שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.




 

בועז ל

New member
כביש 38, כמה מילים בכל זאת.

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
כביש 38, כמה מילים בכל זאת.
כאמור, אין בכביש 38 הנדסה חריגה. למרות זאת, הפרויקט מטפל יסודית בבעיות בטיחות קשות שהוזנחו במשך עשרות שנים והפכוהו לאחד הכוכבים ברשימה הלא מחמיאה של הכבישים האדומים בארץ. כך למשל, הפרויקט מציע אפשרויות גישה חדשות ובטוחות עבור הולכי הרגל. הדבר יתבצע באמצעות הסדרת צמתים והקמת מעברים עיליים ותת"ק חדשים. הישובים אשתאול יזכה לקבל כניסה חדשה מכביש 44 וגשר הולכי רגל מעל כביש 38. דרך בורמה תזכה לקבל מעבר תת"ק להולכי רגל. בצומת הכניסה למסילת ציון יוקם גשר כביש עבור כלי רכב והולכי רגל. כנ"ל ביחס לאזור התעשייה הרטוב. מעבר תת"ק חדש ינגיש את אתר הרט"ג שבחאן הטורקי. גם למדוושים ניתנה התייחסות באמצעות שבילי אופניים חדשים ומוסדרים.
ויש עוד, אך זה כבר עניין למקום אחר.

 

בועז ל

New member
חצי
. הייתי צריך לסיים בזה...

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
חצי
. הייתי צריך לסיים בזה...
אוגוסט המרושע! אחד הדברים החיוביים והבודדים שניתן למצוא באוגוסט אלה החבר'ה האלה, שנמצאים באתר המיועד לשימור, במסגרת פרויקט ההפרדה המפלסית שך כביש 38. מוקדש לשייקה שנהנה לאכול אותם ולד"ר התחכמות שרק נהנה לגדל את קרובי המשפחה שלהם.



 

בועז ל

New member
אתר לשימור - חניון המושבה

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
אתר לשימור - חניון המושבה
במסגרת פרויקט קטע ב' של כביש 38 ישומר חניון מושבת הר-טוב. אתם מוזמנים לקרוא מעט על המקום ועל הקשר שלו לקו הרכבת הראשון בארץ.







 

בועז ל

New member
תפוזים: לא הגיע הזמן לטפל בחוסר היכולת לגלול את התמונות?


אתר לשימור - חניון המושבה
במסגרת פרויקט קטע ב' של כביש 38 ישומר חניון מושבת הר-טוב. אתם מוזמנים לקרוא מעט על המקום ועל הקשר שלו לקו הרכבת הראשון בארץ.
תפוזים: לא הגיע הזמן לטפל בחוסר היכולת לגלול את התמונות?

די נמאס לי מהפיילוט המתמשך הזה.
 

GoldenEyes

Well-known member
זאת לא הבעיה היחידה

תפוזים: לא הגיע הזמן לטפל בחוסר היכולת לגלול את התמונות?

די נמאס לי מהפיילוט המתמשך הזה.
זאת לא הבעיה היחידה
כשאני מקליק על התמונה אני לא יכול לראות אותה בגדול
כשמצורפות כמה תמונות , החיצים למעבר התמונה הבאה לא עובדים
בקיצור, תפוז עשוים מה שאפשר כדי להבריח את הגולשים
 

בועז ל

New member
ברור מאליו. הבעיה היא בהתנהלות ולא בפיצ'ר כזה או אחר

זאת לא הבעיה היחידה
כשאני מקליק על התמונה אני לא יכול לראות אותה בגדול
כשמצורפות כמה תמונות , החיצים למעבר התמונה הבאה לא עובדים
בקיצור, תפוז עשוים מה שאפשר כדי להבריח את הגולשים
ברור מאליו. הבעיה היא בהתנהלות ולא בפיצ'ר כזה או אחר
שאינו עובד. בכל פעם שתפוז מעלה ממשק חדש, כמות הבאגים שמגיעה עם הממשק היא אסטרונומית. הבעיות (שאינן מסתכמות בבאגים מינוריים) אינן זוכות לטיפול מהיר והגולשים נאלצים לעבור חוויית גרסא בטא במשך פרק זמן ארוך, ארוך יותר מדי. באגים למיניהם זה טבעי ובסדר שיקרו פה שם, אך כמותם, אופיים ומשך ההתמודדות עם פתרון הבעיות, אינה מוכרת לי בארגונים אחרים, ששואפים לשמר את קהל הלקוחות. כמי שגדל עם המערכת ואף רואה עצמו כאחד שתרם לה רבות, צר לי מאוד שאני נאלץ לכתוב דברים אלה ויסלח לי חברי כבוד הרב.
 

