ושלושה ימי העמסה...עכשיו השאלה שלי האם חובה להכניס שבועיים מאוזנים (הייתה לי העמסה שבועית של 700 ג' פחמימה במשך השלושה חודשים..) או שאפשר לתת העמסה של קטוגריה אחת (שלושה ימים) ואז להמשיך בקטגוריה 1 סייקל שניים שלושה (כמה שנצטרך אני בשוונג של ירידה..) או שבכל זאת שבועיים מאוזנים? ואם כן אז איך להכניס בהדרגה את הפחמימות בשבועיים האלה כדי לא להשמין? תודה מראש!.
 

alexkagn

New member
מנצל"ש PSMF

יש לי חבר עם שומן עיקש המסרב להעלם (באיזור הבטן), על אף הקפדה דקדקנית על התזונה ועל האימונים. החבר גם עשה כמה סייקלים טובים של UD2, אך ללא הצלחה באיזור הבטן. האם יתכן ש-PSMF יביא לו את הגאולה ואת הריבועים המיוחלים?
 

קטריס

New member
בפעם הראשונה שעשיתי UD2

התוצאות לא היו משהו. בפעם השניה הן היו פצצתיות ביותר, ובפעם השלישית עשיתי 4 סייקלים במקום התיכנון המקורי לעשות 8!! הטריק? להתאים את התוכנית לעצמך. אז בפעם הראשונה ישר קפצתי לעשות את התוכנית, עשיתי 12 סטי דילול לכל שריר, עשיתי 16 ג' פחמימות לכל ק"ג בהעמסה, והקפדתי על זה מאוד. לא ממש הקשבתי לגוף שלי. בפעם השניה את השבוע הראשון של UD2 עשיתי עם 150 ג' פחמימות בימי הדיאטה עם רק חצי מאימוני הדילול והעמסת הפחמימות - פשוט כדי להתרגל באופן הדרגתי לתוכנית. גם תיספתי במינרלים הפעם, ואת האירובי הגברתי לאט לאט לאורך התוכנית (במקום ישר לעשות כמויות של אירובי מהשבוע הראשון). עשיתי פחות עבודת דילול, וגם עבדתי קצת פחות כבד באימון ה-tention כדי שאוכל להכניס מעט יותר ווליום. כמו כן עשיתי העמסת פחמימות פחותה והוספתי יותר שומן לאורך כל הימים בכלליות. בפעם השלישית נכנסתי לתוכנית אחרי שבועיים של עבודת חזרות גבוהות על מאזן מאוזן ועם כושר אירובי ממש טוב. עשיתי 10 סטי דילול לכל קב' שריר גדולה ו-2-3 לכל קטנה, העמסת הפחמימות היתה שוב ב-15-16 ג' לכל ק"ג אבל כמו בפעם הקודמת לאורך כל הסייקל הרשתי יותר שומן (במקום 50 ג' בעמסת הפחמימות, הגעתי ל-100-120 ג' בערך). גם לא השתמשתי באפדרין בימי הדיאטה. גליתי שבשבילי, מבחינת רעב ימי הדיאטה לא ממש מהווים בעיה. זה יום 6, שהוא צירוף של הרבה פחמימות + מעט מאוד שומן + עבודת משקולות כבידה, שפשוט יוצר אצלי תאבון אימתני. אם תוסיף על זה "התאוששות" מ-4 ימי דיאטה עם אפדרין (שכן אחרי שאתה מפסיק עם האפדרין בפתאומיות, בימים הראשונים תיתכן עליה ברעב) תקבל שיום 6 היה היום הכי הכי הכי קשה בכל הסייקל מבחינתי. כדי להפוך אותו לפחות קשה, שוב כמו שאמרתי הרשתי בו יותר שומן (70-100 ג' במקום 50 ג') וגם לא לקחתי אפדרין בימי הדיאטה (וגם הרשתי לעצמי לשתות מעט קפה ביום זה). לסיכום - ככל שעשיתי את הדברים נוחים יותר בשבילי (אבל עדיין בתוך מסגרת הסייקל) התוצאות היו יותר טובות. אמרתי לעצמי "מעדיף לעשות עוד אקסטרה סייקל-שניים ושיהיה לי יותר נוח לאורך כל התוכנית", ובסוף בכלל קיצצתי את כמות הסייקלים שרציתי לעשות בחצי כי התוצאות היו עד כדי כך טובות. תגיד לחבר שלך שבאמנויות לחימה (כמו בחיים) אין דבר כזה תרגילים למתחילים ותרגילים למתקדמים - יש תרגילים ברמת ביצוע של מתחיל, ותרגילים ברמת ביצוע של מתקדם. לא משנה אם זה PSMF או UD2 או סתם דיאטה רגילה עם הרבה אירובי (מה שחשוב שימצא את הדרך שאותה הוא אוהב ובה הוא מאמין).
 

InfoLook4

New member
תומך בהתאמה אישית../images/Emo127.gif

גם ב PSMF. קטריס, יש לך תשובה לשאלה שלי?
 

iron25

New member
היכן אוכל לקרא על שיטות אלו?

