לא מדויק
בתור אחד שטוחן את 443, להלן פירוט הצמתים רמזור בצומת מתקן אדם, בדרך כלל ירוק ארוך מאד רמזור בכניסה לא.ת. מודיעין (בינתיים עדיין ירוק נוח כי הא.ת. עוד לא מפותח שני רמזורים בצומת שילת (T כפול, שמאלה למודיעין עילית וימינה למודיעין, בד"כ מחכים מחזור אחד אדום) רמזור מכבים/רעות (בדרך כלל בגל אדום עם שילת) נסיעה רצופה עד רמזור גבעון/גבעת זאב (בד"כ מחכים כמה שניות באדום) רמזור עטרות והמחסום אחריו, אם אין התרעה הוא מעכב באיזה 4 דקות. חיבור לבגין והרמזור בקצה בגין. בד"כ רמזור נוח. ככה שלמרות שבקטע בשטחים נוסעים 120 קמ"ש ושהנסיעה קצרה יותר מכביש 1, בסופו של דבר זמן ההגעה זהה כמעט לחלוטין, רק בשעות הבוקר יש לחלופה הזו יתרון ברור על פקק מוצא.
לא מדויקפשוט מאוד.
במחלף בן שמן (מפגש הכבישים 1, 443, 444 ו-6) יורדים מכביש 1 ונוסעים בעקבות השילוט למודיעין. מהרגע שיורדים מהכביש נשארים כל הזמן על הכביש שאליו ירדנו. זה כביש 443, הנכנס לעיר ירושלים והופך בתוכה לכביש בגין דרום. ככה שבעצם ממחלף בן שמן ועד לתחנת מלחה יש רק רמזור אחד ובלי פניות. הרמזור של קצה כביש בגין והמפגש שלו עם רחוב גולומב.
בתור אחד שטוחן את 443, להלן פירוט הצמתים רמזור בצומת מתקן אדם, בדרך כלל ירוק ארוך מאד רמזור בכניסה לא.ת. מודיעין (בינתיים עדיין ירוק נוח כי הא.ת. עוד לא מפותח שני רמזורים בצומת שילת (T כפול, שמאלה למודיעין עילית וימינה למודיעין, בד"כ מחכים מחזור אחד אדום) רמזור מכבים/רעות (בדרך כלל בגל אדום עם שילת) נסיעה רצופה עד רמזור גבעון/גבעת זאב (בד"כ מחכים כמה שניות באדום) רמזור עטרות והמחסום אחריו, אם אין התרעה הוא מעכב באיזה 4 דקות. חיבור לבגין והרמזור בקצה בגין. בד"כ רמזור נוח. ככה שלמרות שבקטע בשטחים נוסעים 120 קמ"ש ושהנסיעה קצרה יותר מכביש 1, בסופו של דבר זמן ההגעה זהה כמעט לחלוטין, רק בשעות הבוקר יש לחלופה הזו יתרון ברור על פקק מוצא.