שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.
את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.