שיואו, איזו כתבה

muffin3

New member
ואיפה הבית-ספר שהפורום עושה לנו?

לי בכל אופן.. הפורומים השונים לימדו אותי כל כך הרבה. זה התחליף המודרני לאוהל האדום. בתקופת ההריון, את הזמנת הלידה עשיתי במקום שמישהי מהפורום (אותה לא פגשתי מעולם) אירגנה הנחת פורום. - את המוצרים השונים בחרתי על סמך המלצות וניסיון של גולשות אחרות מה שחסך לי התרוצצויות רבות (מלבד התרוצצויות במנוע החיפוש) - בהינתן לי הבחירה בין ניתוח אלקטיבי ולידה טבעית, בזכות הפורום בחרתי לנסות ללדת, ולמרות שזה נגמר בקיסרי, אני שמחה שלפחות ניסיתי, ושאני יודעת מה זה צירי לידה. - את בית החולים בחרתי על סמך מידע מהפורום (כשעוד לא היה "זוהר כבר בדקה.."
) - את הדולה שלי בחרתי מהפורום - את המוהל לבן שלי החלפתי ברגע האחרון, ממש יום לפני הברית - מהפורומים למדתי שיש כזה דבר לינה משותפת (ודוקא בחרתי שלא), חלקתי חוויות הנקה, ראיתי אינספור תמונות זאטוטים, שאלתי, עניתי, התייעצתי, ייעצתי, בפורום ובמסר ובטלפון. מעבר לטוב לב ו"אהבת חינם", מדובר בכוח גדול מאוד של מאגר ידע אנושי שזמין לנו, ולפחות לי הווה מקור משמעותי מאוד של ידע והשראה ואפילו תפיסת עולם. אי אפשר למדוד את זה, את קוראת פה איזה ציטוט של אסתר גרוניס ושם סיפור לידה או שרשור יעוץ וזה זורק לך אור ומעצב את האמהות שלך. לקחת מזה רק את הצהוב היה החלטה עיתונאית שמבחינתי פספסה משהו שניתן לו במה קטנה מדי בפיסקה האחרונה שציטטה ענתש (אחת שבלי להכיר אותי ייעצה לי במסר על כסאות בטיחות..)
 
בדיוק.

כמה תובנות כמה אמפתיה כמה ראיה לעתיד שעזרה לי ברגע האמת. אין על הפורומים.
 

צהלולים

New member
אהבתי אותה מאד (טוב, את רובה)

לחלק לא התחברתי אבל להרבה כן. אהבתי את הגדרת "שלבי ההמתכרות" (קודם חיפוש מידע, בסוף התמכרות כמו לטלנובלה...) קראתי עד הסוף, והיתה בכתבה מידה שווה של ציניות ושל קטעים מרגשים ונכונים. אהבתי.
 

משוש30

New member
לכל מי שנפגעה זה מה שהיא כותבת

באחד הפורומים: "ובכל זאת, אם מי מכן נפגעה והרגישה שהכתבה הזו עושה לה עוול, מרדדת אותה או את תרומתה, אני מצטערת. זו לא היתה הכוונה. קראתי תגובות במגוון פורומים, ויש מי שטענו שכתבתי בשפה צינית. לא הרגשתי ככה. אולי אלו טונים, שאני מקווה שאתן כבר מכירות מספיק כדי לזהות את הפנים מאחורי הסגנון, אבל בטח לא ציניות".
 
למעלה