האם תוכל בבקשה לצרף לינק בנוגע ליישום השיטות UD2 ו PSMF ? תודה
 

m0sh3

New member
ספרים של לייל מקדונלד

אתה יכול לרכוש אותם דרך האתר www.bodyrecomposition.com
 

iron25

New member
האם מישהו מעוניין למכור את הספר הזה

או שאאלץ להזמי אותו (-:
 

קטריס

New member
בניגוד להרבה מוצרים שאנו רוכשים

מוצר זה בהחלט שווה כל דולר שנגבה עליו. ממליץ בחום
 

iron25

New member
דייטאת כאסח

איך הדיאטה הזו עולה בקנה אחד עם הכלל הידוע שאין דבר כזה דיאטת כאסח ? הוא נותן דוגמא שאפשר להתשמש בדיאטה זו לצורך ירידה מהירה בזמן קצר (למשל לצורך ארוע) ואנחנו תמיד צוחקים בפורום על אנשים שרוצים פיתרונות אינסטנט...
 

m0sh3

New member
כמובן שיש דבר כזה

אני אישית לא חושב שPSMF היא אידיאלית ולא קרובה להיות כזאת , אבל ודאי שהיא עדיפה על המתכון הרגיל של דיאטות כאסח - לשתות הרבה מים ולאכול שני תפוחים ביום , או משהו בסגנון. הדיאטה מתוכננת ככה שתקבל את המינימום ההכרחי בשביל לשמר איכשהוא את השריר שלך ושתאכל את כל מה שאתה חייב לאכול והגוף לא יכול לייצר בעצמו. בנוסף , יש בדיאטה הפסקות והעמסות יזומות , בניגוד לדיאטות כאסח רגילות שפשוט נמשכות תקופות זמן ארוכות באותה המתכונת.
 

pattos

New member
מנסיון, PSMF היא דיאטה מאוד טובה

לשמירה על השריר ולירידה בשומן. זה מדהים כמה קצת קלוריות אתה אוכל ועדיין שומר על השריר שלך, והשומן פשוט נמס ממך. חלק מהאנשים גם לא ממש רעבים בה, יש כאלו שעושים את זה בלי EC סטאק, ומצליחים מעולה ולא רעבים ומלאי אנרגיה. לפי דעתי היא מושלמת למי שכיף לו בלי פחממות ושאין לו יותר מדי זמן לעשות הרבה אירובי או למי שרוצה להוריד כמה שיותר שומן הכי מהר שאפשר לכבוד אירוע מסויים (חתונה, פגישת עסקים וכו)
 

InfoLook4

New member
או

למי שמוכן לסבול קצת יותר לתקופה קצרה יותר מאשר האופציה הרגילה והממושכת
 

alexkagn

New member
מעניין מה היעילות שלה בירידה

באחוזי השומן, כאשר נק' הפתיחה היא מתחת ל-10% (כשבעקרון, ה-UD אמורה להיות מופעלת במצב כזה)...
 

קטריס

New member
בתאוריה, תלוי ב-SETPOINT

ומהמרחק שלך ממנה. בגדול, הכל הם כלי עבודה. צריך לראות למי הם מתאימים ולמי לא. לאדם שאינו אתלט חובבני רציני אלא רק רוצה לרדת בשומן ומהר (לקראת חתונה למשל) לא תמליץ על תוכנית כמו UD2 שכן היא תשבור אותו לארבע חתיכות בדיוק (אבל בדיוק). למרים משקולות שרוצה להגדיר את הקוביות טוב ולא רוצה לאבד מכוחו ומהמאסה שלו, תמליץ על UD2. לבודיבילדר שנשארו לו 3 שבועות להוריד ככה וככה פאונדים של שומן, ואין סיכוי שהוא יוריד את כולם ב-UD2, תמליץ על PSMF. יש להתאים את כלי העבודה למצב בשטח.
 

alexkagn

New member
השאלה שמעניינת אותי

זה מה האיבוד במאסה בתוכנית כדוגמת UD, לעומת תוכנית PSMF.
 

קטריס

New member
שוב, תלוי

בכלליות אני חושב שניתן לאמר ש-UD2 היא בחירה עדיפה בהרבה אם שמירת מאסה וכוח היא בין מטרותיך העיקריות ביותר (שכן לכך בדיוק מוקדשת התוכנית!). אבל לדוגמא מתאמן מתחיל שעושה UD2 ונמצא די מעל ה-setpoint שלו יכול בתאוריה לרדת בצורה יפה בשומן מבלי לחוות הרבה הסתגלויות לדיאטה, ולהוסיף ולהשתפר בכושר במקביל.
 

קטריס

New member
שימו ללב!! תיקון טעות :

מתאמן מתחיל שעושה UD2 צריך להיות - מתאמן מתחיל שעושה PSMF. אפילו אם הוא מתחיל ב-setpoint ויורד מתחתיה (מ-10-11%ל-8% לדוגמא) הוא עדיין יהיה מסוגל לחוות שיפור בכושר.
 

iron25

New member
אחוז השומן שלי הוא כ 20%

ואני בן 32 ומתאמן באופן קבוע הרבה שנים.לפי מה שקראתי באתר של ליל עדיף לי להתחיל ב PSMF ורק כאשר אגיע לכ-12% להתחיל ב UD2. האם נכון?
 
למעלה