Ccyclist

Well-known member
ומגבלת ה1024k לתמונה היא פשוט מכה.

ברור מאליו. הבעיה היא בהתנהלות ולא בפיצ'ר כזה או אחר
שאינו עובד. בכל פעם שתפוז מעלה ממשק חדש, כמות הבאגים שמגיעה עם הממשק היא אסטרונומית. הבעיות (שאינן מסתכמות בבאגים מינוריים) אינן זוכות לטיפול מהיר והגולשים נאלצים לעבור חוויית גרסא בטא במשך פרק זמן ארוך, ארוך יותר מדי. באגים למיניהם זה טבעי ובסדר שיקרו פה שם, אך כמותם, אופיים ומשך ההתמודדות עם פתרון הבעיות, אינה מוכרת לי בארגונים אחרים, ששואפים לשמר את קהל הלקוחות. כמי שגדל עם המערכת ואף רואה עצמו כאחד שתרם לה רבות, צר לי מאוד שאני נאלץ לכתוב דברים אלה ויסלח לי חברי כבוד הרב.
ומגבלת ה1024k לתמונה היא פשוט מכה.
מצלמים ברזולוציה הכי נמוכה (2.4 מגהפיקסל) כדי שיעלה בלי בעיות וזה גבולי ברמה שחצי מהתמונות צריך להקטין בפוטושופ והחצי השני עולה.
&nbsp
ואי אפשר להעלות פאנורמות.
&nbsp
תודה שאתה מעלה את הפנינה השבועית שלך חרף בעיות הבטא האלו, אני מקווה שהמנגנון ישופר בעתיד כי המנגנון הקודם היה פחות מגביל.
 

מענדי

New member
הבעיה היא כרגיל בהתעלמות מהלקוחות האמתיים - המשתמשים

ברור מאליו. הבעיה היא בהתנהלות ולא בפיצ'ר כזה או אחר
שאינו עובד. בכל פעם שתפוז מעלה ממשק חדש, כמות הבאגים שמגיעה עם הממשק היא אסטרונומית. הבעיות (שאינן מסתכמות בבאגים מינוריים) אינן זוכות לטיפול מהיר והגולשים נאלצים לעבור חוויית גרסא בטא במשך פרק זמן ארוך, ארוך יותר מדי. באגים למיניהם זה טבעי ובסדר שיקרו פה שם, אך כמותם, אופיים ומשך ההתמודדות עם פתרון הבעיות, אינה מוכרת לי בארגונים אחרים, ששואפים לשמר את קהל הלקוחות. כמי שגדל עם המערכת ואף רואה עצמו כאחד שתרם לה רבות, צר לי מאוד שאני נאלץ לכתוב דברים אלה ויסלח לי חברי כבוד הרב.
הבעיה היא כרגיל בהתעלמות מהלקוחות האמתיים - המשתמשים
ב15-20 שורות קוד אפשר לפתור חלק גדול מהבעיות
צריך רק רצון.
&nbsp
למשל: אפשרות לדפדף בין תמונות באמצעות המקלדת/חצים שמופיעים על התמונה - יש עשרות ספריות קוד חופשיות ומוכנות שמאפשרות את זה.
&nbsp
או רשימת הפורומים המועדפים של המשתמש שעברה לתת תפריט שצריך להגיע אליו ב2 לחיצות עכבר + גלילה.
&nbsp
או שם כותב ההודעה - שנעלם בגלל בחירת צבע גרועה.
&nbsp
וכו' וכו'.
&nbsp
חבל שלא מאפשרים תקופת נסיון לכמות משתמשים, חלק גדול מהבעיות היו עולות אז, ומתוקנות בנחת.
 
לא מסכים איתך. בדוק את המחשב שלך.

זאת לא הבעיה היחידה
כשאני מקליק על התמונה אני לא יכול לראות אותה בגדול
כשמצורפות כמה תמונות , החיצים למעבר התמונה הבאה לא עובדים
בקיצור, תפוז עשוים מה שאפשר כדי להבריח את הגולשים
לא מסכים איתך. בדוק את המחשב שלך.
תבדוק אם תוכנה כמו PC CLEANER או דומיה מותקנת אצלך ומחקה לך בטעות קבצי מערכת. לדעתי חסר לך במחשב קובץ מסויים. אצלי החצים עובדים מצויין וגם ההגדלה של כל תמונה. נסה לשדרג עכשיו לחלונות 10. זה אמור לפתור לך את הבעיה. בהצלחה.
 

GLSRA

Active member
גם אצלי החצים לא עובדים !!!

לא מסכים איתך. בדוק את המחשב שלך.
תבדוק אם תוכנה כמו PC CLEANER או דומיה מותקנת אצלך ומחקה לך בטעות קבצי מערכת. לדעתי חסר לך במחשב קובץ מסויים. אצלי החצים עובדים מצויין וגם ההגדלה של כל תמונה. נסה לשדרג עכשיו לחלונות 10. זה אמור לפתור לך את הבעיה. בהצלחה.
גם אצלי החצים לא עובדים !!!
אני לא אמור לעשות כלום, זה תפוז שצריך לדאוג שנצליח להשתמש בנוחות.
&nbsp
 
לא יודע, אצלי הם עובדים. הרגע בדקתי.

גם אצלי החצים לא עובדים !!!
אני לא אמור לעשות כלום, זה תפוז שצריך לדאוג שנצליח להשתמש בנוחות.
&nbsp
לא יודע, אצלי הם עובדים. הרגע בדקתי.
לא מצאתי שום בעיה עם החצים. הם עובדים היטב ומהירים. אולי זה קשור במערכת ההפעלה? אין לי מושג. אני עובד עם חלונות 10 פרו, 64 סיביות בעברית. אולי זה קשור?
 
והרגע בדקתי שוב ושוב. כל החצים עובדים וגם כל ההגדלות.

לא יודע, אצלי הם עובדים. הרגע בדקתי.
לא מצאתי שום בעיה עם החצים. הם עובדים היטב ומהירים. אולי זה קשור במערכת ההפעלה? אין לי מושג. אני עובד עם חלונות 10 פרו, 64 סיביות בעברית. אולי זה קשור?
והרגע בדקתי שוב ושוב. כל החצים עובדים וגם כל ההגדלות.
 
נסה את הפתרון הבא: כנס בחלונות 10 לתוכניות ברירת מחדל

גם אצלי החצים לא עובדים !!!
אני לא אמור לעשות כלום, זה תפוז שצריך לדאוג שנצליח להשתמש בנוחות.
&nbsp
נסה את הפתרון הבא: כנס בחלונות 10 לתוכניות ברירת מחדל
ותן לאינטרנט אקספלורר 11 להיות הדפדפן של ברירת המחדל ולא לדפדפן החדש אדג'. ניתן בחלונות 10 להחזיר את אקספלורר להיות הדפדפן הראשי. כך גם אני עשיתי כי אני לא מסוגל לעבוד עם דפדפן אילם שלא משמיע את קולות הניווט בין חלון לחלון (הטיק-טיק טיק ששומעים בעת גלישה). הבנתי שדפדפן אדג' יקבל את קולות הניווט בעידכון של חלונות 10 בנובמבר. (בזכות מנהלנו הנסיין שלהם - המר"ן פיינשטיין !).
 
הטיק-טק הזכיר לי את המערכון של ציפורלה

נסה את הפתרון הבא: כנס בחלונות 10 לתוכניות ברירת מחדל
ותן לאינטרנט אקספלורר 11 להיות הדפדפן של ברירת המחדל ולא לדפדפן החדש אדג'. ניתן בחלונות 10 להחזיר את אקספלורר להיות הדפדפן הראשי. כך גם אני עשיתי כי אני לא מסוגל לעבוד עם דפדפן אילם שלא משמיע את קולות הניווט בין חלון לחלון (הטיק-טיק טיק ששומעים בעת גלישה). הבנתי שדפדפן אדג' יקבל את קולות הניווט בעידכון של חלונות 10 בנובמבר. (בזכות מנהלנו הנסיין שלהם - המר"ן פיינשטיין !).
הטיק-טק הזכיר לי את המערכון של ציפורלה
עם כוכבא ורז. אם מישהו מכיר.
(ניסיתי להביא קישור, אבל אין ביוטיוב צילום של זה באיכות טובה)
 

GLSRA

Active member
אכן נמאס - בדיוק חשבתי על זה - בעיקר בתמונות האנכיות - הצילו

תפוזים: לא הגיע הזמן לטפל בחוסר היכולת לגלול את התמונות?

