שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.
שכחת שצריך לעשות חוף ים ליד בית שמש!

הפרדה מפלסית במפגש 223?
בהמשך להודעה הקודמת: ככל הנראה לא בשנים הקרובות, אך הלוואי ואתבדה. לחשוב שכבר ב-2007 הועבר הטיפול בהפרדות מפגשים 223 ו-224 מהרכבת לטיפולה של מע"צ ומאז הן מאוחסנות בבוידעם... לסיום הסקירה ממפגש 223, אתגר קליל (?) לפטושופיסטים שבינינו: מישהו מוכן להסיר עבורי את עמוד החשמל?
שכחת שצריך לעשות חוף ים ליד בית שמש!
 

בועז ל

New member
היה מפעל ואיננו.

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
היה מפעל ואיננו.
ממפעל הסגמנטים למפעל הקפה של "עלית". זוכרים את המבנה המכוער שצילמתי ב"שבתשתיות" הקודם? ובכן, הריסתו של המבנה הושלמה וכעת השטח פנוי לעבודות המתוכננות בכניסה לירושלים של מטה.
 

בועז ל

New member
ניקוי השטח

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
ניקוי השטח
זה מה שנקרא בשפה הצה"לית "חישוף".
 

בועז ל

New member
מחזור

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
מחזור
שרידיו האחרונים של מפעל הקפה ממוחזרים. פסולת הבניין מוכנסת למגרסה. הגולש משה343 ששאל על שתי יציאות המגרסה מוזמן לקרוא כי ביציאה אחת מופרד הברזל מחלקי הבטון, וביציאה האחרת נטחנת פסולת הבניין (בלוקים, בטון).
 

משה343

New member
בועז, האם בצד בו הברזל יוצא ...

מחזור
שרידיו האחרונים של מפעל הקפה ממוחזרים. פסולת הבניין מוכנסת למגרסה. הגולש משה343 ששאל על שתי יציאות המגרסה מוזמן לקרוא כי ביציאה אחת מופרד הברזל מחלקי הבטון, וביציאה האחרת נטחנת פסולת הבניין (בלוקים, בטון).
בועז, האם בצד בו הברזל יוצא ...
הוא יוצא נקי או יחד עם אפר וחצץ ? אני שואל מפני שהייתי דיי קרוב למכונה בפעולה בב"ש ובשני היציאות יצא חצץ . ראה לינק לצילום וידאו
 

בועז ל

New member
כפי שכתבתי, הברזל יוצא מופרד מהבטון שעטף

בועז, האם בצד בו הברזל יוצא ...
הוא יוצא נקי או יחד עם אפר וחצץ ? אני שואל מפני שהייתי דיי קרוב למכונה בפעולה בב"ש ובשני היציאות יצא חצץ . ראה לינק לצילום וידאו
כפי שכתבתי, הברזל יוצא מופרד מהבטון שעטף
אותו. סביר להניח שאינו יוצא "סטרילי" לחלוטין. כמו"כ, ע"פ מה שנמסר לי קיימים מס' סוגים של מגרסות, כך שאיני יכול להשיב לחלקה האחר של שאלתך.
 

משה343

New member
אוקי תודה אני מבין .

כפי שכתבתי, הברזל יוצא מופרד מהבטון שעטף
אותו. סביר להניח שאינו יוצא "סטרילי" לחלוטין. כמו"כ, ע"פ מה שנמסר לי קיימים מס' סוגים של מגרסות, כך שאיני יכול להשיב לחלקה האחר של שאלתך.
אוקי תודה אני מבין .
 

בועז ל

New member
המגרסה

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
המגרסה
מוקדש למשה343.
 

easylivin

New member
והנה הפתרון המצולם:

התוואי הישן בקו לב"ש. אזור אל-עזי?
והנה הפתרון המצולם:
איזה כיף שבועז כבר צילם כל קטע וקטע בקו יותר מפעם אחת.
אפשר לעשות שירשור "לפני ואחרי" ענקי... מקווה שבועז יסלח לי על העלאת התמונה שלו מחדש. המקור כאן.
 

בועז ל

New member
ואיזה כיף שיש מי שיודע לאתר את החומר.

והנה הפתרון המצולם:
איזה כיף שבועז כבר צילם כל קטע וקטע בקו יותר מפעם אחת.
אפשר לעשות שירשור "לפני ואחרי" ענקי... מקווה שבועז יסלח לי על העלאת התמונה שלו מחדש. המקור כאן.
ואיזה כיף שיש מי שיודע לאתר את החומר.
סחבק כבר הולך לאיבוד בים התמונות מהפרויקט. תודה רבה, אריק!
 

raminec

New member
הפרדה מפלסית 139

שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
הפרדה מפלסית 139
עבודות הכנה להקמת הפרדה מפלסית 139 בכניסה לרחובות החלו בשבועות האחרונים. העבודות שבוצעו עד עתה כוללות בעיקר כריתה עד היסוד של מס' עצי אקליפטוס ותיקים וגיזום של מס' עצים נוספים שישומרו, אני מעריך שמדובר בעצים שיועתקו למיקום חדש. בנוסף, בוצעה הפקעה של רצועה ברוחב כ- 10 מטרים במגרש מסירת המכוניות של חברת Avis ובשטח של הפקולטה לחקלאות. עם זאת, השטח שהופקע מהפקולטה לחקלאות נראה קטן בהרבה מזה שנדרש לבניית הלופ המופיע בהדמיה שבשלט המצורף להודעה זו. בשטח שהופקע מהמגרש של Avis הופיעה בימים האחרונים משאית לקידוח כלונסאות ובמקום נמצא ציוד נוסף המשמש ליציקה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה