שכחת שצריך לעשות חוף ים ליד בית שמש!הפרדה מפלסית במפגש 223?
בהמשך להודעה הקודמת: ככל הנראה לא בשנים הקרובות, אך הלוואי ואתבדה. לחשוב שכבר ב-2007 הועבר הטיפול בהפרדות מפגשים 223 ו-224 מהרכבת לטיפולה של מע"צ ומאז הן מאוחסנות בבוידעם... לסיום הסקירה ממפגש 223, אתגר קליל (?) לפטושופיסטים שבינינו: מישהו מוכן להסיר עבורי את עמוד החשמל?
שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
ניקוי השטחשבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
מחזורשבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
מחזור
שרידיו האחרונים של מפעל הקפה ממוחזרים. פסולת הבניין מוכנסת למגרסה. הגולש משה343 ששאל על שתי יציאות המגרסה מוזמן לקרוא כי ביציאה אחת מופרד הברזל מחלקי הבטון, וביציאה האחרת נטחנת פסולת הבניין (בלוקים, בטון).
כפי שכתבתי, הברזל יוצא מופרד מהבטון שעטףבועז, האם בצד בו הברזל יוצא ...
הוא יוצא נקי או יחד עם אפר וחצץ ? אני שואל מפני שהייתי דיי קרוב למכונה בפעולה בב"ש ובשני היציאות יצא חצץ . ראה לינק לצילום וידאו
אוקי תודה אני מבין .כפי שכתבתי, הברזל יוצא מופרד מהבטון שעטף
אותו. סביר להניח שאינו יוצא "סטרילי" לחלוטין. כמו"כ, ע"פ מה שנמסר לי קיימים מס' סוגים של מגרסות, כך שאיני יכול להשיב לחלקה האחר של שאלתך.
המגרסהשבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
לפני שאמשיך - הפסקה.המגרסה
מוקדש למשה343.
התוואי הישן בקו לב"ש. אזור אל-עזי?לפני שאמשיך - הפסקה.
בינתיים, הנכם מוזמנים לנחש היכן ומה צילמתי בתמונה הבאה? זהירות: אין חידה קלה מזו.
התוואי הישן בקו לב"ש. אזור אל-עזי?
ואיזה כיף שיש מי שיודע לאתר את החומר.והנה הפתרון המצולם:
איזה כיף שבועז כבר צילם כל קטע וקטע בקו יותר מפעם אחת.אפשר לעשות שירשור "לפני ואחרי" ענקי... מקווה שבועז יסלח לי על העלאת התמונה שלו מחדש. המקור כאן.
בכיף!ואיזה כיף שיש מי שיודע לאתר את החומר.
סחבק כבר הולך לאיבוד בים התמונות מהפרויקט. תודה רבה, אריק!
תודה רבה !!! שיחקת אותה בענק!לפני שאמשיך - הפסקה.
בינתיים, הנכם מוזמנים לנחש היכן ומה צילמתי בתמונה הבאה? זהירות: אין חידה קלה מזו.
אגב, את עמוד השאירו לבדואים?לפני שאמשיך - הפסקה.
בינתיים, הנכם מוזמנים לנחש היכן ומה צילמתי בתמונה הבאה? זהירות: אין חידה קלה מזו.
לפני שאמשיך - הפסקה.
בינתיים, הנכם מוזמנים לנחש היכן ומה צילמתי בתמונה הבאה? זהירות: אין חידה קלה מזו.
הפרדה מפלסית 139שבתשתיות
המדור השבועי יעסוק הפעם בעבודות על מפגש 223 ועדכונים מהכפלת הקו לב"ש. כמו"כ, הצלם של הפורום, מר רמי נויברגר, יואיל בטובו להעלות לשרשור זה תמונות ממה שיוגדר להלן ניצני הפרדה מפלסית 139 ברחובות. אך תחילה, החזר חוב קטן לפורום. סיור שערכתי במפעל הסגמנטים הצרפתי של חב' Mosmetrostroy הרוסית, שתכרה את מנהרה מס' 1 בפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. את הסיור במפעל (מופיע בתמונה) ערכתי לפני כשבועיים יחד עם מנהל הקו, מר סרגיי זלז'ניאקוב, ממנו ומאלכס "המקומי" שמעתי הסברים על עבודת המפעל. למי שאינו יודע, אציין כי הסגמנטים הם אלמנטים מבטון אשר מוצמדים לדפנות המנהרה ומצפים אותה. את הרכבת האלמנטים מבצעת מכונת/מפעל ה-TBM. הנה שתי תזכורות מיוטיוב על אופן הכנת הסגמנטים ואופן הרכבתם במנהרה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.