די נמאס לי מהפיילוט המתמשך הזה.
אכן נמאס - בדיוק חשבתי על זה - בעיקר בתמונות האנכיות - הצילו
 

בועז ל

New member
עבודות חישוף עפר

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
עבודות חישוף עפר
סילוק היד שהפעילה "נתיבי ישראל" כנגד הקבלן י.ד ברזאני הביא לעיכוב בלו"ז לסיום פרויקט כביש 38. הלו"ז החדש והמעודכן עומד כעת על פברואר 2018. "אולניק", שהחליף את מקומו של ברזאני, הקים בזריזות ראויה לציון את אזור ההתארגנות של וכבר החל בעבודות עפר ראשונות.





 

Ofekalef1

New member
חישוף?


עבודות חישוף עפר
סילוק היד שהפעילה "נתיבי ישראל" כנגד הקבלן י.ד ברזאני הביא לעיכוב בלו"ז לסיום פרויקט כביש 38. הלו"ז החדש והמעודכן עומד כעת על פברואר 2018. "אולניק", שהחליף את מקומו של ברזאני, הקים בזריזות ראויה לציון את אזור ההתארגנות של וכבר החל בעבודות עפר ראשונות.
חישוף?
 

בועז ל

New member
משרדי הקבלן ומתחם ההתארגנות.

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
משרדי הקבלן ומתחם ההתארגנות.



 

בועז ל

New member
לקראת ביטולו של מפגש 223.

שבתשתיות - כביש 38, הפרדה מפלסית במפגשים 223,224.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
החלו העבודות על קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38 וסוף-סוף, גם לי יש הזדמנות להעלות שרשורים מהמרפסת
. נו טוב, רק כמעט. חטיארי הפורום יודעים שפריבלגיה שכזו שמורה בטאבו רק לגולש אחד.

את סוף השבוע ניצלתי לקיום פגישה עם מנהל פרויקט כביש 38, שלמה מיארה, מחברת הניהול "אקרשטיין". פרויקט כביש 38 הוא פרויקט צנוע למדי. הפרויקט אינו מציע עבורנו הנדסה גרנדיוזית או אי-אילו מרכיבים שלא ראינו, אך חשיבותו עבור תושבי בית שמש והסביבה היא עצומה בשל מרכזיותו של כביש 38 כעורק התנועה הראשי והכמעט בלעדי של העיר.
במשרדו של מנהל הפרויקט תלויים על הקירות תרשימי מחלף שמשון והמפרידנים החדשים. תכניות קטע ב' המעוכב (בשל סילוק הקבלן י.ד ברזאני), שכוללות את ההפרדה המפלסית, טרם הגיעו לקירות המשרד, אך עיקריהן ידועים. בסקירת הפרויקט בפורום אתייחס לקטע ב' בלבד, שכולל את ההפרדה המפלסית. קטע א' משתרע ממחלף שער הגיא ועד לצומת נחם ולטעמי אינו פרויקט תח"צי. הקטע יושלך אחר כבוד לדף הפיסבוק של שבתשתיות.
נצא לדרך עם שתי תמונות. בתמונת הנוף, שצולמה מצפון לדרום, יש לחפש את "אביתר"
. סמוך אליו נמצא שלט קטע ב' של הפרויקט. קטע ב' מתחיל בדיוק בנקודה זו ומציין את הסטת תוואי כביש 38 מערבה. הקטע באורך 2.5 ק"מ ומסתיים בצומת הכבישים 38 עם 3835 (כביש גישה לקיבוץ צרעה).
נ.ב: לא מצאתם את "אביתר"? לא נורא: השלט שלו מצורף.
לקראת ביטולו של מפגש 223.
בתמונה: מפגש 223 על כביש הגישה לקיבוץ צרעה.
שלושה גשרים חדשים יוקמו במסגרת הפרויקט. שניים מהם ע"ג התוואי החדש של כביש 38 שיוסט מערבה. האחד מעל נחל כסלון, השני מעל נחל שורק. הסטתו של כביש 38 מערבה תאפשר את ביטולם של שני מפגשים 'במכה אחת'. יבוטל קטע הכביש שמצומת הכניסה הדרומי (צומת ביג) לבית שמש ועד לקצהו הצפוני של קטע ב', בעוד שהמשכו של התוואי הישן מצומת נחם ישמש כדרך שירות עבור משטרת ישראל, הישוב נחם ובית העלמין "ארץ החיים". כביש 10 העירוני (3855 במספור מע"צ) יוארך מעט מערבה. הארכה זו תביא להקמתו של גשר נוסף בפרויקט: גשר מעל נחל כסלון.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה